|
|
| Pagina 138 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef: Vind trouwens dat voor het tweede jaar op rij Ken Van Damme een zware terugval kent na Nieuwjaar en ook daar zou ik graag de oorzaak van weten... ploegseizoen in Deirremonne ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Apr 2014, 15:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wa een bendeke onderkroipers seg,sommigen hoopten dat Regi trainer zou worden,ze worden op hun grieven bediend en FDR is opeens ne goeien
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2014, 15:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: DT schreef: Vind trouwens dat voor het tweede jaar op rij Ken Van Damme een zware terugval kent na Nieuwjaar en ook daar zou ik graag de oorzaak van weten... ploegseizoen in Deirremonne ? ![]() Neen serieus, heb al enkele matchen gezien dat Ken pas voor het eerst "opduikt" in het spel na 20 minuten... dat is een eigenaardige vaststelling... Bovendien was zijn rol dit jaar veel vaker stoorzender zonder dat het echt resulteerde in effectieve balrecuperatie... En ik vind dat naar hem toe een spijtige vaststelling... |
| 23 Apr 2014, 15:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
FDR heeft blijkbaar wat abonnementen beloofd om niet meer negatief te zijn
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Apr 2014, 15:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Ik hoor steeds in de pers dat ambroise en gounongbe te duur zouden zijn voor ons en ik kan daar inkomen,maar zouden ze dan ipv ze alle twee te nemen niet beter voor ene van de twee gaan?en een alternatief gaan zoeken voor de andere in lagere klasse of beloften van eerste.dan heb je toch al ene degelijke speler binnen vind ik!
| 23 Apr 2014, 15:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Voor mij staan deze posities vast
VDN De Greef-?- Filipovic- Vanbelle De Cuyper-Van Damme-?-? ?-? Eventueel De Greef centraal. Voorts ook nog De Neve, Shkodra, Lievens, Martin die aanstalte maken om de ploeg te halen. Sowieso dus 1 spits, centrale middenvelder en centrale verdediger nodig, rekening houdend dat het Filipovic zijn jaartje teveel kan worden ook.. Er is werk aan de winkel. |
| 23 Apr 2014, 15:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iedereen gaat er al vanuit dat Van Acker de nieuwe trainer wordt, maar in het artikel staat dat ze in vergevorderde onderhandelingen zijn. Kan dus nog afspringen. Al hoop ik van niet, want ik denk ook dat Van Acker een goede keuze zou zijn.
Wat René betreft: hij was een goeie tussenpaus en heeft zijn job gedaan, waarvoor dank. Maar ik denk dat het bestuur de juiste beslissing genomen heeft, want ik zag in hem niet de geschikte man om het volgende seizoen te starten. Ik hoorde trouwens ook al klagen over de ééntonigheid van de trainingen. |
| 23 Apr 2014, 15:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Met het risico om belachelijk over te komen, ik hoop opnieuw op het behoud, en financiële vooruitgang. Liever 14de en 100.000 euro vermindering van de schulden, dan 6de en een financiële status quo.
Ik heb de indruk dat een trainer als Regi het maximale kan halen uit een kern. Misschien is er dus echt een mogelijkheid om wat geld opzij te zetten. |
| 23 Apr 2014, 15:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
gweninho schreef: Voor mij staan deze posities vast VDN De Greef-?- Filipovic- Vanbelle De Cuyper-Van Damme-?-? ?-? Eventueel De Greef centraal. Voorts ook nog De Neve, Shkodra, Lievens, Martin die aanstalte maken om de ploeg te halen. Sowieso dus 1 spits, centrale middenvelder en centrale verdediger nodig, rekening houdend dat het Filipovic zijn jaartje teveel kan worden ook.. Er is werk aan de winkel. Mja, klinkt mooi maar anderzijds zit je nu eenmaal met uw lopende contracten: Lander, Mike, Kevin J., Thomas W. and Niels M. liggen sowieso nog vast hé. |
| 23 Apr 2014, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: gweninho schreef: Voor mij staan deze posities vast VDN De Greef-?- Filipovic- Vanbelle De Cuyper-Van Damme-?-? ?-? Eventueel De Greef centraal. Voorts ook nog De Neve, Shkodra, Lievens, Martin die aanstalte maken om de ploeg te halen. Sowieso dus 1 spits, centrale middenvelder en centrale verdediger nodig, rekening houdend dat het Filipovic zijn jaartje teveel kan worden ook.. Er is werk aan de winkel. Mja, klinkt mooi maar anderzijds zit je nu eenmaal met uw lopende contracten: Lander, Mike, Kevin J., Thomas W. and Niels M. liggen sowieso nog vast hé. Is het toch al afgetrapt? |
| 23 Apr 2014, 16:07 |
|
|
Ancien
zandbergske schreef: Ik hoor steeds in de pers dat ambroise en gounongbe te duur zouden zijn voor ons en ik kan daar inkomen,maar zouden ze dan ipv ze alle twee te nemen niet beter voor ene van de twee gaan?en een alternatief gaan zoeken voor de andere in lagere klasse of beloften van eerste.dan heb je toch al ene degelijke speler binnen vind ik! Ik denk dat beide spelers als alternatieven gelden hoor... Die twee in een ploeg zou op alle gebied een beetje te veel van het goede zijn... |
| 23 Apr 2014, 16:07 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: DT schreef: gweninho schreef: Voor mij staan deze posities vast VDN De Greef-?- Filipovic- Vanbelle De Cuyper-Van Damme-?-? ?-? Eventueel De Greef centraal. Voorts ook nog De Neve, Shkodra, Lievens, Martin die aanstalte maken om de ploeg te halen. Sowieso dus 1 spits, centrale middenvelder en centrale verdediger nodig, rekening houdend dat het Filipovic zijn jaartje teveel kan worden ook.. Er is werk aan de winkel. Mja, klinkt mooi maar anderzijds zit je nu eenmaal met uw lopende contracten: Lander, Mike, Kevin J., Thomas W. and Niels M. liggen sowieso nog vast hé. Is het toch al afgetrapt? Is dat effectief zo? En ik hoop dat je met dat aftrappen toch effectief weg bedoeld zonder dat we er ons broek aan scheuren hé... Geen structuur waarbij hij niet meer fysiek zichtbaar is, maar waar we ze elke maand wel nog moeten leggen achter de schermen... |
| 23 Apr 2014, 16:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
AlostanA schreef: DT schreef: gweninho schreef: Voor mij staan deze posities vast VDN De Greef-?- Filipovic- Vanbelle De Cuyper-Van Damme-?-? ?-? Eventueel De Greef centraal. Voorts ook nog De Neve, Shkodra, Lievens, Martin die aanstalte maken om de ploeg te halen. Sowieso dus 1 spits, centrale middenvelder en centrale verdediger nodig, rekening houdend dat het Filipovic zijn jaartje teveel kan worden ook.. Er is werk aan de winkel. Mja, klinkt mooi maar anderzijds zit je nu eenmaal met uw lopende contracten: Lander, Mike, Kevin J., Thomas W. and Niels M. liggen sowieso nog vast hé. Is het toch al afgetrapt? Ik reken erop dat Lander zijn carriere niet zal kunnen voortzetten, hoe spijtig dat ook is, maar je moet rekening houden met het ergste... Kevin Janssens is er inderdaad nog, maar of die zal willen blijven...maarja weg geraken is ook iets. Weydisch zal volgens mij niet blijven en Martin reken ik erbij, net als Mike dan |
| 23 Apr 2014, 16:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Zijn beiden dan wat te vergelijken vind ge?of zijn ze totaal verschillend.(ambroise en gounogbe)
| 23 Apr 2014, 16:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: AlostanA schreef: DT schreef: Mja, klinkt mooi maar anderzijds zit je nu eenmaal met uw lopende contracten: Lander, Mike, Kevin J., Thomas W. and Niels M. liggen sowieso nog vast hé. Is het toch al afgetrapt? Is dat effectief zo? En ik hoop dat je met dat aftrappen toch effectief weg bedoeld zonder dat we er ons broek aan scheuren hé... Geen structuur waarbij hij niet meer fysiek zichtbaar is, maar waar we ze elke maand wel nog moeten leggen achter de schermen... Ik weet het ook niet zeker, maar ik geloof dat die via spelersvakbond Sporta zijn vrijheid had gekregen. |
| 23 Apr 2014, 16:25 |
|
| Pagina 138 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 515 Volgende |