|
|
| Pagina 40 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Dirk schreef: jammen schreef: Wie is eigenlijk de persoon, of personen, die voor de sponsoring instaat? Is dat de manager? ![]() Emmen weir ne manager ? ![]() KAREL BOSTEELS staat in voor de sponsering. |
| 06 Apr 2014, 8:28 |
|
|
Junior
Zouden ze ooit al eens op het gedacht gekomen zijn om bv in duitsland te gaan kijken hoe ze het daar doen... ik bedoel dan de organisatie van het bestuur he.... eens kijken en ideetjes opdoen kan geen kwaad he. Anders wil ik da wel voor hen doen
bezoekje aan bayern ofzo lol... |
| 06 Apr 2014, 9:08 |
|
|
forumlegende
Nosferatu schreef: As den handdoek gegooid zal worden moeten we misschien eens nadenken over een andere formule waardoor de club meer in handen is van de supps. Meer participatie, meer verantwoordelijkheid en dus nog meer "ons" gevoel... gelijk ze ooit eens gezgd hebben... power to the poeple.... ![]() als ik de belangstelling en opkomst zie voor supportersvergaderingen, denk ik dat je niet veel volk gaat vinden. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Apr 2014, 9:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: Nosferatu schreef: As den handdoek gegooid zal worden moeten we misschien eens nadenken over een andere formule waardoor de club meer in handen is van de supps. Meer participatie, meer verantwoordelijkheid en dus nog meer "ons" gevoel... gelijk ze ooit eens gezgd hebben... power to the poeple.... ![]() als ik de belangstelling en opkomst zie voor supportersvergaderingen, denk ik dat je niet veel volk gaat vinden. ![]() Ik denk nog met heimwee na over vroeger toen onze supporters nog supporters waren in hart en nieren en bij wijze van spreken door een muur gingen voor hun club, en er zijn er nu ook maar véél minder. Stilaan begin ik schrik te krijgen dat we binnenkort voor de keuze gaan staan ofwel kaputt ofwel in denjer gaan spelen want er zal weinig weerstand zijn! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Apr 2014, 9:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor (Light) schreef: Nosferatu schreef: As den handdoek gegooid zal worden moeten we misschien eens nadenken over een andere formule waardoor de club meer in handen is van de supps. Meer participatie, meer verantwoordelijkheid en dus nog meer "ons" gevoel... gelijk ze ooit eens gezgd hebben... power to the poeple.... ![]() als ik de belangstelling en opkomst zie voor supportersvergaderingen, denk ik dat je niet veel volk gaat vinden. ![]() Ik denk nog met heimwee na over vroeger toen onze supporters nog supporters waren in hart en nieren en bij wijze van spreken door een muur gingen voor hun club, en er zijn er nu ook maar véél minder. Stilaan begin ik schrik te krijgen dat we binnenkort voor de keuze gaan staan ofwel kaputt ofwel in denjer gaan spelen want er zal weinig weerstand zijn! Dat gevoel is gewoon bij vele supporters afgezwakt door de miserie dat elk jaar weer is. 10jaar geleden werd Garré hier buitengeschipt toen we het nie eens waren me hem. Nu heerst er gelatenheid, wat zeker geen goed teken is. |
| 06 Apr 2014, 10:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
stel u voor, volgend seizoen in de ajoinenpronostiek : Herdersem - Eendracht Aalst.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 06 Apr 2014, 11:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
gweninho schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor (Light) schreef: als ik de belangstelling en opkomst zie voor supportersvergaderingen, denk ik dat je niet veel volk gaat vinden. ![]() Ik denk nog met heimwee na over vroeger toen onze supporters nog supporters waren in hart en nieren en bij wijze van spreken door een muur gingen voor hun club, en er zijn er nu ook maar véél minder. Stilaan begin ik schrik te krijgen dat we binnenkort voor de keuze gaan staan ofwel kaputt ofwel in denjer gaan spelen want er zal weinig weerstand zijn! Dat gevoel is gewoon bij vele supporters afgezwakt door de miserie dat elk jaar weer is. 10jaar geleden werd Garré hier buitengeschipt toen we het nie eens waren me hem. Nu heerst er gelatenheid, wat zeker geen goed teken is. Toen wisten we dat er nieuwe overnemers klaar stonden, net daarom zijn we tot die harde aanpak over gegaan.. gelaten zijn we toch niet, er is gewoon geen alternatief! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Apr 2014, 17:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
hansken schreef: gweninho schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik denk nog met heimwee na over vroeger toen onze supporters nog supporters waren in hart en nieren en bij wijze van spreken door een muur gingen voor hun club, en er zijn er nu ook maar véél minder. Stilaan begin ik schrik te krijgen dat we binnenkort voor de keuze gaan staan ofwel kaputt ofwel in denjer gaan spelen want er zal weinig weerstand zijn! Dat gevoel is gewoon bij vele supporters afgezwakt door de miserie dat elk jaar weer is. 10jaar geleden werd Garré hier buitengeschipt toen we het nie eens waren me hem. Nu heerst er gelatenheid, wat zeker geen goed teken is. Toen wisten we dat er nieuwe overnemers klaar stonden, net daarom zijn we tot die harde aanpak over gegaan.. gelaten zijn we toch niet, er is gewoon geen alternatief! Daar hebde gelijk in hansken over dat alternatief, maar als ze nu hun licentie behalen om volgend jaar hetzelfde seizoen als nu mee te maken, hoeft het nie meer voor mij.. De clubliefde is en zal er altijd zijn, maar nu maken ze onzen iendracht kapot |
| 07 Apr 2014, 13:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
gweninho schreef: hansken schreef: gweninho schreef: Dat gevoel is gewoon bij vele supporters afgezwakt door de miserie dat elk jaar weer is. 10jaar geleden werd Garré hier buitengeschipt toen we het nie eens waren me hem. Nu heerst er gelatenheid, wat zeker geen goed teken is. Toen wisten we dat er nieuwe overnemers klaar stonden, net daarom zijn we tot die harde aanpak over gegaan.. gelaten zijn we toch niet, er is gewoon geen alternatief! Daar hebde gelijk in hansken over dat alternatief, maar als ze nu hun licentie behalen om volgend jaar hetzelfde seizoen als nu mee te maken, hoeft het nie meer voor mij.. De clubliefde is en zal er altijd zijn, maar nu maken ze onzen iendracht kapot Vind ik toch wel een gevaarlijke uitspraak want als de enige die er nu zijn geld insteekt, stopt is het gedaan... En had die het geld er in december 2011 niet ingestoken, dan was het toen al gedaan... Ik zou dus altijd voorzichtig blijven met uitspraken van de club kapot maken... Er zijn gewoon ook veel andere elementen hé - als ik hoor van 40 en 50ers dat het "vroeger" sowieso altijd tot 20u-22u vollen bak was in de Bredestraat ongeacht of er verloren of gewonnen werd, ongeacht in welke klasse we speelden... Die tijd heb ik zelfs nooit gekend... Dat wil dus zeggen dat ook de voetbalbeleving zelf in de loop der jaren serieus achteruit gegaan is... En dat is niet door het bestuur, de werking van het secretariaat, enz. alleen natuurlijk... Het spel met het stadion sleept al jaar en dag aan, maar uiteindelijk zijn het wel alle betrokkenen van nu die met de gebakken peren zitten... En ik denk dat we nu pas de echte impact zien van wat het verdwijnen van de K teweeg heeft gebracht ook... Zoals El Co ook aangeeft inzake belangstelling op supportersvergaderingen en zo... Het grote front dat er ooit was vanuit de supportersschare is er gewoon ook niet meer nu... Is geen steen werpen, maar is gewoon zo... Dat weten de mensen die meegewerkt hebben aan Iendracht Ver't Leven maar al te goed... Want veel is er vaak niet nodig hoor om de vlam in de pan te krijgen - tegen Dessel staat er 6000 man te dansen in het PC-stadion en dat is ook nog maar 3 jaar geleden... Op Oostende is het omgekeerd: twee jaar geleden daar gaan kijken - voor de wedstrijd zo dood als een pier, ondanks winst na 3-2 tegen ons, vijf minuten na de match daar ook alles zo dood als een pier... Eerste matchen in eerste klasse dit seizoen, een vogel voor de kat en niks te beleven... Nu heet het daar plots een "weirelsploegsje" en verkopen de abonnementen als zoete broodjes... Ligt dus allemaal heel kort bij elkaar hé... Alleen is er bij deze club in de recente geschiedenis zoveel gebeurd dat je de vraag moet stellen of er niet teveel gebeurd is... Probleem is ook dat je met een onervaren ploeg zit in een tijd waarin je u geen fouten meer kan veroorloven en dat bij alle successen die de supporters zich uit een recent verleden kunnen herinneren, er altijd serieuze vraagtekens moeten durven geplaatst worden... Blijf het herhalen - grootste fout dit seizoen blijft het te ver meegaan in de wensen van CJ, de investeringen daarmee gepaard en het feit dat de tribunebijl na al die jaren effectief viel... Veel mensen die met de club te maken hebben gehad zijn op allerlei niveaus mee willen gaan in beloftes en dromen (velen wilden zelfs geloven dat het zo was - lees er de voorspellingen voor dit seizoen hier op de site maar eens op na) en al heel snel kwamen die mensen erachter dat het grondig fout zat... En daardoor resten er alleen maar frustraties eigenlijk... |
| 07 Apr 2014, 14:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
DT schreef: Op Oostende is het omgekeerd: twee jaar geleden daar gaan kijken - voor de wedstrijd zo dood als een pier, ondanks winst na 3-2 tegen ons, vijf minuten na de match daar ook alles zo dood als een pier... Eerste matchen in eerste klasse dit seizoen, een vogel voor de kat en niks te beleven... Nu heet het daar plots een "weirelsploegsje" en verkopen de abonnementen als zoete broodjes... Ligt dus allemaal heel kort bij elkaar hé... . Ze hebben daar wel Marc Coucke binnengehaald. |
| 07 Apr 2014, 15:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zienaa schreef: DT schreef: Op Oostende is het omgekeerd: twee jaar geleden daar gaan kijken - voor de wedstrijd zo dood als een pier, ondanks winst na 3-2 tegen ons, vijf minuten na de match daar ook alles zo dood als een pier... Eerste matchen in eerste klasse dit seizoen, een vogel voor de kat en niks te beleven... Nu heet het daar plots een "weirelsploegsje" en verkopen de abonnementen als zoete broodjes... Ligt dus allemaal heel kort bij elkaar hé... . Ze hebben daar wel Marc Coucke binnengehaald. Correctie - heeft zichzelf binnengewerkt... En wanneer: toen ze al in eerste zaten en meer nog - wanneer ze al een paar keer serieus door het ijs waren gezakt... Was naar eigen zeggen al jaren supporter van KVO maar zal toch ook wel een reden hebben dat hij er pas dit seizoen zijn geld heeft ingestoken... Maar dat is ook het punt niet - punt is wie geld in een club kan/wil pompen en wat er gebeurt met dat geld... En alles hangt van de omstandigheden af - nu is Coucke plots de held, maar zit er nog geen seizoen hé... FDR pompt hier in december 2011 ook EUR 300 K in hé maar staat nu ook in het oog van de storm... Investeer je 10 jaar geleden in structuur en stadion toen het product Eendracht Aalst nog aantrekkelijk was, sta je ondertussen misschien ook alweer in eerste... Nu is uw onderhandelingspositie weer een pak zwakker... |
| 07 Apr 2014, 15:43 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Zienaa schreef: DT schreef: Op Oostende is het omgekeerd: twee jaar geleden daar gaan kijken - voor de wedstrijd zo dood als een pier, ondanks winst na 3-2 tegen ons, vijf minuten na de match daar ook alles zo dood als een pier... Eerste matchen in eerste klasse dit seizoen, een vogel voor de kat en niks te beleven... Nu heet het daar plots een "weirelsploegsje" en verkopen de abonnementen als zoete broodjes... Ligt dus allemaal heel kort bij elkaar hé... . Ze hebben daar wel Marc Coucke binnengehaald. Correctie - heeft zichzelf binnengewerkt... En wanneer: toen ze al in eerste zaten en meer nog - wanneer ze al een paar keer serieus door het ijs waren gezakt... Was naar eigen zeggen al jaren supporter van KVO maar zal toch ook wel een reden hebben dat hij er pas dit seizoen zijn geld heeft ingestoken... Maar dat is ook het punt niet - punt is wie geld in een club kan/wil pompen en wat er gebeurt met dat geld... En alles hangt van de omstandigheden af - nu is Coucke plots de held, maar zit er nog geen seizoen hé... FDR pompt hier in december 2011 ook EUR 300 K in hé maar staat nu ook in het oog van de storm... Investeer je 10 jaar geleden in structuur en stadion toen het product Eendracht Aalst nog aantrekkelijk was, sta je ondertussen misschien ook alweer in eerste... Nu is uw onderhandelingspositie weer een pak zwakker... Coucke steekt er niet alleen geld in, hij zet ook een structuur neer. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Apr 2014, 16:00 |
|
|
Reserve
Vincent provoost naar Roeselare ,goeie transfer volgens mij
|
| 07 Apr 2014, 16:06 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Zienaa schreef: Ze hebben daar wel Marc Coucke binnengehaald. Correctie - heeft zichzelf binnengewerkt... En wanneer: toen ze al in eerste zaten en meer nog - wanneer ze al een paar keer serieus door het ijs waren gezakt... Was naar eigen zeggen al jaren supporter van KVO maar zal toch ook wel een reden hebben dat hij er pas dit seizoen zijn geld heeft ingestoken... Maar dat is ook het punt niet - punt is wie geld in een club kan/wil pompen en wat er gebeurt met dat geld... En alles hangt van de omstandigheden af - nu is Coucke plots de held, maar zit er nog geen seizoen hé... FDR pompt hier in december 2011 ook EUR 300 K in hé maar staat nu ook in het oog van de storm... Investeer je 10 jaar geleden in structuur en stadion toen het product Eendracht Aalst nog aantrekkelijk was, sta je ondertussen misschien ook alweer in eerste... Nu is uw onderhandelingspositie weer een pak zwakker... Coucke steekt er niet alleen geld in, hij zet ook een structuur neer. Op papier ja, maar zal ook moeten blijken zo sterk die structuur is en of ze vruchten zal afwerpen. Heeft Devroe aangesteld voor het sportief beleid en Orlans voor het commerciële luik... Dat klopt dus allemaal wel, maar op papier hebben wij ook die structuur hé en die verantwoordelijken... Die "structuur" heeft dus ook nog alles te bewijzen... |
| 07 Apr 2014, 16:24 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Correctie - heeft zichzelf binnengewerkt... En wanneer: toen ze al in eerste zaten en meer nog - wanneer ze al een paar keer serieus door het ijs waren gezakt... Was naar eigen zeggen al jaren supporter van KVO maar zal toch ook wel een reden hebben dat hij er pas dit seizoen zijn geld heeft ingestoken... Maar dat is ook het punt niet - punt is wie geld in een club kan/wil pompen en wat er gebeurt met dat geld... En alles hangt van de omstandigheden af - nu is Coucke plots de held, maar zit er nog geen seizoen hé... FDR pompt hier in december 2011 ook EUR 300 K in hé maar staat nu ook in het oog van de storm... Investeer je 10 jaar geleden in structuur en stadion toen het product Eendracht Aalst nog aantrekkelijk was, sta je ondertussen misschien ook alweer in eerste... Nu is uw onderhandelingspositie weer een pak zwakker... Coucke steekt er niet alleen geld in, hij zet ook een structuur neer. Op papier ja, maar zal ook moeten blijken zo sterk die structuur is en of ze vruchten zal afwerpen. Heeft Devroe aangesteld voor het sportief beleid en Orlans voor het commerciële luik... Dat klopt dus allemaal wel, maar op papier hebben wij ook die structuur hé en die verantwoordelijken... Die "structuur" heeft dus ook nog alles te bewijzen... ze hebben er drie van Anderlecht gehaald, hoeveel hebben wij er gehaald/gekregen? Hadden wij daar ook geen samenwerking mee? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Apr 2014, 16:35 |
|
| Pagina 40 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 76 Volgende |