|
|
| Pagina 843 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 841 842 843 844 845 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft?
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Dec 2013, 11:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? tis eene grote quatsch _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Dec 2013, 11:16 |
|
|
forumlegende
davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Dec 2013, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Blijkbaar wel. |
| 06 Dec 2013, 12:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig? |
| 06 Dec 2013, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Waarom niet? De mensen vergeten blijkbaar waarom de man levenslang heeft gekregen destijds... Hij maakte deel uit van een groepering die blanke boeren uitmoorde, ook hij had daar zijn aandeel in. Ook vanuit de gevangenis dicteerde hij nog enkele moorden. Jaren later, toen hij al aan het hoofd stond van Z.-Afrika, is hij nog gefilmd geweest toen hij een ANC-strijdlied zong... In datzelfde lied werd de moord op blanken zwaar bejubeld.... Hij vond zijn daden destijds een plicht voor "zijn" volk en "zijn" land... Soit, de hel is weer een terrorist rijker. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Dec 2013, 12:13 |
|
|
forumlegende
davy1919 schreef: El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Waarom niet? De mensen vergeten blijkbaar waarom de man levenslang heeft gekregen destijds... Hij maakte deel uit van een groepering die blanke boeren uitmoorde, ook hij had daar zijn aandeel in. Ook vanuit de gevangenis dicteerde hij nog enkele moorden. Jaren later, toen hij al aan het hoofd stond van Z.-Afrika, is hij nog gefilmd geweest toen hij een ANC-strijdlied zong... In datzelfde lied werd de moord op blanken zwaar bejubeld.... Hij vond zijn daden destijds een plicht voor "zijn" volk en "zijn" land... Soit, de hel is weer een terrorist rijker. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Dec 2013, 12:17 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: El Corredor (Light) schreef: is dat nu echt nodig?Waarom niet? De mensen vergeten blijkbaar waarom de man levenslang heeft gekregen destijds... Hij maakte deel uit van een groepering die blanke boeren uitmoorde, ook hij had daar zijn aandeel in. Ook vanuit de gevangenis dicteerde hij nog enkele moorden. Jaren later, toen hij al aan het hoofd stond van Z.-Afrika, is hij nog gefilmd geweest toen hij een ANC-strijdlied zong... In datzelfde lied werd de moord op blanken zwaar bejubeld.... Hij vond zijn daden destijds een plicht voor "zijn" volk en "zijn" land... Soit, de hel is weer een terrorist rijker. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk Komaan, ge kunt beter dan dat. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Dec 2013, 12:22 |
|
|
forumlegende
Tja...de leden van het verzet maakten indertijd ook slachtoffers onder de Duitsers. Toen was er echt een oorlog bezig. In Zuid-Afrika ook. Nog altijd vrees ik.
|
| 06 Dec 2013, 15:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Uw terugkomst op het forum was dàt nodig?!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Dec 2013, 15:53 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Uw terugkomst op het forum was dàt nodig?!! ja jongens .... dat Mandela geen onbevlekte ziel heeft en misschien té eenzijdig als een verpersoonlijking van het goede aanzien wordt, lijkt heel duidelijk. Maar je kan er toch ook echt niet aan uit dat hij voor "zijn" gemeenschap en voor "zwarten" in de ganse wereld veel goeds gedaan heeft. In elk geval heel veel betekend heeft. Wie mij kent weet dat ik zelf een hekel heb aan politiek correct gezwets. Maar ook aan plat racisme. De manier waarop hij na zijn vrijlating gewerkt heeft voor gelijke kansen in zijn land en ver daarbuiten, lijkt mij toch een voorbeeld te zijn voor veel andere "leiders". Overal in de wereld trouwens. |
| 06 Dec 2013, 16:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? Ze deden het nog niet voor een supp 'De Zjiemaan' ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Dec 2013, 16:28 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Uw terugkomst op het forum was dàt nodig?!! bah nee, mor kem ne laptop en toid, dus woarom nie? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Dec 2013, 16:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Dec 2013, 17:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: El Corredor (Light) schreef: davy1919 schreef: Ik wacht vol ongeduld op den eersten dat zijn steun betuigd rond het overlijden van Nelson Mandela, verheerlijken mag ook... Kom dan! Wie durft? is dat nu echt nodig?Uw terugkomst op het forum was dàt nodig?!! Binnekèrt El Corredor (Extra Light)? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Dec 2013, 18:16 |
|
| Pagina 843 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 841 842 843 844 845 … 885 Volgende |