|
|
| Pagina 27 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Yep, dan veel liever in 4de provenciale.
_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 20 Feb 2014, 11:03 |
|
|
Vaste Waarde
Als ik sommige van die commentaren hier lees….Jongens toch...
Ik denk dat er hier een pak zijn die geen benul hebben van de ernst van de situatie… Ik ga het simpel houden se : Ofwel vinden wij ergens een gigantische berg geld, en dan kunnen we met eendracht verder in tweede of zelfs eerste nationale….Lijkt me niet zo moeilijk… enkel die gigantische hoop geld vinden misschien…. Ofwel wordt er nagedacht over een overname, fusie of hoe je dat ook mag gaan noemen.. Ofwel is het binnen nu en 2 maximum 3 jaar gedaan. Believe me ! Dan gaan we simpelweg opnieuw failliet en zie ik ons echt niet meer terugkeren.. En vierde provinciale ? Dat heeft misschien zijn charmes, maar meer dan 5 man en ne paardekop gaat ge daar niet meer zien opdagen zenne……. Het zielige aan dit alles is dat - indien mensen in onze streek dan nog nationaal voetbal willen zien - je ze bij wijze van spreken recht in de armen van het dendergedrocht duwt…... ![]() |
| 20 Feb 2014, 11:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
mamananeto schreef: Als ik sommige van die commentaren hier lees….Jongens toch... Ik denk dat er hier een pak zijn die geen benul hebben van de ernst van de situatie… Ik ga het simpel houden se : Ofwel vinden wij ergens een gigantische berg geld, en dan kunnen we met eendracht verder in tweede of zelfs eerste nationale….Lijkt me niet zo moeilijk… enkel die gigantische hoop geld vinden misschien…. Ofwel wordt er nagedacht over een overname, fusie of hoe je dat ook mag gaan noemen.. Ofwel is het binnen nu en 2 maximum 3 jaar gedaan. Believe me ! Dan gaan we simpelweg opnieuw failliet en zie ik ons echt niet meer terugkeren.. En vierde provinciale ? Dat heeft misschien zijn charmes, maar meer dan 5 man en ne paardekop gaat ge daar niet meer zien opdagen zenne……. Het zielige aan dit alles is dat - indien mensen in onze streek dan nog nationaal voetbal willen zien - je ze bij wijze van spreken recht in de armen van het dendergedrocht duwt…... ![]() Buiten het feit dat het er daar even slecht gaat... |
| 20 Feb 2014, 11:56 |
|
|
Ancien
Schepper schreef: Yep, dan veel liever in 4de provenciale. Blijkbaar ben ik dan gienen echten want ik weet niet moesten we zakken door geen bv. geen licentie te krijgen of ik dan nog zin heb om mij nog te verplaatsen voor derde klasse voetbal. Mag ik jullie eraan herinneren dat we reeds tweemaal uit hogere klasse zijn getuimeld naar vierde klasse door een faillissement en een omkoperijgeval, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest. Voor het niet halen van een licentie is het bestuur toch verantwoordelijk mijn gedacht, en als ze hun beloftes naar de fans toe niet kunnen nakomen, zullen er mijn inziens een pak supporters afhaken. Enfin, voorlopig ga ik ervan uit dat onze voorzitter er wel gaat in slagen om onze licentie te verkrijgen, de toekomst van de club staat wel op het spel nietwaar? ja ja de echte zullen wel blijven komen, wait and see. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Feb 2014, 11:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Hugo schreef: Schepper schreef: Yep, dan veel liever in 4de provenciale. Blijkbaar ben ik dan gienen echten want ik weet niet moesten we zakken door geen bv. geen licentie te krijgen of ik dan nog zin heb om mij nog te verplaatsen voor derde klasse voetbal. Mag ik jullie eraan herinneren dat we reeds tweemaal uit hogere klasse zijn getuimeld naar vierde klasse door een faillissement en een omkoperijgeval, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest. Voor het niet halen van een licentie is het bestuur toch verantwoordelijk mijn gedacht, en als ze hun beloftes naar de fans toe niet kunnen nakomen, zullen er mijn inziens een pak supporters afhaken. Enfin, voorlopig ga ik ervan uit dat onze voorzitter er wel gaat in slagen om onze licentie te verkrijgen, de toekomst van de club staat wel op het spel nietwaar? ja ja de echte zullen wel blijven komen, wait and see. ![]() Hugo, ik begrijp wat ge wilt zeggen hoor. Maar mijn quote is enkel en alleen bedoeld om aan te tonen dat ik alles liever heb dan te fusioneren of samen te smelten of een ploeg over te nemen of overgenomen worden of 't een kaan mè ni schillen.... Niet meer niet minder. Zijt ge daarom nen echten Iendrachter? Dat moogt ge zelf invullen. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 20 Feb 2014, 12:17 |
|
|
Ancien
Schepper schreef: Hugo schreef: Schepper schreef: Yep, dan veel liever in 4de provenciale. Blijkbaar ben ik dan gienen echten want ik weet niet moesten we zakken door geen bv. geen licentie te krijgen of ik dan nog zin heb om mij nog te verplaatsen voor derde klasse voetbal. Mag ik jullie eraan herinneren dat we reeds tweemaal uit hogere klasse zijn getuimeld naar vierde klasse door een faillissement en een omkoperijgeval, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest. Voor het niet halen van een licentie is het bestuur toch verantwoordelijk mijn gedacht, en als ze hun beloftes naar de fans toe niet kunnen nakomen, zullen er mijn inziens een pak supporters afhaken. Enfin, voorlopig ga ik ervan uit dat onze voorzitter er wel gaat in slagen om onze licentie te verkrijgen, de toekomst van de club staat wel op het spel nietwaar? ja ja de echte zullen wel blijven komen, wait and see. ![]() Hugo, ik begrijp wat ge wilt zeggen hoor. Maar mijn quote is enkel en alleen bedoeld om aan te tonen dat ik alles liever heb dan te fusioneren of samen te smelten of een ploeg over te nemen of overgenomen worden of 't een kaan mè ni schillen.... Niet meer niet minder. Zijt ge daarom nen echten Iendrachter? Dat moogt ge zelf invullen. ![]() Ik begrijp je standpunt wel ze besteken, maar ik zou een falen van bestuurszijde niet kunnen aanvaarden, onze supporters verdienen alle respect en verdienen op zijn minst tweede klasse voetbal. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Feb 2014, 12:24 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: mamananeto schreef: Als ik sommige van die commentaren hier lees….Jongens toch... Ik denk dat er hier een pak zijn die geen benul hebben van de ernst van de situatie… Ik ga het simpel houden se : Ofwel vinden wij ergens een gigantische berg geld, en dan kunnen we met eendracht verder in tweede of zelfs eerste nationale….Lijkt me niet zo moeilijk… enkel die gigantische hoop geld vinden misschien…. Ofwel wordt er nagedacht over een overname, fusie of hoe je dat ook mag gaan noemen.. Ofwel is het binnen nu en 2 maximum 3 jaar gedaan. Believe me ! Dan gaan we simpelweg opnieuw failliet en zie ik ons echt niet meer terugkeren.. En vierde provinciale ? Dat heeft misschien zijn charmes, maar meer dan 5 man en ne paardekop gaat ge daar niet meer zien opdagen zenne……. Het zielige aan dit alles is dat - indien mensen in onze streek dan nog nationaal voetbal willen zien - je ze bij wijze van spreken recht in de armen van het dendergedrocht duwt…... ![]() Buiten het feit dat het er daar even slecht gaat... Ja - dat kan zijn - maar die slagen er op een of andere manier wel steeds in om aan transferverboden en ander van dat fraais te ontsnappen, en ze zijn ook wel al vlot bezig met het voorbereiden van volgend seizoen. Bij ons zijn ze heel waarschijnlijk te druk met te redden wat te redden valt.. Valt trouwens weeral op hoe vlot er wordt gecommuniceerd op de officiële site…. Het toontje in de zin van FDR tijdens die meeting met de supps waar hij het over de licentie had " er moet nog veel geld gevonden worden etc etc plus " het zal niet voor de eerste zit zijn" zegt voor mij genoeg ! |
| 20 Feb 2014, 13:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
mamananeto schreef: Als ik sommige van die commentaren hier lees….Jongens toch... Ik denk dat er hier een pak zijn die geen benul hebben van de ernst van de situatie… Ik ga het simpel houden se : Ofwel vinden wij ergens een gigantische berg geld, en dan kunnen we met eendracht verder in tweede of zelfs eerste nationale….Lijkt me niet zo moeilijk… enkel die gigantische hoop geld vinden misschien…. Ofwel wordt er nagedacht over een overname, fusie of hoe je dat ook mag gaan noemen.. Ofwel is het binnen nu en 2 maximum 3 jaar gedaan. Believe me ! Dan gaan we simpelweg opnieuw failliet en zie ik ons echt niet meer terugkeren.. En vierde provinciale ? Dat heeft misschien zijn charmes, maar meer dan 5 man en ne paardekop gaat ge daar niet meer zien opdagen zenne……. Het zielige aan dit alles is dat - indien mensen in onze streek dan nog nationaal voetbal willen zien - je ze bij wijze van spreken recht in de armen van het dendergedrocht duwt…... ![]() Je spreekt hier constant in termen van ‘de rest heeft geen benul’, ‘ik ga het simpel houden en het eens uitleggen’, ‘believe me’, … Maar op basis van welke kennis ben jij dan ineens zoveel slimmer dan al de rest hier? Ik lees in jouw posts doorgaans veel meer emotie dan pure argumentatie. |
| 20 Feb 2014, 13:22 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: mamananeto schreef: Als ik sommige van die commentaren hier lees….Jongens toch... Ik denk dat er hier een pak zijn die geen benul hebben van de ernst van de situatie… Ik ga het simpel houden se : Ofwel vinden wij ergens een gigantische berg geld, en dan kunnen we met eendracht verder in tweede of zelfs eerste nationale….Lijkt me niet zo moeilijk… enkel die gigantische hoop geld vinden misschien…. Ofwel wordt er nagedacht over een overname, fusie of hoe je dat ook mag gaan noemen.. Ofwel is het binnen nu en 2 maximum 3 jaar gedaan. Believe me ! Dan gaan we simpelweg opnieuw failliet en zie ik ons echt niet meer terugkeren.. En vierde provinciale ? Dat heeft misschien zijn charmes, maar meer dan 5 man en ne paardekop gaat ge daar niet meer zien opdagen zenne……. Het zielige aan dit alles is dat - indien mensen in onze streek dan nog nationaal voetbal willen zien - je ze bij wijze van spreken recht in de armen van het dendergedrocht duwt…... ![]() Je spreekt hier constant in termen van ‘de rest heeft geen benul’, ‘ik ga het simpel houden en het eens uitleggen’, ‘believe me’, … Maar op basis van welke kennis ben jij dan ineens zoveel slimmer dan al de rest hier? Ik lees in jouw posts doorgaans veel meer emotie dan pure argumentatie. Korte teentjes Stijn ? Ik ben heus niet slimmer dan wat jij " al de rest " noemt… Ik heb trouwens ook niet meer kennis dan " al die rest".. En meer emotie dan argumentatie - da's om te lachen zeker makker ? : effekes enkele feiten op een rijtje misschien ? - Zwaar ( heel erg zwaar ) negatief vermogen - ik weet niet of je een idee hebt wat dat wil zeggen... - Accomodatie die ( opnieuw) moet worden aangepast indien we een licentie willen - Achterstallige lonen, achterstallige betalingen naar toeleveranciers. - transfervverbod - een voorzitter die zelf verklaart dat de club " nog veel geld moet vinden" - enz, enz... Sta mij dus alstublieft toe om inderdaad enkele emotionele bedenkingen te hebben bij het positivisme dat ik hier bij sommigen lees ( en dat ik dus inderdaad niet deel) No hard feelings furthermore.. ![]() |
| 20 Feb 2014, 13:38 |
|
|
Freak
zeg,mamananeto als het bij dender zoveel beter is ga dan direkt naar daar en wacht niet op een fusie.
|
| 20 Feb 2014, 13:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: Ja - dat kan zijn - maar die slagen er op een of andere manier wel steeds in om aan transferverboden en ander van dat fraais te ontsnappen, en ze zijn ook wel al vlot bezig met het voorbereiden van volgend seizoen. Bij ons zijn ze heel waarschijnlijk te druk met te redden wat te redden valt.. Valt trouwens weeral op hoe vlot er wordt gecommuniceerd op de officiële site…. Het toontje in de zin van FDR tijdens die meeting met de supps waar hij het over de licentie had " er moet nog veel geld gevonden worden etc etc plus " het zal niet voor de eerste zit zijn" zegt voor mij genoeg ! Toch een paar dingen door elkaar hier... Logisch dat Dender ontsnapt aan transferverboden en diets meer hé - zitten niet in de Liga waardoor ze minder verplichtingen krijgen opgelegd... Vanuit die positie kunnen ze nu op heel korte termijn misschien wel mooie dingen in gedachten hebben (contracten aanbieden aan spelers die wij niet konden strikken) en mooie kastelen proberen dromen, maar in realiteit zijn ze hun put gewoon dieper en dieper aan het maken en drijven ze steeds verder weg van een mogelijke terugkeer naar tweede... Geld is er niet en draaien in derde al twee jaar allesbehalve top... Dat wil zeggen dat ze met hun laatste strohalm, die mysterieuze Indonesische geldschieter, hoogstens nog 1 keer gaan kunnen uitpakken eventueel en wat zal dat zijn: volgend jaar moeten meestrijden voor de prijzen om een soort van project op poten te kunnen zetten waar wat mensen in mee willen stappen. Maar vooraleer je dat kan doen, moet er toch nog heel wat gebeuren hé... Eerst en vooral moeten ze zich dit jaar nog proberen handhaven in derde, om bovenin mee te kunnen doen volgend jaar moeten ze een compleet nieuwe, sterke kern samenstellen wat ook niet goedkoop zal zijn, moet je enorme winstpremies incalculeren en kunnen betalen en met welke garantie? Geen enkele... Een titel in derde klasse komt nooit op bestelling... Zelfs al halen ze die, gaan ze nog moeten bijpompen om aan de contractverplichtingen in tweede te kunnen voldoen... Even serieus blijven - dat gaat allemaal niet gebeuren hé... Zie wat een Indonesische geldschieter bij Visé aan het uitrichten is... Dender had dit seizoen 1 ding dat wij niet hadden en dat verliezen ze volgend seizoen ook - hun stadion. Trust me, zij zijn nog een pak slechter af dan wij. Grote verschil is dat er lang nog ne grotere zot nog meer geld in die club heeft gepompt dan dat er bij ons zit... De onze heeft tenminste wel de moeite gedaan om te zeggen dat het moeilijk is en wordt maar dat hij niet stilzit, de andere heeft zijn toevlucht gezocht tot een buitenlandse geldschieter waarbij iemand (Valckenier) zelf nog liever zijn club stopzet dan mee in het verhaal te stappen... Zegt toch ook redelijk wat neen? Bekijk de evolutie van Dender ook - in het tussenseizoen geen geld waardoor ze een beginnend voetbalmakelaar een speler/trainersfunctie moesten geven om toch aan enkele nieuwe spelers te geraken, merendeel van de betere spelers dienden ze gewoon te laten gaan en nu plots wanneer ze 16de staan in een weinig leefbare derde klasse, hebben ze de financiële middelen om een proftrainer aan te nemen alsook twee ex-profspelers die hun brood verdienden in NL... Nadat de droomillusie vervaagd is, gaat de smak des te groter zijn denk ik... Exotische investeerders zijn inderdaad meer ingeburgerd in het huidige voetbal maar degenen die er echt iets aan willen hebben, gaan wel in echt grote voetballanden kijken hé. Gek toch dat Bergen of Charleroi in eerste geen investeerders vinden, maar clubs als Wezet in tweede, UR Namen indertijd in tweede en Dender in derde wel? Bovendien: waarom denk je dat maar 1 op 3 in derde klasse de licentie voor tweede heeft aangevraagd? Om dat ze weten dat het over is voor hen in hogere klasses... Laatst gewijzigd door DT op 20 Feb 2014, 14:08, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Feb 2014, 13:51 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: zeg,mamananeto als het bij dender zoveel beter is ga dan direkt naar daar en wacht niet op een fusie. Waly : ik naar dender : over mijn lijk jongen… En wat betreft uw tweede opmerking : voor mij stopt mijn supportershart als den iendracht er mee stopt, maar niet het voetbal... ![]() |
| 20 Feb 2014, 13:54 |
|
|
Freak
mamananeto schreef: waly 2 schreef: zeg,mamananeto als het bij dender zoveel beter is ga dan direkt naar daar en wacht niet op een fusie. Waly : ik naar dender : over mijn lijk jongen… En wat betreft uw tweede opmerking : voor mij stopt mijn supportershart als den iendracht er mee stopt, maar niet het voetbal... ![]() voor mij wel. ![]() |
| 20 Feb 2014, 14:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
mamananeto schreef: Korte teentjes Stijn ? Ik ben heus niet slimmer dan wat jij " al de rest " noemt… Ik heb trouwens ook niet meer kennis dan " al die rest".. En meer emotie dan argumentatie - da's om te lachen zeker makker ? : effekes enkele feiten op een rijtje misschien ? - Zwaar ( heel erg zwaar ) negatief vermogen - ik weet niet of je een idee hebt wat dat wil zeggen... - Accomodatie die ( opnieuw) moet worden aangepast indien we een licentie willen - Achterstallige lonen, achterstallige betalingen naar toeleveranciers. - transfervverbod - een voorzitter die zelf verklaart dat de club " nog veel geld moet vinden" - enz, enz... Sta mij dus alstublieft toe om inderdaad enkele emotionele bedenkingen te hebben bij het positivisme dat ik hier bij sommigen lees ( en dat ik dus inderdaad niet deel) No hard feelings furthermore.. ![]() Nee hoor, helemaal geen korte tenen. Dat is gewoon een vraag. De zaken die jij aanhaalt kloppen, maar ik kan me niet echt vinden in de conclusies die je daar vaak aan koppelt. Ik vind ze vaak weinig genuanceerd en in uitersten vervallen. Aleja, da’s mijn mening. |
| 20 Feb 2014, 14:14 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: mamananeto schreef: Korte teentjes Stijn ? Ik ben heus niet slimmer dan wat jij " al de rest " noemt… Ik heb trouwens ook niet meer kennis dan " al die rest".. En meer emotie dan argumentatie - da's om te lachen zeker makker ? : effekes enkele feiten op een rijtje misschien ? - Zwaar ( heel erg zwaar ) negatief vermogen - ik weet niet of je een idee hebt wat dat wil zeggen... - Accomodatie die ( opnieuw) moet worden aangepast indien we een licentie willen - Achterstallige lonen, achterstallige betalingen naar toeleveranciers. - transfervverbod - een voorzitter die zelf verklaart dat de club " nog veel geld moet vinden" - enz, enz... Sta mij dus alstublieft toe om inderdaad enkele emotionele bedenkingen te hebben bij het positivisme dat ik hier bij sommigen lees ( en dat ik dus inderdaad niet deel) No hard feelings furthermore.. ![]() Nee hoor, helemaal geen korte tenen. Dat is gewoon een vraag. De zaken die jij aanhaalt kloppen, maar ik kan me niet echt vinden in de conclusies die je daar vaak aan koppelt. Ik vind ze vaak weinig genuanceerd en in uitersten vervallen. Aleja, da’s mijn mening. En die mening is je goed recht.. Nog een geluk dat we nog van mening mogen verschillen in dit land he.. ![]() |
| 20 Feb 2014, 14:18 |
|
| Pagina 27 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 76 Volgende |