|
|
| Pagina 218 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 216 217 218 219 220 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
We hebben hier door de jaren heen al zowat vanalles meegemaakt maar dit benadert toch het absolute dieptepunt. Een paar schoenen pikken begot...
|
| 27 Jan 2014, 22:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Dani schreef: We hebben hier door de jaren heen al zowat vanalles meegemaakt maar dit benadert toch het absolute dieptepunt. Een paar schoenen pikken begot... ebiede en okpara vergeten? e paar schoenen pikken is daar een jeugdzonde tegen ... |
| 27 Jan 2014, 22:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jan 2014, 23:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: ![]() Allemoal toffe kameroaden, altoid geriet vèr e grapken... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Jan 2014, 23:22 |
|
|
forumlegende
Inderdaad een nieuw dieptepunt...En dan worden de feiten her en der nog geminimaliseerd...
Wie weet wat heeft deze kerel nog allemaal op zijn kerfstok. Ander en beter graag! |
| 28 Jan 2014, 11:54 |
|
|
forumlegende
tympanum2 schreef: Inderdaad een nieuw dieptepunt...En dan worden de feiten her en der nog geminimaliseerd... Wie weet wat heeft deze kerel nog allemaal op zijn kerfstok. Ander en beter graag! vandaag een artikel in HLN over Brocanterie Glouftsis, met een aantal citaten van op het forum hier... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Jan 2014, 12:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: tympanum2 schreef: Inderdaad een nieuw dieptepunt...En dan worden de feiten her en der nog geminimaliseerd... Wie weet wat heeft deze kerel nog allemaal op zijn kerfstok. Ander en beter graag! vandaag een artikel in HLN over Brocanterie Glouftsis, met een aantal citaten van op het forum hier... Mijne quote staat er ook in ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jan 2014, 12:14 |
|
|
forumlegende
De jonge Assenaar Robin Nelis kreeg zondag in het Pierre Cornelisstadion zijn kans om in te vallen. Ei zo na zorgde hij voor de Aalsterse gelijkmaker.
In Aalst heeft gewezen publiekslieveling Stavros Glouftsis het nu wel helemaal verkorven met zijn strapatsen die hem in de cel deden verzeilen. Met Glouftsis in de gevangenis en de geflopte transfer van Emile Mpenza in het achterhoofd verkeren de Ajuinen stilaan in spitsennood terwijl een transferverbod voor weinig uitwegen zorgt. Robin Nelis tilt niet zwaar aan de betalingsachterstand van Eendracht die intussen werd aangezuiverd. ‘Ik ben achttien en woon nog bij mijn ouders. Dan speelt het financiële geen hoofdrol. Het bestuur beloofde dat de achterstand zou aangezuiverd worden en kwam haar belofte na.’ Nelis was tevreden met zijn speelkans, maar was ontgoocheld over de nederlaag. ‘Bij de seizoenstart maakte ik me nog nerveus, maar intussen voel ik me helemaal geïntegreerd in de groep. De coach droeg me op om niet in de hoeken te duiken en centraal aanspeelbaar te blijven. Ik heb het soms nog moeilijk met de looplijnen. Toen ik naar Aalst trok was ik nog middenvelder en nadien speelde ik zelfs twee jaar als centrale verdediger. Nu ben ik aan mijn tweede seizoen bezig als spits. Bij de beloften fungeer ik steevast als diepe spits. Ik probeer elke kans te grijpen. Ik ben blij met de tien minuten tegen Eupen.’ ‘Na een slechte eerste helft tapten we na rust uit een ander vaatje. Eupen deed ons in feite niet echt pijn. Het is jammer dat we onze reputatie van reuzendoder niet konden waar maken. Voor mezelf was het wel leuk dat ik tegen een topper als Eupen mocht opdraven.’ Glouftsis en Weydisch zaten in de officiële wedstrijdselectie, maar die bleek zondag al voorbijgestreefd. ‘Ik was compleet verrast door het vertrek van Weydisch dat ik via de sociale media vernam. Het verhaal van Glouftsis hoorden we pas zondagmiddag aan tafel. Ngasseu deed het wel prima als vervanger.’ _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Jan 2014, 12:28 |
|
|
forumlegende
Tja, goed voor dieje gast, maar eigenlijk staat heel dat artikel vol slecht nieuws. Van de 'betalingsachterstand' tot het vertrekken van Weydisch.
Het worden nog heel lange maanden dit seizoen... |
| 28 Jan 2014, 15:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
tympanum2 schreef: Tja, goed voor dieje gast, maar eigenlijk staat heel dat artikel vol slecht nieuws. Van de 'betalingsachterstand' tot het vertrekken van Weydisch. Het worden nog heel lange maanden dit seizoen... Mja, dat Weydisch verhaal blijft gek, hoe je het ook bekijkt... Als je het interview met Thomas zelf leest in het Nieuwsblad van vandaag lijkt het zelfs meer een transfer "gezocht" door de speler zelf dan een opgedragen door de club uit... En itt bij een Martin heb ik hier meer het gevoel bij van "die zien we nooit meer terug" ondanks dat hij hier na dit seizoen nog een jaar contract heeft... Of hij echter bij de Racing meteen in de ploeg zal staan, heb ik toch ook mijn twijfels over want zowel Brulmans, Megan en Hmouda spelen een sterk seizoen en die laatste twee koppelen dat dan ook nog eens aan hoog rendement, zowel inzake assists als doelpunten... |
| 28 Jan 2014, 15:31 |
|
|
Freak
Stavros Glouftsis, de aanvaller van tweedeklasser Eendracht Aalst die zaterdag in Ingelmunster werd opgepakt op verdenking van diefstal, zit nog steeds in de gevangenis. Dat heeft het parket van Kortrijk vandaag bevestigd. Vrijdag zou de Belg van Griekse origine voor de raadkamer verschijnen.
De 32-jarige Glouftsis werd zaterdag op heterdaad betrapt toen hij in Ingemunster sportschoenen probeerde te stelen. Enkele weken geleden had hij in dezelfde zaak al vijf paar schoenen buitgemaakt. De winkeluitbaters herkenden de man aan de hand van de camerabeelden. Stavros Glouftsis werd door de politie opgepakt en voorgeleid bij de onderzoeksrechter. Hij besloot de profvoetballer aan te houden. Vorige week maandag werd Glouftsis door de rechtbank van Brussel bij verstek veroordeeld tot zeven maanden cel voor het stelen van een laptop. Hij ging in beroep tegen het vonnis. Op 2 februari spreekt de rechter zich uit over die zaak. Volgens het parket van Kortrijk zal de man vrijdag voor de raadkamer verschijnen. |
| 28 Jan 2014, 15:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vijf paar schoenen stelen in een winkel en dan een paar weken later teruggaan naar dezelfde winkel en opnieuw proberen om te stelen. Dit terwijl er al een veroordeling, voor gelijkaardige feiten, boven je hoofd hangt. Echt slim is dat niet, en dan druk ik me nog zacht uit.
Dit lijkt mij, voor beide partijen, een onhoudbare situatie. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Jan 2014, 16:49 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: Vijf paar schoenen stelen in een winkel en dan een paar weken later teruggaan naar dezelfde winkel en opnieuw proberen om te stelen. Dit terwijl er al een veroordeling, voor gelijkaardige feiten, boven je hoofd hangt. Echt slim is dat niet, en dan druk ik me nog zacht uit. Dit lijkt mij, voor beide partijen, een onhoudbare situatie. toch ook wel wat vreemd dat er nog geen officieel standpunt op de off.site staat. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Jan 2014, 16:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
STEL u voor dat er nu ooit eens iets zou verdwenen uit de kleedkamer, en nu weet je als mede-speler zoiets...Nee, dieje zijn carriere zit er hier op in Belgie, toch op dit "niveau"
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Jan 2014, 16:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Waarom is Stavros nog altijd niet ontslagen eigenlijk ???
Ontslag om dringende redenen (en diefstal ook buiten de werkvloer is daar één van) dient toch te gebeuren binnen de drie dagen na kennisname van de feiten. Iedereen kan een fout maken maar hier blijkt duidelijk dat het niet om een eenmalig feit gaat maar dat Glouftsis een onverbeterlijke recidivist is. Bestuur zou beter een statement maken en die rat er onmiddelijk uitgooien. |
| 28 Jan 2014, 17:10 |
|
| Pagina 218 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 216 217 218 219 220 … 497 Volgende |