|
|
| Pagina 50 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Ben eens benieuwd wie er uiteindelijk zal zakken naar derde klasse.
Als er één club zal zakken zal het al veel zijn ... |
| 11 Apr 2014, 9:03 |
|
|
Freak
Bevrijding
Het nieuws van de licentiecommissie heeft enorm bevrijdend gewerkt op alles en iedereen die met Eendracht Aalst verbonden is. Het behalen van de licentie moet Eendracht een boost kunnen geven om enerzijds sportief maar anderzijds ook extra-sportief naar een hogere versnelling te schakelen. Eendracht mag volgend seizoen de boot niet missen wanneer de broodnodige hervormingen zullen doorgevoerd worden. Eendracht kan dit seizoen enkel maar zorgen dat het in de linkerkolom eindigt en daarvoor heeft het naar alle waarschijnlijkheid nog minstens 7/9 voor nodig en dan zal de verwachting van dit seizoen maar nipt ingelost worden. Meer dan ooit belooft het komende seizoen een sleutelseizoen te worden voor Eendracht Aalst, het is dan ook aangewezen dat iedereen nu al Eendrachtig samenwerkt om ook volgend seizoen de belangrijkste doelstelling te behalen, namelijk eindigen in de subtop. |
| 11 Apr 2014, 15:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
waly 2 schreef: Bevrijding Het nieuws van de licentiecommissie heeft enorm bevrijdend gewerkt op alles en iedereen die met Eendracht Aalst verbonden is. Het behalen van de licentie moet Eendracht een boost kunnen geven om enerzijds sportief maar anderzijds ook extra-sportief naar een hogere versnelling te schakelen. Eendracht mag volgend seizoen de boot niet missen wanneer de broodnodige hervormingen zullen doorgevoerd worden. Eendracht kan dit seizoen enkel maar zorgen dat het in de linkerkolom eindigt en daarvoor heeft het naar alle waarschijnlijkheid nog minstens 7/9 voor nodig en dan zal de verwachting van dit seizoen maar nipt ingelost worden. Meer dan ooit belooft het komende seizoen een sleutelseizoen te worden voor Eendracht Aalst, het is dan ook aangewezen dat iedereen nu al Eendrachtig samenwerkt om ook volgend seizoen de belangrijkste doelstelling te behalen, namelijk eindigen in de subtop. Eendrachtig EN professioneel _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Apr 2014, 15:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Het behalen van de licentie is een schitterende zaak.
Iedereen mag daar blij om zijn en een klein vreugdedansje is zeker op z'n plaats. Ikzelf heb gisteren met reden dus ook een biertje van het stevigere soort ontkurkt .. en zonet nog eentje omdat ik weldegelijk tevreden ben. Nu is het wel straf dat ik voor iets waar je eigenlijk vanuit zou moeten gaan mijn bierkelder moet plunderen. Als je elk jaar moet bibberen en beven om de licentie te behalen dan is er iets grondig fout, punt. Ok, de Belgische 'tweede klasse' is amper leefbaar en daar gaan ze - hiep hiep hoera - eindelijk iets aan (proberen) doen. Maar een beetje voetbalclub de naam waardig, en zeker een traditieclub als de onze, zorgt er gewoon voor dat ze met alles in orde zijn. En dan heb ik het niet over de schulden die we al jaren meedragen want dat is zeker geen geschenk, maar zorg toch voor een beetje structuur binnen de clubleiding. Bij momenten schaam ik me als ik zie dat het er bij Eendracht Aalst min of meer hetzelfde aan toe gaat als bij de plaatselijke 2de provencialer waar ik woon. FDR heeft blijkbaar een ezeltje staan met serieuze buikloop, maar het is een kwestie van tijd eer ze die medicatie gaan toedienen. Zoiets kan niet blijven duren. Hij heeft ook nog enkele ezeltjes staan, en die zijn dan nog werkzaam binnen de clubleiding. Om te janken! Er is gewoon verandering nodig en liefst nog tegen gisteren als dat even kan! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Apr 2014, 21:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
The Blackwans schreef: Het behalen van de licentie is een schitterende zaak. Iedereen mag daar blij om zijn en een klein vreugdedansje is zeker op z'n plaats. Ikzelf heb gisteren met reden dus ook een biertje van het stevigere soort ontkurkt .. en zonet nog eentje omdat ik weldegelijk tevreden ben. Nu is het wel straf dat ik voor iets waar je eigenlijk vanuit zou moeten gaan mijn bierkelder moet plunderen. Als je elk jaar moet bibberen en beven om de licentie te behalen dan is er iets grondig fout, punt. Ok, de Belgische 'tweede klasse' is amper leefbaar en daar gaan ze - hiep hiep hoera - eindelijk iets aan (proberen) doen. Maar een beetje voetbalclub de naam waardig, en zeker een traditieclub als de onze, zorgt er gewoon voor dat ze met alles in orde zijn. En dan heb ik het niet over de schulden die we al jaren meedragen want dat is zeker geen geschenk, maar zorg toch voor een beetje structuur binnen de clubleiding. Bij momenten schaam ik me als ik zie dat het er bij Eendracht Aalst min of meer hetzelfde aan toe gaat als bij de plaatselijke 2de provencialer waar ik woon. FDR heeft blijkbaar een ezeltje staan met serieuze buikloop, maar het is een kwestie van tijd eer ze die medicatie gaan toedienen. Zoiets kan niet blijven duren. Hij heeft ook nog enkele ezeltjes staan, en die zijn dan nog werkzaam binnen de clubleiding. Om te janken! Er is gewoon verandering nodig en liefst nog tegen gisteren als dat even kan! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Apr 2014, 22:43 |
|
|
Freak
EENDRACHT AALST
Ietwat verrassend behaalde ook Eendracht Aalst haar licentie. Nochtans heeft de club af te rekenen met enkele schulden, waaronder aan de stad Aalst. De Ajuinen moeten nog zo’n 20.000 euro achterstallige huur betalen aan de stad. Er werd echter een afbetalingsplan opgesteld, waardoor de continuïteit van de club niet in het gedrang kom |
| 12 Apr 2014, 8:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
hansken schreef: The Blackwans schreef: Het behalen van de licentie is een schitterende zaak. Iedereen mag daar blij om zijn en een klein vreugdedansje is zeker op z'n plaats. Ikzelf heb gisteren met reden dus ook een biertje van het stevigere soort ontkurkt .. en zonet nog eentje omdat ik weldegelijk tevreden ben. Nu is het wel straf dat ik voor iets waar je eigenlijk vanuit zou moeten gaan mijn bierkelder moet plunderen. Als je elk jaar moet bibberen en beven om de licentie te behalen dan is er iets grondig fout, punt. Ok, de Belgische 'tweede klasse' is amper leefbaar en daar gaan ze - hiep hiep hoera - eindelijk iets aan (proberen) doen. Maar een beetje voetbalclub de naam waardig, en zeker een traditieclub als de onze, zorgt er gewoon voor dat ze met alles in orde zijn. En dan heb ik het niet over de schulden die we al jaren meedragen want dat is zeker geen geschenk, maar zorg toch voor een beetje structuur binnen de clubleiding. Bij momenten schaam ik me als ik zie dat het er bij Eendracht Aalst min of meer hetzelfde aan toe gaat als bij de plaatselijke 2de provencialer waar ik woon. FDR heeft blijkbaar een ezeltje staan met serieuze buikloop, maar het is een kwestie van tijd eer ze die medicatie gaan toedienen. Zoiets kan niet blijven duren. Hij heeft ook nog enkele ezeltjes staan, en die zijn dan nog werkzaam binnen de clubleiding. Om te janken! Er is gewoon verandering nodig en liefst nog tegen gisteren als dat even kan! ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Apr 2014, 11:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
DavidSeal schreef: hansken schreef: The Blackwans schreef: Het behalen van de licentie is een schitterende zaak. Iedereen mag daar blij om zijn en een klein vreugdedansje is zeker op z'n plaats. Ikzelf heb gisteren met reden dus ook een biertje van het stevigere soort ontkurkt .. en zonet nog eentje omdat ik weldegelijk tevreden ben. Nu is het wel straf dat ik voor iets waar je eigenlijk vanuit zou moeten gaan mijn bierkelder moet plunderen. Als je elk jaar moet bibberen en beven om de licentie te behalen dan is er iets grondig fout, punt. Ok, de Belgische 'tweede klasse' is amper leefbaar en daar gaan ze - hiep hiep hoera - eindelijk iets aan (proberen) doen. Maar een beetje voetbalclub de naam waardig, en zeker een traditieclub als de onze, zorgt er gewoon voor dat ze met alles in orde zijn. En dan heb ik het niet over de schulden die we al jaren meedragen want dat is zeker geen geschenk, maar zorg toch voor een beetje structuur binnen de clubleiding. Bij momenten schaam ik me als ik zie dat het er bij Eendracht Aalst min of meer hetzelfde aan toe gaat als bij de plaatselijke 2de provencialer waar ik woon. FDR heeft blijkbaar een ezeltje staan met serieuze buikloop, maar het is een kwestie van tijd eer ze die medicatie gaan toedienen. Zoiets kan niet blijven duren. Hij heeft ook nog enkele ezeltjes staan, en die zijn dan nog werkzaam binnen de clubleiding. Om te janken! Er is gewoon verandering nodig en liefst nog tegen gisteren als dat even kan! ![]() ![]() ![]() |
| 12 Apr 2014, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Elektronized schreef: DavidSeal schreef: hansken schreef: ![]() ![]() ![]() |
| 12 Apr 2014, 13:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Elektronized schreef: DavidSeal schreef: hansken schreef: ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Apr 2014, 14:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Elektronized schreef: DavidSeal schreef: ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 12 Apr 2014, 16:40 |
|
|
Reserve
tsjoep schreef: Bakkie schreef: Elektronized schreef: ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 12 Apr 2014, 16:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
willempie schreef: tsjoep schreef: Bakkie schreef: ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Apr 2014, 18:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bomber schreef: :fuck: _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Apr 2014, 13:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
jammen schreef: waly 2 schreef: Bevrijding Het nieuws van de licentiecommissie heeft enorm bevrijdend gewerkt op alles en iedereen die met Eendracht Aalst verbonden is. Het behalen van de licentie moet Eendracht een boost kunnen geven om enerzijds sportief maar anderzijds ook extra-sportief naar een hogere versnelling te schakelen. Eendracht mag volgend seizoen de boot niet missen wanneer de broodnodige hervormingen zullen doorgevoerd worden. Eendracht kan dit seizoen enkel maar zorgen dat het in de linkerkolom eindigt en daarvoor heeft het naar alle waarschijnlijkheid nog minstens 7/9 voor nodig en dan zal de verwachting van dit seizoen maar nipt ingelost worden. Meer dan ooit belooft het komende seizoen een sleutelseizoen te worden voor Eendracht Aalst, het is dan ook aangewezen dat iedereen nu al Eendrachtig samenwerkt om ook volgend seizoen de belangrijkste doelstelling te behalen, namelijk eindigen in de subtop. Eendrachtig EN professioneel _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 14 Apr 2014, 11:09 |
|
| Pagina 50 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 76 Volgende |