|
|
| Pagina 52 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
waly 2 schreef: Hugo schreef: Laat er den Antwerp maar in blijven, alleen al voor de sfeer en de opbrengst van deze wedstrijd. iedereen gelijk voor de wet. Een beetje een Georges Orwell verhaal dat van den Antwerp… " Iedereen gelijk voor de wet maar sommigen wel een beetje gelijker dan anderen" Guntherken Hofmans zijn " fils à schoonpapa's" smoel al eens goed bekeken ? Middelmatige voetballer die rijk is getrouwd en daardoor denkt dat hij een brein heeft Je kan er bijna een fortuin op verwedden dat die wel genoeg vriendjes heeft links en rechts om die mannen nog effekes in tweede te houden… ( iets wat- akkoord met de Waly, voor sfeer en revenue redenen inderdaad een goede zaak zou zijn voor ons... ) |
| 24 Apr 2014, 22:15 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: waly 2 schreef: Hugo schreef: Laat er den Antwerp maar in blijven, alleen al voor de sfeer en de opbrengst van deze wedstrijd. iedereen gelijk voor de wet. Een beetje een Georges Orwell verhaal dat van den Antwerp… " Iedereen gelijk voor de wet maar sommigen wel een beetje gelijker dan anderen" Guntherken Hofmans zijn " fils à schoonpapa's" smoel al eens goed bekeken ? Middelmatige voetballer die rijk is getrouwd en daardoor denkt dat hij een brein heeft Je kan er bijna een fortuin op verwedden dat die wel genoeg vriendjes heeft links en rechts om die mannen nog effekes in tweede te houden… ( iets wat- akkoord met de Waly, voor sfeer en revenue redenen inderdaad een goede zaak zou zijn voor ons... )vind ik absoluut niet, was jaarlijks goed voor een dozijn goals die Hofmans. Ook een heel aimabel en vriendelijk man. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Apr 2014, 22:30 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: mamananeto schreef: waly 2 schreef: iedereen gelijk voor de wet. Een beetje een Georges Orwell verhaal dat van den Antwerp… " Iedereen gelijk voor de wet maar sommigen wel een beetje gelijker dan anderen" Guntherken Hofmans zijn " fils à schoonpapa's" smoel al eens goed bekeken ? Middelmatige voetballer die rijk is getrouwd en daardoor denkt dat hij een brein heeft Je kan er bijna een fortuin op verwedden dat die wel genoeg vriendjes heeft links en rechts om die mannen nog effekes in tweede te houden… ( iets wat- akkoord met de Waly, voor sfeer en revenue redenen inderdaad een goede zaak zou zijn voor ons... )vind ik absoluut niet, was jaarlijks goed voor een dozijn goals die Hofmans. Ook een heel aimabel en vriendelijk man. ![]() Tja… We mogen ook al eens van mening verschillen nietwaar Elco ? No hard feelings my friend ![]() |
| 24 Apr 2014, 22:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Hoogstraten heeft via het BAS ook zijn licentie binnen.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Apr 2014, 22:46 |
|
|
forumlegende
Gruunwit schreef: Hoogstraten heeft via het BAS ook zijn licentie binnen. Nog drie te gaan en dan heeft uiteindelijk iedereen zijn licentie behaald...zoals voorspeld |
| 25 Apr 2014, 8:07 |
|
|
Freak
voila,de volgende.
RWDM Brussels verschijnt op 29 april voor het BAS om alsnog zijn licentie veilig te stellen. Voorzitter Johan Vermeersch rekent op een investeerder die bereid is om 500.000 euro in de club te pompen. RWDM Brussels heeft al langer dan vandaag te maken met financiële problemen. Volgens Sudpresse ligt het tekort tussen 300.000 en 400.000 euro. Een ,voorlopig nog anonieme, investeerder zou nu bereid zijn gevonden om het gevraagde bedrag op tafel te leggen. "Het gaat om een Brusselse zakenman", legt sportief directeur Karim El Morabet uit. "Ik kan zijn identiteit niet prijsgeven maar dit is wel een serieuze piste. Op dit moment trachten we de laatste modaliteiten af te ronden. Er is nog niets getekend maar de gesprekken zijn in een vergevorderd stadium beland. Het is nu aan de advocaten om alles op papier te zetten." Aangezien RWDM dinsdag voor het BAS moet verschijnen, dringt de tijd. "Op sportief vlak hebben we met bepaalde spelers al een akkoord, maar het is uiteraard wel noodzakelijk om onze licentie te behalen. Hopelijk kan ik binnenkort met zeer goed nieuws uitpakken", besluit El Morabet. |
| 25 Apr 2014, 14:32 |
|
|
forumlegende
En volgend seizoen weer miserie. En het seizoen erna ook, enz...
Zal een serieuze hervorming moeten zijn die iets van die 2e klasse kan maken... |
| 25 Apr 2014, 15:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gertjan Martens en Michael Jonckheere zouden van Oostende naar Roeselare trekken. Lijken me goeie transfers. Ik hoop dat ze er bij ons ook mee bezig zijn, want in tegenstelling tot de meeste andere tweedeklassers bij ons nog geen transferactiviteit.
|
| 29 Apr 2014, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Begint ook serieus lachwekkend te worden....
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... rp_BAS_svz _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 29 Apr 2014, 10:02 |
|
|
Reserve
Smetje schreef: Gertjan Martens en Michael Jonckheere zouden van Oostende naar Roeselare trekken. Lijken me goeie transfers. Ik hoop dat ze er bij ons ook mee bezig zijn, want in tegenstelling tot de meeste andere tweedeklassers bij ons nog geen transferactiviteit. Ze weten zelf nog niet wie de nieuwen trainer is ,laat staan transfers. Dan opnieuw van vooraan af beginnen of spelers wel in plaatje van nieuwe trainer passen. Dus ze hebben nog veel werk |
| 29 Apr 2014, 10:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
willempie schreef: Ze weten zelf nog niet wie de nieuwen trainer is ,laat staan transfers. In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt. |
| 29 Apr 2014, 11:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Smetje schreef: willempie schreef: Ze weten zelf nog niet wie de nieuwen trainer is ,laat staan transfers. In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt. Misschien moeten we allemaal een beetje gas terugnemen. Kijk, René is ontslagen dus moet er een nieuwe trainer komen. Wie dat zal worden zal de toekomst uitwijzen. Het bestuur zal er wel mee bezig zijn en, volgens hun visie en beschikbare middelen, wel de juiste keuze maken. Er was ook veel twijfel rond de licentie voor volgend jaar en dat is uiteindelijk ook goed uitgedraaid. Regi geniet mijn voorkeur maar moest het dan toch iemand anders worden, so be it. Veel belangrijker, althans in mijn ogen, is de uitbouw van de ploeg naar volgend seizoen toe. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Apr 2014, 11:49 |
|
|
forumlegende
jammen schreef: Smetje schreef: willempie schreef: Ze weten zelf nog niet wie de nieuwen trainer is ,laat staan transfers. In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt. Misschien moeten we allemaal een beetje gas terugnemen. Kijk, René is ontslagen dus moet er een nieuwe trainer komen. Wie dat zal worden zal de toekomst uitwijzen. Het bestuur zal er wel mee bezig zijn en, volgens hun visie en beschikbare middelen, wel de juiste keuze maken. Er was ook veel twijfel rond de licentie voor volgend jaar en dat is uiteindelijk ook goed uitgedraaid. Regi geniet mijn voorkeur maar moest het dan toch iemand anders worden, so be it. Veel belangrijker, althans in mijn ogen, is de uitbouw van de ploeg naar volgend seizoen toe. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 29 Apr 2014, 12:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: willempie schreef: Ze weten zelf nog niet wie de nieuwen trainer is ,laat staan transfers. In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt. mja. als EA al 2de keuze zou zijn na -met alle respect- VW Hamme.Uiteindelijk was Regi trainer van Hoogstraten, ploeg waar hij voetballend én resultaatsgewijs geen wonderen mee deed en waar hij gezien de resultaten van Highstreets nadien toch ook niet het maximum uithaalde (ok, niet helemaal eerlijk, I know) . VW Hamme zou zich ook zonder Regi redden. die hun voorlijn afgelopen seizoen is volgens mij beter dan de onze ik volg DT in deze: verlaat de platgetreden paden. neuzel bij Boussu, Vise, Ath, ploegen uit top in 3de die niet overgaan... de trainer van Boussu heeft toch al wat bewezen, die Stevance kan iets, die Gerras maakte 2 goals tegen ons op een positie die bij ons niet incontournable is... Regi weet de witte merels in de spits blijkbaar ook niet lopen se. zie Boere, Salou, Struikelkermgoalstruikelmans... allez, misschien ben ik te bevooroordeeld wat de Regi betreft. _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Apr 2014, 12:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: jammen schreef: Smetje schreef: In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt. Misschien moeten we allemaal een beetje gas terugnemen. Kijk, René is ontslagen dus moet er een nieuwe trainer komen. Wie dat zal worden zal de toekomst uitwijzen. Het bestuur zal er wel mee bezig zijn en, volgens hun visie en beschikbare middelen, wel de juiste keuze maken. Er was ook veel twijfel rond de licentie voor volgend jaar en dat is uiteindelijk ook goed uitgedraaid. Regi geniet mijn voorkeur maar moest het dan toch iemand anders worden, so be it. Veel belangrijker, althans in mijn ogen, is de uitbouw van de ploeg naar volgend seizoen toe. ![]() Ogen openen en lezen wat er staat. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Apr 2014, 12:14 |
|
| Pagina 52 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 76 Volgende |