Stadion - Pagina 157 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 155 156 157 158 159 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Stadion
Tja dat dossier van ons zal wel gerammeld hebben langs alle kanten, bovendien ook nog te laat ingediend.
Niet verwonderlijk als men weet dat die task force eerst nog niet wist dat er subsidies te verkrijgen waren.
Weet er eigenlijk iemand wie er naast Ilse,Winnie de Poeh,Loeki de Leeuw en Tijgertje er nog allemaal in die fameuze task force zaten?????

04 Apr 2014, 21:01
Ancien

Leeftijd: 65
Het verschil is gewoon dat we in derde klasse jaar na jaar voor iets speelden, zelfs een jaar eerst tegen de degradatie en dan ineens voor de promotie... Nu hebben we grijze seizoenen en dan komt er (zeker op Aalst, maar elders wellicht ook) minder volk. Dat was in eerste ook, eigenlijk, dat eerste jaar met De Bilde dat we europees voetbal haalden was zot, en het begin van dat tweede ook, maar daarachter was 't minder behalve dan toen met die acties fuck Michiel, redt den Iendracht, helemaal van onder maar ineens wel weer die beleving...
Natuurlijk, in eerste heb je Club, Anderlecht, Standard die komen, dat trekt sowieso volk...
En wanneer was er in tweede beleving? Als de toppers komen en toen we Dender konden de dieperik induwen, maar verder als er niks is om voor te spelen is er blijkbaar ook niet veel om te komen kijken...

04 Apr 2014, 21:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Heimwee naar derde? Dat kan er bij mij toch ook niet in ze. Liever elk jaar 12de in tweede dan elk jaar 2de in derde ofzo

04 Apr 2014, 21:20
Freak

Wat ik niet begrijp is dat ge 8 miljoen uittrekt om stadions te vernieuwen en daarvan 5 miljoen geeft aan ploegen die al zoveel hebben gehad.

04 Apr 2014, 21:26
forumlegende

als zelfs die Task Force en ons bestuur niet wisten dat er subsidies te rapen waren. Tja, amateurisme tiert welig in de stad Aalst.

04 Apr 2014, 21:30
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
idd...die task force is gewoon een smakeloze grap.
eigenlijk die hele cinema over een nieuwe multifunctionele voetbaltempel voor een tweedeklasser met 2000 toeschouwers en geen nagel om aan zijn gat te krabben.
er zouden investeerders bereid zijn... laat me niet lachen zeg...

een degelijke nieuwe "K" had al een godsgeschenk geweest. maar de ultieme truuk om dat huzarenstukje voor mekaar te krijgen, is natuurlijk de supporters zoveel mogelijk doodslaan met wilde plannen over voetbaltempels zoals er in belgië nog geen 10 zijn...

04 Apr 2014, 21:39
Vaste Waarde

Davy schreef:
eigenlijk die hele cinema over een nieuwe multifunctionele voetbaltempel voor een tweedeklasser met 2000 toeschouwers en geen nagel om aan zijn gat te krabben.

een degelijke nieuwe "K" had al een godsgeschenk geweest. maar de ultieme truuk om dat huzarenstukje voor mekaar te krijgen, is natuurlijk de supporters zoveel mogelijk doodslaan met wilde plannen over voetbaltempels zoals er in belgië nog geen 10 zijn...

Tja… Ons bestuur is dan ook zelfverklaard professioneel he..
Als ik zo professioneel was , dan was ik al 20 keer failliet !!! :lol:
"Veel beloven en weinig geven doet die gekke supporters in vrede leven" moet het credo zijn van het bestuur en den Doszje denk ik :D
Over professioneel zijn gesproken trouwens :
Wat een ongelooflijk snelle en grondige crisiscommunicatie ivm dit stadiondossier op de officiële website opnieuw he, vinden jullie niet? :lol: :lol:
" Aan tafel met Nick Van Belle" alsof dat de mensen nu iets kan schelen zeg !!! bende fucking losers !! :fuck: :fuck:

04 Apr 2014, 21:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Still standing ! schreef:
Elektronized schreef:
Kaan der iemand Dozzje bellen, en wa rap ? :D

ella. ge hebt het hier wel over de 'kracht der vernieuwing" he. :plat:

Gans Oilsjt es inderdood vernieft, mor den iendracht bléft attoid achter.. (n)

mamananeto schreef:
" Aan tafel met Nick Van Belle" alsof dat de mensen nu iets kan schelen zeg !!! bende fucking losers !! :fuck: :fuck:

Zou den Dozzje kok van dienst zen geweest ? :D

04 Apr 2014, 22:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
waly 2 schreef:
Wat ik niet begrijp is dat ge 8 miljoen uittrekt om stadions te vernieuwen en daarvan 5 miljoen geeft aan ploegen die al zoveel hebben gehad.

da voor club is ergens nog te begrijpen , omdat daar nog moet begonnen worden met bouwen en er zijn (goedgekeurde)plannen....en toch wel ergens een dubbel gevoel hierover omdat dit toch een ploeg is die zelf genoeg centjes heeft om iets te realiseren....maar dan vergeten ze wel dat cercle ook eentje moet zetten en die krijgen .... NIKS!

de 2,5miljoen voor AAbuffalo-kwekkwek is totaal van de pot gerukt....nie meer en nie minder....
das gewoon ne schop onder de kloten van de ploegen die er alles willen aan doen om hun accomodatie te vernieuwen of te verbouwen om in orde te zijn met de laatste zotte regelementen van de fifa....zonder nog meer schulden te moeten kweken om er aan te voldoen.
waarom krijgt racing genk eigenlijk een bedrag voor verbouwing?? das toch ook nog niet zo oud stadion dacht ik??

en eendracht....tja....zelfs geen subsidieke om nieuwe haringen en spankoord te kunnen kopen om ons tent mee vast te kloppen tijdens de winderige winterperiodes.

tijd om de realiteit onder ogen te komen , voor mijn part spelen ze nog 10 jaar met die tent naast het veld (laat ons hopen dat ze da veld tot tegen da tribunneken trekken na dit seizoen dammen weer iet zien), als we maar van die verdoemde schuldenberg (lees: strop rond de keel)vanaf geraken en een degelijk gezonde club kunnen/mogen worden...maar nu eerst die licentie te pakken krijgen ze....zelfs dat zie ik elke dag al wa minder in orde komen.... :(

04 Apr 2014, 22:06
Ancien

mamananeto schreef:
Davy schreef:

"Veel beloven en weinig geven doet die gekke supporters in vrede leven" moet het credo zijn van het bestuur en den Doszje denk ik :D
Wat een ongelooflijk snelle en grondige crisiscommunicatie ivm dit stadiondossier op de officiële website opnieuw he, vinden jullie niet? :lol: :lol:

Ze zen wakker geschoten :lol: :lol:

04 Apr 2014, 22:18
Vaste Waarde

Hugo schreef:
mamananeto schreef:
Davy schreef:

Ze zen wakker geschoten :lol: :lol:

Amai… blijkbaar was een van die "profi's" van onze professionele crisiscommunicatiecel duchtig aan het meelezen vanavond :lol: :lol:
En dan de vorm van hun bericht zeg " het bestuur neemt nota van" :? Allez bravo (y)
Daaropvolgend dat nietszeggend zinnetje ivm " losstaand van het lcientiedossier " - Allez, dat hadden we inderdaad nog niet door dat :stom:
Welkom in de 21e eeuw he Van Aken en consoorten, zoek u anders eens een job in dewelke ge serieus wordt afgerekend op uw competenties.. Ik vrees dat ge van een kale reis gaat thuiskomen zenne makker ! :crazy: :crazy:
Zoek tevens eens op wat in communicatie het verschil is tussen pro-actief en reactief…You may learn something….

04 Apr 2014, 22:27
Junior

Letj op men woorden....
Da stadiondossier van de andere clubs telde ettelijke bladzijden... da van ons waarschijnlijk een bierviltje met op staan "weir zouden uk geirn een nief stadion emmen... krijgen we na cengen?"
Nogmaals amateurisme ten top.

Misschien moet Ilse nog isj in den toren poepen en dan kinnen we da filmpke verkopen....

:EA:

04 Apr 2014, 22:35
forumlegende

Een communicatie van mijn kloten is het: "weer de schuld bij een ander leggen ja" "net als de andere tweedeklassers geen subsidies"... wat kan mij een ander schelen zeg.

ik had liever gelezen waarom het dossier ONONTVANKELIJK werd verklaard, of waarom het te laat werd ingediend. :fuck:

04 Apr 2014, 22:37
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
Een communicatie van mijn kloten is het: "weer de schuld bij een ander leggen ja" "net als de andere tweedeklassers geen subsidies"... wat kan mij een ander schelen zeg.

ik had liever gelezen waarom het dossier ONONTVANKELIJK werd verklaard, of waarom het te laat werd ingediend. :fuck:

ik had liever gelezen waarom het dossier ONONTVANKELIJK werd verklaard, of waarom het te laat werd ingediend.

Dat willen wij hier dus allemaal graag weten Elco, maar ik vrees dat de professionele " taks force" het antwoord schuldig zal blijven…... :hmm:

04 Apr 2014, 22:50
Freak

het dossier van de stad aalst was in orde maar dat van de club niet.volgens hln.

05 Apr 2014, 8:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 155 156 157 158 159 462