Transfers volgend seizoen - Pagina 105 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 103 104 105 106 107 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Vicky schreef:
DT schreef:
Still standing ! schreef:
CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken.

ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak.

nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he.

(ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja :D )

Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch?

Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken...

Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen...

A M E N !

Het is heel simpel: ik kom nu elke zondag ten laatste om 19.00 uur thuis (en dat is dan al omdat we eerst nog frietjes gaan eten, anders is het 18.00 uur) en dan vraagt mijn man: "hoe was het op EA?". En al bijna 2 jaar antwoord ik hem: "nja... niks interessants te melden...".

Mocht het niet tegen elk principe in mijn lijf zijn, ik ging al naar hem kijken ze. Da's 3de provinciale en meestal is daar meer te beleven op en naast het veld...

Inderdaad, ik heb het er ook met veel mensen over dat het dit jaar qua beleving echt op een laag pitje staat. Jammer, en doet zeer aan mijn eendrachthart. En de redenen hierboven opgesomd zijn daar schuldig aan, de supporters wordt opzij geschoven en dat kan bij den eendracht niet want dan verliest de club zijn ziel. Ik heb dit jaar den eerste keer in jaaaaaaaaaaaaren enkele verplaatsingen aan mij voorbij laten gaan, wat echt niet van mijn gewoonte is.

10 Jan 2014, 15:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Dat er veel minder beleving is dit jaar komt inderdaad door allerlei factoren.
Het klinkt cru om te zeggen, maar we hebben geen flitsende speler waarvoor iemand eens zou komen kijken. We moeten het hebben van simpel voetbal met een flinke dosis geluk. De tijd dat we nen Depoitre als nen beer naar voor zagen lopen, of nen Gallucci 1meter hoger springen dan zijn veel grotere tegenstander liggen nochtans niet zo ver terug in het verleden.
Bovendien is er ook de ambitie die de beleving tempert. We kunnen niet stijgen of meedoen aan de eindronde en voor te zakken is onze kern toch iets te goed (gelukkig). Het eerste jaar in 2de is dat allemaal nog tof, terug nieuwe verplaatsingen en u als nieuwkomer laten zien en horen, het tweede jaar valt dat ook nog mee, maar vanaf het 3de seizoen (nu dus) valt dat toch eigenlijk tegen en geraakt ge echt niet meer opgefokt om de verplaatsing naar Boussu Dour of Visé te maken, net doordat er ook sportief geen echte ambitie is.
Als we dan ook nog eens heel vroeg in de beker van België worden gewipt, zijn er eigenlijk maar 2grote matchen meer over in het seizoen, de verplaatsing en thuismatch tegen Antwerp. Een derby tegen Dender zoals paar jaren geleden zit er niet meer in en enkele andere toffe matchen zoals Racing Mechelen of de verplaatsing naar Oostende zitten er ook niet meer in.
Tel dat alles bij elkaar op en het is eigenlijk dit jaar zeer erg gesteld met de beleving. Dan heb ik het nog niet over al het extrasportieve ofzo.

10 Jan 2014, 16:02
Nationale Ploeg

gweninho schreef:
Dan heb ik het nog niet over al het extrasportieve ofzo.

ze zouden 1 vd kantines meer moeten inrichten als een rustiger pub-achtig iets, met een paar goei bierkes. of toch een stuk van een kantine. ik persoonlijk bvb ben na de match meestal direct weg om naar de fox of den apostel te gaan. ik drink gewoonweg geen pils, duvel of palm en daar kunt ge nog nen brochette of zoiets eten. zou dat direct op de club doen maar op dat vlak kunt ge daar 'uw ei' niet kwijt.

waarom niet al die kantines die op elkaar trekken elk een ander profiel geven ? een disco-achtig iets, een iers pub-achtig iets, iets voor de jonge gasten (kickertafels, bazookaschieten, kickboxen ed... :D ), iets voor de madammen (kookles door de Stavros terwijl de inhoud van den Dag Allemaal op de wand geprojecteerd wordt...), iets voor de senioren (met modellekes van Begrafenissen De Ras).

nu, misschien ben ik zowat den enigen die zo redeneert en dan is het voor de club ook niet rendabel natuurlijk. maar misschien is daar toch wel genoeg markt voor ?

anderzijds is den ambi ook al minder door al die blauw gasten die u altijd in hunne zak doen blazen om in uwen zak te kunnen zitten he. :cool:

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 10 Jan 2014, 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.

10 Jan 2014, 16:14
forumlegende

hopelijk is het rap zondag want de sfeer slaat hier wat om naar compleet negatief... :D

10 Jan 2014, 16:20
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
hopelijk is het rap zondag want de sfeer slaat hier wat om naar compleet negatief... :D

hopelijk is de sfeer na zondag niet compleet negatief :plat:

10 Jan 2014, 16:22
forumlegende

Leeftijd: 61
Vicky schreef:
DT schreef:
.

A M E N !

Het is heel simpel: ik kom nu elke zondag ten laatste om 19.00 uur thuis (en dat is dan al omdat we eerst nog frietjes gaan eten, anders is het 18.00 uur) en dan vraagt mijn man: "hoe was het op EA?". En al bijna 2 jaar antwoord ik hem: "nja... niks interessants te melden...".

Mocht het niet tegen elk principe in mijn lijf zijn, ik ging al naar hem kijken ze. Da's 3de provinciale en meestal is daar meer te beleven op en naast het veld...

:love:

10 Jan 2014, 17:08
Ancien

Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Iemand een idee waar je slijmbeurs ligt? :)

10 Jan 2014, 17:58
Ancien

Leeftijd: 55
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Knie, elleboog, heup...kies maar.

10 Jan 2014, 18:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Man man, waar zijn we mee bezig.
En dan lees ik dat ze volgend seizoen een profclub willen worden... :hmm:

10 Jan 2014, 18:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Slijmbeurs = portemonée met vet geld erin :lol:

10 Jan 2014, 19:39
Scholier

Westerlo verzet zich tegen een terugname van Van Belle of een verhuring van Nick aan een andere club omdat volgens hen er nog geen enkele maand huur betaald werd door EA.

10 Jan 2014, 20:35
Freak

ze moeten er nog voor betalen ook? :lol:

10 Jan 2014, 20:37
forumlegende

Cornel1 schreef:
Westerlo verzet zich tegen een terugname van Van Belle of een verhuring van Nick aan een andere club omdat volgens hen er nog geen enkele maand huur betaald werd door EA.

oei, Belfius Lease nog niet betaald :-)

en wie of wat is jouw bron om dit de wereld in te sturen?

10 Jan 2014, 20:48
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Vicky schreef:
DT schreef:
CJ is misschien een deftig veldtrainer, maar ik zou hem het sportieve beleid duidelijk niet laten voeren. "labiel" lijkt mij de enige juiste omschrijving van CJ's oordelen tot nu toe. Van Hauwermeiren zal de rug recht moeten houden tegen CJ want anders ga je beter met maandcontracten beginnen werken.

ik vind in vergelijking met BVR destijds dat onze criticasters hier al héél mild geweest zijn op dat vlak.

nu, een en ander is ook het gevolg aan een overbezetting op sommige posities he. soms moet een speler eesn even kunnen blijven staan om op toeren te raken (ik refereer nr Martin die duidelijk toch aan het underachieven is) maar CJ is als een peuter die je een snoepdoos voorhoudt: hij wil ze allemaal eens proberen... en proberen... en nog eens proberen... terwijl hij het snoepje dat hij wil eigenlijk in de andere hand al vast heeft. je moet dan de snoepdoos op tijd wegtrekken en op da andere polleke tikken he.

(ja, ik heb idd ne peuter thuis lopen ja :D )

Heb je volledig gelijk in en ik ben daar zelf ook schuldig aan, maar weet je wat het is - bij mij toch: Ik heb dit seizoen echt iets van... I could not care less... Van bij de supportersvergadering eind vorig seizoen waarin CJ het woord nam naar dit seizoen toe, had ik iets van "oh dear..." en helaas werd mijn vrees elke keer bevestigd... Ook de totale beleving voor een match van den Eendracht - wat is dat nog? Gans die farce met de tribunes, buitenwippers aan het restaurant, kantines dicht tegen wat is het, zes uur / half zeven, voetbal nauwelijks die naam waardig, zelfs in de periode waarin de resultaten meevielen... Dan ook die spelersdans, de incompetentie die toch nog merkbaar is in de gelederen van de club... Moeilijk om daar vrolijk van te worden toch?

Eerlijke vraag: wanneer zijn we dit seizoen al eens naar huis kunnen gaan met het gevoel, nu was het weer eens dik in orde? Thuis ook niet of nauwelijks toch?? En het bestuur mag hier allemaal niet blind voor blijven want ik voorspel een serieuze dip in abonnementen naar volgend seizoen toe als er niet stilaan ergens wat positieve zaken te melden zijn of opduiken...

Trust me - tot op vandaag blijf ik erbij dat er iets moest gebeuren aan het bewind van BVR want in de serieuze terugval vorig seizoen had hij ook meer dan een hand... Maar of het aantreden van CJ veel verandering in de positieve zin heeft gebracht anderzijds, dat durf ik toch ook ten zeerste te betwijfelen...

A M E N !

ik kan dat alleen maar bevestigen, wat mijn gevoel hierover betreft.
't ook allemaal 'n beetje mijn evaluatie na een half seizoen

zonder té negatief te willen zijn: nooit was de tegenstelling tussen de grootse plannen van het bestuur enerzijds , en het pijnlijk realisme / defaitisme bij de achterban anderzijds zo groot als vandaag.

er zijn dit jaar door het bestuur en zijn trainer al te veel moppen verteld, om nog veel van dat orakel "professionalisering" te kunnen serieus nemen. Dat bericht over die 10 profs, dat maakt een supporter toch kwaad en droevig tegelijk zeker... Awel als men dat dan uiteindelijk onder "professionalisering" verstaat, dan zijn ze daar op goeie weg. Men verkondigt plots om kwantiteit te willen omzetten naar meer kwaliteit, terwijl datzelfde bestuur nog geen 5 maand geleden de volledig omgekeerde beweging maakte...djeezes.

ik besef echt wel dat wie vandaag deel uitmaakt van het bestuur en enorm supportershart heeft, en enorm veel goeie wil aan de dag legt. Maar men kan beter goed beseffen dat de doorwinterde iendrachter de laatste decennia heel erg veel heeft meegemaakt, en niet zomaar blind alles meer slikt en gelooft dat het op termijn toch allemaal weer goedkomt.

Ik denk dat de meesten onder de fans meer heil zien in een duidelijk beleid, nuchterheid, verder saneren (als er nog écht wordt gesaneerd tenminste????), hard werken aan een uitgebalanceerde kern met goeie jonge voetballers met honger naar meer, dan dat diezelfde supporters nog maar eens zitten te wachten op een vedettencultus (cfr. mpenza), wilde vage en tegelijk totaal onrealistische plannen over stadions (zeker op korte termijn) en nu ook nog eens het aantrekken van godbetert 10 profs.
ik denk dat de meesten die het tijdperk Orlans hebben meegemaakt, dat allemaal in het verleden voldoende door hun strot kregen geramd... been there, done that.

ik besef nog altijd dat dit bestuur een hele moeilijke opdracht heeft, en dat niet alles direct lukt .. wie kan hen dat verwijten... maar men moet toch trachten het vertrouwen te behouden van alle medewerkers, vrijwilligers, sponsors en iendrachters van vandaag, en - als het even kan - het vertrouwen terugwinnen van al die iendrachters (en misschien een paar sponsors) die de laatste 10 à 15 jaar hebben afgehaakt (ik ben er meer en meer van overtuigd; vaak allicht ook afgehaakt met zeer veel pijn in het hart).

Over Martin wil ik het volgende kwijt: ik was toen Martin aankwam niet z'n grootste fan. Ik had het meer voor weydisch op zijn positie. Martin heeft me destijds echt overtuigd. Mij maak je niet wijs dat je het voetballen afleert. het feit dat hij vandaag niet top is, ligt mijns inziens zeker en vast niet alleen aan hem. Dat incident op Lommel... dat moest hij niet doen, maar dat is hem al hard genoeg aangerekend. Martin is en was ook wel vaak het lichtpunt in de ploeg de voorbije jaren, en op zich een van de betere voetballers uit de kern.

ah ja, en CJ, ik zal nooit een fan worden... niet kwaadwillig, maar 't gaat me niet overkomen.

10 Jan 2014, 23:13
forumlegende

Professionalisering is dat dan ook in excel een lijst bijhouden van wie de betaling in orde is van zijn abonnement? :D

10 Jan 2014, 23:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 103 104 105 106 107 515