|
|
| Pagina 151 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
ik zie liever een Binst komen dan de zoveelste Dendertransfer. (cfr. Bael)
de vijftal keer dat ik hem dit jaar aan het werk zag, viel hij me telkens mee die Binst. Heeft ook wel een goeie mentaliteit. Bij balverlies niet te vies van de fout zelf recht te zetten. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 15:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
El Corredor (Light) schreef: ik zie liever een Binst komen dan de zoveelste Dendertransfer. (cfr. Bael) de vijftal keer dat ik hem dit jaar aan het werk zag, viel hij me telkens mee die Binst. Heeft ook wel een goeie mentaliteit. Bij balverlies niet te vies van de fout zelf recht te zetten. Dat zal de regie graag zien!( en al gezien hebben) ![]() |
| 06 Mei 2014, 16:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Twijfelen over Koffi, maar wel Gounongbe aantrekken? Alle twee goeie spitsen, maar Koffi scoort toch vlotter. Als ze hem in Westerlo niet meer willen, mag die gerust naar hier komen. Maar zal ook wel onbetaalbaar zijn. Dat kan wel zijn, maar itt bij Boussu speelt een Koffi bij Westerlo niet alleen vooraan hé... D'er loopt daar ne zekere MacDonald en Kevin moet daar effectief mee samen spelen... En blijkbaar is samenspelen en combineren niet de sterkste kant van Koffi... Bij Boussu werd nagenoeg het hele systeem op Koffi afgesteld, bij Westerlo is dat wel anders... Daarmee dat ik bij ons niet zeker ben of zo'n topspitsen van naam hier wel zouden aarden, simpelweg omdat die kerels vaak gewoon zijn dat de bal op hun maat tot bij hen wordt gebracht en laat ons stellen dat dat niet meteen de kwaliteit is geweest van onze ploeg de laatste jaren... Vraag eens aan Stavros als typische 16m spits hoe hij hier op zijn wenken werd bediend... En ik liet de naam van Koffi vallen omdat men hier liever "namen" wil zien, ongeacht de prijs, dan kwaliteit... Als je die weg effectief wil opgaan, pak je dan best een speler die het gewoon is om alleen de aanval te dragen... Een Ambroise bijvoorbeeld zie ik dat veel minder doen... |
| 06 Mei 2014, 16:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk/ hoop dat een Regi Van Acker toch op een verstandigere manier had omgesprongen met den Stavros dan Chris - tactvol - Janssens dat hier had gedaan ?
Het erge was dan nog dat die laatste uit pure armoede uiteindelijk toch nog Stavros in e armen heeft moeten sluiten om zijn eigen vel te moeten redden. Ik kan mij niet voorstellen dat een Regi Van Acker zo overtuigd van zijn eigen gelijk gaat zijn op dat vlak. Een spits die er het een jaar 14 (?) in het mandje legt gaat diene het jaar nadien niet opsoeperen denk ik zo. Soit, het verhaal Glouftsis had hier sowieso wel uitgezongen geweest, maar je had uit dit seizoen toch veel meer uit Stavros MOETEN halen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Mei 2014, 20:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Cerigioni van OHL (ex-lommel) zou een toptransfer zijn en perfect passen bij wat we zoeken! Al vrees ik dat hij ook geen spek voor onze bek zal zijn..
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Mei 2014, 23:10 |
|
|
Freak
ze willen stevance van boussu dour.
|
| 07 Mei 2014, 7:54 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: ze willen stevance van boussu dour. willen is één ding, kunnen betalen een ander. ![]() naar wat ik gehoord heb, is die voorlopig wel te duur. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 07 Mei 2014, 8:05 |
|
|
Reserve
Jore trompet mag van Lokeren voor een jaar uitgeleend worden om meer speelminuten te krijgen
Zou dat niets voor ons zijn ;stevige middenvelder uit de streek(buggenhout den ik) |
| 07 Mei 2014, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg
willempie schreef: Jore trompet mag van Lokeren voor een jaar uitgeleend worden om meer speelminuten te krijgen Zou dat niets voor ons zijn ;stevige middenvelder uit de streek(buggenhout den ik) ze hebben aangegeven van niet met huurspelers te willen werken, dus denk niet dat die in het plaatje past op dat vlak. geen huurtrompetten, we zorgen wel voor onze eigen muziek _________________ may the FORCE be with you. |
| 07 Mei 2014, 10:24 |
|
|
Reserve
Still standing ! schreef: willempie schreef: Jore trompet mag van Lokeren voor een jaar uitgeleend worden om meer speelminuten te krijgen Zou dat niets voor ons zijn ;stevige middenvelder uit de streek(buggenhout den ik) ze hebben aangegeven van niet met huurspelers te willen werken, dus denk niet dat die in het plaatje past op dat vlak. geen huurtrompetten, we zorgen wel voor onze eigen muziek Ja huren willen ze niet en betalen kunnen ze niet |
| 07 Mei 2014, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg
willempie schreef: Still standing ! schreef: willempie schreef: Jore trompet mag van Lokeren voor een jaar uitgeleend worden om meer speelminuten te krijgen Zou dat niets voor ons zijn ;stevige middenvelder uit de streek(buggenhout den ik) ze hebben aangegeven van niet met huurspelers te willen werken, dus denk niet dat die in het plaatje past op dat vlak. geen huurtrompetten, we zorgen wel voor onze eigen muziek Ja huren willen ze niet en betalen kunnen ze niet klopt. we zouden er beter mee stoppen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 07 Mei 2014, 11:00 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: ze willen stevance van boussu dour. willen is één ding, kunnen betalen een ander. ![]() naar wat ik gehoord heb, is die voorlopig wel te duur. Als die Stevance wil mag die per direct komen.Zag die 4 keer aan het werk, en is volgens mij het soort spits dat we nodig hebben. Heeft iets van Depoitre - maar dan enkele centimeters kleiner.. ![]() |
| 07 Mei 2014, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: ze willen stevance van boussu dour. willen is één ding, kunnen betalen een ander. ![]() naar wat ik gehoord heb, is die voorlopig wel te duur. Als die Stevance wil mag die per direct komen.Zag die 4 keer aan het werk, en is volgens mij het soort spits dat we nodig hebben. Heeft iets van Depoitre - maar dan enkele centimeters kleiner.. ![]() Hopelijk scoort hij iets vlotter dan de lolo ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mei 2014, 11:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: ze willen stevance van boussu dour. willen is één ding, kunnen betalen een ander. ![]() naar wat ik gehoord heb, is die voorlopig wel te duur. Als die Stevance wil mag die per direct komen.Zag die 4 keer aan het werk, en is volgens mij het soort spits dat we nodig hebben. Heeft iets van Depoitre - maar dan enkele centimeters kleiner.. ![]() Qua postuur is hij vergelijkbaar met Depoitre, maar voetballend toch wel een verschil? Is toch veel meer tweede spits dan echt pure targetman (zeker toen Koffi nog in de ploeg stond)... Cerigioni had inderdaad ook al aangegeven dat hij niet te beroerd was om weer in tweede klasse aan de slag te gaan volgend seizoen, maar zelfs indien financieel haalbaar, zal die in dat geval wel naar zijn roots (dus: Lommel) trekken zeker? Trompet is zeker een goeie voetballer, maar gezien zijn status zal die wel bij een andere eersteklasser aan de bak kunnen... Naar Oostende bijvoorbeeld in de plaats van Vico... Ik denk niet dat je bij een top zes club uit eerste aanstuurt op een vertrek om dan in tweede klasse bij een middenmotor aan de slag te gaan... |
| 07 Mei 2014, 11:39 |
|
|
Nationale Ploeg
[/quote]
Hopelijk scoort hij iets vlotter dan de lolo [/quote]11 goals afgelopen seizoen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 07 Mei 2014, 11:43 |
|
| Pagina 151 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 515 Volgende |