Stadion - Pagina 143 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 141 142 143 144 145 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
Mijn mening is pro-fusie, ALS Iendracht "UITERLIJK" Iendracht blijft.
Dus de naam, de clubkleuren, de locatie in Oiljst is het belangrijkste voor de supporters.
Als het écht moet kunnen er afkortingen toegevoegd worden. Die vallen in de sportwereld, media, TV, volksmond en praktijk toch met de tijd weg.
De infrastructuur, en het nodige kapitaal (sponsoring) kunnen door een fusie immers stevig worden aangedikt, maar fusie naar het "eendracht"-model.
Men verenigde krachten is dan iedereen tevreden (supporters, sponsors, en beheerders en de stad Aalst (uitstraling).

Na een fusie moeten ze mij niet meer verwachten en als ik zo de opinie hoorde gisteren in ons tent zijn er zeer veel met hetzelfde gedacht!

Fusie = :wave: :wave: :wave:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

13 Jan 2014, 14:10
Nationale Ploeg

pattaboem schreef:
De Jean schreef:
Na een fusie is den Iendracht gewoon niet meer dezelfde club. Hoe spijtig ook, als er ooit zo'n constructie komt, met welke voorwaarden dan ook, dan stopt het voor mij.

Ik vond de vereffening al op het randje, als ik eerlijk moet zijn.

Dat is het persoonlijk gevoel, Jean. Het speelt zich vooral in ons hoofd af.
Bij elke verandering (bv wijziging naar andere stadionlocatie) krijgt een supporter het gevoel dat het niet meer hetzelfde is als vroeger. Zeker ook bij een fusie.
Maar wees eerlijk, hoeveel jaren modderen wij al aan, met onzen eendracht?
Blijvende financiele putten die maar niet dicht geraken, blijven vechten voor promotie (in 2de en 3de klasse, en daar moeilijk weg geraken, en elk jaar vechten voor onze licentie).
't Is tijd voor verandering, want het verleden leert ons toch maar weinig.
Zolang Eendracht haar belangrijkste eigenschap, haar EIGENHEID blijft bewaren (naam, clubkleuren, en in Aalst gevestigd) , passen wij ons beter aan.
En zie ik ons pas uit het slop wegkomen, als er nieuwe oplossingen komen : een nieuw aangepast stadion en een doordachte fusie om de kapitaalkracht (sponsoring) te verhogen.

Dat is inderdaad een persoonlijk gevoel. En dat persoonlijk gevoel trekt mij elke keer opnieuw naar den Iendracht. Zelfs in derde en in vierde. En eigenlijk vond ik dat daar ook nog plezant.

Ik kan begrijpen dat uw persoonlijk gevoel iets anders zegt hoor, alle respect daarvoor. Jij gaat liever naar een club uit de streek die financieel gezond is en goed voetbal brengt in eerste. Doe gerust. Ik modder liever aan in tweede/derde met 'mijnen Iendracht'.

13 Jan 2014, 14:31
Freak

bij een fusie is het niet langer eendracht aalst .dan kan ik evengoed naar anderlecht rijden,op 20 minuutjes sta je daar en heb je de top van belgie.wat zou ik dan naar een fusieclub trekken die mij toch niets zegt.

13 Jan 2014, 14:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Ik hoop dat den BAkkie gelijk heeft! Hopelijk lezen we dit nieuws binnenkort officieel op de website/in de gazet... :love:

En waarom begint men hier plots over fusies? Als ge er toch niks tegen hebt ga dan wa KM'kes verder gaan zien eh... Oilsjt is en blijft Oilsjt :EA: (zowel positief als negatief :D ) maar als er daar wa fusiebrol bijkomt, dan is het ook voor den dezen gedaan :wave:

13 Jan 2014, 15:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Tom1983 schreef:
Wel een beetje vreemd dat hier wordt gesproken over die gronden van FC Aalst en Terjoden. Ik dacht immers dat die weg moesten omdat het daar industriezone ging worden?

Die kunnen ze nog anders inkleuren op het gewestplan,dat zijn de woorden van AVDS.

13 Jan 2014, 15:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
http://www.so-lva.be/projecten/detail_nl.phtml?pid=24# heb dat eens opgezocht en al wat nog groen ziet op deze kaart is nog vrij,dat grote stuk links van boven dat zou het wel eens kunnen zijn dat ze bedoelen?het is ongv 4.7 ha groot, mijns inziens groot genoeg voor een stadion en mss andere dingen waarom niet de zaal van den okapi :) ?is in ieder geval goed gelegen dus hopen maar dat het daar komt! renoveren stadion is ook nog altijd een optie maar kans op nieuw stadion stijgt. :EA:

13 Jan 2014, 15:41
Junior

Leeftijd: 45
zandbergske schreef:
http://www.so-lva.be/projecten/detail_nl.phtml?pid=24# heb dat eens opgezocht en al wat nog groen ziet op deze kaart is nog vrij,dat grote stuk links van boven dat zou het wel eens kunnen zijn dat ze bedoelen?het is ongv 4.7 ha groot, mijns inziens groot genoeg voor een stadion en mss andere dingen waarom niet de zaal van den okapi :) ?is in ieder geval goed gelegen dus hopen maar dat het daar komt! renoveren stadion is ook nog altijd een optie maar kans op nieuw stadion stijgt. :EA:

Op dat lot ligt het oude terrein van Terjoden. Zou wel raar zijn, Terjoden daar verbannen om er dan een Iendracht-stadion neer te poten.

13 Jan 2014, 16:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Is nochtans gene zwans was gisteren met nog een paar mensen in de kantine boven in de zittribune waar avdstn daar zei dat er 2 locaties voor nieuw stadion geselecteerd zijn alle twee in erembodegem! het ene waar terjoden speelde en nu industriegrond is en het andere hoorde ik haar niet zeggen,grond zou wel een bestemmingswijzeging moeten ondergaan maar daar er geen omwonenden zijn of groene zone zou dat vrij vlot kunnen gaan?maar er is nog niets beslist zei ze!de roose had een plan voor een stadion van ongv 7 mil euro en een stadion de luxe van 13 mil euro.stad heeft natuurlijk zoveel geld niet maar volgens de roose zouden er grote sponsors bereid zijn te investeren maar alleen als er een nieuw stadion wordt gebouwd niet bij een renovatie pc stadion.

13 Jan 2014, 16:12

Leeftijd: 37
Nu ben ik eens benieuwd wat daar van gaat komen... Wel raar dat een Aalsterse politica hierover zomaar ligt te vertellen in de kantines. In zo'n dossier zou je (zeker als er nog niets beslist is) toch wat meer discretie verwachten?

13 Jan 2014, 19:40
Ancien

Leeftijd: 56
hansken schreef:
Nu ben ik eens benieuwd wat daar van gaat komen... Wel raar dat een Aalsterse politica hierover zomaar ligt te vertellen in de kantines. In zo'n dossier zou je (zeker als er nog niets beslist is) toch wat meer discretie verwachten?

Groot gelijk Hans, maar als het bier wat vloeit en ze kunnen zich tevens wat "profileren" als vriendelijk, sociaal, en "gewoon" dan zullen de meeste politiekers hun showke wel opvoeren.

13 Jan 2014, 20:03
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Ik denk dat Anneken voor de moment wel wat andere zorgen heeft...

Denk ik ook :lol: :lol:

13 Jan 2014, 22:48
Vaste Waarde

Fusie met meldert zou wel kunnen want VDS wil er daar mee ophouden, maar of het ook iets oplevert?

14 Jan 2014, 14:51
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Hansken, gebruikte jij nu echt de woorden 'Aalst' en 'discretie' in één zin????

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

14 Jan 2014, 15:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
kheiremans schreef:
Fusie met meldert zou wel kunnen want VDS wil er daar mee ophouden, maar of het ook iets oplevert?

weir emmen al is ne VDS gehad :hmm:

14 Jan 2014, 17:55

Leeftijd: 37
Vicky schreef:
Hansken, gebruikte jij nu echt de woorden 'Aalst' en 'discretie' in één zin????

Touché, dom van mij! :-)

14 Jan 2014, 20:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 141 142 143 144 145 462