|
|
| Pagina 132 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Josken11 schreef: Waarom niet in de lagere reeksen gaan kijken, daar lopen spelers rond waar een aantal van onze vedetten niet aan kunnen tippen. Maar ja als er geen scouting is... Ik denk dat we dat al genoeg gedaan hebben en telkens die te plat uitvallen. Af en toe heb je al es een uitzondering. Pas op, ik weet ook dat er anderzijds geen geld is om deftige meerwaarden aan te trekken. Roeien met de riemen die we hebben. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Apr 2014, 14:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
witzwet schreef: Josken11 schreef: Waarom niet in de lagere reeksen gaan kijken, daar lopen spelers rond waar een aantal van onze vedetten niet aan kunnen tippen. Maar ja als er geen scouting is... Ik denk dat we dat al genoeg gedaan hebben en telkens die te plat uitvallen. Af en toe heb je al es een uitzondering. Pas op, ik weet ook dat er anderzijds geen geld is om deftige meerwaarden aan te trekken. Roeien met de riemen die we hebben. |
| 19 Apr 2014, 15:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik kan verkeerd zijn,maar Ngasseu laten gaan is niet erg slim volgens mij,heeft er bij ons een slecht seizoen opzitten,dit door zijn kwetsuur,maar kereltje weet wel de goal staan,ik zou hem nog een kans geven,zal ook wel geen dure vogel zijn denk ik.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2014, 15:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bakkie schreef: Ik kan verkeerd zijn,maar Ngasseu laten gaan is niet erg slim volgens mij,heeft er bij ons een slecht seizoen opzitten,dit door zijn kwetsuur,maar kereltje weet wel de goal staan,ik zou hem nog een kans geven,zal ook wel geen dure vogel zijn denk ik. |
| 19 Apr 2014, 15:48 |
|
|
forumlegende
Alles is te duur momenteel, Gounogbe en Ambroise zouden nochtans prima versterkingen zijn.
Als ik de loonmassa zie (en hoe die gestegen is de laatste jaren), dan moet dit zootje ongeregeld toch echt zwaar te veel verdienen. Ik denk daarbij aan Janssens, VS, en consoorten. Jongens als een De Neve of een Bael die gaan toch geen 2000 fix in de maand hebben mag ik hopen? Tis een feit dat er hier en daar in lagere klasse (derde meer bepaald) toch deftige spelers rondlopen die minder kosten en minstens evenveel zouden kunnen brengen. Och, transferperiode duurt tot eind augustus, een zee van tijd om een topploeg te smeden toch? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Apr 2014, 16:05 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
El Corredor (Light) schreef: Morgen beslissen over lot van onzen trainer. Een sjans dat Filipovic doorgaat, want als je met Bogaerts, Lievens, Smet aan het nieuwe seizoen moet beginnen, hou ik mijn hart vast. Maar misschien krijgen we wel een trainer die van bovenvermelde drie niet moet weten. Daar hoop ik vurig op eerlijk gezegd. Met Van Belle en Degreef zijn er toch ook al 2 deftige in de achterlijn. Dubbele bezetting van gelijke kwaliteit is niet realistisch (betaalbaar). Goeie spits zeker welkom, en verder zeker ook wat overbodigen lozen. |
| 19 Apr 2014, 21:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Ik kan verkeerd zijn,maar Ngasseu laten gaan is niet erg slim volgens mij,heeft er bij ons een slecht seizoen opzitten,dit door zijn kwetsuur,maar kereltje weet wel de goal staan,ik zou hem nog een kans geven,zal ook wel geen dure vogel zijn denk ik. Volledig akkoord, laat Ngasseu een volledig seizoen meedraaien en hij legt er minstens 12 à 15 in het mandje. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Apr 2014, 8:43 |
|
|
Ancien
jammen schreef: Bakkie schreef: Ik kan verkeerd zijn,maar Ngasseu laten gaan is niet erg slim volgens mij,heeft er bij ons een slecht seizoen opzitten,dit door zijn kwetsuur,maar kereltje weet wel de goal staan,ik zou hem nog een kans geven,zal ook wel geen dure vogel zijn denk ik. Volledig akkoord, laat Ngasseu een volledig seizoen meedraaien en hij legt er minstens 12 à 15 in het mandje. Hij moet de technische staf voorlopig toch niet kunnen overtuigen op training, dat hij geen enkele wedstrijd mag beginnen in de basisopstelling. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Apr 2014, 10:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: jammen schreef: Bakkie schreef: Ik kan verkeerd zijn,maar Ngasseu laten gaan is niet erg slim volgens mij,heeft er bij ons een slecht seizoen opzitten,dit door zijn kwetsuur,maar kereltje weet wel de goal staan,ik zou hem nog een kans geven,zal ook wel geen dure vogel zijn denk ik. Volledig akkoord, laat Ngasseu een volledig seizoen meedraaien en hij legt er minstens 12 à 15 in het mandje. Hij moet de technische staf voorlopig toch niet kunnen overtuigen op training, dat hij geen enkele wedstrijd mag beginnen in de basisopstelling. Dan moeten ze Martin en Weydisch ook niet terug halen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Apr 2014, 11:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ngasseu dat is in ieder geval tomeloze inzet, maar 15 per seizoen binnen leggen in 2de klasse?
Niet zeveren ze _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2014, 11:59 |
|
|
Bram schreef: Ngasseu dat is in ieder geval tomeloze inzet, maar 15 per seizoen binnen leggen in 2de klasse? Niet zeveren ze Ik geef de Jammen voor 100% gelijk,mits de nodige steun,kan je geen betere betaalbare spits vinden. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Apr 2014, 13:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En ik zeg dat diene er nooit 15 op een seizoen zal in leggen in 2e
_________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2014, 16:13 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: En ik zeg dat diene er nooit 15 op een seizoen zal in leggen in 2e ik wou ook niet eens negatief doen, maar volg Bram toch in dit geval. Zie het in die Ngasseu ook nie, maar een neger moet je altijd hebben in de spits. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Apr 2014, 17:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Voorin is het veel te weinig en daar moet uiteraard versterking komen. Maar ge moet er ook hebben die de ballen daar brengt en das momenteel ook een probleem waardoor er ook daar versterking gewenst is. Moeilijke huistaak als je over weinig middelen beschikt.
|
| 20 Apr 2014, 19:13 |
|
|
forumlegende
edit
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Apr 2014, 12:03 |
|
| Pagina 132 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 515 Volgende |