Tweede klasse '13-'14 - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 55
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Dan hadden we destijds beter, Orlans en later nog, Garre hun zin laten doen!! Dan speelden we nu in het nieuwste en mooiste stadion van Belgie :cool: .

21 Feb 2014, 15:13
forumlegende

En speelden we al CL...alhoewel, 'we' bestaat dan niet meer...

21 Feb 2014, 15:55
Ancien

tympanum2 schreef:
Sommigen menen dat er veel supporters zullen afhaken omdat het bestuur zijn beloftes niet nakomt, niet goed bezig is, geen pasklare oplossingen heeft, enz...
De geschiedenis van EA al eens bekeken?

Ik ken de geschiedenis van den Iendracht maar al te goed, maar ik kijk niet graag naar het verleden, ons clublied is Iendracht Veroit ni achteroit!
Gebrek aan ambitie en een voorlinie tweede klasse onwaardig speelden dit seizoen zeker een rol wat betreft de mindere belangstelling.
Is het zo abnormaal dat wij ons zorgen maken over het eventueel verkrijgen van de licentie, na het opgelegde transferverbod?
Als ik hierover (kritiek) geef is dat in de eerste plaats mijn supportershart dat spreekt en is het zeker niet de bedoeling om een of ander bestuurslid de grond in te boren.
Alhoewel zij per slot van rekening verantwoordelijk zijn voor de gang van zaken of niet soms?
Ik hoop van ganser harte dat Frank en zijn bestuursploeg de zaak in orde krijgen en we nog jaren met zen allen kunnen genieten van onze geliefde club in wit-zwarte outfit. :love:
Dit is het enige waar ik persoonlijk mee bezig ben en zeker niet al dat fusiegedoe, allez genoeg gekreft 't is toid ver ne goeien Duvel. :drank: :EA:

21 Feb 2014, 20:08
Vaste Waarde

Hugo schreef:
tympanum2 schreef:
Sommigen menen dat er veel supporters zullen afhaken omdat het bestuur zijn beloftes niet nakomt, niet goed bezig is, geen pasklare oplossingen heeft, enz...
De geschiedenis van EA al eens bekeken?

Ik ken de geschiedenis van den Iendracht maar al te goed, maar ik kijk niet graag naar het verleden, ons clublied is Iendracht Veroit ni achteroit!
Gebrek aan ambitie en een voorlinie tweede klasse onwaardig speelden dit seizoen zeker een rol wat betreft de mindere belangstelling.
Is het zo abnormaal dat wij ons zorgen maken over het eventueel verkrijgen van de licentie, na het opgelegde transferverbod?
Als ik hierover (kritiek) geef is dat in de eerste plaats mijn supportershart dat spreekt en is het zeker niet de bedoeling om een of ander bestuurslid de grond in te boren.
Alhoewel zij per slot van rekening verantwoordelijk zijn voor de gang van zaken of niet soms?
Ik hoop van ganser harte dat Frank en zijn bestuursploeg de zaak in orde krijgen en we nog jaren met zen allen kunnen genieten van onze geliefde club in wit-zwarte outfit. :love:
Dit is het enige waar ik persoonlijk mee bezig ben en zeker niet al dat fusiegedoe, allez genoeg gekreft 't is toid ver ne goeien Duvel. :drank: :EA:

Ik deel je analyse en je mening voor 100% Hugo. Ver moi wel gienen Duvel mor e vodkaken ! :EA:

21 Feb 2014, 23:10
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Om dan effe helemaal de zwartkijker uit te hangen... Het voetbal (daarmee bedoel ik de hobby van de supporters, niet enkel wat er op het veld getoond wordt) is op sterven na dood. De 'die-hards' zoals ze op dit forum genoemd worden, klampen zich nog vast aan het roemrijke verleden, maar dat is voorbij hoor... Denk maar aan de steeds strengere wetgevingen in en rond een stadion, aan het rookverbod in de kantines, aan de alcoholcontroles op weg naar huis, aan de hoge inkom- en drankprijzen enz. De tijd dat voetbal een volkssport was, ligt volgens mij ondertussen achter ons.

Ik denk ook niet dat een fusie of opslorping of hoe je het ook wil noemen de oplossing is. Zoals Gaskonijn zegt: het zal al een héél goed uitgekiende fusie moeten zijn vooraleer ze een succes wordt. MAAR: het argument dat we bij een fusie onze zo speciale eigenheid zouden verliezen, lijkt me minder valabel. Hoe jammer ik het ook vind: dat kalf is toch aan het verdrinken...

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

22 Feb 2014, 12:18
forumlegende

Er zijn weinig mensen die inzien hoe slecht onze situatie momenteel is. De huidige "structuur" is waardeloos, en ieder jaar pompt men geld in onze club om het verlies bij te passen, tot in het absurde toe. Dit is een situatie die op termijn onhoudbaar is...

Een fusie lost dat geenszins op, maar kan het eigenlijk slechter dan nu? Je hebt in iedere club een structuur nodig ingevuld door bekwame mensen. En daar schort het mijns inziens.

De licentie zal misschien nog wel lukken, maar wat nadien? Gaat men jaarlijks enkele 100K's blijven bijpassen? Men verwacht wat van de omvorming van vzw naar nv, maar eerlijk gezegd zie ik daarmee onze structuur (1 hele grote aandeelhouder) niet veranderen. En de geldinjecties die hiermee zouden gepaard gaan zijn gebaseerd op veronderstellingen, zoals wel vaker het geval. (cfr. het stadiondossier)

Dossier van stadion werd 2 weken te laat ingediend. Er werd een bouwvergunning aangevraagd voor een nieuwe staantribune. Er werd geen geld voorzien in het budget van de Stad Aalst, voor aankoop van de gronden in Welle...

Ik denk echt wel niet dat we in de huidige economische situatie een nieuw stadion gaan krijgen.

Je ziet, de Light is er helaas weer stilletjes aan, aan het afgaan. :cool:

22 Feb 2014, 12:47
Freak

als ik dat hier allemaal lees zouden ze er beter direkt mee stoppen. :hmm: diegene die nog voetbal willen zien moeten naar dender want die hebben een nieuw stadion. :hmm: zouden ze niet beter het voetbal afschaffen want het is allemaal weggesmeten geld. :EA:

22 Feb 2014, 14:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
ge kèntj altèt nog nor den basket :D

22 Feb 2014, 15:54
nieuw in de eerste ploeg

Ik ben blij dat ik geen garnaalhater ben en af en toe daar een matchke eersteklassevoetbal kan meepikken.
Daar hebben ze wel een structuur op poten gezet.
Ze hebben een excentrieke voorzitter die op geen euro kijkt maar ook zijn voetbalproduct aan andere sponsors kan verkopen.Enen die geld in de clubkas stort zonder dat daar een blijvende vordering tegenover staat via een persoonlijke rekening courant.
Ze hebben een goede band met Anderlecht en kunnen echte goede spelers gebruiken.
Ze hebben inderdaad De Vroe die voor de transfers zorgt en zelfs onze Patrick die een paar jaar voor de ambiance zal zorgen met het geld van Coucke.
Ze spelen niet meer voor lege tribunes, spelen POII en speelden de halve finale van de beker.
En bovendien zijn de prijzen democratisch.99€ voor een seizoenskaart in de tribune.
Bovendien plaatsen ze een nieuwe tribune voor liefst 7.000.000€.
En wij lachen waarschijnlijk verder met hen en ploeteren voort om niet te verdrinken.
Wan zij zijn maar domme garnalen van een fusieclub en wij zijn lid van een traditieclub.
Ik wordt daar echt triestig van.

23 Feb 2014, 8:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
lolo4ever schreef:
Ik ben blij dat ik geen garnaalhater ben en af en toe daar een matchke eersteklassevoetbal kan meepikken.
Ze hebben een excentrieke voorzitter die op geen euro kijkt maar ook zijn voetbalproduct aan andere sponsors kan verkopen.Enen die geld in de clubkas stort zonder dat daar een blijvende vordering tegenover staat via een persoonlijke rekening courant.
Ze hebben een goede band met Anderlecht en kunnen echte goede spelers gebruiken.
Ze hebben inderdaad De Vroe die voor de transfers zorgt en zelfs onze Patrick die een paar jaar voor de ambiance zal zorgen met het geld van Coucke.
Ze spelen niet meer voor lege tribunes, spelen POII en speelden de halve finale van de beker.
En bovendien zijn de prijzen democratisch.99€ voor een seizoenskaart in de tribune.
En wij lachen waarschijnlijk verder met hen en ploeteren voort om niet te verdrinken.
Wan zij zijn maar domme garnalen van een fusieclub en wij zijn lid van een traditieclub.

Daar is Patje heel sterk in :D zou hij van Couckske,daar ook de champagne door de venster mogen gieten en een percentage nemen op een zakje chips,hopelijk heeft Coucke hem sneller door.

23 Feb 2014, 9:00

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
uit redelijk goede bron dat Coucke ook via rekening courrant werkt op Oostende hoor. Aleen spreken we wel over rond het miljoen loekes.

voor de rest haal je toch niet gek veel structuur aan ? Die prijzen waren in het verleden ook al laag maar toen kwam er geen kat kijken.
Het enige structureel dat zij hebben (net als quasi elke voetbalclcub in dit land) is 1 sterke man die voor het geld zorgt, al de rest is en blijft simpel amateurisme. En een 2de factor voor hun succes was een exceptioneel sterk "blendende" ploeg van vorig seizoen. Als outsider toch los kampioen kunnen spelen.

Dat is heus geen jaloezie t.o.v. van Oostende, ik vind het knap hoe ze het dit jaar doen. En nog altijd een enorme fan van Depoitre. Maar voort zelfde geld stonden ze dit seizoen op 3 punten van ons, gelijk den Antwerp wat te begelen.

De laatste club die via structuur opgeklommen is moet OHL geweest zijn.Het is al diep graven om een ander voorbeeld voor de geest te halen.

23 Feb 2014, 12:59
Ancien

Leeftijd: 55
Bram schreef:
uit redelijk goede bron dat Coucke ook via rekening courrant werkt op Oostende hoor. Aleen spreken we wel over rond het miljoen loekes.

voor de rest haal je toch niet gek veel structuur aan ? Die prijzen waren in het verleden ook al laag maar toen kwam er geen kat kijken.
Het enige structureel dat zij hebben (net als quasi elke voetbalclcub in dit land) is 1 sterke man die voor het geld zorgt, al de rest is en blijft simpel amateurisme. En een 2de factor voor hun succes was een exceptioneel sterk "blendende" ploeg van vorig seizoen. Als outsider toch los kampioen kunnen spelen.

Dat is heus geen jaloezie t.o.v. van Oostende, ik vind het knap hoe ze het dit jaar doen. En nog altijd een enorme fan van Depoitre. Maar voort zelfde geld stonden ze dit seizoen op 3 punten van ons, gelijk den Antwerp wat te begelen.

De laatste club die via structuur opgeklommen is moet OHL geweest zijn.Het is al diep graven om een ander voorbeeld voor de geest te halen.

Westerlo? :wadde: Heeft toch ook met zeer beperkte middelen destijds mooie jaren gehad in 1ste? Ik herinner me dat zij ooit een seizoen in 1ste rondmaakten zonder voorzitter, en toch een structuur hadden.

23 Feb 2014, 13:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DavidSeal schreef:
Bram schreef:

Westerlo? :wadde: Heeft toch ook met zeer beperkte middelen destijds mooie jaren gehad in 1ste? Ik herinner me dat zij ooit een seizoen in 1ste rondmaakten zonder voorzitter, en toch een structuur hadden.

Ik denk dat Westerlo altijd zonder voorzitter werkt(te). Wijnants regelt daar praktisch alles denk ik.

23 Feb 2014, 13:47

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ja, maar Westerlo is wel al ongeveer van '96 ofzo geleden dat die zijn gepromoveerd naar 1ste hé.

23 Feb 2014, 14:05
Freak

lolo4ever schreef:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KV Oostende-voorzitter Yves Lejaeghere heeft woensdagavond op een toelichtingsvergadering nogmaals zijn oproep gelanceerd om een mede-investeerder te vinden. 300 supporters woonden die vergadering bij.

Op de toelichtingsavond rond de heisa waarin zowel KV Oostende, Zulte Waregem als het Antwerpse stadsbestuur in betrokken was, daagden ongeveer 300 supporters op.

‘Voorzitter Lejaeghere heeft het verhaal van A tot Z uit de doeken gedaan. Net zoals vorige week, maar dan wel tegenover een brede kern van supporters’, aldus KVO-woordvoerder Rik Coucke. Volgens Coucke verliep de avond rustig en waren de reacties matig positief.

‘Laat ons zeggen dat de zaak nu geklonken is en dat alle heisa nu voorbij is. Het enige geval van twijfel is nog wie de aandelen van KVO in bezit heeft.’ Lejaeghere had namelijk een voorakkoord met de voorzitter van Zulte Waregem Patrick Decuyper, maar volgens de KVO-voorzitter is dat akkoord niet rechtsgeldig.

Kamagurka

Het idee waarbij supporters een deel van de aandelen overnemen, zoals in Zulte Waregem werd opgeworpen, is ook besproken. ‘Er is over gesproken, en er was al een initiatief van Kamagurka. Er is alleszins geen obstructie tegen initiatieven vanuit de supportersmiddens’, aldus Coucke.

‘Het is sowieso duidelijk geworden dat het moeilijk wordt voor clubs waar slechts een grote investeerder inzit. Met een nieuwe investeerder zou deze hetze volledig van de baan zijn’, besluit Coucke.

nog niet zo lang geleden was het daar ook ver gedaan.zonder couke en zijn spelers stonden ze al met 1 been in 2e.dus zo fantastisch is dat nu ook niet. :hmm:

23 Feb 2014, 14:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 76