de Dendertopic - Pagina 652 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 650 651 652 653 654 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: de Dendertopic
Alst van de zittribune komt,ben ik er vrij gerust in :D

27 Jan 2014, 17:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
DavidSeal schreef:
Re: Toekomst?
door SvenDender » ma 27 jan 2014, 05:45

Vandaag gehoord van iemand die gaan zien is naar aalst tegen eupen dat in hun zittribune sommige supporters na alweer een nederlaag zeiden "dat het voor de toekomst misschien toch beter is voor te fuseren met dender" = 1 grote fusie in de Denderstreek.

Tja er zijn er volgens mij toch al redelijk wat hun kar aan het keren (zowel wij,terjoden welle als aalst spelen ni al te "denderend" tegenwoordig SvenDender

:hmm: :fuck:

oei , dan zaten we met ne mol op de tribune gisteren?
die gasten vergeten 1 ding en da is da nen oilsjteneer als hij ontgoocheld is zotte dinges verteld die bij de eerstvolgende pint alweer rap vergeten zijn ....

en da ge dus ook duidelijk nen dendersupporter ALLES kunt laten geloven.... "beter om te fuseren met dender"? waar halen ze het!? :crazy: :crazy: :crazy: :D

27 Jan 2014, 20:05
Nationale Ploeg

supersossis schreef:
DavidSeal schreef:
door SvenDender » ma 27 jan 2014, 05:45

Vandaag gehoord van iemand die gaan zien is naar aalst tegen eupen dat in hun zittribune sommige supporters na alweer een nederlaag zeiden "dat het voor de toekomst misschien toch beter is voor te fuseren met dender" = 1 grote fusie in de Denderstreek.

Tja er zijn er volgens mij toch al redelijk wat hun kar aan het keren (zowel wij,terjoden welle als aalst spelen ni al te "denderend" tegenwoordig SvenDender

:hmm: :fuck:

oei , dan zaten we met ne mol op de tribune gisteren?
die gasten vergeten 1 ding en da is da nen oilsjteneer als hij ontgoocheld is zotte dinges verteld die bij de eerstvolgende pint alweer rap vergeten zijn ....

en da ge dus ook duidelijk nen dendersupporter ALLES kunt laten geloven.... "beter om te fuseren met dender"? waar halen ze het!? :crazy: :crazy: :crazy: :D

Ten eerste voor jullie mij hier verkeerd begrijpen: die dat mij kennen weten dat ik 100 percent ANTI fusie ben en dat het bij mij (ook) stopt als het ooit zo ver komt... Maar... Ik hoop dat "mijn gevoel" niet klopt. Als je is bekijkt wat er in onze streek op voetbalvlak allemaal wordt verkondigd in de media krijg ik een raar gevoel. Malaise bij Azerty en Meldert, de uitlatingen van Moustache en Valckenier, stadionplannen en omschakeling naar "profclub" bij ons. Het is te veel op nen korten tijd. Ik denk dat we na dit seizoen (ook al zijn we nog niet zeker van een verlengd verblijf in 2de!) nen dikke cadeau gaan krijgen. Spijtig maar ik vrees ervoor. Mijn Wit Zwart hart is aan het bloeden. :cry: Hopelijk mogen we Expo 90 nog meemaken met ons geliefd stamnummer. Heb de vereffening meegemaakt, veel goeie en veel sombere tijden, maar nog is: ik hoop dat ik er naast zit maar ik denk dat er iets op til is. :(

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

28 Jan 2014, 3:28

Leeftijd: 37
Tis expo 100 binnen 5jaar eh ;-)

En ik denk dat juist niet, maar dat er teen en tander ni just is denk ik nu wel..
Tijd voor ons bestuur om eens een DUIDELIJKE uitleg hierover te verschaffen! Maar laat dat nu net hun "sterkste" punt zijn! :hmm:

28 Jan 2014, 9:32
Ancien

Gezien onze huidige situatie en bij de andere streekploegen, heb ik de neiging om mij bij Gio aan te sluiten.
Ik denk dat er achter de schermen veel "gekonkelfoest" wordt.

28 Jan 2014, 10:45
forumlegende

jammen schreef:
Gezien onze huidige situatie en bij de andere streekploegen, heb ik de neiging om mij bij Gio aan te sluiten.

ik denk dat eerlijk gezegd niet.

28 Jan 2014, 10:57
Nationale Ploeg

hansken schreef:
Tis expo 100 binnen 5jaar eh ;-)

En ik denk dat juist niet, maar dat er teen en tander ni just is denk ik nu wel..
Tijd voor ons bestuur om eens een DUIDELIJKE uitleg hierover te verschaffen! Maar laat dat nu net hun "sterkste" punt zijn! :hmm:

Was zo met ons stamnummer in gedachten dat ik Expo 90 schreef :)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

28 Jan 2014, 13:00
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
jammen schreef:

ik denk dat eerlijk gezegd niet.

Idem. Toch zeker niet dat het op het einde van dit seizoen ineens 'koekenbak' zou zijn.

Ge kunt het huidige bestuur een aantal zaken verwijten, daar ga ik niet in tussenkomen, maar ze weten wel degelijk wat voor gevolgen een fusie zou hebben op Eendracht Aalst.

28 Jan 2014, 14:17
forumlegende

De gevolgen zijn vooral rotslecht voor de supporters. En daar nijpt de schoen. Want tegenwoordig worden supporters meer als noodzakelijk kwaad gezien dan als onontbeerlijk bindmiddel voor het voortbestaan van een club.

28 Jan 2014, 15:37
Freak

Berichtdoor fcdke » di 28 jan 2014, 14:01

Aalst heeft nu een verzoek ingediend om subsidies te verkrijgen voor zowel de renovatie van hun huidig stadion als voor de bouw van een nieuw stadion, maar ze moeten niet dromen. Hun nieuw stadion zou grotendeels gefinancierd moeten worden door privésponsors, maar zeg nu zelf: welke zot gaat vandaag den dag nog geld pompen in een voetbalclub, laat staan in nen hoop stenen? Niemand. Op hun huidige locatie kunnen ze niet meer vooruit of achteruit. En bovendien hoor ik links en rechts dat er achterstal zou zijn qua betalingen aan hun spelers, en daarnaast moeten ze om financiële redenen hun kern verder afslanken. Neen, wie logisch nadenkt, weet dat onze buren ook de trein der hervormingen dreigen te missen en een club als Aalst zonder ambitie is een al even dode club als de onze momenteel. Hoe erg ik er ook tegen gekant ben, het plannetje van Valckenier dreigt realiteit te worden. Of die nieuwe fusieclub veel kans op slagen heeft, ik betwijfel het zeer sterk
:zzz:

28 Jan 2014, 15:43
forumlegende

Het is wel van a tot z waar...behalve dan misschien dat die fusie er komt.

28 Jan 2014, 15:57

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Moest het tot een fusie komen,het bestuur zal nogal wa sv'kes mogen uitschrijven,want alle weken gaan ze daar ne slag slaan,Jan spier is het eerste slachtoffer :)

28 Jan 2014, 16:23
Ancien

Leeftijd: 55
Bakkie schreef:
Moest het tot een fusie komen,het bestuur zal nogal wa sv'kes mogen uitschrijven,want alle weken gaan ze daar ne slag slaan,Jan spier is het eerste slachtoffer :)

Gezellig, in de tribune met koenkoen :D

28 Jan 2014, 16:33
nieuw in de eerste ploeg

Denk dat zoiets er toch zit aan te komen. (hoop dat ik me vergis) . Maar er is de laatste jaren toch nog altijd geen stabiliteit gekomen hé binnen onze club.

28 Jan 2014, 16:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
tympanum2 schreef:
De gevolgen zijn vooral rotslecht voor de supporters. En daar nijpt de schoen. Want tegenwoordig worden supporters meer als noodzakelijk kwaad gezien dan als onontbeerlijk bindmiddel voor het voortbestaan van een club.

:lol:

28 Jan 2014, 17:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 650 651 652 653 654 711