|
|
| Pagina 224 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef: witteken schreef: El Corredor (Light) schreef: bij een aantal mensen is er vraag om FDR persoonlijk een bezoekje te brengen. Een aantal jaren geleden hebben we dat al eens gedaan met ne man of 10 (ikke, Bram, DT, Bakkie, Bomber, Mariner,...) ik wil dit gerust regelen, maar wil uiteraard niemand passeren. Dus ofwel gaan we met ne man of 10 richting FDR, ofwel vragen we een supportersvergadering aan voor iedereen. er zijn een pak supporters die met vragen zitten, en het lijkt me beter om daar een juist antwoord op te krijgen dan hier te blijven gissen naar het hoe en waarom van alle geruchten, roddels, waarheden. Is het al geregeld om bij fdr te gaan el corredor , of gaat er gewacht worden tot 12 maart ? Alles is geregeld ![]() wanneer moeten jullie gaan ? |
| 05 Feb 2014, 12:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Feb 2014, 20:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
A truth like a cow...
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Feb 2014, 20:53 |
|
|
forumlegende
Bezitj, bezitj aa...
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 05 Feb 2014, 20:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ze zijn er goed mee bezig Yves...
|
| 05 Feb 2014, 21:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
a fusion a day, keeps the doctor away.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 05 Feb 2014, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
kreezie nonkeltje schreef: a fusion a day, keeps the doctor away. das nie waar he..... zie naar dender , 27 fusies later nog even ziek....en nu nog dakloos erbij... fusie= ![]() |
| 06 Feb 2014, 14:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Efkes off-topic.
Als ik de brief van Valckenier aandachtig lees kan ik alleen maar jaloers zijn op zulk een bestuurder en zijn medewerkers die jarenlang een gezonde club hebben gerund. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 07 Feb 2014, 10:50 |
|
|
Scholier
supersossis schreef: kreezie nonkeltje schreef: a fusion a day, keeps the doctor away. das nie waar he..... zie naar dender , 27 fusies later nog even ziek....en nu nog dakloos erbij... fusie= ![]() |
| 07 Feb 2014, 12:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Efkes off-topic. Als ik de brief van Valckenier aandachtig lees kan ik alleen maar jaloers zijn op zulk een bestuurder en zijn medewerkers die jarenlang een gezonde club hebben gerund. Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Feb 2014, 12:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jammen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Efkes off-topic. Als ik de brief van Valckenier aandachtig lees kan ik alleen maar jaloers zijn op zulk een bestuurder en zijn medewerkers die jarenlang een gezonde club hebben gerund. Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook. Zoals ik al eerder zei, je kan het oneens zijn met zijn fusieverhaal maar het lijkt me idd. een heel correcte zakenman. |
| 07 Feb 2014, 16:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
AlostanA schreef: jammen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Efkes off-topic. Als ik de brief van Valckenier aandachtig lees kan ik alleen maar jaloers zijn op zulk een bestuurder en zijn medewerkers die jarenlang een gezonde club hebben gerund. Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook. Zoals ik al eerder zei, je kan het oneens zijn met zijn fusieverhaal maar het lijkt me idd. een heel correcte zakenman. Natuurlijk ook wel niet zo naief zijn te denken dat hij in zo'n schrijvens ALLES zal vermelden... Er zullen - zoals overal - ook daar wel accidenten zijn gebeurd of hier en daar problemen opgedoken zijn die deze mens liever ook niet vermeld... Blijft tenslotte een verkoper hé... |
| 07 Feb 2014, 18:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: AlostanA schreef: jammen schreef: Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook. Zoals ik al eerder zei, je kan het oneens zijn met zijn fusieverhaal maar het lijkt me idd. een heel correcte zakenman. Natuurlijk ook wel niet zo naief zijn te denken dat hij in zo'n schrijvens ALLES zal vermelden... Er zullen - zoals overal - ook daar wel accidenten zijn gebeurd of hier en daar problemen opgedoken zijn die deze mens liever ook niet vermeld... Blijft tenslotte een verkoper hé... Kan goed zijn, en dat hij geen zin heeft om deze -eventuele- 'accidenten' uit de doeken te doen al evenzeer. Waarom zou hij trouwens ? Al eens afgevraagd hoe het komt dat zijn tegenstanders dit niet in zijn plaats doen? Met die open brief gaat hij nu niet direct een paar goeie vriendjes hebben gemaakt me dunkt. Iedereen die zich aangesproken voelt heeft een recht van antwoord hé, en politiekers hebben doorgaans nogal lange teentjes. Die laten geen kans onbenut om hun 'vijanden' in diskrediet te brengen. En toch, niks... wat zou dat betekenen? |
| 07 Feb 2014, 22:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: AlostanA schreef: jammen schreef: Dat gevoel had ik eerlijk gezegd ook. Zoals ik al eerder zei, je kan het oneens zijn met zijn fusieverhaal maar het lijkt me idd. een heel correcte zakenman. Natuurlijk ook wel niet zo naief zijn te denken dat hij in zo'n schrijvens ALLES zal vermelden... Er zullen - zoals overal - ook daar wel accidenten zijn gebeurd of hier en daar problemen opgedoken zijn die deze mens liever ook niet vermeld... Blijft tenslotte een verkoper hé... Dat er hier en daar ooit problemen opgedoken zijn zal ook wel, maar zijn club is financieel gezond! Dat is volgens mij hedendaags een mooie prestatie en die andere probleempjes neem je er gewoon bij als bestuur. Véél succes straks en kom terug met goed nieuws. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Feb 2014, 10:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
luque schreef: DT schreef: AlostanA schreef: Zoals ik al eerder zei, je kan het oneens zijn met zijn fusieverhaal maar het lijkt me idd. een heel correcte zakenman. Natuurlijk ook wel niet zo naief zijn te denken dat hij in zo'n schrijvens ALLES zal vermelden... Er zullen - zoals overal - ook daar wel accidenten zijn gebeurd of hier en daar problemen opgedoken zijn die deze mens liever ook niet vermeld... Blijft tenslotte een verkoper hé... Kan goed zijn, en dat hij geen zin heeft om deze -eventuele- 'accidenten' uit de doeken te doen al evenzeer. Waarom zou hij trouwens ? Al eens afgevraagd hoe het komt dat zijn tegenstanders dit niet in zijn plaats doen? Met die open brief gaat hij nu niet direct een paar goeie vriendjes hebben gemaakt me dunkt. Iedereen die zich aangesproken voelt heeft een recht van antwoord hé, en politiekers hebben doorgaans nogal lange teentjes. Die laten geen kans onbenut om hun 'vijanden' in diskrediet te brengen. En toch, niks... wat zou dat betekenen?Euh, interesseert me niet eigenlijk... Ik meld alleen dat het niet allemaal peis en vree zal geweest zijn bij Terjoden-Welle en er dus niet alleen blind gestaard moet worden op dat schrijven... That's all... |
| 10 Feb 2014, 13:14 |
|
| Pagina 224 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 497 Volgende |