|
|
| Pagina 149 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De Jean schreef: Op papier ben ik tevreden met het aantrekken van iemand als Ratko. Het doel dit seizoen moet zijn om top tien te halen, maar om vooral financieel goede zaken te doen. Iedereen weet dat ze een pak minder abonnementen zullen hebben dan vorig seizoen door die circustent, dus hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij het bepalen van het aankoopbeleid. Tot nu toe lijkt dat wel zo. Moesten ze niet bij de eerste acht eindigen of ben ik mis? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Mei 2014, 13:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jeroen schreef: Die Kevin Janssens gaan ze toch nog van de hand (proberen) te doen, mag ik hopen... Dat denk/hoop ik ook. En als je daar van af raakt, kan je aan Moreels denken als vervanger. |
| 05 Mei 2014, 13:10 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: De Jean schreef: Op papier ben ik tevreden met het aantrekken van iemand als Ratko. Het doel dit seizoen moet zijn om top tien te halen, maar om vooral financieel goede zaken te doen. Iedereen weet dat ze een pak minder abonnementen zullen hebben dan vorig seizoen door die circustent, dus hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij het bepalen van het aankoopbeleid. Tot nu toe lijkt dat wel zo. Moesten ze niet bij de eerste acht eindigen of ben ik mis? Eerste 8 (klopt Hugo ) |
| 05 Mei 2014, 13:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Die Kevin Janssens gaan ze toch nog van de hand (proberen) te doen, mag ik hopen... Volgens de kernevaluatie op de officiële site lijkt me dat toch weinig waarschijnlijk... Bovendien: wie is er geïnteresseerd om iemand met zo'n contract na zo'n teleurstellend seizoen over te nemen? Tenzij CJ Vanderbiest zo zot krijgt om Kevin in eerste een kans te geven, vrees ik dat we hem nog een seizoen lang gaan kunnen bewonderen... Btw - voor alle Wouter Moreels-adapten: probeer u zelf een beeld te vormen van de huidige Wouter Moreels op basis van de beelden op de website van Deinze... Het is die Wouter die je wil aantrekken, niet de Wouter die drie seizoenen geleden alles kapot speelde in derde hé... En nogmaals: ik heb niks tegen Wouter maar ik denk gewoon dat hij niet de missing link is die we zoeken... Misschien kan Lolo4ever iets meer aangeven over Wouter want volgt hem denk ik iets meer van nabij dan ikzelf? Speelt bij Deinze ook meer op de flank dan centraal wat ook een impact kan hebben op zijn prestaties natuurlijk... |
| 05 Mei 2014, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Cont(R)act al getekend
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 05 Mei 2014, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Mei 2014, 16:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Onderkroiper schreef: Contact al getekend ![]() Nu zijn contract nog. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 05 Mei 2014, 17:26 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Een transfer in de lijn van het huidige Eendracht Aalst (beleid).
1. Speler die al kunnen scoren heeft, maar niet het huidig seizoen door... 2. Langdurige blessure (gehad) 3. Niet meteen een naam waarvan je denkt, 'mmmm, ziet er goed uit...' zoals de namen die hier al circuleerden (Goungondingskes, Ambroise...) 4. Komende van een ploeg uit de staart van tweede 5. Sowieso twijfeltransfer Nu nog onze spits uit derde klasse en een middenvelder uit Holland (of omgekeerd) en we zijn er voor een nieuw en uitdagend seizoen!! Olé; Olé Pas op, ik had het nie anders verwacht hoor...ze zijn namelijk geen middelen, ma ja, ieder jaar kijk je er toch hoopvol naar uit. Desalniettemin, als hij plots begint te spelen als nen De Bilde, des te beter! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Mei 2014, 21:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: Een transfer in de lijn van het huidige Eendracht Aalst (beleid). 1. Speler die al kunnen scoren heeft, maar niet het huidig seizoen door... 2. Langdurige blessure (gehad) 3. Niet meteen een naam waarvan je denkt, 'mmmm, ziet er goed uit...' zoals de namen die hier al circuleerden (Goungondingskes, Ambroise...) 4. Komende van een ploeg uit de staart van tweede 5. Sowieso twijfeltransfer Nu nog onze spits uit derde klasse en een middenvelder uit Holland (of omgekeerd) en we zijn er voor een nieuw en uitdagend seizoen!! Olé; Olé Pas op, ik had het nie anders verwacht hoor...ze zijn namelijk geen middelen, ma ja, ieder jaar kijk je er toch hoopvol naar uit. Desalniettemin, als hij plots begint te spelen als nen De Bilde, des te beter! Ach kom, Gounongbe en Ambroise werden pas "goede" namen nadat ze een tiental keer tijdens het afgelopen seizoen op dit forum werden gedropt... Voorheen wist niemand over wie het ging en achteraf zijn het precies de referenties... Dat er hier nog liever namen dan kwaliteit zien komen, ondanks de voorbeelden van de afgelopen jaren, gaat er bij mij niet in... Liever een topspits uit derde klasse dan een overbetaalde naam uit tweede die bezwijkt onder de druk... |
| 06 Mei 2014, 8:24 |
|
|
forumlegende
DT schreef: witzwet schreef: Een transfer in de lijn van het huidige Eendracht Aalst (beleid). 1. Speler die al kunnen scoren heeft, maar niet het huidig seizoen door... 2. Langdurige blessure (gehad) 3. Niet meteen een naam waarvan je denkt, 'mmmm, ziet er goed uit...' zoals de namen die hier al circuleerden (Goungondingskes, Ambroise...) 4. Komende van een ploeg uit de staart van tweede 5. Sowieso twijfeltransfer Nu nog onze spits uit derde klasse en een middenvelder uit Holland (of omgekeerd) en we zijn er voor een nieuw en uitdagend seizoen!! Olé; Olé Pas op, ik had het nie anders verwacht hoor...ze zijn namelijk geen middelen, ma ja, ieder jaar kijk je er toch hoopvol naar uit. Desalniettemin, als hij plots begint te spelen als nen De Bilde, des te beter! Ach kom, Gounongbe en Ambroise werden pas "goede" namen nadat ze een tiental keer tijdens het afgelopen seizoen op dit forum werden gedropt... Voorheen wist niemand over wie het ging en achteraf zijn het precies de referenties... Dat er hier nog liever namen dan kwaliteit zien komen, ondanks de voorbeelden van de afgelopen jaren, gaat er bij mij niet in... Liever een topspits uit derde klasse dan een overbetaalde naam uit tweede die bezwijkt onder de druk... pardon? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 8:41 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: witzwet schreef: Een transfer in de lijn van het huidige Eendracht Aalst (beleid). 1. Speler die al kunnen scoren heeft, maar niet het huidig seizoen door... 2. Langdurige blessure (gehad) 3. Niet meteen een naam waarvan je denkt, 'mmmm, ziet er goed uit...' zoals de namen die hier al circuleerden (Goungondingskes, Ambroise...) 4. Komende van een ploeg uit de staart van tweede 5. Sowieso twijfeltransfer Nu nog onze spits uit derde klasse en een middenvelder uit Holland (of omgekeerd) en we zijn er voor een nieuw en uitdagend seizoen!! Olé; Olé Pas op, ik had het nie anders verwacht hoor...ze zijn namelijk geen middelen, ma ja, ieder jaar kijk je er toch hoopvol naar uit. Desalniettemin, als hij plots begint te spelen als nen De Bilde, des te beter! Ach kom, Gounongbe en Ambroise werden pas "goede" namen nadat ze een tiental keer tijdens het afgelopen seizoen op dit forum werden gedropt... Voorheen wist niemand over wie het ging en achteraf zijn het precies de referenties... Dat er hier nog liever namen dan kwaliteit zien komen, ondanks de voorbeelden van de afgelopen jaren, gaat er bij mij niet in... Liever een topspits uit derde klasse dan een overbetaalde naam uit tweede die bezwijkt onder de druk... pardon? ![]() Komaan hé El Corredor, ik heb het over de grote meerderheid van het forum en zelfs de supporters van Eendracht Aalst in het algemeen: toen dezelfde namen hier vorig seizoen werden gepost, viel een heel pak mensen uit de lucht (Gounongbe was een tijd geblesseerd bij RWDM en Ambroise was zelfs geen onbetwist basisspeler bij Tubize)... Dat die namen dan nu gebruikt worden om het beleid te hekelen, vind ik er gewoon over... |
| 06 Mei 2014, 8:50 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Ach kom, Gounongbe en Ambroise werden pas "goede" namen nadat ze een tiental keer tijdens het afgelopen seizoen op dit forum werden gedropt... Voorheen wist niemand over wie het ging en achteraf zijn het precies de referenties... Dat er hier nog liever namen dan kwaliteit zien komen, ondanks de voorbeelden van de afgelopen jaren, gaat er bij mij niet in... Liever een topspits uit derde klasse dan een overbetaalde naam uit tweede die bezwijkt onder de druk... pardon? ![]() Komaan hé El Corredor, ik heb het over de grote meerderheid van het forum en zelfs de supporters van Eendracht Aalst in het algemeen: toen dezelfde namen hier vorig seizoen werden gepost, viel een heel pak mensen uit de lucht (Gounongbe was een tijd geblesseerd bij RWDM en Ambroise was zelfs geen onbetwist basisspeler bij Tubize)... Dat die namen dan nu gebruikt worden om het beleid te hekelen, vind ik er gewoon over... grote meerderheid akkoord, maar toch niet iedereen. ge moet nu ook niet doen of enkel jij het warm water hebt uitgevonden hé zeg. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 8:55 |
|
|
forumlegende
onze derde doelman Lenny Dobbelaere, verkast ook naar Londerzeel.
de transfer van GertJan Verhoeven werd geregeld door Thomas Troch. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 9:02 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: pardon? ![]() Komaan hé El Corredor, ik heb het over de grote meerderheid van het forum en zelfs de supporters van Eendracht Aalst in het algemeen: toen dezelfde namen hier vorig seizoen werden gepost, viel een heel pak mensen uit de lucht (Gounongbe was een tijd geblesseerd bij RWDM en Ambroise was zelfs geen onbetwist basisspeler bij Tubize)... Dat die namen dan nu gebruikt worden om het beleid te hekelen, vind ik er gewoon over... grote meerderheid akkoord, maar toch niet iedereen. ge moet nu ook niet doen of enkel jij het warm water hebt uitgevonden hé zeg. Oeh korte teentjes zenne vriend... Maar begrijpend lezen is blijkbaar ook niet iedereen gegeven... Lees mijn initiële reactie op witzwet nog eens en het zal al veel minder zijn met uw warm water... |
| 06 Mei 2014, 9:04 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Komaan hé El Corredor, ik heb het over de grote meerderheid van het forum en zelfs de supporters van Eendracht Aalst in het algemeen: toen dezelfde namen hier vorig seizoen werden gepost, viel een heel pak mensen uit de lucht (Gounongbe was een tijd geblesseerd bij RWDM en Ambroise was zelfs geen onbetwist basisspeler bij Tubize)... Dat die namen dan nu gebruikt worden om het beleid te hekelen, vind ik er gewoon over... grote meerderheid akkoord, maar toch niet iedereen. ge moet nu ook niet doen of enkel jij het warm water hebt uitgevonden hé zeg. Oeh korte teentjes zenne vriend... Maar begrijpend lezen is blijkbaar ook niet iedereen gegeven... Lees mijn initiële reactie op witzwet nog eens en het zal al veel minder zijn met uw warm water... nog iemand een euro? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 9:15 |
|
|
Nationale Ploeg
witzwet schreef: Een transfer in de lijn van het huidige Eendracht Aalst (beleid). 1. Speler die al kunnen scoren heeft, maar niet het huidig seizoen door... 2. Langdurige blessure (gehad) 3. Niet meteen een naam waarvan je denkt, 'mmmm, ziet er goed uit...' zoals de namen die hier al circuleerden (Goungondingskes, Ambroise...) 4. Komende van een ploeg uit de staart van tweede 5. Sowieso twijfeltransfer Nu nog onze spits uit derde klasse en een middenvelder uit Holland (of omgekeerd) en we zijn er voor een nieuw en uitdagend seizoen!! Olé; Olé Pas op, ik had het nie anders verwacht hoor...ze zijn namelijk geen middelen, ma ja, ieder jaar kijk je er toch hoopvol naar uit. Desalniettemin, als hij plots begint te spelen als nen De Bilde, des te beter! toen destijds ene Depoitre uit de jeugd van Peruwelz hier landde, stonden er ook niet te veel te juichen... tegenwoordig kunnen we al spelers die bij andere 2deklassers kunnen bijtekenen aantrekken... voorts toch even kanttekenen dat Goungondingskes, Ambroise... in hun carrière eveneens nogal eens geblesseerd aan de kant gezeten hebben... de verwachtingen liggen bij sommige misschien té hoog. wij zijn Club-smijt-er-maar-mee-Brehhe niet he. tiens, ben precies in een "..." periode vandaag. _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Mei 2014, 10:06 |
|
| Pagina 149 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 515 Volgende |