|
|
| Pagina 126 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 124 125 126 127 128 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef: elfahem schreef: Zuiver weggesmeten geld. Kempeneer halen als tweede doelman, waar halen ze het. En dat terwijl er zoveel nuttiger materiaal zou kunnen worden gehaald. Onze ploeg bulkt op z'n minst gezegd niet van de creativiteit. Echt, onbegrijpelijk. VDN laat je staan, daarvoor moet je niemand kopen om de concurrentie mee aan te gaan. Een keeper moet je vertrouwen geven en niet met het gevoel opzadelen dat hij door elke fout zijn plaats kan kwijtraken. Als back-up neem je iemand uit je eigen jeugd of als die er niet is een jeugdproduct van elders. Pas als VDN voor lange tijd out zou zijn, ga je op zoek naar een nieuwe keeper. Het binnenhalen van Kempeneer kan ik enkel begrijpen als VDN zou weggaan. Goh, VDN is anderzijds wel een aantal matchen out geweest dit seizoen en had je Gert-Jan niet gehad, had je met een 15-jarige moeten spelen want onze derde keeper was op dat moment ook out... Met alle respect, maar als je als tweedeklasser zelfs al moet beknibbelen op het contract van een tweede keeper dan doe je toch beter helemaal de boeken toe denk ik... Kijk hé, redelijk simpel hoor voor mij: contract van Glouftsis is weg, Lander kan je nu toch stilaan ook wel dumpen wegens voortdurende blessurelast en Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. Doe daarbij al uw overtollige bucht weg waarop je toch niet rekent en als je met een deel van dat vrijgekomen budget dan geen drie of vier gerichte versterkingen kan halen, wel dan weet ik het ook niet. een voetbalteam bestaat uit 11 spelers, niet uit 7... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Mar 2014, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DT schreef: elfahem schreef: Zuiver weggesmeten geld. Kempeneer halen als tweede doelman, waar halen ze het. En dat terwijl er zoveel nuttiger materiaal zou kunnen worden gehaald. Onze ploeg bulkt op z'n minst gezegd niet van de creativiteit. Echt, onbegrijpelijk. VDN laat je staan, daarvoor moet je niemand kopen om de concurrentie mee aan te gaan. Een keeper moet je vertrouwen geven en niet met het gevoel opzadelen dat hij door elke fout zijn plaats kan kwijtraken. Als back-up neem je iemand uit je eigen jeugd of als die er niet is een jeugdproduct van elders. Pas als VDN voor lange tijd out zou zijn, ga je op zoek naar een nieuwe keeper. Het binnenhalen van Kempeneer kan ik enkel begrijpen als VDN zou weggaan. Goh, VDN is anderzijds wel een aantal matchen out geweest dit seizoen en had je Gert-Jan niet gehad, had je met een 15-jarige moeten spelen want onze derde keeper was op dat moment ook out... Met alle respect, maar als je als tweedeklasser zelfs al moet beknibbelen op het contract van een tweede keeper dan doe je toch beter helemaal de boeken toe denk ik... Kijk hé, redelijk simpel hoor voor mij: contract van Glouftsis is weg, Lander kan je nu toch stilaan ook wel dumpen wegens voortdurende blessurelast en Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. Doe daarbij al uw overtollige bucht weg waarop je toch niet rekent en als je met een deel van dat vrijgekomen budget dan geen drie of vier gerichte versterkingen kan halen, wel dan weet ik het ook niet. Je gaat dus akkoord met mij. Gert-Jan (Verhoeven voor mij) was de perfecte reservekeeper. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 31 Mar 2014, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. En waarom niet gewoon omdat hij niet goed genoeg is? ^^ |
| 31 Mar 2014, 11:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: elfahem schreef: Zuiver weggesmeten geld. Kempeneer halen als tweede doelman, waar halen ze het. En dat terwijl er zoveel nuttiger materiaal zou kunnen worden gehaald. Onze ploeg bulkt op z'n minst gezegd niet van de creativiteit. Echt, onbegrijpelijk. VDN laat je staan, daarvoor moet je niemand kopen om de concurrentie mee aan te gaan. Een keeper moet je vertrouwen geven en niet met het gevoel opzadelen dat hij door elke fout zijn plaats kan kwijtraken. Als back-up neem je iemand uit je eigen jeugd of als die er niet is een jeugdproduct van elders. Pas als VDN voor lange tijd out zou zijn, ga je op zoek naar een nieuwe keeper. Het binnenhalen van Kempeneer kan ik enkel begrijpen als VDN zou weggaan. Goh, VDN is anderzijds wel een aantal matchen out geweest dit seizoen en had je Gert-Jan niet gehad, had je met een 15-jarige moeten spelen want onze derde keeper was op dat moment ook out... Met alle respect, maar als je als tweedeklasser zelfs al moet beknibbelen op het contract van een tweede keeper dan doe je toch beter helemaal de boeken toe denk ik... Kijk hé, redelijk simpel hoor voor mij: contract van Glouftsis is weg, Lander kan je nu toch stilaan ook wel dumpen wegens voortdurende blessurelast en Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. Doe daarbij al uw overtollige bucht weg waarop je toch niet rekent en als je met een deel van dat vrijgekomen budget dan geen drie of vier gerichte versterkingen kan halen, wel dan weet ik het ook niet. een voetbalteam bestaat uit 11 spelers, niet uit 7... ![]() Och ja, het is niet allemaal slecht he - je moet ook potentie in sommige jongens durven zien natuurlijk en dat een kans geven naar de komende jaren toe... Met mannen als De Greef, W. Van Belle, Tjendo, De Neve, Van Damme kan je toch iets doen zeker? Probleem is natuurlijk wel dat je nooit garanties krijgt naar de toekomst toe: iedereen verwachtte bijvoorbeeld een ontbolstering van een Niels Martin, eindelijk de echte Thomas Weydisch... Dat waren in principe wel creatieve krachten maar brachten het ook niet dit seizoen... En met alle respect, dan leg ik eerder mijn eieren in een mand "De Neve" voor een verlenging voor 2 jaar, dan het contract van Lander en KJ nog te eerbiedigen voor het komende jaar... Ik weet niet of het al is opgevallen maar sinds KJ weer vast in de ploeg staat op linksmidden, is het veldspel weer CJ-aans en komt Skhodra opnieuw niet meer uit de verf... |
| 31 Mar 2014, 11:08 |
|
|
Nationale Ploeg
KJ doet zijn best, en sommige wedstrijden is hij zelfs goed. Maar je moet een kat een kat noemen: dat is geen flankmiddenvelder.
|
| 31 Mar 2014, 11:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: DT schreef: elfahem schreef: Zuiver weggesmeten geld. Kempeneer halen als tweede doelman, waar halen ze het. En dat terwijl er zoveel nuttiger materiaal zou kunnen worden gehaald. Onze ploeg bulkt op z'n minst gezegd niet van de creativiteit. Echt, onbegrijpelijk. VDN laat je staan, daarvoor moet je niemand kopen om de concurrentie mee aan te gaan. Een keeper moet je vertrouwen geven en niet met het gevoel opzadelen dat hij door elke fout zijn plaats kan kwijtraken. Als back-up neem je iemand uit je eigen jeugd of als die er niet is een jeugdproduct van elders. Pas als VDN voor lange tijd out zou zijn, ga je op zoek naar een nieuwe keeper. Het binnenhalen van Kempeneer kan ik enkel begrijpen als VDN zou weggaan. Goh, VDN is anderzijds wel een aantal matchen out geweest dit seizoen en had je Gert-Jan niet gehad, had je met een 15-jarige moeten spelen want onze derde keeper was op dat moment ook out... Met alle respect, maar als je als tweedeklasser zelfs al moet beknibbelen op het contract van een tweede keeper dan doe je toch beter helemaal de boeken toe denk ik... Kijk hé, redelijk simpel hoor voor mij: contract van Glouftsis is weg, Lander kan je nu toch stilaan ook wel dumpen wegens voortdurende blessurelast en Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. Doe daarbij al uw overtollige bucht weg waarop je toch niet rekent en als je met een deel van dat vrijgekomen budget dan geen drie of vier gerichte versterkingen kan halen, wel dan weet ik het ook niet. Je gaat dus akkoord met mij. Gert-Jan (Verhoeven voor mij) was de perfecte reservekeeper. Ja, omdat hij bij de jeugd en de beloften al had laten blijken dat hij over veel talent beschikte en de potentie had om later vaste doelman in tweede te worden... Die investering heeft de club wel gedaan in hem natuurlijk en in normale omstandigheden had je dus bij het aflopen van VDN's contract de ideale opvolger in huis waarbij de club toch mooi op de lange termijn had gedacht... Maar wat gebeurt er? Uw talentvolle reservekeeper zoekt zelf andere oorden op... Dan kan je als club 2 dingen doen: een valabel alternatief halen of iemand laten doorstromen uit uw jeugd... Maar als die talentvolle reservekeeper zelf nog maar goed en wel is doorgestroomd uit uw beloften, kan je toch niet verwachten dat er weer een potentieel talent klaarstaat? En daar gaat mijn punt over - nu zit je met gasten van 15 - 16 jaar. Als je als tweedeklasser de gok waagt en je zet die mannen als tweede doelman en uw eerste keeper valt uit zoals dit seizoen, dan neem je volgens mij een onverantwoord risico... |
| 31 Mar 2014, 11:16 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Goh, VDN is anderzijds wel een aantal matchen out geweest dit seizoen en had je Gert-Jan niet gehad, had je met een 15-jarige moeten spelen want onze derde keeper was op dat moment ook out... Met alle respect, maar als je als tweedeklasser zelfs al moet beknibbelen op het contract van een tweede keeper dan doe je toch beter helemaal de boeken toe denk ik... Kijk hé, redelijk simpel hoor voor mij: contract van Glouftsis is weg, Lander kan je nu toch stilaan ook wel dumpen wegens voortdurende blessurelast en Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. Doe daarbij al uw overtollige bucht weg waarop je toch niet rekent en als je met een deel van dat vrijgekomen budget dan geen drie of vier gerichte versterkingen kan halen, wel dan weet ik het ook niet. een voetbalteam bestaat uit 11 spelers, niet uit 7... ![]() Och ja, het is niet allemaal slecht he - je moet ook potentie in sommige jongens durven zien natuurlijk en dat een kans geven naar de komende jaren toe... Met mannen als De Greef, W. Van Belle, Tjendo, De Neve, Van Damme kan je toch iets doen zeker? Probleem is natuurlijk wel dat je nooit garanties krijgt naar de toekomst toe: iedereen verwachtte bijvoorbeeld een ontbolstering van een Niels Martin, eindelijk de echte Thomas Weydisch... Dat waren in principe wel creatieve krachten maar brachten het ook niet dit seizoen... En met alle respect, dan leg ik eerder mijn eieren in een mand "De Neve" voor een verlenging voor 2 jaar, dan het contract van Lander en KJ nog te eerbiedigen voor het komende jaar... Ik weet niet of het al is opgevallen maar sinds KJ weer vast in de ploeg staat op linksmidden, is het veldspel weer CJ-aans en komt Skhodra opnieuw niet meer uit de verf... inderdaad, met die spelers heb je een basis. al heb ik de laatste weken enorm veel twijfels gekregen rond De Neve. Werd er zaterdag op sommige momenten kinderlijk uitgelopen. en let eens op hoeveel ballen vooruit geeft die op een match? Balletje breed, tikje terug, ... centraal mag het toch iets meer zijn toch? het gebrek aan voetballend vermogen is echt schrijnend (Bogaerts, Lievens, De Neve, Janssens). die Janssens heeft zaterdag niets anders gedaan dan ballen gewoon vooruit geshot op hoop van zegen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Mar 2014, 11:21 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: KJ doet zijn best, en sommige wedstrijden is hij zelfs goed. Maar je moet een kat een kat noemen: dat is geen flankmiddenvelder. Wat is hij dan wel is de grote vraag? Voor mij is het simpel: je kan hem enkel uitspelen als linkerspits in een 4-3-3 waarbij je als ploeg heel dominant kan spelen en hij tijdens de match kan wisselen met de diepe spits (afwisselend naar binnen en buiten kan gaan). Daarin is hij echter afhankelijk van zijn "klik" met die diepe spits en de geboden ruimte... Waar haalde Kevin Janssens niveau? In derde klasse bij Turnhout waar je sowieso meer ruimte had en in een ploeg in eerste die vrank en vrij speelde waar hij compleet in de schaduw voetbalde (bij Cercle)... Al de rest: redelijk tegenvallend... Heb het voor het seizoen aangegeven: voor op de tien in een fysieke reeks als tweede is hij nog beperkter dan Thomas Troch ooit is geweest, dat werd zelfs al duidelijk in de voorbereiding tegen minder befaamde tegenstanders... Als linksmidden in een 4-5-1 loopt het enkel bij momenten, maar veel vaker niet dan wel... Zwervende spits rond een duelspits in een tweemansaanval zou ook nog kunnen, maar dan moet je echt een tank vinden die elk duel wint... En voor aanvang van het seizoen wist je dat je dat type spits totaal niet lopen had... En De Jean waarom ik economische sanering aanhaal om zijn contract te beëindigen? Ligt sowieso nog een jaar vast en niet voldoen is helaas geen reden om onder dat extra jaar uit te raken... Je kan er wel "afscheid" van nemen maar wie gaat KJ overnemen op basis van de prestaties dit seizoen? Zonder overnemer wil dat dus zeggen dat je hem mag uitbetalen - dan "zie" je hem niet meer, maar voelen in de portemonnee doe je het natuurlijk wel... |
| 31 Mar 2014, 11:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik begrijp uiteraard waarom je eerder economische sanering zou gebruiken als reden. Maar dat is nu net iets dat me de laatste seizoenen stoort: hoe vaak werd er eens stilgestaan bij het echte falen van spelers (en van de mensen die hen hebben aangetrokken)?
We doen hem weg, want hij is te duur... Neen, niet akkoord: we doen hem weg omdat hij niet goed genoeg is. We doen hem weg omdat hij niet brengt wat we verwacht(t)en. We doen hem weg, omdat de kerel die hem heeft 'gescout' een fout heeft gemaakt. |
| 31 Mar 2014, 11:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
De Jean schreef: Ik begrijp uiteraard waarom je eerder economische sanering zou gebruiken als reden. Maar dat is nu net iets dat me de laatste seizoenen stoort: hoe vaak werd er eens stilgestaan bij het echte falen van spelers (en van de mensen die hen hebben aangetrokken)? We doen hem weg, want hij is te duur... Neen, niet akkoord: we doen hem weg omdat hij niet goed genoeg is. We doen hem weg omdat hij niet brengt wat we verwacht(t)en. We doen hem weg, omdat de kerel die hem heeft 'gescout' een fout heeft gemaakt. Bosj op!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 31 Mar 2014, 11:48 |
|
|
Reserve
Veel gaan we niet mogen verwachten denk ik als je het verslag in het laatste nieuws leest van roland vdb
Eendracht ambieert de top in tweede,maar als er onderhandelt word met spelers die een meerwaarde kunnen betekenen dan moet er om financiele redenen afgehaakt worden,zo blijf je in de middenmoot hangen Spelers met een hoog maandloon zijn voor ons niet haalbaar,het bestuur wil dat de club financieel gezond word,en hierdoor kunnen we dat niet betalen aldus RVDB |
| 31 Mar 2014, 11:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DT schreef: elfahem schreef: DT schreef: Goh, VDN is anderzijds wel een aantal matchen out geweest dit seizoen en had je Gert-Jan niet gehad, had je met een 15-jarige moeten spelen want onze derde keeper was op dat moment ook out... Met alle respect, maar als je als tweedeklasser zelfs al moet beknibbelen op het contract van een tweede keeper dan doe je toch beter helemaal de boeken toe denk ik... Kijk hé, redelijk simpel hoor voor mij: contract van Glouftsis is weg, Lander kan je nu toch stilaan ook wel dumpen wegens voortdurende blessurelast en Kevin Janssens kunnen ze ook lozen onder het mom van economische sanering. Doe daarbij al uw overtollige bucht weg waarop je toch niet rekent en als je met een deel van dat vrijgekomen budget dan geen drie of vier gerichte versterkingen kan halen, wel dan weet ik het ook niet. Je gaat dus akkoord met mij. Gert-Jan (Verhoeven voor mij) was de perfecte reservekeeper. Ja, omdat hij bij de jeugd en de beloften al had laten blijken dat hij over veel talent beschikte en de potentie had om later vaste doelman in tweede te worden... Die investering heeft de club wel gedaan in hem natuurlijk en in normale omstandigheden had je dus bij het aflopen van VDN's contract de ideale opvolger in huis waarbij de club toch mooi op de lange termijn had gedacht... Maar wat gebeurt er? Uw talentvolle reservekeeper zoekt zelf andere oorden op... Dan kan je als club 2 dingen doen: een valabel alternatief halen of iemand laten doorstromen uit uw jeugd... Maar als die talentvolle reservekeeper zelf nog maar goed en wel is doorgestroomd uit uw beloften, kan je toch niet verwachten dat er weer een potentieel talent klaarstaat? En daar gaat mijn punt over - nu zit je met gasten van 15 - 16 jaar. Als je als tweedeklasser de gok waagt en je zet die mannen als tweede doelman en uw eerste keeper valt uit zoals dit seizoen, dan neem je volgens mij een onverantwoord risico... Net daarom zeg ik ook 'een jeugdproduct van elders'. En Kempeneer is niet direct iemand die hieronder valt, me dunkt. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 Laatst gewijzigd door elfahem op 31 Mar 2014, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Mar 2014, 11:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Was diene K janssens genen transfer van de C janssens?
|
| 31 Mar 2014, 11:52 |
|
|
forumlegende
willempie schreef: Veel gaan we niet mogen verwachten denk ik als je het verslag in het laatste nieuws leest van roland vdb Eendracht ambieert de top in tweede,maar als er onderhandelt word met spelers die een meerwaarde kunnen betekenen dan moet er om financiele redenen afgehaakt worden,zo blijf je in de middenmoot hangen Spelers met een hoog maandloon zijn voor ons niet haalbaar,het bestuur wil dat de club financieel gezond word,en hierdoor kunnen we dat niet betalen aldus RVDB dat ze er dan naar handelen alstublieft! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 31 Mar 2014, 11:55 |
|
|
Nationale Ploeg
willempie schreef: Veel gaan we niet mogen verwachten denk ik als je het verslag in het laatste nieuws leest van roland vdb Eendracht ambieert de top in tweede,maar als er onderhandelt word met spelers die een meerwaarde kunnen betekenen dan moet er om financiele redenen afgehaakt worden,zo blijf je in de middenmoot hangen Spelers met een hoog maandloon zijn voor ons niet haalbaar,het bestuur wil dat de club financieel gezond word,en hierdoor kunnen we dat niet betalen aldus RVDB Net daarom vind ik de transfer van Kempeneer volledig onbegrijpelijk. Denk dat we volgend jaar nog minder voetbal gaan zien dan de afgelopen twee seizoenen. Volledig terugtrekken op de eigen helft en twee keepers in de goal. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 31 Mar 2014, 11:56 |
|
| Pagina 126 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 124 125 126 127 128 … 515 Volgende |