de Dendertopic - Pagina 655 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 653 654 655 656 657 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: de Dendertopic
Aalst zit in de problemen... Jens vergeet wel dat je om te voetballen een plein moet hebben :D

05 Feb 2014, 12:36
forumlegende

"door inbreng van een investeerder is Denjer schuldenvrij" ?? Nu ben je wel echt naief Potjes :crazy:

05 Feb 2014, 17:41
Freak

Re: "Oilsjt"

Berichtdoor ben » wo 05 feb 2014, 17:11

René Desayere is den nieven trainer van oilsjt!!! ne pipo 1e klas.De meesten van ons zullen hem steeds herrineren als den trainer toen hij bij ons was onze ploeg in de steek liet(zakten dat jaar naar 3kl) en naar het buiteland vluchte.hahahaaaaaa de rené de man die overal in Belgie werd buiten gesmeten.Ze zien het ginder goe zitten met hun proffisionalisering. :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
???

05 Feb 2014, 18:02
Junior

waly 2 schreef:
Re: "Oilsjt"

Berichtdoor ben » wo 05 feb 2014, 17:11

René Desayere is den nieven trainer van oilsjt!!! ne pipo 1e klas.De meesten van ons zullen hem steeds herrineren als den trainer toen hij bij ons was onze ploeg in de steek liet(zakten dat jaar naar 3kl) en naar het buiteland vluchte.hahahaaaaaa de rené de man die overal in Belgie werd buiten gesmeten.Ze zien het ginder goe zitten met hun proffisionalisering. :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
???

Khaddet kunnen pijzen da er reactie ging op kommen, ik zette het nog just in den topic over trainerswissel.

05 Feb 2014, 18:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
http://www.tvoost.be/nl/studiotvoost/ar ... vJnWPl5OT8
spel begint :x :EA: :EA: :EA: geen fusie!!!

05 Feb 2014, 18:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zo'n verhuis naar Denderleeuw zo toch één grote blamage zijn voor een stad als Aalst (inclusief stadsbestuur).

05 Feb 2014, 18:35
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Wat zal het nu zijn bij Pascal de cameraman? Na Pascal EA TV, Pascal SKTW TV, nu Pascal Dender TV? :-)

05 Feb 2014, 18:37
forumlegende

Leeftijd: 61
zandbergske schreef:
http://www.tvoost.be/nl/studiotvoost/artikels/denderleeuw-wil-fusie-met-eendracht-aalst/#.UvJnWPl5OT8
spel begint :x :EA: :EA: :EA: geen fusie!!!

ze beginnen ginder ver te bleiten he, wat gaan ze doen als ze in hun eigen stadion ni meer mogen spelen :plat:

Voor mijn part mag het bestuur reageren : 1) er komt geen fusie 2) Terjoden-Welle mag zijn thuiswedstrijden bij ons komen spelen.

05 Feb 2014, 18:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
is nog zo geen slecht idee vind ik :) mss kan valckenier nog tussen komen in onze kosten voor het stadion te verbouwen bv.

05 Feb 2014, 18:55
forumlegende

Goede avond Jan,

Ik schrijf Jan , en niet "burgemeester" omdat wij elkaar al héél lang kennen : ons vlaams nationaal verleden dito lidmaatschap aan de Vlaams Radicale Jongeren liep over dezelfde wegen. Ook deze van uw

thuishaven Erembodegem.

Eerlijk gezegd, zonet begon ik na uw interview aan TV Oost serieus te braken.

Ik denk niet dat uw hobby ooit voetbalkenner is geweest , ik ben ervan overtuigd van niet , anders zou jij ,Jan, zulke onzin deze avond voor TV Oost niet uitkramen.

Ofwel had u een komplete blackout (en dan raad ik u aan met uw zoon , gepattenteerd garnaalvisser te Oostduinkerke, dringend op weekend te gaan) ; ofwel is het compleet onkunde over voetbal.

Laat mij , als supportersafgevaardigde EA, duidelijk stellen , in uw fusieverhaal met Denjer ,stappen wij NOOIT in.

U kan het Jan ,als vakkundig geneesheer vergelijken, met een beginnende amputatie , zonder te weten welk been u moet amputeren.

ALLE Eendrachtsupporters , ook al beleven wij nu minder leuke momenten, verwerpen elke fusie (of zelfs een verhuis.)

Ik denk Jan dat er maar 1 ploeg is in Lieje die geïnteresseerd is in een fusie : de Standaard Lieje.

Wetende dat het abonnementenaantal van de Lieje fusie dan stijgt van 282 naar 322.

Met Vlaams Nationale groeten (vanuit Oilsjt)

Johan
(Van Nieuwenhove)

05 Feb 2014, 19:33
forumlegende

Bomber schreef:
Jan schreef:
Wat zal het nu zijn bij Pascal de cameraman? Na Pascal EA TV, Pascal SKTW TV, nu Pascal Dender TV? :-)

Pascal NiksTV :D

Ik dacht eerder aan Kzoom... tv

05 Feb 2014, 19:41
nieuw in de eerste ploeg

jowwan schreef:
Goede avond Jan,

Ik schrijf Jan , en niet "burgemeester" omdat wij elkaar al héél lang kennen : ons vlaams nationaal verleden dito lidmaatschap aan de Vlaams Radicale Jongeren liep over dezelfde wegen. Ook deze van uw

thuishaven Erembodegem.

Eerlijk gezegd, zonet begon ik na uw interview aan TV Oost serieus te braken.

Ik denk niet dat uw hobby ooit voetbalkenner is geweest , ik ben ervan overtuigd van niet , anders zou jij ,Jan, zulke onzin deze avond voor TV Oost niet uitkramen.

Ofwel had u een komplete blackout (en dan raad ik u aan met uw zoon , gepattenteerd garnaalvisser te Oostduinkerke, dringend op weekend te gaan) ; ofwel is het compleet onkunde over voetbal.

Laat mij , als supportersafgevaardigde EA, duidelijk stellen , in uw fusieverhaal met Denjer ,stappen wij NOOIT in.

U kan het Jan ,als vakkundig geneesheer vergelijken, met een beginnende amputatie , zonder te weten welk been u moet amputeren.

ALLE Eendrachtsupporters , ook al beleven wij nu minder leuke momenten, verwerpen elke fusie (of zelfs een verhuis.)

Ik denk Jan dat er maar 1 ploeg is in Lieje die geïnteresseerd is in een fusie : de Standaard Lieje.

Wetende dat het abonnementenaantal van de Lieje fusie dan stijgt van 282 naar 322.

Met Vlaams Nationale groeten (vanuit Oilsjt)

Johan
(Van Nieuwenhove)

schoein gezeit Jowwan. (y)

forumlegende

Bomber schreef:
Jan schreef:

Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor (Light) schreef:
Bomber schreef:
Jan schreef:

Ik ging juist hetzelfde zeggen :-)

05 Feb 2014, 19:47
Ancien

Leeftijd: 55
Bomber schreef:
Kom kom, straks dreigt hij weer met klachten wegens laster :nieje:

:D Hij heeft mij ook verwittigd dat ik moest stoppen of hij zou verder gaan. Zijn die zijn uitzendingen KNT trouwens!?

05 Feb 2014, 19:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 653 654 655 656 657 711