|
|
| Pagina 42 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
waly 2 schreef: volgens filipovic is er geen betalingsachterstand en maakt de voorzitter zich sterk dat de licentie zal behaald worden.hij gelooft hem op zijn woord.als de bond haar regels strikt toepast blijven er geen 5 over zegt hij.onze voorzitter zal slagen in zijn opzet en het is nu aan de spelers om te reageren.hnb. laat ons hopen dat FDR er in slaagt, doch daarmee is de kous bijlange niet af he, er moet werk gemaakt worden van een degelijke structuur anders blijft het dweilen met de kraan open. _________________ Iendracht 4ever. |
| 08 Apr 2014, 19:27 |
|
|
Junior
Liefsten iendracht....
Al 29 joar ben ik a trouw.... Al 29 joar deel ik lief en leed. Ik em schoon dinges meegemokt me a... mor uk veel verdriet gekendj door a. Khem de spelers nog zien vanonder de K t'plein zien oplopen. Khem De Bilde in zen onderbroek zieng dansen van plezier. Khem Chunga zien dribbelen dat het nie meer normoal was....Khem gebletj toen daze opt niefs zijn dat den eendracht dood was.... As klein ventjen reenek alted mee met de siponkop op verplossjing...Khem eir zieng dansen van plezier en khem eir zien schrien van verdriet. Al 29 joar... en ik geef grif toe dannek a soms ook al isj in de steek geloaten em. De leste joaren gonnek veel minder zien... kinjeren en werk weetje.... mor niettemin ziennek a nog alted geirn. Liefsten iendracht.... getj me grootgebracht. Liefsten iendracht... vannaf noste joar goannek menne zoon meepakken om nor a te kommen zien. Droagt er zerg veern. Ik ben er zeker van dat hij uk ver a zal zergen...bezergt hem momenten van plezier en verdriet, want zo werde groot! Liefsten Iendracht, lotj me nie in de steek. ![]() |
| 09 Apr 2014, 6:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 09 Apr 2014, 8:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Nosferatu schreef: Liefsten iendracht... vannaf noste joar goannek menne zoon meepakken om nor a te kommen zien. Droagt er zerg veern. Ik ben er zeker van dat hij uk ver a zal zergen...bezergt hem momenten van plezier en verdriet, want zo werde groot! Liefsten Iendracht, lotj me nie in de steek. ![]() Idem hier. 25 jaar geleden nam mijn vader zijn kinderen mee naar den Iendracht, doorheen heel het land. Ik hoop vurig dat ik binnen een paar jaar mijn eigen zoon kan meenemen, maar ik vrees het ergste. |
| 09 Apr 2014, 8:35 |
|
|
forumlegende
Komt er vandaag of morgen duidelijkheid?
|
| 09 Apr 2014, 8:50 |
|
|
Nationale Ploeg
malder schreef: Nosferatu schreef: Liefsten iendracht... vannaf noste joar goannek menne zoon meepakken om nor a te kommen zien. Droagt er zerg veern. Ik ben er zeker van dat hij uk ver a zal zergen...bezergt hem momenten van plezier en verdriet, want zo werde groot! Liefsten Iendracht, lotj me nie in de steek. ![]() Idem hier. 25 jaar geleden nam mijn vader zijn kinderen mee naar den Iendracht, doorheen heel het land. Ik hoop vurig dat ik binnen een paar jaar mijn eigen zoon kan meenemen, maar ik vrees het ergste. ik hem zelfs speciaal daarvoor na ons eerste (dochtertje) nog een zoontje aangemaakt, om mij later als ik nog versletener ben dan nu naar den Iendracht te kunnen blijven rijden... ze leveren hem binnen 2 weken met ne zwetwitten ooievaar._________________ may the FORCE be with you. |
| 09 Apr 2014, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Nu niet beginnen dramatiseren é seg
|
| 09 Apr 2014, 10:22 |
|
|
Ancien
Iendrachters, laat ons hopen dat het goed komt, want er staat veel op het spel zowel voor ons als trouwe fan, maar zeker en vast voor al onze jeugdspelers.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Apr 2014, 10:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
|
| 09 Apr 2014, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Fillou schreef: Vijf, zes jaar geleden kon je hier in Aalst spreken van een situatie die vergelijkbaar was met Beerschot. We zakten naar vierde en beleefden eigenlijk één van de leukste seizoenen ooit. Er ging toen meer volk mee naar Opstal en Meldert, dan er vandaag nog thuis komt kijken. Maar mensen blijven dat niet opbrengen. Als Beerschot binnen vijf jaar opnieuw in tweede hangt, één van hun tribunes vervangen is door een partytent en het boven voetballend Antwerpen opnieuw tjokvol heel donkere onweerswolken hangt, zullen ze daar ook zo zot niet meer doen hoor. Ik vrees dat de gelatenheid van de spelers heel vergelijkbaar is met de supporters. Na zo veel jaar gezever, ben je op den duur helemaal murw. Je neemt er elke tegenslag bij en maakt je daar steeds minder druk om. En zo vallen als die Iendrachters één voor één af. Ik hoor dat allemaal graag zeggen hoor "ik volg ze tot in provinciale", maar ga eens een paar jaar kijken. Geen sfeer, geen infrastructuur, geen leuk voetbal ... 't amusement. Dat valt allemaal heel goed mee hoor. Al is het natuurlijk wel zo dat je moet groeien. Als je 15 jaar in provinciale speelt is het nieuwe en leuke er ook vanaf hoor. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het op het Kiel (en op verplaatsing) dit seizoen veel plezanter was dan de vorige seizoenen samen. Ik mis de play-offs niet, ik mis de scheidsrechters op Sclessin en het Astridpark niet, ik mis het alcoholvrij bier niet en ik mis de tickets aan 25 EUR ook niet. Laat Eendracht Aalst bij wijze van spreken in eerste provinciale herbeginnen (niet dat ik jullie dat toewens natuurlijk - verre van) en matchen spelen tegen Zottegem, Ninove, Geraardsbergen, Lede, Racing Wetteren, Appelterre, rapide Lebbeke en SK Lebbeke. Wel; ik geef jullie op een briefje dat jullie daar veel beter amuseren dan jullie ditseizoen deden (in de veronderstelling dat je kampioen speelt). |
| 09 Apr 2014, 14:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kielse Rat schreef: Fillou schreef: Vijf, zes jaar geleden kon je hier in Aalst spreken van een situatie die vergelijkbaar was met Beerschot. We zakten naar vierde en beleefden eigenlijk één van de leukste seizoenen ooit. Er ging toen meer volk mee naar Opstal en Meldert, dan er vandaag nog thuis komt kijken. Maar mensen blijven dat niet opbrengen. Als Beerschot binnen vijf jaar opnieuw in tweede hangt, één van hun tribunes vervangen is door een partytent en het boven voetballend Antwerpen opnieuw tjokvol heel donkere onweerswolken hangt, zullen ze daar ook zo zot niet meer doen hoor. Ik vrees dat de gelatenheid van de spelers heel vergelijkbaar is met de supporters. Na zo veel jaar gezever, ben je op den duur helemaal murw. Je neemt er elke tegenslag bij en maakt je daar steeds minder druk om. En zo vallen als die Iendrachters één voor één af. Ik hoor dat allemaal graag zeggen hoor "ik volg ze tot in provinciale", maar ga eens een paar jaar kijken. Geen sfeer, geen infrastructuur, geen leuk voetbal ... 't amusement. Dat valt allemaal heel goed mee hoor. Al is het natuurlijk wel zo dat je moet groeien. Als je 15 jaar in provinciale speelt is het nieuwe en leuke er ook vanaf hoor. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het op het Kiel (en op verplaatsing) dit seizoen veel plezanter was dan de vorige seizoenen samen. Ik mis de play-offs niet, ik mis de scheidsrechters op Sclessin en het Astridpark niet, ik mis het alcoholvrij bier niet en ik mis de tickets aan 25 EUR ook niet. Laat Eendracht Aalst bij wijze van spreken in eerste provinciale herbeginnen (niet dat ik jullie dat toewens natuurlijk - verre van) en matchen spelen tegen Zottegem, Ninove, Geraardsbergen, Lede, Racing Wetteren, Appelterre, rapide Lebbeke en SK Lebbeke. Wel; ik geef jullie op een briefje dat jullie daar veel beter amuseren dan jullie ditseizoen deden (in de veronderstelling dat je kampioen speelt). Alsof wij dat nog niet hebben meegemaakt in 2006... Dat is tof voor één keer, als je kampioen speelt. Als jullie binnen 8 jaar terug in 1ste provinciale zitten, ondertussen niet hoger dan 2de/ 3de zijn geraakt... Is zien hoe plezant het dan nog zal zijn ![]() |
| 09 Apr 2014, 14:30 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Kielse Rat schreef: Fillou schreef: Vijf, zes jaar geleden kon je hier in Aalst spreken van een situatie die vergelijkbaar was met Beerschot. We zakten naar vierde en beleefden eigenlijk één van de leukste seizoenen ooit. Er ging toen meer volk mee naar Opstal en Meldert, dan er vandaag nog thuis komt kijken. Maar mensen blijven dat niet opbrengen. Als Beerschot binnen vijf jaar opnieuw in tweede hangt, één van hun tribunes vervangen is door een partytent en het boven voetballend Antwerpen opnieuw tjokvol heel donkere onweerswolken hangt, zullen ze daar ook zo zot niet meer doen hoor. Ik vrees dat de gelatenheid van de spelers heel vergelijkbaar is met de supporters. Na zo veel jaar gezever, ben je op den duur helemaal murw. Je neemt er elke tegenslag bij en maakt je daar steeds minder druk om. En zo vallen als die Iendrachters één voor één af. Ik hoor dat allemaal graag zeggen hoor "ik volg ze tot in provinciale", maar ga eens een paar jaar kijken. Geen sfeer, geen infrastructuur, geen leuk voetbal ... 't amusement. Dat valt allemaal heel goed mee hoor. Al is het natuurlijk wel zo dat je moet groeien. Als je 15 jaar in provinciale speelt is het nieuwe en leuke er ook vanaf hoor. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het op het Kiel (en op verplaatsing) dit seizoen veel plezanter was dan de vorige seizoenen samen. Ik mis de play-offs niet, ik mis de scheidsrechters op Sclessin en het Astridpark niet, ik mis het alcoholvrij bier niet en ik mis de tickets aan 25 EUR ook niet. Laat Eendracht Aalst bij wijze van spreken in eerste provinciale herbeginnen (niet dat ik jullie dat toewens natuurlijk - verre van) en matchen spelen tegen Zottegem, Ninove, Geraardsbergen, Lede, Racing Wetteren, Appelterre, rapide Lebbeke en SK Lebbeke. Wel; ik geef jullie op een briefje dat jullie daar veel beter amuseren dan jullie ditseizoen deden (in de veronderstelling dat je kampioen speelt). Alsof wij dat nog niet hebben meegemaakt in 2006... Dat is tof voor één keer, als je kampioen speelt. Als jullie binnen 8 jaar terug in 1ste provinciale zitten, ondertussen niet hoger dan 2de/ 3de zijn geraakt... Is zien hoe plezant het dan nog zal zijn ![]() Ben ik het helemaal mee eens Jeroen. Voeg daarbij nog het feit dat wij Beerschot niet zijn he zeg…( heb ik hier reeds verschillende keren gezegd) Sommigen willen blijkbaar blijven geloven dat wij in 1e Provinciale ook duizenden mensen gaan aantrekken - awel - keep on dreaming zou ik dan zeggen ! ![]() |
| 09 Apr 2014, 14:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Kielse Rat schreef: Fillou schreef: Vijf, zes jaar geleden kon je hier in Aalst spreken van een situatie die vergelijkbaar was met Beerschot. We zakten naar vierde en beleefden eigenlijk één van de leukste seizoenen ooit. Er ging toen meer volk mee naar Opstal en Meldert, dan er vandaag nog thuis komt kijken. Maar mensen blijven dat niet opbrengen. Als Beerschot binnen vijf jaar opnieuw in tweede hangt, één van hun tribunes vervangen is door een partytent en het boven voetballend Antwerpen opnieuw tjokvol heel donkere onweerswolken hangt, zullen ze daar ook zo zot niet meer doen hoor. Ik vrees dat de gelatenheid van de spelers heel vergelijkbaar is met de supporters. Na zo veel jaar gezever, ben je op den duur helemaal murw. Je neemt er elke tegenslag bij en maakt je daar steeds minder druk om. En zo vallen als die Iendrachters één voor één af. Ik hoor dat allemaal graag zeggen hoor "ik volg ze tot in provinciale", maar ga eens een paar jaar kijken. Geen sfeer, geen infrastructuur, geen leuk voetbal ... 't amusement. Dat valt allemaal heel goed mee hoor. Al is het natuurlijk wel zo dat je moet groeien. Als je 15 jaar in provinciale speelt is het nieuwe en leuke er ook vanaf hoor. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het op het Kiel (en op verplaatsing) dit seizoen veel plezanter was dan de vorige seizoenen samen. Ik mis de play-offs niet, ik mis de scheidsrechters op Sclessin en het Astridpark niet, ik mis het alcoholvrij bier niet en ik mis de tickets aan 25 EUR ook niet. Laat Eendracht Aalst bij wijze van spreken in eerste provinciale herbeginnen (niet dat ik jullie dat toewens natuurlijk - verre van) en matchen spelen tegen Zottegem, Ninove, Geraardsbergen, Lede, Racing Wetteren, Appelterre, rapide Lebbeke en SK Lebbeke. Wel; ik geef jullie op een briefje dat jullie daar veel beter amuseren dan jullie ditseizoen deden (in de veronderstelling dat je kampioen speelt). Alsof wij dat nog niet hebben meegemaakt in 2006... Dat is tof voor één keer, als je kampioen speelt. Als jullie binnen 8 jaar terug in 1ste provinciale zitten, ondertussen niet hoger dan 2de/ 3de zijn geraakt... Is zien hoe plezant het dan nog zal zijn ![]() 1) Dat weet ik dat jullie dit mee maakten. Ik ging naar Meldert en zag de wedstrijd tegen Berchem Sport. 2) Exact wat ik zeg dus (lees het vet gedrukte er maar op na) ![]() |
| 09 Apr 2014, 15:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: Jeroen schreef: Kielse Rat schreef: Dat valt allemaal heel goed mee hoor. Al is het natuurlijk wel zo dat je moet groeien. Als je 15 jaar in provinciale speelt is het nieuwe en leuke er ook vanaf hoor. Ik kan je in ieder geval zeggen dat het op het Kiel (en op verplaatsing) dit seizoen veel plezanter was dan de vorige seizoenen samen. Ik mis de play-offs niet, ik mis de scheidsrechters op Sclessin en het Astridpark niet, ik mis het alcoholvrij bier niet en ik mis de tickets aan 25 EUR ook niet. Laat Eendracht Aalst bij wijze van spreken in eerste provinciale herbeginnen (niet dat ik jullie dat toewens natuurlijk - verre van) en matchen spelen tegen Zottegem, Ninove, Geraardsbergen, Lede, Racing Wetteren, Appelterre, rapide Lebbeke en SK Lebbeke. Wel; ik geef jullie op een briefje dat jullie daar veel beter amuseren dan jullie ditseizoen deden (in de veronderstelling dat je kampioen speelt). Alsof wij dat nog niet hebben meegemaakt in 2006... Dat is tof voor één keer, als je kampioen speelt. Als jullie binnen 8 jaar terug in 1ste provinciale zitten, ondertussen niet hoger dan 2de/ 3de zijn geraakt... Is zien hoe plezant het dan nog zal zijn ![]() Ben ik het helemaal mee eens Jeroen. Voeg daarbij nog het feit dat wij Beerschot niet zijn he zeg…( heb ik hier reeds verschillende keren gezegd) Sommigen willen blijkbaar blijven geloven dat wij in 1e Provinciale ook duizenden mensen gaan aantrekken - awel - keep on dreaming zou ik dan zeggen ! ![]() Als je in eerste provinciale de kop speelt ga je gemiddeld meer volk hebben als dit seizoen. Niet veel meer, maar toch meer. En ga je vooral veel meer plezier hebben. Vorig seizoen speelde Beerschot gemiddeld voor een kleine 7.000 man, nu voor een dikke 7.000. Dat is geen groot verschil, het is wel veel leuker (en goedkoper). Bij die 7.000 van vorig jaar zaten veel genodigden, neutrale voetbalsupporters die eersteklassevoetbal wilden zien enz. . Dat heb je dit seizoen niet. Als je voetbal op niveau wil zien moet je een abonnement op Telenet nemen, of de Eurostar naar Londen of de Thalys naar Parijs nemen. |
| 09 Apr 2014, 15:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gij kunt niet lezen zeker... vorig jaar speelde Beerschot in eerste, is zien hoeveel volk er nog zal komen zien na 10 jaar gedester in lagere nationale reeksen.
|
| 09 Apr 2014, 15:13 |
|
| Pagina 42 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 76 Volgende |