|
|
| Pagina 222 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Artikels
hansken schreef: Neutralboy schreef: Seg hansken en op fb zedje da iedereen kalm moet blijven en fdr en bestuur gerest loaten ![]() Ik heb NERGENS gezet van hem met rust te laten, ik zeg juist dat er wel iets van actie moet ondernomen worden! MAAR op de juiste manier.. hem gaan verwijten zodat hij zijn boeltje pakt neen, dat wil ik niet! Dan is het hier direct gedaan.... Maar hem eens duidelijk maken dat we het beu zijn van niets te weten, dat het hele bestuur eens met de waarheid naar buiten mag komen, dat lijkt mij eerder een goeie vorm van "protest-actie" Zondag de K 12 minuten lang leeglaten, met enkel wat spandoeken in waarop staat dat we het beu zijn, om dan op minuut 12 naar binnen te gaan (als 12e man dus) zonder ook maar 1 liedje te zingen.. de hele match desnoods! zo kunnen wij ook eens alles stilzwijgen, weten ze eens hoe het voelt.. dat lijkt mij bvb beter dan 2uur voor de match hun diner te gaan binnevallen.. Nuja, das mijn gedacht e.. Ik doe alvast mee Hansken, maar ik zou nu ook niet de genodigden en sponsors gaan lastig vallen tijdens hun diner. Het mag ook niet de bedoeling zijn om geldschieters weg te jagen bij onze club. Voor spandoeken en 12 minuten buiten te blijven ben ik zeker en vast te vinden, protestliedjes zingen zou ik eventueel wel doen maar dan met aangepaste teksten zoals "waar is ons geld naartoe" en "weir goan nor ierste klas". ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Feb 2014, 9:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind ook dat we recht hebben op uitleg, maar zoals hansken zegt op een beschaafde manier. Het eten verstoren is zeker geen goede oplossing.
Ook ni vergeten dat FDR de enige is die er geld insteekt. Ik ben er van overtuigd dat hij goeie bedoelingen heeft. Hem gaan verwijten of hier wegpesten is dus zeker geen optie. Ik denk wel dat we op een beschaafde manier ook de nodige info kunnen krijgen. |
| 04 Feb 2014, 9:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Men is ons simpelweg een fusie aan het aansmeren.
Ik zie volgend scenario aankomen: Nu sktw stopt, denjer en wijzelf alsook Meldert fameus in de stront zitten, gaat de politiek zich ermee gaan moeien want het zijn verkiezingen hé. Indien deze clubs al hun jeugdspelers op straat zetten zal er zwaar ongenoegen onstaan in de denderstreek en zullen er misschien rare kronkels gaan gebeuren.Het enige wat de verschillende clubs gaan aangeboden krijgen is een fusie en ondertussen gaan ze de supporters nog een beetje bewerken, om uiteindelijk met het mes op de keel een nieuwe fusieclub op te richten. Dit is mijn persoonlijk gedacht over deze situatie, en diep in mijn hart hoop ik dat voor ons het tij nog gaat keren maar ik vrees ervoor. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Feb 2014, 10:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: DT schreef: Jeroen schreef: Tja.. er zullen er ook wel zijn die maar part-time werken of zonder job zitten. Groot gelijk dat ze zagen wanneer beloftes niet worden nagekomen... Hebben gelijk dat ze zagen, maar lijkt me niet de rol van een trainer om dat naar buiten te brengen. Komt natuurlijk wel handig van pas voor CJ om zijn blazoen wat op te poetsen. Als hij toch zo met zijn spelers inzit en hun situatie, kon hij ze bijvoorbeeld ook iets tactvoller aanpakken hé... maar neen, te professioneel hé... Een CJ moest eens weten wat BVR allemaal deed op/voor den Iendracht en zijn spelers en dat zonder profcontract... Ik hoop dat het bestuur nu beseft wat de consequenties zijn als ze een naam binnenhalen - die verwachten dat alles geregeld is, is zelfs te moeilijk voor een proftrainer om alleen training te geven, zonder assistenten... Dat gezegd zijnde, vind ik sommigen hier plots toch ook wel ineens heiliger dan de paus willen zijn - mij lijkt er geen snars veranderd op den Iendracht wat de maanden december - januari betreft gezien over de laatste 20 jaar... In pre-Facebooktijden was dat blijkbaar allemaal geen probleem (spelers wisten ook wel waarom ze hun mond hielden denk ik) en nu omdat enkele spelers dat op hun Facebook gooien, moeten alle wantoestanden aan de kaak worden gesteld... Contract is contract, dus zullen de spelers wel krijgen waar ze recht op hebben maar als zij zelf niet de moed hebben om langs te gaan bij de voorzitter, lijkt het me ook weinig zinvol dat wij even hun oorlog gaan uitvechten... dt, ik weet dat we niet altijd overeenkomen, maar gij zijdt nog ne redelijke mens. met voorsprong op de 'grote muilen' hier de slimsten van den hoop doorgaans. er zijn er hier die volgens mij hun hoofd moeten scheefhouden om hun vuilbekkerij te kunnen tikken, hetgene ongeveer hun volledige dagtaak in beslag neemt want veel tijd voor een (echte) job kunnen die niet meer over hebben. ne welgemeende _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Feb 2014, 10:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
hansken schreef: Neutralboy schreef: Seg hansken en op fb zedje da iedereen kalm moet blijven en fdr en bestuur gerest loaten ![]() Ik heb NERGENS gezet van hem met rust te laten, ik zeg juist dat er wel iets van actie moet ondernomen worden! MAAR op de juiste manier.. hem gaan verwijten zodat hij zijn boeltje pakt neen, dat wil ik niet! Dan is het hier direct gedaan.... Maar hem eens duidelijk maken dat we het beu zijn van niets te weten, dat het hele bestuur eens met de waarheid naar buiten mag komen, dat lijkt mij eerder een goeie vorm van "protest-actie" Zondag de K 12 minuten lang leeglaten, met enkel wat spandoeken in waarop staat dat we het beu zijn, om dan op minuut 12 naar binnen te gaan (als 12e man dus) zonder ook maar 1 liedje te zingen.. de hele match desnoods! zo kunnen wij ook eens alles stilzwijgen, weten ze eens hoe het voelt.. dat lijkt mij bvb beter dan 2uur voor de match hun diner te gaan binnevallen.. Nuja, das mijn gedacht e.. die 12 min later binnen gaan vind ik nu zo geen goed idee. we hebben dringend de 3 punten nodig en moeten zondag 100 % achter de ploeg staan . maar dat er iets moet gebeuren staat vast. mijn gedacht is , een open brief aan het bestuur waar we eisen dat er tegen zaterdag een supporters vergadering moet komen , waar alles op tafel gaat gesmeten worden. van het stadion dossier tot het financiele , en dat we niet akkoord gaan met" we zijn ermee bezig " maar duidelijke antwoorden , stand van zaken of oplossingen of anders ist zondag patate |
| 04 Feb 2014, 10:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: EXCL.: Hugo Broos past voor Aalst: 'Nochtans mooi project' Eendracht Aalst ging na het vertrek van Chris Janssens snel op zoek naar een nieuwe trainer. Hugo Broos leek de gedoodverfde favoriet, maar paste uiteindelijk voor Eendracht Aalst. Nochtans was Broos wel gecharmeerd door het project van Eendracht Aalst. 'Ze proberen daar toch iets op poten te zetten en kijken met de nodige ambitie naar de toekomst. Ik heb gisteren uitgebreid gepraat met de voorzitter, maar heb uiteindelijk beslist om niet op hun vraag in te gaan.' Alleszins niet omdat Hugo Broos een dure trainer is. 'Over geld is zelfs niet gepraat, dat was voor mij geen doorslaggevende factor.' TE VERWEND 'Ik ben misschien te verwend geweest tijdens mijn carrière op het gebied van omkadering en infrastructuur. Als ex-trainer van RSC Anderlecht, Club Brugge en zelfs Moeskroen heb je een aantal gewoontes op dat vlak. Ik moet op zo'n moment ook eerlijk zijn met mezelf en vooral met de club waar ik mee praat. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik me na een aantal weken al aan een aantal zaken begin te ergeren', aldus Broos. 'Als ik ergens aan begin, moet ik elke dag met volle goesting in de auto stappen.' Of hij tweede klasse dan per definitie uitsluit? 'Absoluut niet. Ik voel me zeker niet te beroerd om aan de slag te gaan in de Belgacom League. Er zijn ongetwijfeld een aantal ploegen die wel aan mijn verwachtingen voldoen. Zo hoog liggen ze nu ook weer niet', benadrukt een ambitieuze Broos. Bron: nr10.be |
| 04 Feb 2014, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Smetje schreef: Citeer: EXCL.: Hugo Broos past voor Aalst: 'Nochtans mooi project' Eendracht Aalst ging na het vertrek van Chris Janssens snel op zoek naar een nieuwe trainer. Hugo Broos leek de gedoodverfde favoriet, maar paste uiteindelijk voor Eendracht Aalst. Nochtans was Broos wel gecharmeerd door het project van Eendracht Aalst. 'Ze proberen daar toch iets op poten te zetten en kijken met de nodige ambitie naar de toekomst. Ik heb gisteren uitgebreid gepraat met de voorzitter, maar heb uiteindelijk beslist om niet op hun vraag in te gaan.' Alleszins niet omdat Hugo Broos een dure trainer is. 'Over geld is zelfs niet gepraat, dat was voor mij geen doorslaggevende factor.' TE VERWEND 'Ik ben misschien te verwend geweest tijdens mijn carrière op het gebied van omkadering en infrastructuur. Als ex-trainer van RSC Anderlecht, Club Brugge en zelfs Moeskroen heb je een aantal gewoontes op dat vlak. Ik moet op zo'n moment ook eerlijk zijn met mezelf en vooral met de club waar ik mee praat. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik me na een aantal weken al aan een aantal zaken begin te ergeren', aldus Broos. 'Als ik ergens aan begin, moet ik elke dag met volle goesting in de auto stappen.' Of hij tweede klasse dan per definitie uitsluit? 'Absoluut niet. Ik voel me zeker niet te beroerd om aan de slag te gaan in de Belgacom League. Er zijn ongetwijfeld een aantal ploegen die wel aan mijn verwachtingen voldoen. Zo hoog liggen ze nu ook weer niet', benadrukt een ambitieuze Broos. Bron: nr10.be maw, wa es da daar jong bij den iendracht, das niks voor mij zèlle, en FDR blijft maar lachen _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Feb 2014, 10:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Waarom eens niet rond te tafel zitten met Valckenier, nu die toch stopt met Terjoden.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Feb 2014, 11:01 |
|
|
Ancien
witteken schreef: hansken schreef: Neutralboy schreef: Seg hansken en op fb zedje da iedereen kalm moet blijven en fdr en bestuur gerest loaten ![]() Ik heb NERGENS gezet van hem met rust te laten, ik zeg juist dat er wel iets van actie moet ondernomen worden! MAAR op de juiste manier.. hem gaan verwijten zodat hij zijn boeltje pakt neen, dat wil ik niet! Dan is het hier direct gedaan.... Maar hem eens duidelijk maken dat we het beu zijn van niets te weten, dat het hele bestuur eens met de waarheid naar buiten mag komen, dat lijkt mij eerder een goeie vorm van "protest-actie" Zondag de K 12 minuten lang leeglaten, met enkel wat spandoeken in waarop staat dat we het beu zijn, om dan op minuut 12 naar binnen te gaan (als 12e man dus) zonder ook maar 1 liedje te zingen.. de hele match desnoods! zo kunnen wij ook eens alles stilzwijgen, weten ze eens hoe het voelt.. dat lijkt mij bvb beter dan 2uur voor de match hun diner te gaan binnevallen.. Nuja, das mijn gedacht e.. die 12 min later binnen gaan vind ik nu zo geen goed idee. we hebben dringend de 3 punten nodig en moeten zondag 100 % achter de ploeg staan . maar dat er iets moet gebeuren staat vast. mijn gedacht is , een open brief aan het bestuur waar we eisen dat er tegen zaterdag een supporters vergadering moet komen , waar [b]alles op tafel gaat gesmeten worden.[/b]van het stadion dossier tot het financiele , en dat we niet akkoord gaan met" we zijn ermee bezig " maar duidelijke antwoorden , stand van zaken of oplossingen of anders ist zondag patate Het zal meer effect hebben als ze in de media de spandoeken met onze grieven laten zien. Ik heb mijn buik vol van die vergaderingen waar ze je toch maar enkele blazen wijs maken. Wij kunnen niet zonder een goed bestuur maar een club zonder supporters is ook ten dode opgeschreven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Feb 2014, 11:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: Neutralboy schreef: Seg hansken en op fb zedje da iedereen kalm moet blijven en fdr en bestuur gerest loaten ![]() Ik heb NERGENS gezet van hem met rust te laten, ik zeg juist dat er wel iets van actie moet ondernomen worden! MAAR op de juiste manier.. hem gaan verwijten zodat hij zijn boeltje pakt neen, dat wil ik niet! Dan is het hier direct gedaan.... Maar hem eens duidelijk maken dat we het beu zijn van niets te weten, dat het hele bestuur eens met de waarheid naar buiten mag komen, dat lijkt mij eerder een goeie vorm van "protest-actie" Zondag de K 12 minuten lang leeglaten, met enkel wat spandoeken in waarop staat dat we het beu zijn, om dan op minuut 12 naar binnen te gaan (als 12e man dus) zonder ook maar 1 liedje te zingen.. de hele match desnoods! zo kunnen wij ook eens alles stilzwijgen, weten ze eens hoe het voelt.. dat lijkt mij bvb beter dan 2uur voor de match hun diner te gaan binnevallen.. Nuja, das mijn gedacht e.. Ik kan mij daar eigenlijk compleet in vinden _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Feb 2014, 11:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Men is ons simpelweg een fusie aan het aansmeren. Ik zie volgend scenario aankomen: Nu sktw stopt, denjer en wijzelf alsook Meldert fameus in de stront zitten, gaat de politiek zich ermee gaan moeien want het zijn verkiezingen hé. Indien deze clubs al hun jeugdspelers op straat zetten zal er zwaar ongenoegen onstaan in de denderstreek en zullen er misschien rare kronkels gaan gebeuren.Het enige wat de verschillende clubs gaan aangeboden krijgen is een fusie en ondertussen gaan ze de supporters nog een beetje bewerken, om uiteindelijk met het mes op de keel een nieuwe fusieclub op te richten. Dit is mijn persoonlijk gedacht over deze situatie, en diep in mijn hart hoop ik dat voor ons het tij nog gaat keren maar ik vrees ervoor. ![]() Alle clubs hebben elkaar bij de keel. Het is zaak om als langste over te blijven. Ideale scenario voor ons: Dender en Terjoden Welle gaan er onderdoor, EA blijft als enige bestaan, eerste ploeg speelt op termijn in een nieuw stadion in Erembodegem en we bouwen op jeugdvlak een samenwerking uit, met twee campussen (Zandberg en Denderleeuw), zodat de jeugd niet in de kou komt te staan. Veel grotere pool om uit te rekruteren, geen sponsorconcurrenten meer voor je eerste ploeg, en als dan dat nieuwe stadion er nog kan komen.... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 04 Feb 2014, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Hugo schreef: witteken schreef: hansken schreef: Ik heb NERGENS gezet van hem met rust te laten, ik zeg juist dat er wel iets van actie moet ondernomen worden! MAAR op de juiste manier.. hem gaan verwijten zodat hij zijn boeltje pakt neen, dat wil ik niet! Dan is het hier direct gedaan.... Maar hem eens duidelijk maken dat we het beu zijn van niets te weten, dat het hele bestuur eens met de waarheid naar buiten mag komen, dat lijkt mij eerder een goeie vorm van "protest-actie" Zondag de K 12 minuten lang leeglaten, met enkel wat spandoeken in waarop staat dat we het beu zijn, om dan op minuut 12 naar binnen te gaan (als 12e man dus) zonder ook maar 1 liedje te zingen.. de hele match desnoods! zo kunnen wij ook eens alles stilzwijgen, weten ze eens hoe het voelt.. dat lijkt mij bvb beter dan 2uur voor de match hun diner te gaan binnevallen.. Nuja, das mijn gedacht e.. die 12 min later binnen gaan vind ik nu zo geen goed idee. we hebben dringend de 3 punten nodig en moeten zondag 100 % achter de ploeg staan . maar dat er iets moet gebeuren staat vast. mijn gedacht is , een open brief aan het bestuur waar we eisen dat er tegen zaterdag een supporters vergadering moet komen , waar [b]alles op tafel gaat gesmeten worden.[/b]van het stadion dossier tot het financiele , en dat we niet akkoord gaan met" we zijn ermee bezig " maar duidelijke antwoorden , stand van zaken of oplossingen of anders ist zondag patate Het zal meer effect hebben als ze in de media de spandoeken met onze grieven laten zien. Ik heb mijn buik vol van die vergaderingen waar ze je toch maar enkele blazen wijs maken. Wij kunnen niet zonder een goed bestuur maar een club zonder supporters is ook ten dode opgeschreven. ![]() Met spandoeken omhoog te hangen ,weten we nog niets wat hun plannen zijn |
| 04 Feb 2014, 11:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
anathema76 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Men is ons simpelweg een fusie aan het aansmeren. Ik zie volgend scenario aankomen: Nu sktw stopt, denjer en wijzelf alsook Meldert fameus in de stront zitten, gaat de politiek zich ermee gaan moeien want het zijn verkiezingen hé. Indien deze clubs al hun jeugdspelers op straat zetten zal er zwaar ongenoegen onstaan in de denderstreek en zullen er misschien rare kronkels gaan gebeuren.Het enige wat de verschillende clubs gaan aangeboden krijgen is een fusie en ondertussen gaan ze de supporters nog een beetje bewerken, om uiteindelijk met het mes op de keel een nieuwe fusieclub op te richten. Dit is mijn persoonlijk gedacht over deze situatie, en diep in mijn hart hoop ik dat voor ons het tij nog gaat keren maar ik vrees ervoor. ![]() Alle clubs hebben elkaar bij de keel. Het is zaak om als langste over te blijven. Ideale scenario voor ons: Dender en Terjoden Welle gaan er onderdoor, EA blijft als enige bestaan, eerste ploeg speelt op termijn in een nieuw stadion in Erembodegem en we bouwen op jeugdvlak een samenwerking uit, met twee campussen (Zandberg en Denderleeuw), zodat de jeugd niet in de kou komt te staan. Veel grotere pool om uit te rekruteren, geen sponsorconcurrenten meer voor je eerste ploeg, en als dan dat nieuwe stadion er nog kan komen.... Klinkt mooi, maar zelfs indien dat allemaal werkelijkheid wordt, blijft er vanuit een Oost-Vlaams economisch oogpunt altijd 1 element wat voor discussie zal blijven zorgen: waarom groen licht krijgen om een gloednieuw stadion neer te poten als er op 5 km afstand al zo'n ding staat... Zeker in tijden wanneer het besteden van gemeenschapssgeld zwaar onder de loep wordt genomen... Waarschijnlijk zullen velen die situatie trachten te vergelijken met de situatie tussen Cercle en Club Brugge waar er ook op steenworp van elkaar twee nieuwe stadions zouden moeten komen. Daar alvast volgende indicatie: dat zijn beide twee eersteklassers met een redelijk stabiele achtergrond, waarvan 1 tot de top 4 van België behoort. In ons geval, gaat het over een tweedeklasser met een op zijn minst bewogen achtergrond in het recente verleden en een huidig derdeklasser waarbij de schommelingen nog groter zijn geweest... |
| 04 Feb 2014, 11:28 |
|
|
Ancien
witteken schreef: Hugo schreef: witteken schreef: die 12 min later binnen gaan vind ik nu zo geen goed idee. we hebben dringend de 3 punten nodig en moeten zondag 100 % achter de ploeg staan . maar dat er iets moet gebeuren staat vast. mijn gedacht is , een open brief aan het bestuur waar we eisen dat er tegen zaterdag een supporters vergadering moet komen , waar [b]alles op tafel gaat gesmeten worden.[/b]van het stadion dossier tot het financiele , en dat we niet akkoord gaan met" we zijn ermee bezig " maar duidelijke antwoorden , stand van zaken of oplossingen of anders ist zondag patate Het zal meer effect hebben als ze in de media de spandoeken met onze grieven laten zien. Ik heb mijn buik vol van die vergaderingen waar ze je toch maar enkele blazen wijs maken. Wij kunnen niet zonder een goed bestuur maar een club zonder supporters is ook ten dode opgeschreven. ![]() Met spandoeken omhoog te hangen ,weten we nog niets wat hun plannen zijn Besteken, als jij gelooft dat ze je alles gaan wijsmaken wat hun toekomstplannen met onze geliefde club zijn, is dat je goed recht. Er is veel kans dat een oproep voor een vergadering niet zonder gevolg zal zijn, zeker om den boel wat te kalmeren. Ik heb wel gezegd dat ik niet meer naar dergelijke vergaderingen ga, voor mijn part mag gans Aalst aanwezig zijn. Ik wens uit de grond van mijn hart dat jullie de ware toedracht van de toekomstplannen en de gang van zaken binnen de club te weten komen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Feb 2014, 11:35 |
|
|
Vaste Waarde
Voor alle duidelijkheid : het "diner bestormen " was gewoon een idicatie dat we echt wel iets moeten doen.
Terwijl ze aan het eten zijn een ketting aan de koepel hangen tot ze de waarheid zeggen is een andere drastische actie We kunnen ook bij fdr nog eens op vergadering gaan , maar net zoals hugo heb ik ook echt geen zin meer in goed nieuws powerpoints die eigenlijk niks inhouden. Het interview met broos vandaag komt trouwens sterk overeen met de reden die janssens opgeeft kwa omkadering op EA. 12 min een vak leeglaten? Straf als dat lukt maar daar heeft de ploeg en de mogelijke nieuwe trainer niks aan . Zondag zouden we terug op zijn eendrachts moeten supporteren en hopen dat we punten pakken! |
| 04 Feb 2014, 12:19 |
|
| Pagina 222 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 497 Volgende |