Vergadering met FDR nu zaterdag - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 Vergadering met FDR nu zaterdag 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Vergadering met FDR nu zaterdag
Hoe zit het nu ECHT met onze financiële situatie?
Wat is de realistische doelstelling volgend jaar, is een profclub worden mogelijk of was dat gewoon een pleister op de wonde?
Kan het sportief beleid wat strakker gevoerd worden, 4 echte versterkingen zijn bvb 4 echte versterkingen en geen 2 halve en nadien nog 6 bijhalen...
Kan er elke maand duidelijk gecommuniceerd worden naar de supporters toe? Want nu moeten wij bijna wachten tot als het echt erg wordt...
Wat met de licentie, wordt deze behaald?

06 Feb 2014, 12:04
Ancien

Stijn schreef:
Ik dacht dat het hier een mooi overzichtelijk topic ging worden met iedereen zijn vragen, waaruit de 'ambassadeurs' dan een synthese konden maken. We gaan er toch vanuit dat die mensen enige kennis en knowhow hebben.
Maar als iedereen (ja Pattaboem) hier gaat beginnen met zijn gedacht te geven over een ander zijn vragen, dan wordt het een eindeloze topic met vooral herhalingen van dingen die al in 7 andere topics staan.

Het is daarom dat ik er niet verder op ingegaan ben.
Mijn standpunt is wel duidelijk, meen ik.
Ik wil horen hoe het bestuur redeneert, ofwel autonoom doorgaan zonder fusiegedachten in het achterhoofd, ofwel nu beslissingen nemen die een fusie in de hand werken.
Zaterdag zal iedere, huidige Iendrachtsupporter kunnen bepalen hoe zijn weekenden in de toekomst zullen opgevuld worden.

06 Feb 2014, 12:43
Vaste Waarde

Jammen dat zullen de mannen met het geld bepalen vrees ik, wij kunnen alleen ons standpunt duidelijk maken ivm fusie .
Mijn vraag zal zijn : staan we met de rug tegen de muur om a) opnieuw in vereffening te gaan of b) als autonome club met behoud van clubkleuren en stamnr in denderleeuw te gaan spelen in afwachting van een nieuw stadion in aalst?

06 Feb 2014, 12:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Mijn meeste vragen staan er al op, mss nog deze... Heeft de club Saskia haar nieuwe Chiwawa betaald? En hoe verloopt haar inwerkingsperiode?

Bref, succes aan de heren die zaterdag bij FDR gaan, laat jullie niet vangen/kennen (ik twijfel er niet aan). En hopelijk keren jullie terug met wat positiever nieuws.

06 Feb 2014, 14:05
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Misschien een vraag waar iemand al een antwoord op weet, maar is het nu 100% zeker dat na dit seizoen het veld in het PC-stadion met 6 meter verbreed wordt. Zijn ze hiervoor al met de planning vd werken bezig of zitten we nog een seizoen met die mooie tussenruimte tussen veld en staantribune.

06 Feb 2014, 15:41
Nationale Ploeg

Misschien een detail, maar hoe zit dat nu echt met onze vriend Emile? Ligt hij onder contract? Gaat hij ooit spelen? Is hij geblesseerd of zijn zijn papieren niet in orde? Of beide?

Ik geloof trouwens geen seconde dat wij hem niet betalen. Als wij het niet doen, is het misschien een sponsor, maar dat komt voor mij op hetzelfde neer.

06 Feb 2014, 16:24
Scholier

Meegdet ni filmen ? Zou interessant zen om te zien en te horen :)

06 Feb 2014, 16:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
El Corredor (Light) schreef:
Stijn schreef:
Ik dacht dat het hier een mooi overzichtelijk topic ging worden met iedereen zijn vragen, waaruit de 'ambassadeurs' dan een synthese konden maken. We gaan er toch vanuit dat die mensen enige kennis en knowhow hebben.
Maar als iedereen (ja Pattaboem) hier gaat beginnen met zijn gedacht te geven over een ander zijn vragen, dan wordt het een eindeloze topic met vooral herhalingen van dingen die al in 7 andere topics staan.

(y)

Mijn kritiek op die ene vraag, was echt niet om mijn gedacht over die vraag te geven.
Zo eenvoudig is zo'n vraag immers niet: 'wel of geen fusie, ... en daarmee basta".
Ingeval wel, of mogelijkheid van fusie wordt overwogen, is het ook tijd voor meer voer in de mand van de supporters. Onze ambassadeurs op de vegadering moeten eveneens voorbereid zijn: Wat wordt het (gezamenlijk) standpunt van de supporters. Ingeval van fusie, zijn er heel wat elementen die worden besproken en onderhandeld. Waar wij supporters weinig inpact op hebben (financiele? terrein? naam? sponsors? enz...)
De enigste gevoelige snaar waar de initiatiefnemers zullen naar luisteren, is : .of de supporters de nieuwe club zullen volgen. En daar wringt het schoentje: Bestaat er een éénsgezind standpunt waar de meesten zullen achterstaan ? Niet iedereen is voorstander enige vorm van fusie, dat weten we.
Bij anderen kan het dan wel "OP VOORWAARDE DAT...." Maar hoeveel %.
Dat is ondermeer een zwaar gewicht dat meespeelt bij een fusie.

Mijns inziens is een algemene supportersvergadering écht noodzakelijk waar het duidelijk wordt gesteld, "ingeval fusie noodzakelijk zou worden geacht" :
Welke fusie-elementen KUNNEN? ...en welke kunnen NIET ? ...Oftewel blijft het gros van de supporters weg......
Als het supportersverbond geen gezamenlijk standpunt kan naar voor brengen; is er ook geen enkel gewicht om mee te praten, met fusie-intiatiefnemers.
En telt wat de supporters "op verdeelde wijze " uitkramen op géén énkele manier mee.

.... VOER OM OVER NA TE DENKEN! ..voor onze ambassadeurs.

06 Feb 2014, 17:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
En geloof me vrij: fusie-initiatiefnemers zijn er effectief. En zullen er nog komen...
Er heeft er zich al eentje onverschrokken bekend gemaakt via televisie!

06 Feb 2014, 17:16
forumlegende

@pattaboem: op de vorige supportersvergadering was niet veel volk... ;) ;)

06 Feb 2014, 17:38
Ancien

Leeftijd: 46
pattaboem schreef:
En geloof me vrij: fusie-initiatiefnemers zijn er effectief. En zullen er nog komen...
Er heeft er zich al eentje onverschrokken bekend gemaakt via televisie!

Pattaboem, doel van de vergadering van aanstaande zaterdag is om antwoorden te bekomen over alles en nog wat, niet om een debat te openen over mogelijke fusiepistes en dergelijke want dat is gewoon niet aan de orde. Als er dus na twee minuten tijdens de ontmoeting geen duidelijke njet tegen een fusie valt - een standpunt wat FDR ook in de pers heeft ingenomen - dan neem ik aan dat het daar zaterdag bij een ontmoeting van 2 minuten zal blijven...

06 Feb 2014, 17:45
Ancien

Leeftijd: 47
Zal ik eens een antwoord geven op al jullie vragen? MAAK JULLIE GEEN ZORGEN, komt in orde, hard aan het werken, verloopt wa stroever dan verwacht, neen er komt geen fusie, we wachten op antwoord van de Vlaamse overheid betreffende ons stadion. We hebben malchance gehad met X, Y en Z.

De eerste keer dat men de waarheid vertelt op een supportersvergadering, dat moet nog uitgevonden worden.

06 Feb 2014, 18:00
Ancien

witzwet schreef:
Zal ik eens een antwoord geven op al jullie vragen? MAAK JULLIE GEEN ZORGEN, komt in orde, hard aan het werken, verloopt wa stroever dan verwacht, neen er komt geen fusie, we wachten op antwoord van de Vlaamse overheid betreffende ons stadion. We hebben malchance gehad met X, Y en Z.

De eerste keer dat men de waarheid vertelt op een supportersvergadering, dat moet nog uitgevonden worden.

Ik denk dat die mannen die zaterdag naar die vergadering gaan wel bekwaam genoeg zijn om zich niet met een kluitje in het riet te laten wegsturen. ;)

06 Feb 2014, 18:06
Vaste Waarde

Ik post niet veel op het forum maar wil toch ook even mijn mening kwijt:

Opnieuw beginnen in 4e provenciale: absoluut !
Naar "den iendracht" gaan kijken op Dendergedrocht: wellicht wel
Naar een fusieclub gaan kijken in aalst of dender: enkel als de clubnaam en clubkleuren behouden blijven.

Ik ben supporter van eendracht aalst en niet van SKFCVTK Aalst-Meldert Denderend EHTW (of zoiets)

Zoniet zal ik ook wel een nieuwe hobby zoeken, mijn vrouw zal alleszins content zijn dat ik thuis ben op zondag. (ik minder)

06 Feb 2014, 19:34
Vaste Waarde

Bomber schreef:
zotvawies schreef:
Ik post niet veel op het forum maar wil toch ook even mijn mening kwijt:

Opnieuw beginnen in 4e provenciale: absoluut !
Naar "den iendracht" gaan kijken op Dendergedrocht: wellicht wel
Naar een fusieclub gaan kijken in aalst of dender: enkel als de clubnaam en clubkleuren behouden blijven.

Ik ben supporter van eendracht aalst en niet van SKFCVTK Aalst-Meldert Denderend EHTW (of zoiets)

Zoniet zal ik ook wel een nieuwe hobby zoeken, mijn vrouw zal alleszins content zijn dat ik thuis ben op zondag. (ik minder)

Maar wat is nu uw vraag eigenlijk?

Ja sorry hé man, hoe de toekomst er uitziet voor onze club hé.
Financieel vooral

06 Feb 2014, 19:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14