|
|
| Pagina 473 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 471 472 473 474 475 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Eerste klasse
El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Dat is ook een feit, maar toch Ronny Van Geneugden.Die grijns van Ruytinckx, ik werd er zowaar zelf pissed van ![]() akkoord, zeer zeker. Die fout van Ruytinckx mag je onder de categorie Witsel zetten, maar die reactie van Carcela, vind ik ook niet meer of minder dan crapuleus. Soit, van waar die kerel komt, is dat misschien normaal, maar die reactie als logisch bestempelen, dat is voor mij ook een brug te ver. Tackle + wat staan uitlachen = hij zou van mij ook ne fermen krijgen en 't zou nie met het plat van mijn hand zijn. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Dec 2013, 19:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De doodsbedreigingen die Ruytinkx (een zware schorsing verdiend hij zeker) en zijn familie nu krijgen is er ook over...Marokko-gewijs zeker?!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Dec 2013, 19:52 |
|
|
DavidSeal schreef: De doodsbedreigingen die Ruytinkx (een zware schorsing verdiend hij zeker) en zijn familie nu krijgen is er ook over...Marokko-gewijs zeker?! Witsel was ook 'assassin' hé. Dat ze het zelf maar uitvechten. ben wel benieuwd wat Ruytinckx gaat krijgen als schorsing. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Dec 2013, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ruytinx "wil benadrukken dat het niet opzettelijk gebeurd is"
en da knietje in zijn gezicht,da zal waarschijnlijk ook niet opzettelijk geweest zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Dec 2013, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Was dit weekend op Club - KVM, in Brugge zijn ze blijkbaar ook niet zot van Filip Joos
https://www.youtube.com/watch?v=GTk_JCl-syQ En die van Mechelen zongen ook mee. Mijn moment van de week ![]() _________________ MCMXIX |
| 10 Dec 2013, 0:31 |
|
|
Nationale Ploeg
69 schreef: Was dit weekend op Club - KVM, in Brugge zijn ze blijkbaar ook niet zot van Filip Joos https://www.youtube.com/watch?v=GTk_JCl-syQ En die van Mechelen zongen ook mee. Mijn moment van de week ![]() 't is ver gekomen als zo'n zever al één van de sfeer-hoogtepunten moet zijn. |
| 10 Dec 2013, 8:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bakkie schreef: Mehdi Carcela werd opgeroepen voor zijn 'slag in het gezicht van een tegenstander'. De bondsprocureur verklaarde bij Sporza dat hij een schorsingsvoorstel van minstens vier speeldagen in gedachten heeft. Ook Bjorn Ruytinx moet zich komen verantwoorden voor 'misplaatst gedrag. Zijn revalidatie zal veel langer duren dan zijn schorsing,als ze hem effectief die vier speeldagen geven,ik praat niet goed wat hij gedaan heeft,maar Ruytinx trapt daar efkes uw enkel naar de kl.... En komt dan nog een beetje lachen in Carcela zijn gezicht,hij had beter zijn tanden uitgeslegen,Carcela zal die vier speeldagen met plezier in ontvangst nemen. als ik mij niet vergis heeft hij vorige week De Ceulaer van het veld getrapt ook. Komt wel goed hoor, hij zal ooit wel eens ne Witsel tegenkomen. _________________ Iendracht 4ever. |
| 10 Dec 2013, 11:14 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: Bakkie schreef: Mehdi Carcela werd opgeroepen voor zijn 'slag in het gezicht van een tegenstander'. De bondsprocureur verklaarde bij Sporza dat hij een schorsingsvoorstel van minstens vier speeldagen in gedachten heeft. Ook Bjorn Ruytinx moet zich komen verantwoorden voor 'misplaatst gedrag. Zijn revalidatie zal veel langer duren dan zijn schorsing,als ze hem effectief die vier speeldagen geven,ik praat niet goed wat hij gedaan heeft,maar Ruytinx trapt daar efkes uw enkel naar de kl.... En komt dan nog een beetje lachen in Carcela zijn gezicht,hij had beter zijn tanden uitgeslegen,Carcela zal die vier speeldagen met plezier in ontvangst nemen. als ik mij niet vergis heeft hij vorige week De Ceulaer van het veld getrapt ook. Komt wel goed hoor, hij zal ooit wel eens ne Witsel tegenkomen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Dec 2013, 22:19 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/ ... supporters
Belachelijk...als ge op zo een manier aan uw sfeer moet zien te geraken. Ik hoop dat dit in de toekomst bij alle andere ploegen weg blijft ! _________________ <3 1919 <3 |
| 17 Dec 2013, 9:29 |
|
|
forumlegende
Jozefken1919 schreef: http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/gent-manager-bekent-wij-manipuleren-het-geluid-van-de-supporters Belachelijk...als ge op zo een manier aan uw sfeer moet zien te geraken. Ik hoop dat dit in de toekomst bij alle andere ploegen weg blijft ! vind ik er toch ook wat over. ten anderen, in Engeland hebben ze zoiets nie echt nodig. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Dec 2013, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Jozefken1919 schreef: http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/gent-manager-bekent-wij-manipuleren-het-geluid-van-de-supporters Belachelijk...als ge op zo een manier aan uw sfeer moet zien te geraken. Ik hoop dat dit in de toekomst bij alle andere ploegen weg blijft ! vind ik er toch ook wat over. ten anderen, in Engeland hebben ze zoiets nie echt nodig. dat is toch niet nieuw? Ik denk dat bijvoorbeeld Standard en Charleroi dat al jaren doen. |
| 17 Dec 2013, 10:09 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Fillou schreef: El Corredor (Light) schreef: Jozefken1919 schreef: http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/gent-manager-bekent-wij-manipuleren-het-geluid-van-de-supporters Belachelijk...als ge op zo een manier aan uw sfeer moet zien te geraken. Ik hoop dat dit in de toekomst bij alle andere ploegen weg blijft ! vind ik er toch ook wat over. ten anderen, in Engeland hebben ze zoiets nie echt nodig. dat is toch niet nieuw? Ik denk dat bijvoorbeeld Standard en Charleroi dat al jaren doen. Ik had er nog niet van gehoord...kben er alleszins geen voorstander van. _________________ <3 1919 <3 |
| 17 Dec 2013, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Weer een extra element dat ze nu artificieel gaan maken. Op den duur hebt ge met tien supporters genoeg om 'sfeer' te maken.
Langs de andere kant, ik denk dat iedereen wel akkoord gaat dat het leuker is om in een sfeervol stadion te spelen. Als de sfeer altijd maar van 1 kant moet komen (van ons bijvoorbeeld) kan dat soms toch ook dik tegenvallen. Enneuh... liever dit dan een orgeltje of een fanfare. |
| 17 Dec 2013, 12:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De Jean schreef: Weer een extra element dat ze nu artificieel gaan maken. Op den duur hebt ge met tien supporters genoeg om 'sfeer' te maken. Langs de andere kant, ik denk dat iedereen wel akkoord gaat dat het leuker is om in een sfeervol stadion te spelen. Als de sfeer altijd maar van 1 kant moet komen (van ons bijvoorbeeld) kan dat soms toch ook dik tegenvallen. Enneuh... liever dit dan een orgeltje of een fanfare. Allé, goe nies vèr de die van ier ewa verder... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Dec 2013, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: kreezie nonkeltje schreef: Bakkie schreef: Mehdi Carcela werd opgeroepen voor zijn 'slag in het gezicht van een tegenstander'. De bondsprocureur verklaarde bij Sporza dat hij een schorsingsvoorstel van minstens vier speeldagen in gedachten heeft. Ook Bjorn Ruytinx moet zich komen verantwoorden voor 'misplaatst gedrag. Zijn revalidatie zal veel langer duren dan zijn schorsing,als ze hem effectief die vier speeldagen geven,ik praat niet goed wat hij gedaan heeft,maar Ruytinx trapt daar efkes uw enkel naar de kl.... En komt dan nog een beetje lachen in Carcela zijn gezicht,hij had beter zijn tanden uitgeslegen,Carcela zal die vier speeldagen met plezier in ontvangst nemen. als ik mij niet vergis heeft hij vorige week De Ceulaer van het veld getrapt ook. Komt wel goed hoor, hij zal ooit wel eens ne Witsel tegenkomen. 4 speeldag heeft bleitinx aan zijn broek _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Dec 2013, 16:21 |
|
| Pagina 473 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 471 472 473 474 475 … 500 Volgende |