|
|
| Pagina 220 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 218 219 220 221 222 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Rode Duivels
Degoutant inderdaad!
|
| 18 Mar 2014, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hij past perfect in het politiek correcte plaatje, dat is alles.
|
| 18 Mar 2014, 11:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Uiteraard, het walgelijkste figuur uit de Belgische muziekgeschiedenis... Dat mankeerde er nog aan. Achja, past perfect binnen het plaatje van al dat Rode Duivels-gedoe... Hoe sneller dat gepeupel uitgeschakeld is, hoe liever!
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Mar 2014, 12:24 |
|
|
Nationale Ploeg
davy1919 schreef: Uiteraard, het walgelijkste figuur uit de Belgische muziekgeschiedenis... Da's wel een straffe uitspraak anders. |
| 18 Mar 2014, 12:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Jean schreef: davy1919 schreef: Uiteraard, het walgelijkste figuur uit de Belgische muziekgeschiedenis... Da's wel een straffe uitspraak anders. Maar daarom niet minder juist! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Mar 2014, 12:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Snap ook langs geen kanten wat iedereen aan diene clown zo goed vindt...
Het eerst wat ik ook direct dacht was: En wat met het ons nederlands? Het liedje heeft volgens mij ook weinig te maken met voetbal. Bon er zullen er daar wat zijn bij de bond die zich graag in hun .. laten pakken zeker. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 18 Mar 2014, 13:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: De Jean schreef: davy1919 schreef: Uiteraard, het walgelijkste figuur uit de Belgische muziekgeschiedenis... Da's wel een straffe uitspraak anders. Maar daarom niet minder juist! Inderdaad. Zijn muziek spreekt me niet aan, verre van, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk. Hetgeen, waar ik het dan (ook) persoonlijk moeilijk mee heb, is dat hij beweert 100% Belg te zijn maar de teksten zijn uitsluitend in het Frans, terwijl er in België (minstens ) 3 talen gesproken wordt.Woar es da fisjtjen? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Mar 2014, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
De Jean schreef: davy1919 schreef: Uiteraard, het walgelijkste figuur uit de Belgische muziekgeschiedenis... Da's wel een straffe uitspraak anders. Serieus? De kemel kan geen noot zingen en heeft een smoel om te beplekken me natte chapelure... _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Mar 2014, 13:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek.
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Mar 2014, 18:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
zwetzat schreef: Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek. ![]() Mijn excuses,natuurlijk niet iedereen heeft zoals u steeds gefundeerde, en deftig onderbouwde reactie's op wat hier gepost wordt. Gelukkig heb jij nog nooit racistisch gereageerd Welke ik, van u is momenteel aan het woord? Daar bestaat medicatie voor he, uw aandoening. Praat erover met je huisarts!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Mar 2014, 19:01 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
zwetzat schreef: Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek. ![]() Uitstekend nederlands zou'k zijn "poging tot" toch ni noemen ![]() |
| 18 Mar 2014, 19:33 |
|
|
zwetzat schreef: Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek. ![]() Bij elke post van u krijg ik meer en meer medelijden met de mensen die rond u staan (als er al zijn)... Ocharme. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Mar 2014, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DavidSeal schreef: zwetzat schreef: Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek. ![]() Mijn excuses,natuurlijk niet iedereen heeft zoals u steeds gefundeerde, en deftig onderbouwde reactie's op wat hier gepost wordt. Gelukkig heb jij nog nooit racistisch gereageerd Welke ik, van u is momenteel aan het woord? Daar bestaat medicatie voor he, uw aandoening. Praat erover met je huisarts!Stromae is een hardwerkende Belg die braaf zijn bijdragen betaalt aan de Belgische Sociale Zekerheid. Mijn vroegere "racistische" uitspraken zoals jij die noemt, waren gericht aan die talloze profiteurs die de godganse dag alleen maar de Belgische Staat oplichten en ons, de inheemse bevolking, permanent de stuipen op het lijf jagen en ons degraderen tot tweederangsburgers. Je moet wel leren het verschil maken hé maat tussen die 2 categorien van "echte Belgen". En zeg, je steeds terugkerende argumentatie ivm mijn huisarts getuigen alleen maar dat je betoog nergens op slaat en zijn een weerspiegeling van je intellect. Ingetikt op mijn supersnelle PC en zonder enige taalfout. Mijn familie mag je er ook buiten laten, ik moei mij met de jouwe ook niet. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Mar 2014, 0:33 |
|
|
davy1919 schreef: zwetzat schreef: Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek. ![]() Bij elke post van u krijg ik meer en meer medelijden met de mensen die rond u staan (als er al zijn)... Ocharme. Je hebt het wel verkeerd voor hoor, ze staan niet, ze zitten hier allemaal rond mij en we zijn allen eens goed aan het lachen met uw reactie. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Mar 2014, 0:36 |
|
|
didi schreef: zwetzat schreef: Stromae heeft in korte tijd de top bereikt in vele landen, schrijft teksten en muziek alles zelf, speelt een tiental muziekinstrumenten en is een geweldige acteur. Reageren op zijn uiterlijk, zijn donkere huid, zijn kledij enz is hier totaal irrelevant, alsook dat hij van huis uit franstalig is, maar wel uitstekend nederlands en engels praat doet niks af aan zijn talent. Of hij voor de kar van de BVB dient gespannen te worden is idd een andere vraag. Smaken verschillen, maar de argumenten die hier gebrukt worden om hem af te breken houden hier geen steek. ![]() Uitstekend nederlands zou'k zijn "poging tot" toch ni noemen ![]() zou'k ? ni ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Mar 2014, 0:40 |
|
| Pagina 220 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 218 219 220 221 222 … 242 Volgende |