Stadion - Pagina 162 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 160 161 162 163 164 462
 Stadion 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef:

het gaat trouwens over een stuk grond van 47000m². ;

Dat is 4,7 hectare. Graag gedaan, Frank. :-)

18 Apr 2014, 9:57
Vaste Waarde

malder schreef:
Dat is 4,7 hectare. Graag gedaan, Frank. :-)

En de prijs voor die 47000 m² zal ongeveer 3,76 miljoen euro zijn, als ik de recente verkoop van een terrein van 5000 m² in Erembodegem Zuid IV als referentie mag nemen. Daar lag de prijs op 80 euro per vierkante meter.

Zie http://www.so-lva.be/informatie/beslissingenbestuursorganen_detail_nl.phtml?id=20

Nog iets Frank?

18 Apr 2014, 10:43
forumlegende

"3.2. Aalst - Zuid IV : vraag van Movianto tot aankoop lot 1.

De administratie krijgt opdracht bij het College van Burgemeester en Schepenen van de Stad Aalst schriftelijk aan te dringen op een beslissing betreffende de bestemming van lot 1 op het bedrijventerrein Aalst - Zuid IV, zodat op de volgende Raad van Bestuur omtrent de be­stemming van dit perceel een beslissing kan worden genomen."

Bron : verslag algemene vergadering Solva op hun website www.so-lva.be

2 muisklikken verder vind je dan het perceel waarover het gaat.
De oppervlakte is bijna 4,7 ha, zijnde 4ha 69a 36ca...

Dit kostte mij nog geen 5 minuten opzoekingswerk.
Voor een voorzitter van een 2e klasse voetbalclub en zijn medewerkers lijkt deze informatie onbereikbaar.
Conclusie : wie nu nog gelooft dat wij een nieuw stadion krijgen, die moet niet te vroeg opstaan nu zondag, want die gelooft nog in de paasklokken (en doe er de paashaas ook maar bij en gans de rest van sinten en pieten).

Eigenlijk is het gewoon om te bleiten...

18 Apr 2014, 10:47
forumlegende

Leeftijd: 69
Wanneer een grote firma zich wil komen vestigen in een stad zoals Aalst waar de werkloosheid relatief hoog is gaat men het project nieuw stadion nooit verkocht krijgen aan de oppositie en de bevolking.
Ik persoonlijk denk hoogstens een nieuwe K, want er zijn te weinig eendrachtgezinden in het stadsbestuur.
Okapi daarentegen kan op meer steun rekenen als je hun politieke aanhang bekijkt in het stadsbestuur als in de gemeenteraad.

18 Apr 2014, 10:49
Vaste Waarde

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wanneer een grote firma zich wil komen vestigen in een stad zoals Aalst waar de werkloosheid relatief hoog is gaat men het project nieuw stadion nooit verkocht krijgen aan de oppositie en de bevolking.

Die grote firma komt zich hier niet vestigen, die IS er al, in de Industrielaan in Erembodegem.

En sorry, maar 't is wéér een logistiek centrum. Dergelijke bedrijven nemen véél plaats in en stellen proportioneel gezien per hectare weinig mensen tewerk.

18 Apr 2014, 10:52
forumlegende

Bottomline zal het wel hierop neerkomen...

EA wijst naar de stad omdat ze de gronden niet kunnen/willen aankopen. De Stad Aalst wijst naar EA omdat hun investeerders (??) niet over de brug willen komen.

A wijst naar B, B wijst naar A...

18 Apr 2014, 10:55
forumlegende

Dat doe ik al een tijdje, Bomber. Eens een matchke van de voetbal spelende familieleden bijwonen, eens gaan wandelen of fietsen met de klein mannen. Het is droef, maar ik verwacht de komende jaren enkel onheil op het Eendracht-gebied. En het grootste onheil zie ik ook nog gebeuren : fusie met onze leuke Denderburen. Het gerommel in de marge van die Task Force is enkel wat zand in de ogen strooien.

18 Apr 2014, 11:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
FDR zakt nogmaals door het ijs,welk leugentje gaat hij nu tevoorschijn toverenhet bod op terrein die men bood, dat kon de stad niet ophoesten om het aan te kopen. :hmm:

18 Apr 2014, 11:36
Ancien

Ik ga FDR niet ophemelen, maar één ding weet ik zeker, als hij er de stekker uittrekt is het stante pede over and out.

18 Apr 2014, 11:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
anathema76 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Die grote firma komt zich hier niet vestigen, die IS er al, in de Industrielaan in Erembodegem.

En sorry, maar 't is wéér een logistiek centrum. Dergelijke bedrijven nemen véél plaats in en stellen proportioneel gezien per hectare weinig mensen tewerk.

Maar als ze HIER niet kunnen uitbreiden dan gaan ze dat ELDERS doen hé... Bovendien werken er ook redelijk wat chauffeurs bij Movianto, dat is dus wel allemaal vertrekken hier... Lijkt mij toch een meer dan degelijke KMO moet goede toekomstperspectieven.

18 Apr 2014, 11:51
forumlegende

kan die loods van Movianto niet in ons stadion komen? iedereen content.

De Movianto-arena, klinkt alvast goed. :D

18 Apr 2014, 11:59
Vaste Waarde

El Corredor (Light) schreef:
kan die loods van Movianto niet in ons stadion komen? iedereen content.

De Movianto-arena, klinkt alvast goed. :D

Lacht maar snoodaards :oops: Iedereen hier zal boenk achterovervallen wanneer den FDR zijn vat met superinvesteerders opentrekt :lol: :lol:
Ps : Frank, aarzel vooral niet om hen nu direct te bellen vermits je nu eindelijk de door jou onbekende en onbereikbare informatie over de grootte van het aan te kopen terrein in handen hebt :fuck:

18 Apr 2014, 12:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
tympanum2 schreef:
Dat doe ik al een tijdje, Bomber. Eens een matchke van de voetbal spelende familieleden bijwonen, eens gaan wandelen of fietsen met de klein mannen. Het is droef, maar ik verwacht de komende jaren enkel onheil op het Eendracht-gebied. En het grootste onheil zie ik ook nog gebeuren : fusie met onze leuke Denderburen. Het gerommel in de marge van die Task Force is enkel wat zand in de ogen strooien.

aiai, pas naa op hé, ge moogt U aan een paar emmers stront verwachten, astertoeveresestertoeverhein

18 Apr 2014, 12:28
forumlegende

Leeftijd: 69
Ons Ilse, voorzitter van Solva, zit ook in die befaamde task-force!!!!

18 Apr 2014, 13:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Zijn er eigenlijk mensen die geloven dat FDR die investeerders klaar heeft ???
Is volgens mij zijn zoveelste luchtkasteel dat hij verkoopt, zonder de man bestonden we al niet meer dat klopt en ook mijn dank daarvoor maar hij moet echt stoppen met ons blazen wijs te maken.
Als het stad nu moest zeggen "ok wij kopen de grond Frank, zet jij er een stadion op met privé kapitaal (dat je toch al rond hebt) dan heeft de man wel een groot probleem.
Verkoop die grond dus maar snel aan dat bedrijf dan zijn we zeker dat er nog iets goed uitkomt zoals werkgelegenheid, anders ligt dat stuk binnen tien jaar nog braak. Ons bestuur is nog niet in staat om een tuinhuis op die grond te zetten laat staan een nieuwe voetbaltempel

18 Apr 2014, 13:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 160 161 162 163 164 462