|
|
| Pagina 35 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
willempie schreef: Zienaa schreef: Welke reeks is voor ons eigenlijk het meest realistische, nuchter bekeken. Nuchter bekeken de B reeks Zat bekeken de jupiler pro leaque wat betekent dat als je kampioen speelt in 2B, je promoveert naar 2A, en niet naar eerste dus ._________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Mar 2014, 13:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
zwetzat schreef: willempie schreef: Zienaa schreef: Welke reeks is voor ons eigenlijk het meest realistische, nuchter bekeken. Nuchter bekeken de B reeks Zat bekeken de jupiler pro leaque wat betekent dat als je kampioen speelt in 2B, je promoveert naar 2A, en niet naar eerste dus .Hangt er vanaf of dit nog mogelijk is. Voor hetzelfde scheiden ze profvoetbal af en is degradatie uit 2A (op termijn) niet meer mogelijk. |
| 27 Mar 2014, 13:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als het zo is dat de 2de klasse onderverdeelt wordt in een A en B reeks, en dat de A reeks meer aanleunt tegen 1ste klasse, dan moet een ploeg als Eendracht Aalst er voor zorgen dat zij ten allen tijde in de A reeks zit.
Dit is mijn nuchtere versie. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Mar 2014, 18:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Waarschijnlijk zal je enkel kunnen stijgen als iemand in de hogere reeks er mee stopt of zijn licentie niet haalt? Maar voor wat speel je dan eigenlijk, dit gaat gewoon veredeld amateurvoetbal worden zoals je in Nederland hebt.
|
| 27 Mar 2014, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: Als het zo is dat de 2de klasse onderverdeelt wordt in een A en B reeks, en dat de A reeks meer aanleunt tegen 1ste klasse, dan moet een ploeg als Eendracht Aalst er voor zorgen dat zij ten allen tijde in de A reeks zit. Dit is mijn nuchtere versie. 't Akkoerd!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Mar 2014, 20:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Probleem is dat we dat excuus van een "ploeg als Eendracht Aalst" niet kunnen blijven gebruiken. Qua supportersaantallen, infrastructuur, ... zijn we echt niet meer zo indrukwekkend meer. En dan zwijgen we uiteraard over het financiële
|
| 27 Mar 2014, 20:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Probleem is dat we dat excuus van een "ploeg als Eendracht Aalst" niet kunnen blijven gebruiken. Qua supportersaantallen, infrastructuur, ... zijn we echt niet meer zo indrukwekkend meer. En dan zwijgen we uiteraard over het financiële De pijnlijke waarheid. |
| 27 Mar 2014, 21:07 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Jeroen schreef: Probleem is dat we dat excuus van een "ploeg als Eendracht Aalst" niet kunnen blijven gebruiken. Qua supportersaantallen, infrastructuur, ... zijn we echt niet meer zo indrukwekkend meer. En dan zwijgen we uiteraard over het financiële De pijnlijke waarheid. Amai, het zal nog niet zijn. Catalogeer ons qua infrastructuur, financiële maar bij Boussu Dour en consoorten. Supportersaantallen zijn voor tweede goed, maar bijlange na niet meer indrukwekkend. Er is een harde kern van een 1500 man, de rest zijn successupporters. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Mar 2014, 21:55 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Probleem is dat we dat excuus van een "ploeg als Eendracht Aalst" niet kunnen blijven gebruiken. Qua supportersaantallen, infrastructuur, ... zijn we echt niet meer zo indrukwekkend meer. En dan zwijgen we uiteraard over het financiële Voor wat we te zien krijgen komt er nog meer dan genoeg volk, maar als het bestuur nu niet meer ambitie gaat tonen vrees ik dat er nog meer fans gaan afhaken. We ontbreken een publiekstrekker in onze ploeg zoals we er steeds een hadden in het verleden, vanaf mijnen tijd, De Nul, Martens, Gambassi, De Schrijver, Salvador, Chunga, De Bilde enz. Hiervoor kwamen de mensen naar het stadion mor na loeipter mor just een benje pasjakroeten op 't plein. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Mar 2014, 22:06 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Jeroen schreef: Probleem is dat we dat excuus van een "ploeg als Eendracht Aalst" niet kunnen blijven gebruiken. Qua supportersaantallen, infrastructuur, ... zijn we echt niet meer zo indrukwekkend meer. En dan zwijgen we uiteraard over het financiële Voor wat we te zien krijgen komt er nog meer dan genoeg volk, maar als het bestuur nu niet meer ambitie gaat tonen vrees ik dat er nog meer fans gaan afhaken. We ontbreken een publiekstrekker in onze ploeg zoals we er steeds een hadden in het verleden, vanaf mijnen tijd, De Nul, Martens, Gambassi, De Schrijver, Salvador, Chunga, De Bilde enz. Hiervoor kwamen de mensen naar het stadion mor na loeipter mor just een benje pasjakroeten op 't plein. Bestuur ambitie tonen? Voor mij liever gezond verstand als het voor u hetzelfde is. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Mar 2014, 22:35 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Jeroen schreef: Probleem is dat we dat excuus van een "ploeg als Eendracht Aalst" niet kunnen blijven gebruiken. Qua supportersaantallen, infrastructuur, ... zijn we echt niet meer zo indrukwekkend meer. En dan zwijgen we uiteraard over het financiële Voor wat we te zien krijgen komt er nog meer dan genoeg volk, maar als het bestuur nu niet meer ambitie gaat tonen vrees ik dat er nog meer fans gaan afhaken. We ontbreken een publiekstrekker in onze ploeg zoals we er steeds een hadden in het verleden, vanaf mijnen tijd, De Nul, Martens, Gambassi, De Schrijver, Salvador, Chunga, De Bilde enz. Hiervoor kwamen de mensen naar het stadion mor na loeipter mor just een benje pasjakroeten op 't plein. Bestuur ambitie tonen? Voor mij liever gezond verstand als het voor u hetzelfde is. ![]() Wat bedoel je hiermee? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Mar 2014, 8:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Hugo schreef: El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Voor wat we te zien krijgen komt er nog meer dan genoeg volk, maar als het bestuur nu niet meer ambitie gaat tonen vrees ik dat er nog meer fans gaan afhaken. We ontbreken een publiekstrekker in onze ploeg zoals we er steeds een hadden in het verleden, vanaf mijnen tijd, De Nul, Martens, Gambassi, De Schrijver, Salvador, Chunga, De Bilde enz. Hiervoor kwamen de mensen naar het stadion mor na loeipter mor just een benje pasjakroeten op 't plein. Bestuur ambitie tonen? Voor mij liever gezond verstand als het voor u hetzelfde is. ![]() Wat bedoel je hiermee? Profclub, nieuw stadion, eerste klasse ..... maar in realiteit heel hard harken om een licentie voor tweede te halen. Dat lijkt mij het verschil tussen ambitie tonen en gezond verstand. |
| 28 Mar 2014, 8:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Hugo schreef: El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Voor wat we te zien krijgen komt er nog meer dan genoeg volk, maar als het bestuur nu niet meer ambitie gaat tonen vrees ik dat er nog meer fans gaan afhaken. We ontbreken een publiekstrekker in onze ploeg zoals we er steeds een hadden in het verleden, vanaf mijnen tijd, De Nul, Martens, Gambassi, De Schrijver, Salvador, Chunga, De Bilde enz. Hiervoor kwamen de mensen naar het stadion mor na loeipter mor just een benje pasjakroeten op 't plein. Bestuur ambitie tonen? Voor mij liever gezond verstand als het voor u hetzelfde is. ![]() Wat bedoel je hiermee? Logisch gezien kunnen ze weinig ambitie tonen hè en als ze dat doen is't om ons in den draai te houden. Zolang ge ni de aangepaste accomodatie en financiën hebt heeft het ook geen zin om de supps warm te maken, aangezien we allen wel beter weten. Ok, ben misschien wat negatief ingesteld, maar ik denk toch dat dit nu eenmaal de realiteit is op dit moment._________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 28 Mar 2014, 8:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bingo!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Mar 2014, 9:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Helemaal correct, maar langs de andere kant is de enige manier om van onze schulden af te raken naar eerste promoveren.
|
| 28 Mar 2014, 9:19 |
|
| Pagina 35 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 76 Volgende |