|
|
| Pagina 113 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
pattaboem schreef: Ik had ook graag eens een UPDATE gehoord over MPENZA. Het optrekken van het mistgordijn rond die transfert. De voorzitter praat steeds met onduidelijke taal. Is klare wijn schenken nu ZO moeilijk? De voorzitter stelt dat er 10% kans is, dat "het"nog zal opgelost geraken en hij nog zal spelen, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer. Verder wil hij niks kwijt. Wat bedoelt hij daarmee? Van "transparant beleid" gesproken. ... Oh wat haat ik dergelijke dubieuze taal! Wie weet er iets meer over Mpenza? Wat gaat er met hem gebeuren na dit seizoen? http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/mpenza-zal-niet-meer-voor-aalst-spelen-2014-01-26/#.Uuq2LXd5P3U 10% ok, maar die "neen" op 't einde is toch ook vrij duidelijk. |
| 30 Jan 2014, 22:27 |
|
|
Vaste Waarde
Didjeeken schreef: pattaboem schreef: Ik had ook graag eens een UPDATE gehoord over MPENZA. Het optrekken van het mistgordijn rond die transfert. De voorzitter praat steeds met onduidelijke taal. Is klare wijn schenken nu ZO moeilijk? De voorzitter stelt dat er 10% kans is, dat "het"nog zal opgelost geraken en hij nog zal spelen, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer. Verder wil hij niks kwijt. Wat bedoelt hij daarmee? Van "transparant beleid" gesproken. ... Oh wat haat ik dergelijke dubieuze taal! Wie weet er iets meer over Mpenza? Wat gaat er met hem gebeuren na dit seizoen? http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/mpenza-zal-niet-meer-voor-aalst-spelen-2014-01-26/#.Uuq2LXd5P3U 10% ok, maar die "neen" op 't einde is toch ook vrij duidelijk. Die neen is inderdaad heel duidelijk Wat echter nog duidelijker is - is dat er bij de FDR blijkbaar een vijs is komen los te zitten, of dat em met iets anders bezig is... Bekijk die idiote grijns op zijn gezicht maar eens net op het einde van dat interview. Chapeau jongen ! Amai ! Indien ik in mijn bedrijf nen bok zo groot als den Emiel zou hebben geschoten dan zou ik : - Geen goesting hebben om dat op den tv effekes te komen bevestigen - Al helemaal geen goesting hebben om er dan ook nog ne keer idioot staan bij te grijnzen Indien dit zijnen eersten bok zou zijn geweest dan kon je dit nog relativeren. Nu wordt zowat elke verklaring van die vent een getuigschrift van een zekere onbekwaamheid of dwaasheid. Het ergste is dat we het met hem gaan moeten doen. There is nothing else. Op het eind zou een mens nog gaan geloven dat onze vriend FDR een rol aan het spelen is in het drama : '" De geboorte van één grote denderstreekfusie " ( de Valckenierdoctine )Sorry he mannekes, maar rekening houdende met alles wat er de laatste weken in de pers verschijnt over de 2e , 3e en 4e klasse clubs is onze streek - zou het wel eens kunnen zijn dat ik er bots op ben |
| 30 Jan 2014, 22:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: het punt is dat men een transferverbod heeft omdat er nog een BTW-schuld dient betaald te worden. Maar ze gaan die schuld betalen met de vordering die ze hebben bij de bedrijfsvoorheffing wegens het verkeerd berekenen van de lonen. Dit wil uiteraard wel zeggen dat er een cashflowprobleem is. Men spreekt tegoeden aan die men nog niet ontvangen heeft voor openstaande schulden. Is een jammere zaak natuurlijk. Drie opmerkingen in dit verband El Co 1) Verkeerd berekenen van lonen kan uiteraard gebeuren, maar is toch opnieuw een element dat aantoont dat er nog werk aan de winkel is. 2) Uw stelling en de gedachtengang inzake het transferverbod klopt wel maar als ik me niet vergis, zijn die vorderingen niet enkel noodzakelijk om de BTW-schuld te vereffenen maar, dixit de pers, ook om financiële verplichtingen na te kunnen komen. Dan kan je dat interpreteren hoe je wil, maar als dit item zo uitdrukkelijk naar voor wordt geschoven, lijkt mij dit echt een potentieel redmiddel waar er serieus wordt op gerekend, eerder dan een extraatje... En dat is wat mij angst inboezemt, dat er nog steeds geen soliede plan is om de club uit het slop te trekken... 3) Als alles effectief toch zo goed gaat, waarom zijn de teneuren op alle financiële vlak dan weer zo negatief? |
| 30 Jan 2014, 23:10 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: het punt is dat men een transferverbod heeft omdat er nog een BTW-schuld dient betaald te worden. Maar ze gaan die schuld betalen met de vordering die ze hebben bij de bedrijfsvoorheffing wegens het verkeerd berekenen van de lonen. Dit wil uiteraard wel zeggen dat er een cashflowprobleem is. Men spreekt tegoeden aan die men nog niet ontvangen heeft voor openstaande schulden. Is een jammere zaak natuurlijk. Drie opmerkingen in dit verband El Co 1) Verkeerd berekenen van lonen kan uiteraard gebeuren, maar is toch opnieuw een element dat aantoont dat er nog werk aan de winkel is. 2) Uw stelling en de gedachtengang inzake het transferverbod klopt wel maar als ik me niet vergis, zijn die vorderingen niet enkel noodzakelijk om de BTW-schuld te vereffenen maar, dixit de pers, ook om financiële verplichtingen na te kunnen komen. Dan kan je dat interpreteren hoe je wil, maar als dit item zo uitdrukkelijk naar voor wordt geschoven, lijkt mij dit echt een potentieel redmiddel waar er serieus wordt op gerekend, eerder dan een extraatje... En dat is wat mij angst inboezemt, dat er nog steeds geen soliede plan is om de club uit het slop te trekken... 3) Als alles effectief toch zo goed gaat, waarom zijn de teneuren op alle financiële vlak dan weer zo negatief? je opmerkingen zijn heel terecht DT. laatste jaarrekening is ook neergelegd bij de NBB _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 30 Jan 2014, 23:17 |
|
|
forumlegende
Dender versterkt zich met Jens Podevijn.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Jan 2014, 14:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Dat wil dan toch zeggen dat er meer dan 1 haar in de boter zat inzake de contractpogingen van onze club uit... Als je inzake een echte Eendrachter als Potjes het als club moet afleggen tegen uw "aartsvijand", lijkt mij dat geen bijster goed nieuws... |
| 31 Jan 2014, 14:19 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Dat wil dan toch zeggen dat er meer dan 1 haar in de boter zat inzake de contractpogingen van onze club uit... In het jargon van De Roose wordt dat : " We weten niet meer van welk HOUT pijlen maken" ![]() |
| 31 Jan 2014, 14:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Dat wil dan toch zeggen dat er meer dan 1 haar in de boter zat inzake de contractpogingen van onze club uit... Als je inzake een echte Eendrachter als Potjes het als club moet afleggen tegen uw "aartsvijand", lijkt mij dat geen bijster goed nieuws... Als de fusie er komt zien we potjes toch nog weer. |
| 31 Jan 2014, 14:24 |
|
|
Freak
wat kun je nu met jens doen?is zeker nog 5-6 weken uit.
![]() |
| 31 Jan 2014, 14:28 |
|
|
Vaste Waarde
champagne schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Dat wil dan toch zeggen dat er meer dan 1 haar in de boter zat inzake de contractpogingen van onze club uit... Als je inzake een echte Eendrachter als Potjes het als club moet afleggen tegen uw "aartsvijand", lijkt mij dat geen bijster goed nieuws... Als de fusie er komt zien we potjes toch nog weer. Inderdaad - we kunnen dus eigenlijk van een eerste inkomende transfer spreken ![]() |
| 31 Jan 2014, 14:29 |
|
|
Freak
mamananeto schreef: champagne schreef: DT schreef: Dat wil dan toch zeggen dat er meer dan 1 haar in de boter zat inzake de contractpogingen van onze club uit... Als je inzake een echte Eendrachter als Potjes het als club moet afleggen tegen uw "aartsvijand", lijkt mij dat geen bijster goed nieuws... Als de fusie er komt zien we potjes toch nog weer. Inderdaad - we kunnen dus eigenlijk van een eerste inkomende transfer spreken ![]() en onze eerste uitgaande transfert zal dan onze voorzitter zijn. ![]() |
| 31 Jan 2014, 14:33 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Is dat een grap? Godverdomme Jens. |
| 31 Jan 2014, 14:37 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: Dender versterkt zich met Jens Podevijn. Is dat een grap? zo een flauwen moppen tap ik niet. werd me per sms bezorgd door een insider ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Jan 2014, 14:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mooie carriérezet, volgende stap is bij Leeuwkens Teralfene of Schroevers Moorsel?
![]() |
| 31 Jan 2014, 14:45 |
|
|
forumlegende
Toch liever naar de Schroevers dan naar dat fusiegedrocht...
|
| 31 Jan 2014, 14:55 |
|
| Pagina 113 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 515 Volgende |