|
|
| Pagina 36 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Smetje schreef: Helemaal correct, maar langs de andere kant is de enige manier om van onze schulden af te raken naar eerste promoveren. Ik wou dat ik dat kon geloven maar helaas - als je moet harken om in tweede een licentie te krijgen, zal je dubbel zo hard moeten harken om in eerste te kunnen blijven... Naast alle infrastructurele zaken moet je dan ook sportief nog eens een compleet nieuwe kern samenstellen want met de Kevin Janssens en Coiskes Kompany van nu kunnen we in eerste weinig gaan doen... Eerste klasse kan misschien het stadiondossier wat belangrijker maken en zal het eerste seizoen misschien een boost betekenen voor de supportersaantallen, maar dan vrees ik dat de goed-nieuws show stopt... De TV-gelden voor een nieuwkomer in eerste zijn immers ook niet fenomenaal... Het blijft gewoon verleggen van de hoop om het adequaat aanpakken van de structurele problemen te kunnen blijven uitstellen... Derde was een kerkhof, maar eens in tweede, dan hé... Awel, nu lukt het daar ook niet, en verleggen ze de hoop naar eerste... That's all... Misschien elke keer een nieuwe voorgevel, maar als de fundamenten rot zijn, schiet je daar niks mee op... Ik blijf het herhalen: je bent maar zo sterk als uw zwakste schakel en helaas - ondanks alle goede bedoelingen ten spijt - grossieren we nog steeds in dergelijke schakels... Meer nog, ik heb de indruk dat er steeds nieuwe bijkomen... |
| 28 Mar 2014, 9:52 |
|
|
forumlegende
Tabula rasa is inderdaad de enige juiste oplossing.
Hoe dit moet gebeuren...alleszins niet met de mensen die nu in het bestuur zitten, hoe goed ze ook hun best doen. Ik zou het tot voor kort nooit gezegd hebben, maar ik vrees dat we over dit en een paar jaar ook naar een fusiegedrocht zullen gaan kijken ipv naar onze unieken Iendracht. |
| 28 Mar 2014, 10:29 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
|
| 28 Mar 2014, 14:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
De Licentiecommissie boog zich de voorbije dagen over de dossiers van de tweedeklassers. Uiteindelijk blijken slechts acht clubs volledig in orde.
Volgens Sporza mogen KVC Westerlo, Moeskroen Peruwelz, Lommel United, ASV Geel, Dessel Sport, KSV Roeselare, KSK Heist en Excelsior Virton op beide oren slapen. Zij kregen in eerste zit hun licentie. Kandidaat-stijgers STVV en AS Eupen moeten zich begin volgende week wél nog in Brussel melden. De Kanaries dienen een aantal leningen ter waarde van 5 miljoen euro terug te betalen. Die leningen zijn echter nog niet bekrachtigd door een notaris. Bij Eupen blijkt men vooral problemen te kennen met een correcte samenstelling van het dossier. "Onze club is in handen van de mensen uit Qatar. Financieel is er geen enkel probleem, alleen begrijpen die mensen niet altijd goed hoe het hier in België aan toegaat. We maken ons weinig zorgen", klinkt het aan de Kehrweg. ZORGENKIND RWDM Bij AFC Tubeke zijn licentie-problemen een jaarlijks wederkerend fenomeen, al heerst er in het Stade Leburton veelal optimisme. White Star Brussels is op financieel vlak in orde, maar kreeg opmerkingen over de infrastructuur. Het grootste Brussels zorgenkind is RWDM. "Er is een structureel tekort, met 25.000 euro tv-geld kom je nergens, de beste jeugdspelers worden weggeplukt en sponsoring vinden is moeilijk", zegt Johan Vermeersch. "Er zijn twee mogelijkheden: investeerders zoeken en werk maken van een budget voor eerste klasse ofwel doorgaan op amateurbasis en voor het plezier in derde of vierde klasse spelen." RWDM verwacht een moeilijke tweede zit en trekt mogelijk naar het BAS. STAMNUMMER 167 Een ander probleemkind is Boussu Dour. De Henegouwers krijgen wellicht financiële hulp van Sérésien, dat het stamnummer 167 wil overnemen. Hoogstraten VV lijkt uiteindelijk toch een volledig dossier in te gaan dienen en rekent op een goede afloop. Ook bij R Antwerp FC, waar de continuïteit van de vennootschap een probleem vormt, komt alles wellicht in orde. DUBBELTJE OP ZIJN KANT Minder rooskleurig is de situatie in het Pierre Cornelisstadion van Eendracht Aalst. "De voorbije drie jaar is ons negatief eigen vermogen afgebouwd, maar het is dus nog gedeeltelijk aanwezig", legt de club uit. "We moeten op 2 april opnieuw voorkomen. Het is moeilijk te zeggen welke kant het zal uitgaan." Voor CS Visé is die richting wel duidelijk. De Ganzen dienden geen dossier in en spelen volgend seizoen in derde klasse. |
| 28 Mar 2014, 14:53 |
|
|
Freak
ot slot Aalst, dat al een tijdje een negatief vermogen met zich meesleept. "De voorbije drie jaar is dat afgebouwd, maar het is dus nog gedeeltelijk aanwezig", geeft de club toe. "We moeten op 2 april opnieuw voorkomen. Het is moeilijk te zeggen welke kant het zal uitgaan."
dat voorspelt weinig goeds. |
| 28 Mar 2014, 15:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hopelijk toch nog goed nieuws.
Alle anderen, zoals Antwerp, Tubeke, ... die er volgens mij niet beter voorstaan dan ons, hebben vertrouwen in een goede afloop. Als het bij hen lukt, moet het bij ons ook lukken. Maar liever dat het bestuur nu zegt dat het afwachten is, dan ze ook roepen dat alles in orde komt terwijl dat niet zeker is. |
| 28 Mar 2014, 15:54 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Hopelijk toch nog goed nieuws. Alle anderen, zoals Antwerp, Tubeke, ... die er volgens mij niet beter voorstaan dan ons, hebben vertrouwen in een goede afloop. Als het bij hen lukt, moet het bij ons ook lukken. Maar liever dat het bestuur nu zegt dat het afwachten is, dan ze ook roepen dat alles in orde komt terwijl dat niet zeker is. ik heb nog niet veel van ons bestuur gelezen. ![]() |
| 28 Mar 2014, 16:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat we onze licentie niet direct gingen halen wisten we,heeft FDR ook toegegeven op de vergadering,maar ook heeft hij verteld dat het zeker in orde ging komen,ben eens benieuwd.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Mar 2014, 18:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
dan doen we zoals de andere he vechten we ons licentie aan he als we ze niet krijgen
|
| 28 Mar 2014, 20:47 |
|
|
Vaste Waarde
Na veel gepalaver en gezeik zullen we onze licentie waarschijnlijk wel opnieuw halen, maar wat brengt dat op…?
Fundamenteel veranderd er niks, en zijn we op termijn een vogel voor de kat. Stel dat we de licentie halen, met welk idioot - lowbudget elftal gaan we het dan weer moeten rooien ? Nog enkele honderden supps minder dan wegens grandioos feestvoebal elke zondag op mijlbeek ? Blijkbaar is het " absoluut in tweede willen spelen" syndroom bij sommigen hier ernstiger dan de club echt gezond te krijgen en op termijn een toekomst te geven.. |
| 28 Mar 2014, 21:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
mamananeto schreef: Na veel gepalaver en gezeik zullen we onze licentie waarschijnlijk wel opnieuw halen, maar wat brengt dat op…? Fundamenteel veranderd er niks, en zijn we op termijn een vogel voor de kat. Stel dat we de licentie halen, met welk idioot - lowbudget elftal gaan we het dan weer moeten rooien ? Nog enkele honderden supps minder dan wegens grandioos feestvoebal elke zondag op mijlbeek ? Blijkbaar is het " absoluut in tweede willen spelen" syndroom bij sommigen hier ernstiger dan de club echt gezond te krijgen en op termijn een toekomst te geven.. 12 jaar geleden is die vereffening en degradatie nu al geleden!! ge zou nu na al die tijd toch eindelijk eens een beetje vooruitgang willen beginnen merken , maar 't blijft elk jaar van 't zelfde....t is precies dat alles en iedereen vooruit gaat en ea blijft maar ter plaatse trappelen....alle mooie toekomstplannen ten spijt maar hier is in 12 jaar tijd enkel ons stadion met 5000 plaatsen verkleind waar ze op een ander hun plannen die ze hebben/hadden al aan het uitvoeren zijn . stilstaan is achteruitgaan , der is iet van waarheid aan.... |
| 28 Mar 2014, 21:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ea heeft een heel nieuwe structuur nodig.. grote kuis in alle gelederen, nieuwe sponsers, scoutingcel herzien, manager halen die echt kan "managen" ! Maar alleen zie ik dit gewoon niet meer gebeuren.. tis gewoon te veel ineens! En met elk jaar opt einde van het seizoen het tekort bij te passen gaan we er niet komen hoor.. ik hoop gewoon dat ea blijft bestaan, als iendracht en niks anders.. al was het in derde, maakt me ni uit, zonder den iendracht zouden het maar triestige weekenden worden!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Mar 2014, 0:07 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
hansken schreef: Ea heeft een heel nieuwe structuur nodig.. grote kuis in alle gelederen, nieuwe sponsers, scoutingcel herzien, manager halen die echt kan "managen" ! Maar alleen zie ik dit gewoon niet meer gebeuren.. tis gewoon te veel ineens! En met elk jaar opt einde van het seizoen het tekort bij te passen gaan we er niet komen hoor.. ik hoop gewoon dat ea blijft bestaan, als iendracht en niks anders.. al was het in derde, maakt me ni uit, zonder den iendracht zouden het maar triestige weekenden worden! Spreek je niet tegen, hoor,...maar er zijn veel dingen die beter zouden knn "als, als, als...", ongeacht wie de plak zwaait. Als er een dikke geldschieter zou zijn...(Kijk naar bandenmarchand op Daknam: ook een bijpasser hoor) Als er meer sponsoring of meer inkomsten tout court (publiek, eetfestijn,..) zou zijn... Als de politiek er zich eens vol achter zou scharen.. Als er een nieuw stadion zou komen... Als er een betere jeugddoorstroming zou zijn (op heel jonge leeftijd zijn er al de "groten" die de kopkes van jong en/of oud zot komen maken en er wordt op zandberg naar mijn mening weldegelijk zéér goed gewerkt!) In tussentijd zal bijpassen én geen onnodige verkwisting (nutteloze transfers bv) de enige oplossing bieden, mits tering en nering en veel inzet en goodwill (ook van "ons" bv: 400 man op eetfestijn is om te huilen bv, dat zijn cijfers die ook gehaald worden bij lokale provincialers met alle respect). Weer van "0" beginnen zal ook consequenties hbb (en niet alleen positieve). |
| 29 Mar 2014, 0:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
K'denk eerlijk gezegd ook ni da vanop nul beginnen een goeie oplossing is, gelijk in welke reeks ge speelt !
Om de supps tevreden te houden en iets of wat "ambitie" te tonen om eventueel opnieuw te promoveren moet er d'office geld uitgegeven worden. Ons stadion blijft in die soap dan ook nog altijd het grootste pijnpunt, of ge nu vanop nul begint of niet ! ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 29 Mar 2014, 1:23 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Los Beldos schreef: K'denk eerlijk gezegd ook ni da vanop nul beginnen een goeie oplossing is, gelijk in welke reeks ge speelt ! Om de supps tevreden te houden en iets of wat "ambitie" te tonen om eventueel opnieuw te promoveren moet er d'office geld uitgegeven worden. Ons stadion blijft in die soap dan ook nog altijd het grootste pijnpunt, of ge nu vanop nul begint of niet ! ![]() Maar geld uitgeven als ge er in feite weinig of geen hebt, is ni simpel (en mss ook ni heel slim), he ![]() |
| 29 Mar 2014, 2:28 |
|
| Pagina 36 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 76 Volgende |