Tweede klasse '13-'14 - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
mamananeto schreef:
Stijn schreef:
mamananeto schreef:

Korte teentjes Stijn ?
Ik ben heus niet slimmer dan wat jij " al de rest " noemt… :crazy:
Ik heb trouwens ook niet meer kennis dan " al die rest"..
En meer emotie dan argumentatie - da's om te lachen zeker makker ? : effekes enkele feiten op een rijtje misschien ?
- Zwaar ( heel erg zwaar ) negatief vermogen - ik weet niet of je een idee hebt wat dat wil zeggen...
- Accomodatie die ( opnieuw) moet worden aangepast indien we een licentie willen
- Achterstallige lonen, achterstallige betalingen naar toeleveranciers.
- transfervverbod
- een voorzitter die zelf verklaart dat de club " nog veel geld moet vinden"
- enz, enz...

Sta mij dus alstublieft toe om inderdaad enkele emotionele bedenkingen te hebben bij het positivisme dat ik hier bij sommigen lees ( en dat ik dus inderdaad niet deel) :wadde:
No hard feelings furthermore.. :kiss:

Nee hoor, helemaal geen korte tenen. Dat is gewoon een vraag.
De zaken die jij aanhaalt kloppen, maar ik kan me niet echt vinden in de conclusies die je daar vaak aan koppelt. Ik vind ze vaak weinig genuanceerd en in uitersten vervallen. Aleja, da’s mijn mening.

En die mening is je goed recht.. Nog een geluk dat we nog van mening mogen verschillen in dit land he.. :D

dat wel,maar confetti gooien niet . :D

20 Feb 2014, 14:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
sommigen hier zien den Iendract liever tenondergaan dan zich te redden via een soort fusie, en gaan dan de volgende week doodleuk verder naar voetbal gaan kijken in Gent, Lokeren enz ..., en dat noemt zich dan een echte Iendrachtsupporter

20 Feb 2014, 19:32
Junior

zwetzat schreef:
sommigen hier zien den Iendract liever tenondergaan dan zich te redden via een soort fusie, en gaan dan de volgende week doodleuk verder naar voetbal gaan kijken in Gent, Lokeren enz ..., en dat noemt zich dan een echte Iendrachtsupporter

(y)
Als er geen andere oplossing bestaat, heb je geen keuze. Als je al de grootste bent ( stad, club, supporters), moet je dat ook knn blijven na bv een opslorping of 2 ;)

20 Feb 2014, 22:29
Ancien

zwetzat schreef:

Op tijd e pilleke pakken en 't zal wel over gaan.... :hmm:

21 Feb 2014, 7:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
didi schreef:
zwetzat schreef:

(y)
Als er geen andere oplossing bestaat, heb je geen keuze. Als je al de grootste bent ( stad, club, supporters), moet je dat ook knn blijven na bv een opslorping of 2 ;)

Maar wat denken de mensen die voor een opslorping zijn daar mee te winnen? Ne grote sponser bij? Goed mogelijk, maar dan krijg je gewoon nog iemand die zijn eisen begint te stellen en krijg je toch ambras (of zijn de opslorpingen bij dender, beerschot,... Zo goed gegaan) of meer supporters? Supporters komen met goede resultaten, nt door andere ploegen te laten verdwijnen :/ meer jeugd? Tuurlijk, die gaan ergens moeten voetballen, maar van als ze iets kunnen zijn ze toch weg zolang je nt in 1ste zit (en dan nog)

Ik kan met de beste wil van de wereld geen scenario bedenken waar een opslorping, fusie iets kan bijdragen aan onze club... Buiten mss andere miserie en ambras dan dat we nu hebben.

21 Feb 2014, 11:00
Vaste Waarde

Gaskonijn schreef:
Ik kan met de beste wil van de wereld geen scenario bedenken waar een opslorping, fusie iets kan bijdragen aan onze club... Buiten mss andere miserie en ambras dan dat we nu hebben.

(y)

21 Feb 2014, 11:08
forumlegende

Sommigen menen dat er veel supporters zullen afhaken omdat het bestuur zijn beloftes niet nakomt, niet goed bezig is, geen pasklare oplossingen heeft, enz...
De geschiedenis van EA al eens bekeken?

21 Feb 2014, 11:13
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:
Sommigen menen dat er veel supporters zullen afhaken omdat het bestuur zijn beloftes niet nakomt, niet goed bezig is, geen pasklare oplossingen heeft, enz...

Het aantal verkochte tickets bij de vorige thuismatch al eens bekeken?

21 Feb 2014, 12:03
Vaste Waarde

Fillou schreef:
tympanum2 schreef:

(y) :lol:

21 Feb 2014, 12:08
forumlegende

Fillou schreef:
tympanum2 schreef:

:wave:

21 Feb 2014, 12:13
forumlegende

Jaja, en die gaan allemaal terugkomen van zodra er een fusie is... :hmm:

21 Feb 2014, 13:02
Ancien

tympanum2 schreef:

Dringend nieuw stadion nodig dan...

21 Feb 2014, 13:06
Nationale Ploeg

tympanum2 schreef:

helemaal niet. Maar ik probeer een heel klein beetje duidelijk te maken dat flink wat mensen hun aanwezigheid laten afhangen van sportieve successen. Of als het dan zonder veel succes is, dan ten minste toch van wat ze op het veld te zien krijgen. En dat is vandaag bitter weinig.

Voor alle duidelijkheid: ik ben geen pleitbezorger van een fusie. Inderdaad niet in gelijk welke vorm. Maar de mensen die denken dat in je in de hedendaagse economische realiteit kan blijven draaien met twee vierdeklassers, een derdeklasser en een tweedeklasser op een zakdoek, dwalen. Waarmee ik wil zeggen dat we dus als club, in deze structuur en op deze manier van werken, geen of weinig kansen op slagen hebben op iets langere termijn. En dat ik me dan wel eens afvraag hoeveel mensen nog echt gaan komen kijken als het grote eendracht aalst in de middenmoot van tweede provinciale speelt.

Het geld dat jaren geleden voor tal van voetbalclubs beschikbaar was, is er vandaag niet meer. En daar moet je je aan aanpassen. Of je nu wil of niet. Lost een fusie alles op? Natuurlijk niet. Maar als je de uitdagingen voor de komende jaren niet met een open vizier durft bekijken en je enkel en alleen op je eigen koer wil blijven spelen, knijp je volgens mij de strop om je eigen hals alleen maar verder dicht.

21 Feb 2014, 13:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dat provenciale-idee zegt mij toch ook niets.

Dat is ongeveer 2 decenia vechten eer je terug op niveau bent. Op die tijd maak je de aalserse traditie kendene ongetwijfeld weer een schuldenberg.
Ongetwijfeld zal dat initiatief er zeer snel komen moest het de komende jaren "fout" gaan op fusiegebied, maar veel langer dan 3-4 jaar teren op de achterban van het verleden zie ik je in provenciale ook niet doen.
Met een beetje geluk ben je dan opgeklomen tot bevordering

Je kan een 1ste provencialer zijn stamummer inpakken, maar uiteindelijk zou je dan net een stuk "eigenheid" gaan verloochenen om direkt een sportieve doorstart te kunnen nemen. Dan kan je even goed nu een fusie overwegen (waar ik voor alle duidelijkheid ook, in elke vorm dan ook tegen ben!)
En zelfs zo een scenario Beerschot heeft in mijn ogen zelfs weinig kans op slagen. In de eerste 2 jaar zal het succes er nog wel zijn, maar dan begint 1) het enthousiasme weg te ebben en 2) kom je in de reeksen waar de concurrentie moordend is.

Bovendien krijg ik het nu al wekelijks aan mijn hart als ik sommige passes zie, laat staan dat ik dat enkele seizoenen zou overleven door op provenciaal voetbal te moeten zien.

Nobele gedachte hoor, maar realistisch ?

21 Feb 2014, 14:16
forumlegende

Dat er iets moet gebeuren lijkt duidelijk.
We zijn nu al meer dan 10 jaar op de sukkel.
Maar als er een fusie komt, dan meteen een grote. Beveren, Lokeren, Sint-Niklaas en Dender : alles bij elkaar. Veel succes.

21 Feb 2014, 14:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 76