|
|
| Pagina 11 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
de spotters zijn al massaal op post. die kunnen al 2 elftallen vormen alst moet
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Dec 2013, 14:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K
de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2013, 19:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Goeie eerste helft gezien met enkele goeie kansen voor ons en eentje voor Antwerp.
Tweede helft was heel erg zwak en mochten we van geluk spreken dat we tegen een heel erg onmondig Antwerp stonden te spelen. Dikke match van Smet, Lievens en Stavros! Drie punten zijn binnen en mochten we tegen nieuwjaar 30 punten hebben mogen we heel tevreden zijn. ![]() |
| 01 Dec 2013, 19:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Zwaar overoepen ploeg toch dat Antwerp, tweede helft vergaten we te voetballen en kropen te veel terug waardoor die gelijkmaker toch altijd in de lucht hing. Verhoeven begon aarzelend maar nadien toch secuur op een aantal hoge ballen. Stavros hoewel technisch toch wel heel beperkt een goeie match vond ik, ook geen dankbare rol om die hele aanval te dragen met te weinig steun van opkomende mensen.
De Neve was wel verschrikkelijk slecht vandaag had mogen vevangen worden. Toch altijd veel leuker spelen tegen ploegen die wat volk en sfeer meebrengen als je dan nog kan winnen is het perfect natuurlijk. Nu twee verplaatsingen, 4 op 6 moet kunnen. |
| 01 Dec 2013, 19:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Er zijn door de Antwerpsups ettelijke vuurpijlen afgestoken die IN de K zijn terecht gekomen. Ik ga er van uit dat deze gespot zijn en dus adekwaat zullen bestraft worden ?
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Dec 2013, 19:56 |
|
|
forumlegende
heel slechte wedstrijd van beide teams, ook kansarme match. Hoogtepunt de mooie goal van Stavros, de rest was weinig soeps.
weinig of geen uitblinkers bij ons. Ik vond Smet eerste helft onze beste man, maar viel de tweede helft door de mand. Het inspelen van Lievens is slecht, De Neve die een draak van een match speelde, en bij Skhodra was het vandaag net niet. Je mist vandaag Van Damme toch redelijk hard vond ik. We hadden wel heel veel respect voor dit slecht Antwerp. Verhoeven vond ik de eerste helft ook zeer onzeker acteren, tweede helft denk ik dat het balbezit 75% voor Antwerp was, maar die kregen gewoonweg geen kans. ik had van deze match veel meer verwacht. Wel prima resultaat natuurlijk!! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Dec 2013, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ?
De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 01 Dec 2013, 20:55 |
|
|
forumlegende
Dirk schreef: Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ? De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? altijd dat geneuzel van "de kenners".... De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige. en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Dec 2013, 20:59 |
|
|
forumlegende
Ik ga nu veel kritiek krijgen maar Van Damme werd niet gemist! Smet nam zijn rol goed over op een heel andere manier. Hij speelde met veel inzicht en zocht de voerballende oplossing. mag daar zeker blijven staan tot Ken terug is.
D eerste helft werd zeer verzorgd gevoetbald, de tweede helft niet meer maar ons jongens hebben er toch voor gevochten. De ploeg groeit en het verschil met de eerste matchen van 't seizoen is enorm! |
| 01 Dec 2013, 21:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Ik ga nu veel kritiek krijgen maar Van Damme werd niet gemist! Smet nam zijn rol goed over op een heel andere manier. Hij speelde met veel inzicht en zocht de voerballende oplossing. mag daar zeker blijven staan tot Ken terug is. D eerste helft werd zeer verzorgd gevoetbald, de tweede helft niet meer maar ons jongens hebben er toch voor gevochten. De ploeg groeit en het verschil met de eerste matchen van 't seizoen is enorm! Dus word hij wel gemist ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2013, 21:04 |
|
|
Reserve
We spelen ultra defensief. Is een beetje de taktiek van cj de laatste weken. Het brengt wel op, maar levert heel weinig kansen op. Nochthans er zit voetbal in de ploeg de laatste weken! Wanneer mogen ze eens met meer dan 3 over de middenlijn gaan? Verder een pluim voor de enorme inzet alweer...
|
| 01 Dec 2013, 21:12 |
|
|
Freak
winnen tegen antwerp en nog zagen .
![]() |
| 01 Dec 2013, 21:22 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Dirk schreef: Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ? De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ? altijd dat geneuzel van "de kenners".... De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige. en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder. sorry Corredor, maar Dirk heeft gelijk. gij zijdt nen inktzwarten, en ge hebt domweg tamelijk vaak nog ongelijk ook. _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Dec 2013, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg
persoonlijk schrik-moment vandaag:
tamelijk stille jongen zijnde roep ik in de 2den time (we hadden het op dat moment zeer moeilijk) vanop de K "komaaaaan Stavros". jammer genoeg viel er op dat moment een tamelijk moment van algemene stilte waardoor dat nogal opviel. de Stavros (die effectief plak op 'onze' zijnlijn liep toen) kijkt op en roept terug in schoon vloms "tis nie gemakkelijk". ik knalrood, sympathieke pee Stavros speelde nadien (toevallig... of niet ) nog een sterk kwartier._________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Dec 2013, 21:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
|
| 01 Dec 2013, 21:39 |
|
| Pagina 11 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 17 Volgende |