|
|
| Pagina 164 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Bakkie, ge zetj veel te negatief. ![]() Ik zal eens positief zijn mijne maat heeft na 13 maand eindelijk zijn factuur gekregen,van zijn restaurant bezoek en weet ge wat nu de reden was,ze hadden een verkeerd huis nummer tomme toch.kijk eens aan, mooi mooi mooi ! Moet niet altijd negatief zijn e als het goed is mag men het ook zeggen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2014, 13:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: Ik vertrek volgende week naar Dubai, kzal daar eens rondhoren bij de sjeiks of er ni wa geld te veel is... Ofwel moet ik bij onze klant eens luisteren, das de grootste concurrent van Jan De Nul, misschien vinden die het wel tof om in De Nul zijn hometown wa grote zjaar te verkopen ![]() Zeker doen ![]() |
| 19 Apr 2014, 13:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: misschien vinden wij onze Marc Coucke ook nog eens ? ik hoorde onlangs dat Jan De Nul met Cercle Brugge ondrehandeld zou hebben ivm sponsoring van een van hun supporters. ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren Dat van Amylum toen in eerste was denk ik wel waar. Maar die wilden de ganse boekhouding en inspraak en dat zagen Orlans en co niet zitten. |
| 19 Apr 2014, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Als ze ons 20 jaar geleden niet wilden sponsoren zullen ze het nu zeker niet doen e.
|
| 19 Apr 2014, 13:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Smetje schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren Dat van Amylum toen in eerste was denk ik wel waar. Maar die wilden de ganse boekhouding en inspraak en dat zagen Orlans en co niet zitten. ondertussen weten we allemaal waarom... |
| 19 Apr 2014, 15:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Smetje schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren Dat van Amylum toen in eerste was denk ik wel waar. Maar die wilden de ganse boekhouding en inspraak en dat zagen Orlans en co niet zitten. De sponsordeals die hier ooit zijn afgesloten(allez, die deals die vele supporters hebben gehoord via,via)mochten die allemaal waar zijn geweest...We speelden nu nog steeds in 1ste klasse en deden mee voor de titel. En dit in onze super-de-luxe voetbaltempel! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Apr 2014, 18:35 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: Ik vertrek volgende week naar Dubai, kzal daar eens rondhoren bij de sjeiks of er ni wa geld te veel is... Ofwel moet ik bij onze klant eens luisteren, das de grootste concurrent van Jan De Nul, misschien vinden die het wel tof om in De Nul zijn hometown wa grote zjaar te verkopen ![]() Alé, volgend seizoen DEME op de shirtjes ![]() |
| 20 Apr 2014, 11:06 |
|
|
Reserve
Zouden ze al begonnen zijn met het verbreden van het terrein?
Ze gaan toch niet te lang wachten dat we onze oefenwedstrijden thuis kunnen spelen |
| 28 Apr 2014, 19:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
willempie schreef: Zouden ze al begonnen zijn met het verbreden van het terrein? Ze gaan toch niet te lang wachten dat we onze oefenwedstrijden thuis kunnen spelen Daar moet het beste nog van komen, er gaat nog gelachen worden! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Apr 2014, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
hansken schreef: willempie schreef: Zouden ze al begonnen zijn met het verbreden van het terrein? Ze gaan toch niet te lang wachten dat we onze oefenwedstrijden thuis kunnen spelen Daar moet het beste nog van komen, er gaat nog gelachen worden! ![]() Het gaat al goed de ronde,als da waar is emmen ze ons goed bij onze rekker,wie zijn schuld gaat da weer zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2014, 20:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bakkie schreef: hansken schreef: willempie schreef: Zouden ze al begonnen zijn met het verbreden van het terrein? Ze gaan toch niet te lang wachten dat we onze oefenwedstrijden thuis kunnen spelen Daar moet het beste nog van komen, er gaat nog gelachen worden! ![]() Het gaat al goed de ronde,als da waar is emmen ze ons goed bij onze rekker,wie zijn schuld gaat da weer zijn ![]() ![]() |
| 28 Apr 2014, 20:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bakkie schreef: hansken schreef: willempie schreef: Zouden ze al begonnen zijn met het verbreden van het terrein? Ze gaan toch niet te lang wachten dat we onze oefenwedstrijden thuis kunnen spelen Daar moet het beste nog van komen, er gaat nog gelachen worden! ![]() Het gaat al goed de ronde,als da waar is emmen ze ons goed bij onze rekker,wie zijn schuld gaat da weer zijn ![]() Vertel... |
| 28 Apr 2014, 21:05 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Bakkie schreef: hansken schreef: Daar moet het beste nog van komen, er gaat nog gelachen worden! ![]() Het gaat al goed de ronde,als da waar is emmen ze ons goed bij onze rekker,wie zijn schuld gaat da weer zijn ![]() Vertel... Om eerlijk te zijn wilk et nu ook wel weten... Wie A zegt... _________________ Anti fusieclub! |
| 28 Apr 2014, 21:31 |
|
|
Pauter schreef: zwawi schreef: Bakkie schreef: Het gaat al goed de ronde,als da waar is emmen ze ons goed bij onze rekker,wie zijn schuld gaat da weer zijn ![]() Vertel... Om eerlijk te zijn wilk et nu ook wel weten... Wie A zegt... Ja Hanske da vinnek na toch ook e ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Apr 2014, 21:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Blijkbaar opnieuw een staaltje van professionalisme in de maak?
_________________ MCMXIX |
| 28 Apr 2014, 21:34 |
|
| Pagina 164 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 462 Volgende |