Artikels - Pagina 216 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 214 215 216 217 218 497
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Artikels
DT schreef:
Bram schreef:
Ok, op zich gek, maar wat nog gekker is, is deze passage:

Citeer:
Het experiment met Petrovic op het middenveld was een succes en leverde jou een basisplaats op?
‘Petrovic ontpopte zich als onze beste middenvelder.

:wow: :wow: :wow:
kom nog eens zeggen dat het verschil tussen 2de en 3de niet groot is ze

God ja, was een eenmalig experiment - kan volgende match helemaal anders uitdraaien. BVR dacht vorig seizoen in het slotkwartier van de thuismatch tegen Oudenaarde ook onze nieuwe controllerende middenvelder gevonden te hebben in Marko... De match erna op Woluwe bleek dat experiment toch niet meer je dat... Kans is groot dat het bij Dender ook zo zal lopen...

Is trouwens niet alleen bij Dender dat zo'n dingen gebeuren hé: als ik de meningen hier mag geloven, was er ook een groot contrast tussen de prestatie van Mike Smet tegen Antwerp en die op Hoogstraten vorige zaterdag dus kunnen dergelijke uitspraken wel voorkomen natuurlijk...

laten we zeggen dat het terugschuiven van Mike naar centraal achterin, geen geslaagde zet was, al werd hij door die "Danny Wellbeck look à like" ook niet echt geholpen. De week ervoor tegen Antwerp was hij centraal op het midden dan wel goed.

10 Dec 2013, 12:54
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Bram schreef:
Ok, op zich gek, maar wat nog gekker is, is deze passage:

:wow: :wow: :wow:
kom nog eens zeggen dat het verschil tussen 2de en 3de niet groot is ze

God ja, was een eenmalig experiment - kan volgende match helemaal anders uitdraaien. BVR dacht vorig seizoen in het slotkwartier van de thuismatch tegen Oudenaarde ook onze nieuwe controllerende middenvelder gevonden te hebben in Marko... De match erna op Woluwe bleek dat experiment toch niet meer je dat... Kans is groot dat het bij Dender ook zo zal lopen...

Is trouwens niet alleen bij Dender dat zo'n dingen gebeuren hé: als ik de meningen hier mag geloven, was er ook een groot contrast tussen de prestatie van Mike Smet tegen Antwerp en die op Hoogstraten vorige zaterdag dus kunnen dergelijke uitspraken wel voorkomen natuurlijk...

laten we zeggen dat het terugschuiven van Mike naar centraal achterin, geen geslaagde zet was, al werd hij door die "Danny Wellbeck look à like" ook niet echt geholpen. De week ervoor tegen Antwerp was hij centraal op het midden dan wel goed.

Begrijp ik het dan goed dat Mike centraal achterin startte naast Filipovic of was deze verschuiving in het elftal pas na de wissel van Lievens?

10 Dec 2013, 12:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Neeje, startte terug centraal op het middenveld (naast Janssens), maar zakte af naar CV bij de wissel van Lievens.
Ik vond hem op beide posities vrij dramatisch spelen, alleen kwam het er als CV nog iets duidelijker uit.

10 Dec 2013, 13:06
Ancien

Bram schreef:
Neeje, startte terug centraal op het middenveld (naast Janssens), maar zakte af naar CV bij de wissel van Lievens.
Ik vond hem op beide posities vrij dramatisch spelen, alleen kwam het er als CV nog iets duidelijker uit.

I see... In principe dient hij dan vooral beoordeeld te worden op zijn startpositie hé... Bij een 2-0 achterstand met nog een halfuur te gaan van positie wisselen in verdedigende zin, dan kan je moeilijk nog indruk maken natuurlijk, zeker omdat je dan gedesorganiseerd gaat spelen op de aanval want wij hebben nu eenmaal geen plan B... Eens op achterstand tegen een georganiseerde tegenstander, is de match over. Was bij VDH zo, was bij BVR zo en is ook bij CJ zo... Als je dan geen kans bij elkaar kan voetballen, weet je dat elk mistasten of slecht inspelen achteraan dan ook nog eens uitvergroot wordt hé...

Wat ik problematischer vind, is de uitspraak van CJ dat de winterstop voor onze kern broodnodig is... Moesten we nu alle 21 matchen met inzet met hetzelfde elftal hebben afgehaspeld, zou ik er nog kunnen inkomen maar met Gert-Jan, Weydisch, Lievens en Smet stonden er zaterdag toch redelijk verse krachten in het elftal?

10 Dec 2013, 13:43

Ja, akkoord maar dat zijn de dragers van uw team niet hé.
Kan CJ eigenlijk wel snappen in die uitspraak. Het uitvallen van Van Damme / De Neve vooral is pijnlijk, en dat in combinatie met langdurige (of net terug keren uit) blessures van oa. Kabeya, Van Steenbrughe (die trouwens redelijk dartel aan het opwarmen was zaterdag ? :o) maakt hem die uitspraak doen denk ik.

ivm Smet beoordelen op zijn startpositie, ja volledig akoord al is passen van 5 meter geven natuurlijk iets wat ge op elke positie van het veld zou mogen kunnen. Als er van de 10 dat ge geeft dan 6 niet aankomen en 4 in de voeten van de tegenstander belanden... Mja, ik heb hem vorige week opgehemeld maar als we consequent zijn volgt nu dan toch ook tot op de grond afbranden (hoe cru dat dan ook mag zijn).
Verschil met vorige week is natuurlijk ook voor Smet, dat Janssens er deze keer naast stond. Met als gevolg dat 2 spelers compleet niet wisten wat te doen.... in combinatie met spelers die hun zin wat lopen te doen (niet noodzakelijk met slechte bedoelingen) zoals Weydisch & Skhodra afgelopen weekend dan zit ge met een probleem. Misschien is Ken Van Damme zelfs nog meer belangrijk kwestie van "lijnen uitzetten" dan ik/we eigenlijk wel besef(fen).

10 Dec 2013, 13:55
Ancien

Bram schreef:
Kan CJ eigenlijk wel snappen in die uitspraak. Het uitvallen van Van Damme / De Neve vooral is pijnlijk, en dat in combinatie met langdurige (of net terug keren uit) blessures van oa. Kabeya, Van Steenbrughe (die trouwens redelijk dartel aan het opwarmen was zaterdag ? :o) maakt hem die uitspraak doen denk ik.

ivm Smet beoordelen op zijn startpositie, ja volledig akoord al is passen van 5 meter geven natuurlijk iets wat ge op elke positie van het veld zou mogen kunnen. Als er van de 10 dat ge geeft dan 6 niet aankomen en 4 in de voeten van de tegenstander belanden... Mja, ik heb hem vorige week opgehemeld maar als we consequent zijn volgt nu dan toch ook tot op de grond afbranden (hoe cru dat dan ook mag zijn).
Verschil met vorige week is natuurlijk ook voor Smet, dat Janssens er deze keer naast stond. Met als gevolg dat 2 spelers compleet niet wisten wat te doen.... in combinatie met spelers die hun zin wat lopen te doen (niet noodzakelijk met slechte bedoelingen) zoals Weydisch & Skhodra afgelopen weekend dan zit ge met een probleem. Misschien is Ken Van Damme zelfs nog meer belangrijk kwestie van "lijnen uitzetten" dan ik/we eigenlijk wel besef(fen).

Klopt allemaal, maar dat is wel eigen aan het voetbal natuurlijk. Zaterdag was het gewoon een combinatie van een aantal factoren. Het ontbreken van Ken/Gianni is een serieuze aderlating geweest, te meer omdat het ongeveer het enige duo is in deze kern dat voor wat evenwicht in de ploeg lijkt te kunnen zorgen. Met Gianni terug uit schorsing op Heist zal het duo met Mike hersteld worden en dat zal toch beter marcheren dan een centraal middenveld met Mike/Kevin. Gianni is trouwens komen bovendrijven door vooral het uitvallen van Van Steenbrugghe en Kabeya en het feit dat Bogaerts ook al met wat kwetsuren had af te rekenen dit jaar. Blessures hebben dus ook positieve kanten... Alleen was het zaterdag wat te veel pech op dezelfde positie.

Skhodra, Janssens en Weydisch samen in een opstelling zoals op Hoogstraten had ik van tevoren hier al aangegeven dat dat gedoemd was te mislukken. Bovendien haalt CJ nu een moeilijke keuze op zijn nek voor volgend weekend want 1 van de drie zal moeten wijken, tenzij Tjendo weer geslachtofferd zal worden. Mike slachtofferen zie ik hem ook nog doen, maar dan gaat Gianni wel zijn peren zien als hij bovenop al zijn taken ook nog eens Webers 90 min lang zal moeten schaduwen..

En tot slot: positieve flow en overwinning tegen Antwerp zijn de ideale ingrediënten voor een ploeg als de onze om ongemotiveerd naar een staartploeg te gaan die amper supporters telt en waar de beleving nu niet zinderend is. Waarschijnlijk niet bewust, maar is niet de eerste keer dat we dat meemaken... Jammer van net nu de boot in te gaan, maar kan de ploeg misschien wel op scherp zetten voor Heist...

10 Dec 2013, 14:20
Nationale Ploeg

DT schreef:
Bram schreef:

Klopt allemaal, maar dat is wel eigen aan het voetbal natuurlijk. Zaterdag was het gewoon een combinatie van een aantal factoren. Het ontbreken van Ken/Gianni is een serieuze aderlating geweest, te meer omdat het ongeveer het enige duo is in deze kern dat voor wat evenwicht in de ploeg lijkt te kunnen zorgen. Met Gianni terug uit schorsing op Heist zal het duo met Mike hersteld worden en dat zal toch beter marcheren dan een centraal middenveld met Mike/Kevin. Gianni is trouwens komen bovendrijven door vooral het uitvallen van Van Steenbrugghe en Kabeya en het feit dat Bogaerts ook al met wat kwetsuren had af te rekenen dit jaar. Blessures hebben dus ook positieve kanten... Alleen was het zaterdag wat te veel pech op dezelfde positie.

Skhodra, Janssens en Weydisch samen in een opstelling zoals op Hoogstraten had ik van tevoren hier al aangegeven dat dat gedoemd was te mislukken. Bovendien haalt CJ nu een moeilijke keuze op zijn nek voor volgend weekend want 1 van de drie zal moeten wijken, tenzij Tjendo weer geslachtofferd zal worden. Mike slachtofferen zie ik hem ook nog doen, maar dan gaat Gianni wel zijn peren zien als hij bovenop al zijn taken ook nog eens Webers 90 min lang zal moeten schaduwen..

En tot slot: positieve flow en overwinning tegen Antwerp zijn de ideale ingrediënten voor een ploeg als de onze om ongemotiveerd naar een staartploeg te gaan die amper supporters telt en waar de beleving nu niet zinderend is. Waarschijnlijk niet bewust, maar is niet de eerste keer dat we dat meemaken... Jammer van net nu de boot in te gaan, maar kan de ploeg misschien wel op scherp zetten voor Heist...

damn. waarom raak ik nooit aan zoveel alinea's ?

10 Dec 2013, 14:45
Nationale Ploeg

DT schreef:
Bram schreef:

Bram, tis aan u. ge zult 4 alinea's moeten halen of DT heeft gewonnen.

10 Dec 2013, 14:47

de coach heeft altijd gelijk :D

10 Dec 2013, 15:17
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 41
Bram schreef:
de coach heeft altijd gelijk :D

Er wilt er hier iemand meer speelminuten zeker? :p

10 Dec 2013, 18:44
Nationale Ploeg

Too much info!

10 Dec 2013, 20:35
Nationale Ploeg

Zienaa schreef:
WAT IS DIT?

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 9_00879642

VOETBAL3DE KLASSE FCV DENDER 0 - TEMSE 1 - JENS VAN DEN NOORTGATE OVER DE SPORTIEVE CRISIS BIJ FCV DENDER

:? :crazy:

11 Dec 2013, 20:07
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
Zienaa schreef:
WAT IS DIT?

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 9_00879642

VOETBAL3DE KLASSE FCV DENDER 0 - TEMSE 1 - JENS VAN DEN NOORTGATE OVER DE SPORTIEVE CRISIS BIJ FCV DENDER

:? :crazy:

k heb er toch ook even 5 minuten van mijne kostbaren tijd aan verpilt voor ik dacht ,
das weer een prachtig staaltje journalistiek , als ze nie slecht over den eendracht kunnen schrijven foefelen ze wel zo iet in elkaar.... kunnen schrijven is één belangrijk punt om daar te mogen werken ( hoewel?.....soms toch...) , nu nog de juiste foto bij het juiste artikel plakken en t zal nog ne goeie worden....het logo op de 2 truitjes was waarschijnlijk nog niet duidelijk genoeg om te zien da ze daar goe mis waren... :D

12 Dec 2013, 14:55
forumlegende

Nu de winterstop zijn intrede heeft gedaan, kunnen de tweedeklassers even op adem komen. Nr10.be laat hen echter niet met rust en legt elk team uit tweede onder de loep! Vandaag is het de beurt aan Eendracht Aalst.

In het Pierre Cornelisstadion lagen de ambities na een uitstekende voorbereiding en de komst van toppers zoals Kevin Janssens en Lander Van Steenbrugghe erg hoog. Na een mislukte competitiestart moesten de vooropgestelde doelen echter al snel bijgesteld worden.

De Ajuinen puurden amper zeven punten uit hun eerste acht competitiewedstrijden. Nadien volgde een reeks van vijf opeenvolgende duels zonder nederlaag, waarin onder meer toppers zoals Westerlo, STVV en RWDM in bedwang werden gehouden. Door een sterke novembermaand rukte Eendracht plots op in het klassement. Na de 1-0-zege tegen Antwerp leek zelfs even de tweede periode in het vizier. Een complete offday bij Hoogstraten werd het team van Chris Janssens een week later fataal.

ERGERNIS

Eendracht Aalst leverde het bewijs dat een geweldige voorbereiding niet garant staat voor een sterke competitiestart. De hoger vernoemde toptransfers bleken dat etiket (voorlopig) niet helemaal waard, terwijl jongens van wie minder verwacht werd (Vanbelle, Skhodra,...) wél naar behoren presteerden. De komst van Emile Mpenza was een stunt, maar de gewezen Rode Duivel speelde tot dusver nog geen minuut. Een incident met trainer Chris Janssens kostte de kop van huurling Armin Cerimagic. Ook de heerstende onvrede over de tijdelijke staantribune zorgde voor ergernis in en rondom het Pierre Cornelisstadion. In de bestuurskamer hoopt men dan ook op een beter maar vooral rustiger competitieslot.

bron: nr10.be

29 Dec 2013, 14:16
Nationale Ploeg

Raar maar waar, ik kan mij vinden in wat nr10 hier schrijft. Een goede samenvatting van de heenronde.

29 Dec 2013, 15:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 214 215 216 217 218 497