|
|
| Pagina 49 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
de geruchten die de ronde deden dat FDR nog eens heeft bijgepast, zullen dus wel geklopt hebben.
een pak van mijn hart dat al onze problemen zijn opgelost nu. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Apr 2014, 18:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
DavidSeal schreef: mamananeto schreef: Jean schreef: We hebben onze licentie en er is geen transferverbod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knap gewerkt dan bestuur ! nu nog werk maken van de andere pijnpunten : de kern en het stadion ![]() Ja, want dàt zijn de ENIGE pijnpunten ...Bé moi est moine rigge en mén biejn, mor mén biejn da zou oitstroalingspoin zén. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 10 Apr 2014, 18:32 |
|
|
Vaste Waarde
Dirk schreef: DavidSeal schreef: mamananeto schreef: Knap gewerkt dan bestuur ! nu nog werk maken van de andere pijnpunten : de kern en het stadion ![]() Ja, want dàt zijn de ENIGE pijnpunten ...Bé moi est moine rigge en mén biejn, mor mén biejn da zou oitstroalingspoin zén. Nieje Davidseal, er zen er oigenlek e stik of onderdveftig, mor ge moetj ieverast beginnen hein seg ![]() |
| 10 Apr 2014, 18:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
de eerste horde naar de professionalisering is genomen. Goed zo !
_________________ Iendracht 4ever. |
| 10 Apr 2014, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: de geruchten die de ronde deden dat FDR nog eens heeft bijgepast, zullen dus wel geklopt hebben. een pak van mijn hart dat al onze problemen zijn opgelost nu. Ook wel nen eeuwigen positivo zeker Elco ? ![]() |
| 10 Apr 2014, 18:36 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: de geruchten die de ronde deden dat FDR nog eens heeft bijgepast, zullen dus wel geklopt hebben. een pak van mijn hart dat al onze problemen zijn opgelost nu. Ook wel nen eeuwigen positivo zeker Elco ? ![]() ja , negativisme zit in mijn genen. De voorbije weken zelf gemerkt dat er een aantal zaken serieus mank lopen. Soit, ons probleem is opgelost zoals de voorbije jaren, door bij te passen of ne borg te geven waarschijnlijk. Dus de rekening courant van FDR zal nu om en bij het miljoen euro bedragen. de omschakeling van vzw naar nv ging diverse investeerders met zich meebrengen. Ik heb het dan niet over iemand die 15.000 euro gaat storten hé. Hopelijk is het ook niet zoals die eerste klasse manager die hier ging komen. Noem me gerust negatief, geen probleem. Het aantal voorzitters die hier de laatste 15 jaar gepasseerd zijn geven mij dat recht. Hopelijk pakken ze de STRUCTURELE, ORGANISATORISCHE en SPORTIEVE problemen eindelijk aan door bekwame mensen neer te zetten. op korte termijn (= nieuw seizoen) is dit inderdaad goed nieuws, maar op middellange termijn veranderd ons probleem niet als ze niet fors ingrijpen. Dat is de realiteit. ik weiger dan ook om nu al proficiat en hosanna te roepen, maak binnen een zes maanden de balans op en kijk wat er dan al veranderd is. en of het nu tweede, derde, of vierde klasse is of was. ik sta en stond er overal. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Apr 2014, 18:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: de geruchten die de ronde deden dat FDR nog eens heeft bijgepast, zullen dus wel geklopt hebben. een pak van mijn hart dat al onze problemen zijn opgelost nu. Ook wel nen eeuwigen positivo zeker Elco ? ![]() ja , negativisme zit in mijn genen. De voorbije weken zelf gemerkt dat er een aantal zaken serieus mank lopen. Soit, ons probleem is opgelost zoals de voorbije jaren, door bij te passen of ne borg te geven waarschijnlijk. Dus de rekening courant van FDR zal nu om en bij het miljoen euro bedragen. de omschakeling van vzw naar nv ging diverse investeerders met zich meebrengen. Ik heb het dan niet over iemand die 15.000 euro gaat storten hé. Hopelijk is het ook niet zoals die eerste klasse manager die hier ging komen. Noem me gerust negatief, geen probleem. Het aantal voorzitters die hier de laatste 15 jaar gepasseerd zijn geven mij dat recht. Hopelijk pakken ze de STRUCTURELE, ORGANISATORISCHE en SPORTIEVE problemen eindelijk aan door bekwame mensen neer te zetten. op korte termijn (= nieuw seizoen) is dit inderdaad goed nieuws, maar op middellange termijn veranderd ons probleem niet als ze niet fors ingrijpen. Dat is de realiteit. ik weiger dan ook om nu al proficiat en hosanna te roepen, maak binnen een zes maanden de balans op en kijk wat er dan al veranderd is. en of het nu tweede, derde, of vierde klasse is of was. ik sta en stond er overal. ![]() Ik denk da we binnen zes maand nog altijd in dezelfde shit zullen zitten,of zelfs iets slechter,Licentie proficiat daarvoor _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Apr 2014, 19:03 |
|
|
Nationale Ploeg
nog 18j en 2 weken en onze Robrecht kan mij en onze pa naar ons tegen dan 15 jaar oude nieuwe stadion voeren om de CL match tegen Chelsea te zien ! 3 generaties EA-supporters op een rij !
ps; nen donkeren Westmalle ontkurkt en het zal smaken. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 10 Apr 2014, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Apr 2014, 20:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: Ook wel nen eeuwigen positivo zeker Elco ? ![]() ja , negativisme zit in mijn genen. De voorbije weken zelf gemerkt dat er een aantal zaken serieus mank lopen. Soit, ons probleem is opgelost zoals de voorbije jaren, door bij te passen of ne borg te geven waarschijnlijk. Dus de rekening courant van FDR zal nu om en bij het miljoen euro bedragen. de omschakeling van vzw naar nv ging diverse investeerders met zich meebrengen. Ik heb het dan niet over iemand die 15.000 euro gaat storten hé. Hopelijk is het ook niet zoals die eerste klasse manager die hier ging komen. Noem me gerust negatief, geen probleem. Het aantal voorzitters die hier de laatste 15 jaar gepasseerd zijn geven mij dat recht. Hopelijk pakken ze de STRUCTURELE, ORGANISATORISCHE en SPORTIEVE problemen eindelijk aan door bekwame mensen neer te zetten. op korte termijn (= nieuw seizoen) is dit inderdaad goed nieuws, maar op middellange termijn veranderd ons probleem niet als ze niet fors ingrijpen. Dat is de realiteit. ik weiger dan ook om nu al proficiat en hosanna te roepen, maak binnen een zes maanden de balans op en kijk wat er dan al veranderd is. en of het nu tweede, derde, of vierde klasse is of was. ik sta en stond er overal. ![]() Ik denk da we binnen zes maand nog altijd in dezelfde shit zullen zitten,of zelfs iets slechter,Licentie proficiat daarvoor volledig akkoord met bovenstaande een hoera-sfeertje zou, naar mijn mening, enorm misplaatst zijn... er moet inderdaad structureel nog enorm veel veranderen, want de weg naar professionalisering die ligt toch in een heel andere richting, dan die richting die de club (bij uitstek) het laatste jaar heeft bewandeld. Mensen met kennis van zake op de juiste plaats, en besparen op alles en iedereen dat niet rendeert... daarmee te beginnen. 't is mooi om dromen te hebben... nu ook de capaciteiten om een % van al die dromen waar te maken. voor mij persoonlijk ... hoogstens een beetje opluchting dat het nu nog niet "over en out" is. OK, dat transferverbod is nu opgeheven... maar uit de boekhoudkundige info die hier links en rechts tussen de regels door valt te bespeuren, leer ik vooral dat we vandaag ook nog altijd gene roeste nagel hebben om aan ons gat te krabben. niet ingrijpen is uitstel van executie (als dat van dat jaarlijks bijpassen klopt) |
| 10 Apr 2014, 20:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Voor de mensen die de licentie dossiers nekeer willen inkijken;
Positief advies: http://www.belgianfootball.be/sites/def ... s_d2d3.pdf Negatief advies: http://www.belgianfootball.be/sites/def ... g_d2d3.pdf Aalst staat trouwens op bladzijde 51. ![]() |
| 10 Apr 2014, 20:23 |
|
|
Ancien
Ik ben heel gelukkig dat we onze licentie op zak hebben, erg om dit telkens weer mee te maken zou niet mogen, kijk eens naar Lommel die zijn goed bezig ook met hun stadiondossier.
Maar allez toch een dikke proficiat voor het bestuur om het licentiedossier tot een goed einde te brengen. Ik ben in de eerste plaats blij voor onze voorzitter, 't is toch nen echten Iendrachter zenne, we hebben hier al ander charlatans meegemaakt. Allez, genoeg de slijmbal gespeeld, lieve mensen maak nu werk van een voetbalploeg waar we weer trots op kunnen zijn, op mijn steun kunnen jullie alvast blijven rekenen. Merci Iendracht ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Apr 2014, 20:59 |
|
|
Scholier
Al goe da we verzaakten aan licentie voor 1e klasse, of we deden weer mee voor promotie...
Dien van STVV snapt er precies ook nie teveel van. Ik lees op sporza: "De Licentiecommissie stelde zich geen vragen bij de continuïteit, maar wel bij onze kredietwaardigheid. Daarom pakken we het in beroep anders aan: met een bankwaarborg. Als we dat doen, zou er geen vuiltje aan de lucht zijn." In het verslag van de licentiecommissie: "De licentiecommissie is bijgevolg van oordeel dat, gezien de voorgelegde documenten en alle bekende gegevens ratio's, de continuïteit van de club NIET is gewaarborgd voor de duur van de licentie. Vind trouwens maar eens een bank die zo'n waarborg wil stellen... Ze kunnen wel al die appartementen in onderpand geven, maar daar zijn er op heden nog geen enkele van verkocht precies... + ze willen de licentiecommissie overtuigen dat ze spelers gaan verkopen... Good luck daarmee Brussels, da is gedaan, boeken toe. Tubize en Hoogstraten (als ze willen) zullen hun licentie nog wel krijgen. |
| 10 Apr 2014, 21:47 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Wezet mag dus momenteel ook volgend jaar in tweede spelen.
Ik zie eerder Antwerp, Stvv nog in orde komen. RWDM mits geldschieter... En Boussu Dour wordt na een paar jaar FC Seresien of zoiets...1ste provencialer, kocht de club en betaalde alle schulden. Spelen op het veld van Seraing. Benieuwd of we volgend jaar dus naar Dour moeten of naar Seraing. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Apr 2014, 22:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Wezet mag dus momenteel ook volgend jaar in tweede spelen. Ik zie eerder Antwerp, Stvv nog in orde komen. RWDM mits geldschieter... En Boussu Dour wordt na een paar jaar FC Seresien of zoiets...1ste provencialer, kocht de club en betaalde alle schulden. Spelen op het veld van Seraing. Benieuwd of we volgend jaar dus naar Dour moeten of naar Seraing. Hebben niet eens een licentie aangevraagd,dus zakken Sowieso. |
| 10 Apr 2014, 22:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Apr 2014, 23:50 |
|
| Pagina 49 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 76 Volgende |