|
|
| Pagina 111 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 109 110 111 112 113 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Met het oog op volgend seizoen,zou ik VDN ook verhuren,zo krijgt Verhoeven wa meer speelkansen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2014, 19:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Met het oog op volgend seizoen,zou ik VDN ook verhuren,zo krijgt Verhoeven wa meer speelkansen. En om verder kosten te besparen, N. Van Belle doorverhuren aan RC Genk, die zoeken nog een spits. Of is die nu definitief verdediger? ![]() |
| 25 Jan 2014, 19:03 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Ondanks alles blijf ik toch mijne iéndracht steunen !!!!
![]() |
| 25 Jan 2014, 20:10 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
De Pie schreef: Ondanks alles blijf ik toch mijne iéndracht steunen !!!! ![]() Ik oeik, gien twoifel oever.. Mor der zén momenten wannier het sarcasme et van de ironie oeverpakt. Der goot al joren zoeiveel auverecht bij ons ploeg, en dikkes ist komisch zelfs, mor na ist bé momenten zelfs gien grap nimmer weerd... _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 25 Jan 2014, 21:10 |
|
|
Vaste Waarde
De Pie schreef: Ondanks alles blijf ik toch mijne iéndracht steunen !!!! ![]() Dat doe ik ook zenne 'De Pie' …. zelfs in vierde was ik er bij…Ben het gewoon beu dat het bestuur ons telkens vanalles wijs wil maken Voor de Jean : - Troost u jongen - ik blijf inderdaad thuis, en ik ben niet de enige - ik laat dit jaar niet meer met mijn kloten spelen, dus van mij gaat ge in't stadion alvast gene last hebben Bewonderenswaardig trouwens dat gij u van het " fantastische " nieuws van de laatste dagen blijkbaar geen fluit aantrekt Ik van mijn kant ben het kotsmoe dat het eendracht bestuur blijkt te geloven dat de supps een bende achterlijke idioten zijn. Waarom anders : - Gaan blazen dat we volgend jaar een profploeg worden - Dit terwijl we dus wel een transferverbod aan ons broek hebben ( check eens bij de bond wat dat wil zeggen anders) - Met veel hoela hoela 2 " namen" binnenhalen ( Kompany en M'penza) die van geen enkele meerwaarde bleken - We een geweldige 7 ( zeven !!) punten voorstaan op de degradatieplaatsen en men het opportuun acht om 2 van u technisch vaardigste spelers uit te lenen aan derdeklassers ???! Hopelijk laten ze morgen tegen Eupen eindelijk eens iets zien, want als we de boot ingaan dan gaat het de volgende weken nog leuk worden - believe me ! ![]() |
| 25 Jan 2014, 21:27 |
|
|
Freak
Norman Sylla wil volgende maand spelen voor Eendracht Aalst. De spits is momenteel een vrije speler. Hij woonde vanmiddag de wedstrijd tegen Eupen bij vanuit de tribune. Norman Sylla is een Guinees voetballer die vorig jaar bij AFC Tubize speelde. Eerder was hij aan de slag bij Dender en in Turkije. Met Sylla wil trainer Chris Janssens het aanvallend vermogen opkrikken. De nieuwe voorlijn van Eendracht wordt vermoedelijk een combinatie van Sylla met Ngasseu. Die viel vandaag uitstekend in maar komt nog matchritme tekort. Bij Eendracht ontbreekt het momenteel aan spelers die iets kunnen forceren.
|
| 27 Jan 2014, 15:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
waly 2 schreef: Norman Sylla wil volgende maand spelen voor Eendracht Aalst. De spits is momenteel een vrije speler. Hij woonde vanmiddag de wedstrijd tegen Eupen bij vanuit de tribune. Norman Sylla is een Guinees voetballer die vorig jaar bij AFC Tubize speelde. Eerder was hij aan de slag bij Dender en in Turkije. Met Sylla wil trainer Chris Janssens het aanvallend vermogen opkrikken. De nieuwe voorlijn van Eendracht wordt vermoedelijk een combinatie van Sylla met Ngasseu. Die viel vandaag uitstekend in maar komt nog matchritme tekort. Bij Eendracht ontbreekt het momenteel aan spelers die iets kunnen forceren. Dat laatste zinnetje ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Jan 2014, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
DavidSeal schreef: waly 2 schreef: Norman Sylla wil volgende maand spelen voor Eendracht Aalst. De spits is momenteel een vrije speler. Hij woonde vanmiddag de wedstrijd tegen Eupen bij vanuit de tribune. Norman Sylla is een Guinees voetballer die vorig jaar bij AFC Tubize speelde. Eerder was hij aan de slag bij Dender en in Turkije. Met Sylla wil trainer Chris Janssens het aanvallend vermogen opkrikken. De nieuwe voorlijn van Eendracht wordt vermoedelijk een combinatie van Sylla met Ngasseu. Die viel vandaag uitstekend in maar komt nog matchritme tekort. Bij Eendracht ontbreekt het momenteel aan spelers die iets kunnen forceren. Dat laatste zinnetje ![]() |
| 27 Jan 2014, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
nogal een meevaller dat die gratis wil komen spelen
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Jan 2014, 19:56 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: nogal een meevaller dat die gratis wil komen spelen ![]() Hela hela mannekes… op't gemak hier hein zeg Weir emmen en transferverbod wedjed nog ? Of eit de FDR da rap opgelost gelek em gezeid had in december ? ![]() |
| 27 Jan 2014, 20:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waly 2 schreef: Norman Sylla wil volgende maand spelen voor Eendracht Aalst. De spits is momenteel een vrije speler. Hij woonde vanmiddag de wedstrijd tegen Eupen bij vanuit de tribune. Norman Sylla is een Guinees voetballer die vorig jaar bij AFC Tubize speelde. Eerder was hij aan de slag bij Dender en in Turkije. Met Sylla wil trainer Chris Janssens het aanvallend vermogen opkrikken. De nieuwe voorlijn van Eendracht wordt vermoedelijk een combinatie van Sylla met Ngasseu. Die viel vandaag uitstekend in maar komt nog matchritme tekort. Bij Eendracht ontbreekt het momenteel aan spelers die iets kunnen forceren. en wat heeft hij dit seizoen dan precies gedaan? is die fit? (ik zal maar niet vragen 'in vorm'). een ambetant gat in zijne mooie CV, zo vlak voor hij bij ons komt... |
| 27 Jan 2014, 22:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witzwet schreef: JohanD schreef: Wat een klucht... 1-Weydisch naar RC Mechelen 2-Martin naar Berchem 3-Kabeya willen ze dan weer niet bij Berchem dus die moet maar hier blijven dan 4-Huurling Nick van Belle mag terug naar Westerlo, maar daar willen ze hem niet omdat we nog niets betaald hebben. 5-Cerimagic terug naar Gent, was nochtans meet veel verve terug gehaald. 6-Van Steenbrugghe die nu pas meespelen kan. 7-Mpenza, als God binnengebracht, daar rekenen ze blijkbaar ook al niet meer op. 8-Francois Kompany, eveneens metr veel tralala onvangen, mag ook weg. 9-Ngaseau, begin seizoen gekocht als topscorer spits, is ook nu pas inzetbaar. 10-Noch Nelis, noch Bael, noch weetniewie is een alternatief voor Stavros. 11-Ondanks de bakken stront die hij van de trainer of zich kreeg/krijgt: slechts één spits hebben: Stavros. 12-Flirten met een Denderleeuwse aanvaller op retour ondanks transferverbod. 13-De schandalige klucht met de staan "tribune". 14-Het onozel gedoe te hopen op een nieuw stadion, met amper 2 a 3000 toeschouwers en een rits eersteklassers als subsidieconcurenten. 15-Een T2 die plots halweg seizoen hogerop klimt om later Flippo alsT2 te hebben. En dan vergeet ik wellicht nog veel.. Ach Iendracht, geen mens kan zeggen dat er eens niet "iets" gebeurd toch? ![]() Punt 1 en 2 : Aalst waant zich gered, dus leent het wat spelers uit (lees: moeten we ze niet betalen) Punt 3: ze zijn in berchem slimmer dan in Aalst Punt 4: Nog 2 maand en we zijn er vanaf. Punt 5: CJ en Cerimagic was niet bepaald magic tussen die twee. Punt 6 en 9: Er heeft niemand nen bol om te zien of die mannen gekwetst gaan raken Punt 7: Opnieuw niet gezien in de glazen bol Punt 8: was goe vo de publiciteit Punt 10: dat klopt volledig. Punt 11: Bij gebrek aan beter en het totaal non-presteren van Van Belle. Punt 12: Kan meer dan al onze huidige spitsen samen. Punt 13: Schandalig? Er is plaats genoeg, we staan droog en het is voorlopig. Punt 14: Uwen glazen bol werkt precies wel al goed....Er is tenminste een aanvraag gedaan hé... Punt 15: Ieder zijn keuze zeker? We moeten dringend es ophouden met dat doemdenken. Met de nodige korrels zout moeten we ondertussen alles nemen, maar wie supporter is van Aalst weet dat al jaaaaaaaaaaren. Volgend seizoen profclub en laat hen rustig verderwerken. 7. Daarvoor had je toch geen glazen bol nodig hé? ![]() |
| 28 Jan 2014, 12:16 |
|
|
forumlegende
Doemdenken??
Ik weet dat het op Aalst wit of zwart is, maar het moet nu ook niet te donker worden eh. Of dit nog goedkomt... |
| 28 Jan 2014, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Davy schreef: waly 2 schreef: Norman Sylla wil volgende maand spelen voor Eendracht Aalst. De spits is momenteel een vrije speler. Hij woonde vanmiddag de wedstrijd tegen Eupen bij vanuit de tribune. Norman Sylla is een Guinees voetballer die vorig jaar bij AFC Tubize speelde. Eerder was hij aan de slag bij Dender en in Turkije. Met Sylla wil trainer Chris Janssens het aanvallend vermogen opkrikken. De nieuwe voorlijn van Eendracht wordt vermoedelijk een combinatie van Sylla met Ngasseu. Die viel vandaag uitstekend in maar komt nog matchritme tekort. Bij Eendracht ontbreekt het momenteel aan spelers die iets kunnen forceren. en wat heeft hij dit seizoen dan precies gedaan? is die fit? (ik zal maar niet vragen 'in vorm'). een ambetant gat in zijne mooie CV, zo vlak voor hij bij ons komt... Sylla heeft tijdens onze oefenmatchen tijdens de winterstop mooie dingen laten zien en gescoord. Heeft dus getoond dat hij fit is, en wil spelen. Heeft ook al zijn voorlopig mondeling akkoord en belangstelling te kennen gegeven. Alleen moet dat transferverbod opgeheven worden. Met de schorsing van Glouftsis kan er financiele ademruimte vrij komen. Alleen snapte ik niet dat Sylla een vrije speler is. Ik dacht dat die onder contract lag bij Tubize. Ik zal wellicht enige informatie missen? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 29 Jan 2014, 13:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: Sylla heeft tijdens onze oefenmatchen tijdens de winterstop mooie dingen laten zien en gescoord. Heeft dus getoond dat hij fit is, en wil spelen. Heeft ook al zijn voorlopig mondeling akkoord en belangstelling te kennen gegeven. Alleen moet dat transferverbod opgeheven worden. Met de schorsing van Glouftsis kan er financiele ademruimte vrij komen. Alleen snapte ik niet dat Sylla een vrije speler is. Ik dacht dat die onder contract lag bij Tubize. Ik zal wellicht enige informatie missen? Niet overdrijven aub... Was blijkbaar goed ingevallen tegen Sparta maar tegen Londerzeel, zelfs met hun reservenploeg, stak hij er zeker niet bovenuit... Scoorde door heel opportunistisch door te gaan op een misverstand dat wel, maar dan nog. En wat is fit? Bleven twee vriendschappelijke matchen natuurlijk zonder de intensiteit van een echte competitiewedstrijd... Mpenza speelde een week voor zijn transfer naar ons een match mee met de reserven van Antwerp en scoorde daarin ook twee keer... Hij stond ook scherp en was ook fit... We hebben ondertussen mogen zien hoe fit die wel niet is gebleken... Ook al zouden we Stavros' loon kwijtspelen, hou gewoon uw geld bij (het is niet dat we over hebben) en geef ofwel vol de kans aan Ngasseu/Nelis of zet gewoon Tjendo diep en pas uw opstelling op het midden zo aan dat uw rechtsachter de aanvoer kan verzorgen vanop rechts... |
| 29 Jan 2014, 13:44 |
|
| Pagina 111 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 109 110 111 112 113 … 515 Volgende |