Stadion - Pagina 158 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 156 157 158 159 160 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: Stadion
Zo een dossier zou je toch beter samenstellen met alle partijen? Club voor het stadion, stadsbestuur voor mobiliteitsplan, politiediensten wat betreft de veiligheid etc.. nuja, tis toch al gepasseerd :hmm:

05 Apr 2014, 8:33
Freak

de stad aalst deed het administratieve deel van de aanvraag en de club het financiele deel.

05 Apr 2014, 9:00
forumlegende

AALST - Het stadsbestuur is bereid financieel bij te springen voor de bouw van een nieuw Eendracht-stadion, nu de club daarvoor geen Vlaamse subsidies krijgt. Het subsidiedossier dat ingediend werd door zwart-wit kreeg een onvoldoende voor het financiële gedeelte.

De club stelt zijn hoop op een publiek-private samenwerking met de stad en private investeerders. De Vlaamse subsidies waar Eendracht Aalst op gehoopt had, komen er niet. Via een nieuwe regeling konden clubs uit eerste en tweede klasse voor de bouw of renovatie van hun stadion rekenen op respectievelijk 2,5 miljoen of 750.000 euro steun. Het clubbestuur van zwart-wit diende daarom twee dossiers in: één voor het herstel van het huidige complex aan de Bredestraat, en één voor een nieuwbouw op Erembodegem Zuid IV. Beide werden onontvankelijk verklaard, omdat het financiële gedeelte niet voldoende onderbouwd was

bron: HNB

er waren toch zeker investeerders die zouden instappen in het stadionverhaal?

05 Apr 2014, 9:10
Reserve

Nosferatu schreef:
Letj op men woorden....
Da stadiondossier van de andere clubs telde ettelijke bladzijden... da van ons waarschijnlijk een bierviltje met op staan "weir zouden uk geirn een nief stadion emmen... krijgen we na cengen?"
Nogmaals amateurisme ten top.

Misschien moet Ilse nog isj in den toren poepen en dan kinnen we da filmpke verkopen....

:EA:

amai nog nie. welke ezel was bij onze club verantwoordelijk voor het invullen van dit dossier? FDR of die Van Aken clan of Peter VDB?

ieder jaar wat geld bijpassen is makkelijker natuurlijk. FDR is zijn eigen graf aan het graven, en dat van Derowood ook!

05 Apr 2014, 12:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik vrees dat de put al lang gegraven is, en den arduin geleverd... kwestie van tijd voor iemand het zetje geeft om om de put te gaan liggen :hmm:

05 Apr 2014, 12:19
Reserve

Leeftijd: 51
Bram schreef:
Ik vrees dat de put al lang gegraven is, en den arduin geleverd... kwestie van tijd voor iemand het zetje geeft om om de put te gaan liggen :hmm:

Niet te geloven dat we dit als brave supporter (want dat zijn we zeker; vééél te braaf...)weer moeten meemaken !
Geef me dan ook maar liever terug 3e of zelfs 4e klasse.
Koester de mooie momenten die we hebben gehad(eind jaren 80/ en in de jaren 90 met de Caje) want dat komt toch NOOIT meer terug . Back to glory..... tja laat maar zeker was / is een mooie droom .
Nu is nu en toen was toen....

05 Apr 2014, 15:02
Freak

Vrijdag kreeg de oudste club van ons land nog te horen dat het geen subsidies krijgt van de Vlaamse overheid om zijn stadion aan te pakken. Maar mogelijk maakt de ontgoocheling van de gemiste kans al snel plaats voor euforie.

Zo zou Antwerps schepen voor Sport Ludo Van Campenhout namelijk geld willen uittrekken voor de bouw van een nieuwe hoofdtribune op de Bosuil. Het stadsbestuur liet eerder al verstaan dat het een miljoen euro op kant had staan om Antwerp te steunen.

“Dat blijft ook nu gelden”, aldus Van Campenhout in Gazet van Antwerpen. “Meer nog, we gaan ons engagement verhogen. Tribune 1 moet er voor de stad gewoon komen en ik zal daarvoor zorgen.”

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2y17Ywm1h

05 Apr 2014, 15:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
De (9)Bilde schreef:
Bram schreef:

Niet te geloven dat we dit als brave supporter (want dat zijn we zeker; vééél te braaf...)weer moeten meemaken !
Koester de mooie momenten die we hebben gehad(eind jaren 80/ en in de jaren 90 met de Caje) want dat komt toch NOOIT meer terug . Back to glory..... tja laat maar zeker was / is een mooie droom .

Spijtig genoeg heb ik dat allemaal zelf niet kunnen meemaken. Ge kunt nooit nie weten waar we binnen 20jaar staan, maar ik vrees toch dat ik niet meteen een Europese verplaatsing zal moeten meemaken...

05 Apr 2014, 15:17
forumlegende

gweninho schreef:
De (9)Bilde schreef:
Bram schreef:

Spijtig genoeg heb ik dat allemaal zelf niet kunnen meemaken. Ge kunt nooit nie weten waar we binnen 20jaar staan, maar ik vrees toch dat ik niet meteen een Europese verplaatsing zal moeten meemaken...

in een tent :D

05 Apr 2014, 15:23
Ancien

Leeftijd: 47
Had ik niet gezegd dat het stadiondossier interessanter om volgen zijn dan EA zelf?? Lap...weer een mooi anti-climax. Tja, ne Coucke of ne Lambrecht, zolang ge da niet hebt is het verloren moeite...

05 Apr 2014, 17:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
"het stadsbestuur is bereid van financieel bij te springen" ... tja, volgende maand zijn het verkiezingen, daar gaan we weer ..., loze beloften. Ik zie van dit alles, zijnde nieuw stadion of nieuwe tribunes niks, maar dan ook niks meer in huis komen. Wacht maar af tot alles te laat is, Denjer is ni ver af ...
Geen licentie, geen grote sponsors meer, alleen de één of de andere fusie blijft er over. En dan nog, met deze ploeg van prutsers, amateurs ten top?, forget it. Goede bedoelingen zijn al lang niet meer voldoende, geld en profs moeten deel uitmaken van een eersteklassewaardige ploeg om mee te draaien, in een goede accomodatie en met de steun van het plaatselijk stadsbestuur. Aalst heeft momenteel NIKS van dit alles. Keep on dreaming. :x

05 Apr 2014, 18:30
Ancien

Die kermistent heeft veel kapot gemaakt wat de sfeer betreft, dit is werkelijk tweedeklasse onwaardig en dan dat stom lint waar ze met zen allen staan op toe te kijken of er iemand maar een cm voorbij het lint durft te gaan, jongens toch wat een belachelijke toestanden.
Enfin, een ding is zeker volgend seizoen zit ik aan den anderen kant, want ik ben niet alleen op van de zenuwen door het sportieve, maar ook door die toestanden aan de staantribune, 't is nog erger dan op 't school. :stom: :fuck:

06 Apr 2014, 12:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
zwetzat schreef:
"het stadsbestuur is bereid van financieel bij te springen" ... tja, volgende maand zijn het verkiezingen, daar gaan we weer ..., loze beloften.

Tiens, ik wist niet dat er volgende maand gemeentelijke verkiezingen zijn?

06 Apr 2014, 13:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Zienaa schreef:
zwetzat schreef:
"het stadsbestuur is bereid van financieel bij te springen" ... tja, volgende maand zijn het verkiezingen, daar gaan we weer ..., loze beloften.

Tiens, ik wist niet dat er volgende maand gemeentelijke verkiezingen zijn?

dat heeft er niks mee te maken :nieje: , je weet heel goed dat veel mensen zich laten beinvloeden in hun stemgedrag door plaatselijke toestanden

06 Apr 2014, 18:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Pas op he .. niet te veel kritiek geven of ge moet ook naar Dender goan zien....

06 Apr 2014, 23:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 156 157 158 159 160 462