Nooit Off-topic - Pagina 841 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 839 840 841 842 843 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nooit Off-topic
De brandweer van Gent heeft deze namiddag met een duikploeg gezocht in een tankwagen, gevuld met vloeibare chocolade. Dat werd vernomen bij woordvoerster Griet De Waele van de Gentse brandweer. Gevreesd werd dat er iemand verdronken was in de tankwagen, die op de parking langs de E40 in Drongen stond, maar de hulpdiensten konden niemand meer aantreffen.
De brandweer en de wegpolitie werden opgeroepen voor een ongeval met een tankwagen op de parking van de E40 in Drongen in de richting van Brussel. Ter plaatse bleek dat het niet om een ongeval ging, maar dat er sporen waren dat er personen in de tankwagen waren gekropen. Er werden onder meer handafdrukken gevonden en de hulpdiensten vreesden dat er zich nog iemand in de chocoladetank bevond.

Niet moeilijk als er dor ne neger inkruipt.

29 Nov 2013, 22:15
Ancien

Bakkie schreef:
De brandweer van Gent heeft deze namiddag met een duikploeg gezocht in een tankwagen, gevuld met vloeibare chocolade. Dat werd vernomen bij woordvoerster Griet De Waele van de Gentse brandweer. Gevreesd werd dat er iemand verdronken was in de tankwagen, die op de parking langs de E40 in Drongen stond, maar de hulpdiensten konden niemand meer aantreffen.
De brandweer en de wegpolitie werden opgeroepen voor een ongeval met een tankwagen op de parking van de E40 in Drongen in de richting van Brussel. Ter plaatse bleek dat het niet om een ongeval ging, maar dat er sporen waren dat er personen in de tankwagen waren gekropen. Er werden onder meer handafdrukken gevonden en de hulpdiensten vreesden dat er zich nog iemand in de chocoladetank bevond.

Niet moeilijk als er dor ne neger inkruipt.

È was op zoek nor neigerinnetetten... :D

29 Nov 2013, 23:13
Ancien

Leeftijd: 55
Bomber schreef:
DavidSeal schreef:
Bomber schreef:

Jamaar, hij begint hier over metafysica en als ik dan een vraag stel krijgt ge een antwoord naast de kwestie...

Bon, Leman en zijn volgelingen mogen van mij den boom in, tis die soort die de ondergang van onze Vlaamse cultuur mogelijk maakt.

Uw laatste zin, daar sluit ik mij volledig bij aan.

En de rest ni? awel merci

:plat: Je begrijpt me wel he ;)
Maar het is hier bij sommigen vechten tegen de bierkaai.

30 Nov 2013, 9:35
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
En onderkroiper op welke plosj zejje gestrand? ;) ;)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 2_00867048

02 Dec 2013, 10:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Romario schreef:

:lol:

02 Dec 2013, 11:20

Leeftijd: 68
Romario schreef:

Net niet gewonnen ... ik kon niet hoog genoeg springen :D

Afbeelding

02 Dec 2013, 11:49
nieuw in de eerste ploeg

Vraag: Ik ben op zoek naar een plastic kinderstoeltje. Geen stoeltje om aan te eten maar om aan de salontafel te zetten (terwijl ze TV kijken bijvoorbeeld). Kan ik dat in Kruidvat in Aalst vinden? Of eerder bij Blokker? Andere suggesties?
Dank voor jullie hulp.

02 Dec 2013, 12:49
forumlegende

Kielse Rat schreef:
Vraag: Ik ben op zoek naar een plastic kinderstoeltje. Geen stoeltje om aan te eten maar om aan de salontafel te zetten (terwijl ze TV kijken bijvoorbeeld). Kan ik dat in Kruidvat in Aalst vinden? Of eerder bij Blokker? Andere suggesties?
Dank voor jullie hulp.

Blokker en Dreamland

02 Dec 2013, 12:58

Leeftijd: 37
El Corredor (Light) schreef:
Kielse Rat schreef:
Dank voor jullie hulp.

Blokker en Dreamland

Of thuiszorgwinkel op de hopmarkt

02 Dec 2013, 13:50
nieuw in de eerste ploeg

Bedankt, gasten.

02 Dec 2013, 14:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.

Die inbraken zijn tevens een echte plaag, het begint tijd te worden dat het gerecht eindelijk eens haar werk doet en al dat vuil smerig krapuul gaat opsluiten of manu militari het land gaat uitzetten.

02 Dec 2013, 18:31
forumlegende

Leeftijd: 45
Hier in Buggenhout is het ook een plaag aan het worden,normaal is het hier nochtans rustig

02 Dec 2013, 18:50

Leeftijd: 68
Wat moeten we hier van denken ???

http://www.demorgen.be/dm/nl/16340/Media/article/detail/1751340/2013/12/03/GAS-boete-voor-lezers-nieuwssite-na-commentaar-op-politie.dhtml

03 Dec 2013, 12:06
Freak

De Leuvense brouwerij AB Inbev stopt eind deze maand met de productie van Safir-pilsbier. Vorig jaar stopte de brouwerij al met de productie van vaten pils voor de cafés, maar eind deze maand zullen er ook geen flesjes Safir meer te verkrijgen zijn. Dat meldt OPA, de Aalsterse bierproevers.

Safir werd in 1939 gelanceerd door brouwerij De Gheest in Aalst en werd na de Tweede Wereldoorlog een groot merk. In 1979 werd De Gheest overgenomen door browuerij Artois en in 1988 verhuisde de productie naar Leuven. Volgens persverantwoordelijke Karen Couck van Inbev werd in de eerste helft van 2013 nog maar 120 hectoliter Safir verkocht aan zeven bierhandelaars en een dertiental cafés. In de grootwarenhuizen werd 300 hectoliter omgezet.

De complete ingesorte verkoop van Safir is dan ook de belangrijkste reden waarom de productie wordt stopgezet.

:cry: :cry:

03 Dec 2013, 16:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
waly 2 schreef:
De complete ingestorte verkoop van Safir is dan ook de belangrijkste reden waarom de productie wordt stopgezet.

Tja wat wilt ge als ze in het overgrote deel van Vlaanderen enkel en alleen Jupiler promoten? In het Leuvense hebben ze nog geluk met hun Stella dat het een wereldbier is. Als je richting West-Vlaanderen ofzo trekt dan zie je wel dat ze daar hun eigen pilsbieren nog volop op vat leveren aan de café's.

Heel jammer is dit. Hopelijk kan een plaatselijke brouwer Safir overnemen en in ere herstellen.

03 Dec 2013, 16:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 839 840 841 842 843 885