|
|
| Pagina 136 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: het is toch werkelijk bezopen dat er van dat stelletje salonvoetballers nog het lef hebben om te gaan melken over discipline... zouden de heren voetballers zich niet beter de pleuris trainen zodat we eens één goede match zouden zien. Buiten Flipo, VDN, W Van Belle, al de rest moet hun bek houden! Zet er Tjendo ook bij en Ken voor zijn inzet. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Apr 2014, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als je op uw centen moet wachten zou jij dan zin hebben, om te trainen gelijk ne zot? Ik geef ze verdomme groot gelijk, ik verschiet ervan dat ze de zondagmiddag nog op da plein willen staan.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2014, 10:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Iemand die dat artikel hier eens kan posten? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1534978_10202041863393161_1516853913443788392_o.jpg _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Apr 2014, 10:59 |
|
|
Reserve
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Iemand die dat artikel hier eens kan posten? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1534978_10202041863393161_1516853913443788392_o.jpg Al sta ik achter de beslissing,vind ik het toch wel erg zoals het weer amateuristisch is gebeurd Was nog niet betaald,was bezig met voorbereiding naar volgend seizoen en had zelf nog niet achter zijn loon gevraagd omdat hij wist dat ze het moeilijk hadden om licentie te behalen Zulke mensen behandel je met meer respect vind ik |
| 23 Apr 2014, 11:39 |
|
|
forumlegende
Langs de andere kant, klopt dat verhaal van niet-betaling wel?
Janssens zei dat ook vorige keer, maar dat bleek wel niet te kloppen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het zou de eerste misser van Jan Van Lijsebeth niet zijn. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Apr 2014, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Iemand die dat artikel hier eens kan posten? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1534978_10202041863393161_1516853913443788392_o.jpg[/contract] Op 14 dagen kan er toch veel veranderen e,nu zijn het opeens de spelers die niet verder wilden met de rene,FDR steek eerst eens uw hand in eigen boezem en stop met de schuld steeds bij iemand anders te leggen, of was het ook de fout van de spelers dat zijn loon niet werd betaald? En dat er sommige aangeworven spelers niet meekunnen in tweede, das ook de fout van de spelers zeker, maar wie gaf hen een contract? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2014, 12:04 |
|
|
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Van Acker nieuwe trainer. Prima stil gehouden moet ik zeggen. (Bron: hln) Iemand die dat artikel hier eens kan posten? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1534978_10202041863393161_1516853913443788392_o.jpg[/contract] Op 14 dagen kan er toch veel veranderen e,nu zijn het opeens de spelers die niet verder wilden met de rene,FDR steek eerst eens uw hand in eigen boezem en stop met de schuld steeds bij iemand anders te leggen, of was het ook de fout van de spelers dat zijn loon niet werd betaald? En dat er sommige aangeworven spelers niet meekunnen in tweede, das ook de fout van de spelers zeker, maar wie gaf hen een contract? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2014, 12:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Regi Van Acker volgend seizoen.
jammer, ik had graag nog eens voetbal gezien op den Iendracht... ps: met den diejen ga je dat eens moeten doen se, een maand te laat zijn loon betalen of verwachten dat hij 'lief en leed' met de club deelt. Wim Redant en JVL wrijven zich nu al in un handen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Apr 2014, 12:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
willempie schreef: Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Iemand die dat artikel hier eens kan posten? https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1534978_10202041863393161_1516853913443788392_o.jpg Al sta ik achter de beslissing,vind ik het toch wel erg zoals het weer amateuristisch is gebeurd Was nog niet betaald,was bezig met voorbereiding naar volgend seizoen en had zelf nog niet achter zijn loon gevraagd omdat hij wist dat ze het moeilijk hadden om licentie te behalen Zulke mensen behandel je met meer respect vind ik --------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb hier ook gemengde gevoelens bij. Het volgend seizoen is inderdaad enorm belangrijk voor de resultaten in het klassement. We moeten anderzijds ook maximum mogelijk er voor gaan voor een goede klassering volgend seizoen. Die kans om erbij te horen volgend jaar; krijgen we wellicht niet meer. Ik heb enorm respect voor René voor zijn engagent en zijn behaalde resultaten met de huidige zwakke kern. Maar hij verdient absoluut "waardering" voor zijn resultaten. Vooral na die 'dankbare' belofte van het bestuur , na de matematische redding. Zijn ontslag is een ware kaakslag voor hem. Ik kan alleen maar voorstellen om hem de laatste match een warme "danku" toe te schreeuwen.René is absoluut geen slechte trainer en een bekwaam, en warm mens. Misschien wel iets te braaf als volgende jaar; omdat de lat te hoog wordt gelegd , en zulks met met toch wel beperkte middelen. Maar Van Acker is wellicht de beste oplossing voor volgend seizoen. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 23 Apr 2014, 13:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Langs de andere kant, klopt dat verhaal van niet-betaling wel? Janssens zei dat ook vorige keer, maar dat bleek wel niet te kloppen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het zou de eerste misser van Jan Van Lijsebeth niet zijn. ![]() Vraag ik mij ook af. Voor de licentie te krijgen moeten de lonen toch ook in orde zijn (tot moment van indienen of verdedigen wat begin april was)? |
| 23 Apr 2014, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: Regi Van Acker volgend seizoen. jammer, ik had graag nog eens voetbal gezien op den Iendracht... ps: met den diejen ga je dat eens moeten doen se, een maand te laat zijn loon betalen of verwachten dat hij 'lief en leed' met de club deelt. Wim Redant en JVL wrijven zich nu al in un handen. Mmm, voor mij lijkt Regi iemand uit de BVR-school... Dat staat idd niet synoniem voor vrank en vrij aanvalsspel maar er zal wel een organisatie staan en er zal vanuit een bepaald systeem worden gespeeld... Hoop alleen dat we daardoor ook weer niet vervallen in het Depoitre-complex waar onze club zich toch al een aantal jaren in bevindt: kost wat kost een sleurder in de ploeg willen hebben vooraan (of ook al hebben we die niet, elke spits tot zo'n speler proberen maken) waar het middenveld als hij goed draait kan van profiteren en er bij voorkeur ook zelf nog eens 15 binnentrapt ondanks de noeste arbeid maar als het vastzit of niet in de match geraakt, nauwelijks een back-up plan voor handen is... Hopelijk trekt Van Acker lessen dat het ook met beweeglijke spitsen kan zoals hij dit jaar al met Traore (Hoogstraten) en Binst (Hamme) ervoer... Anderzijds kocht hij wel Salou en speelt De Wilde bij Hamme ook meer als pivot... Ben dus echt wel benieuwd... Ik stel vast dat Hoogstraten en dan vooral het aanvallende compartiment beter draait sinds hij er niet meer zit, maar dat is hopelijk enkel scorebordwetenschap... Alvast een weddenschapje voor pakweg midden de voorbereiding of 5 competitiematchen ver in het volgende seizoen: gezien het feit dat zowel hier als op de sociale media de eventuele keuze voor Regi Van Acker door menigeen wordt toegejuicht, ga ik ervan uit dat er heel veel krediet zal worden verleend aan de man door deze mensen en er dus nauwelijks kritiek zal worden geuit in de eerste vijf maanden van zijn aanstelling... Want ik ga er vanuit dat als er nu positie wordt ingenomen, er onvoorwaardelijk trouw zal worden gebleven aan dat standpunt... Ook daar ben ik zeer benieuwd naar... |
| 23 Apr 2014, 13:25 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Still standing ! schreef: Regi Van Acker volgend seizoen. jammer, ik had graag nog eens voetbal gezien op den Iendracht... ps: met den diejen ga je dat eens moeten doen se, een maand te laat zijn loon betalen of verwachten dat hij 'lief en leed' met de club deelt. Wim Redant en JVL wrijven zich nu al in un handen. Mmm, voor mij lijkt Regi iemand uit de BVR-school... Dat staat idd niet synoniem voor vrank en vrij aanvalsspel maar er zal wel een organisatie staan en er zal vanuit een bepaald systeem worden gespeeld... Hoop alleen dat we daardoor ook weer niet vervallen in het Depoitre-complex waar onze club zich toch al een aantal jaren in bevindt: kost wat kost een sleurder in de ploeg willen hebben vooraan (of ook al hebben we die niet, elke spits tot zo'n speler proberen maken) waar het middenveld als hij goed draait kan van profiteren en er bij voorkeur ook zelf nog eens 15 binnentrapt ondanks de noeste arbeid maar als het vastzit of niet in de match geraakt, nauwelijks een back-up plan voor handen is... Hopelijk trekt Van Acker lessen dat het ook met beweeglijke spitsen kan zoals hij dit jaar al met Traore (Hoogstraten) en Binst (Hamme) ervoer... Anderzijds kocht hij wel Salou en speelt De Wilde bij Hamme ook meer als pivot... Ben dus echt wel benieuwd... Ik stel vast dat Hoogstraten en dan vooral het aanvallende compartiment beter draait sinds hij er niet meer zit, maar dat is hopelijk enkel scorebordwetenschap... Alvast een weddenschapje voor pakweg midden de voorbereiding of 5 competitiematchen ver in het volgende seizoen: gezien het feit dat zowel hier als op de sociale media de eventuele keuze voor Regi Van Acker door menigeen wordt toegejuicht, ga ik ervan uit dat er heel veel krediet zal worden verleend aan de man door deze mensen en er dus nauwelijks kritiek zal worden geuit in de eerste vijf maanden van zijn aanstelling... Want ik ga er vanuit dat als er nu positie wordt ingenomen, er onvoorwaardelijk trouw zal worden gebleven aan dat standpunt... Ook daar ben ik zeer benieuwd naar... wat voor zever is dat zeg. Het wil toch niet zeggen omdat je de komst van iemand toejuicht, dat je nadien niet mag zeggen als het slecht is? Mensen hebben een mening, goed of slecht. je kan natuurlijk ook een mening hebben à la onze politiekers. En rond de hete brij draaien. Ik durf het gerust zeggen, ben blij met de komst van Van Acker. En als het niet draait, zal ik dat ook zeggen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Apr 2014, 13:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
As we naa 5 matchen ni op kop stoan est barak...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Apr 2014, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: As we naa 5 matchen ni op kop stoan est barak... ![]() wadde ? ik roep het gewoon nu al: "Regi boiten Regi boiten Regi boiten..." ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Apr 2014, 13:53 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Still standing ! schreef: Regi Van Acker volgend seizoen. jammer, ik had graag nog eens voetbal gezien op den Iendracht... ps: met den diejen ga je dat eens moeten doen se, een maand te laat zijn loon betalen of verwachten dat hij 'lief en leed' met de club deelt. Wim Redant en JVL wrijven zich nu al in un handen. Mmm, voor mij lijkt Regi iemand uit de BVR-school... Dat staat idd niet synoniem voor vrank en vrij aanvalsspel maar er zal wel een organisatie staan en er zal vanuit een bepaald systeem worden gespeeld... Hoop alleen dat we daardoor ook weer niet vervallen in het Depoitre-complex waar onze club zich toch al een aantal jaren in bevindt: kost wat kost een sleurder in de ploeg willen hebben vooraan (of ook al hebben we die niet, elke spits tot zo'n speler proberen maken) waar het middenveld als hij goed draait kan van profiteren en er bij voorkeur ook zelf nog eens 15 binnentrapt ondanks de noeste arbeid maar als het vastzit of niet in de match geraakt, nauwelijks een back-up plan voor handen is... Hopelijk trekt Van Acker lessen dat het ook met beweeglijke spitsen kan zoals hij dit jaar al met Traore (Hoogstraten) en Binst (Hamme) ervoer... Anderzijds kocht hij wel Salou en speelt De Wilde bij Hamme ook meer als pivot... Ben dus echt wel benieuwd... Ik stel vast dat Hoogstraten en dan vooral het aanvallende compartiment beter draait sinds hij er niet meer zit, maar dat is hopelijk enkel scorebordwetenschap... Alvast een weddenschapje voor pakweg midden de voorbereiding of 5 competitiematchen ver in het volgende seizoen: gezien het feit dat zowel hier als op de sociale media de eventuele keuze voor Regi Van Acker door menigeen wordt toegejuicht, ga ik ervan uit dat er heel veel krediet zal worden verleend aan de man door deze mensen en er dus nauwelijks kritiek zal worden geuit in de eerste vijf maanden van zijn aanstelling... Want ik ga er vanuit dat als er nu positie wordt ingenomen, er onvoorwaardelijk trouw zal worden gebleven aan dat standpunt... Ook daar ben ik zeer benieuwd naar... voor 99% akkoord. dat ene percentje is uw vergelijking met BVR. zal er maar niet op ingaan maar snap wel wat ge bedoelt alleszins. nu, voor mij is die zoektocht naar die Depoitre-achtige eigenlijk zo onmogelijk niet hoor. er zitten in 3de zeker een aantal mogelijkheden. ik zag pakweg Vandewalle Marijn ook in die richting evalueren en een fitte Mombongo komt ook aardig in de buurt. waar je zeker gelijk in hebt is dat er tactisch meer gevarïeerd moet kunnen worden op offensief vlak dan toen in de periode Depoitre mogelijk was. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 23 Apr 2014, 14:00, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Apr 2014, 13:54 |
|
| Pagina 136 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 515 Volgende |