|
|
| Pagina 153 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: willempie schreef: In de zoektocht naar een spits is Mathieu Cornet van virton een van de pistes bij Aalst De 23 jarige waal scoorde dit seizoen zeven keer zijn ze inderdaad mee aan het praten. Komst van Binst gaat moeilijk worden. Verrassend... Als je echt op zoek zou gaan naar een kopie van Depoitre kom je qua bouw en gestalte inderdaad bij Mathieu Cornet uit, maar ik dacht dat ze met Vansimpsen die positie al hadden ingevuld? Zou nu toch eerder op zoek gaan naar een zwervende spits ipv naar een tweede targetman... Heeft die ooit niet bij Beerschot gespeeld,of was dat nen anderen Cornet |
| 09 Mei 2014, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
willempie schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: zijn ze inderdaad mee aan het praten. Komst van Binst gaat moeilijk worden. Verrassend... Als je echt op zoek zou gaan naar een kopie van Depoitre kom je qua bouw en gestalte inderdaad bij Mathieu Cornet uit, maar ik dacht dat ze met Vansimpsen die positie al hadden ingevuld? Zou nu toch eerder op zoek gaan naar een zwervende spits ipv naar een tweede targetman... Heeft die ooit niet bij Beerschot gespeeld,of was dat nen anderen Cornet Yep, da's dezelfde... Is eigenlijk een Standard-jeugdproduct... |
| 09 Mei 2014, 9:48 |
|
|
forumlegende
het is toch met Mathieu da ze aan 't klappen zijn hé, en nie met Joris Cornet?
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Mei 2014, 10:46 |
|
|
Junior
Of met cornetto lol..... moeten er nog cremmekes zen
![]() |
| 09 Mei 2014, 11:25 |
|
|
Nationale Ploeg
hansken schreef: Ze hopen tegen de supportersvergadering een nieuwe speler voor te stellen.. hopelijk een extra spits of sterke verdediger! Is er iemand trouwens wat vragen aan het bundelen voor die supportersvergadering? |
| 09 Mei 2014, 11:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ik heb er al enkele klaar staan ja.. Maar ik stuur ze niet op voorhand door, anders heeft hij zijn uitleg toch al klaar..
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Mei 2014, 12:54 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Ik heb er al enkele klaar staan ja.. Maar ik stuur ze niet op voorhand door, anders heeft hij zijn uitleg toch al klaar.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Mei 2014, 12:56 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: hansken schreef: Ze hopen tegen de supportersvergadering een nieuwe speler voor te stellen.. hopelijk een extra spits of sterke verdediger! Is er iemand trouwens wat vragen aan het bundelen voor die supportersvergadering? nee, daar steek ik geen tijd meer in. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Mei 2014, 13:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Op de officiele site staat trouwens: inschrijven hiervoor kan via het secretariaat. Das toch nog nooit geweest dat ge u hiervoor moest inschrijven?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Mei 2014, 13:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
hansken schreef: Op de officiele site staat trouwens: inschrijven hiervoor kan via het secretariaat. Das toch nog nooit geweest dat ge u hiervoor moest inschrijven? Ik zou willen vragen waarom Saskia niet antwoord als je haar een mail stuurt met een vraag , maar dat zal ze waarschijnlijk niet bij de vragen voegen ![]() |
| 09 Mei 2014, 13:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
eendrachter'80 schreef: hansken schreef: Op de officiele site staat trouwens: inschrijven hiervoor kan via het secretariaat. Das toch nog nooit geweest dat ge u hiervoor moest inschrijven? Ik zou willen vragen waarom Saskia niet antwoord als je haar een mail stuurt met een vraag , maar dat zal ze waarschijnlijk niet bij de vragen voegen ![]() das toch iets waar ik geen enkel probleem bij ondervind hoor bij communicatie via mail naar ea medewerker(s)... mailtje gestuurd en zelfde dag nog antwoord gekregen ....is steeds zo geweest, waar zit het verschil ? ![]() |
| 09 Mei 2014, 13:50 |
|
|
supersossis schreef: eendrachter'80 schreef: hansken schreef: Op de officiele site staat trouwens: inschrijven hiervoor kan via het secretariaat. Das toch nog nooit geweest dat ge u hiervoor moest inschrijven? Ik zou willen vragen waarom Saskia niet antwoord als je haar een mail stuurt met een vraag , maar dat zal ze waarschijnlijk niet bij de vragen voegen ![]() das toch iets waar ik geen enkel probleem bij ondervind hoor bij communicatie via mail naar ea medewerker(s)... mailtje gestuurd en zelfde dag nog antwoord gekregen ....is steeds zo geweest, waar zit het verschil ? ![]() awel ik niet ik heb een maand voor de Paasmatch gevraagd of die match op Paaszondag zou doorgaan , en daar moet ik nog altijd antwoord op krijgen |
| 10 Mei 2014, 1:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
eendrachter'80 schreef: supersossis schreef: eendrachter'80 schreef: Ik zou willen vragen waarom Saskia niet antwoord als je haar een mail stuurt met een vraag , maar dat zal ze waarschijnlijk niet bij de vragen voegen ![]() das toch iets waar ik geen enkel probleem bij ondervind hoor bij communicatie via mail naar ea medewerker(s)... mailtje gestuurd en zelfde dag nog antwoord gekregen ....is steeds zo geweest, waar zit het verschil ? ![]() awel ik niet ik heb een maand voor de Paasmatch gevraagd of die match op Paaszondag zou doorgaan , en daar moet ik nog altijd antwoord op krijgen |
| 11 Mei 2014, 0:03 |
|
|
chunga schreef: eendrachter'80 schreef: supersossis schreef: das toch iets waar ik geen enkel probleem bij ondervind hoor bij communicatie via mail naar ea medewerker(s)... mailtje gestuurd en zelfde dag nog antwoord gekregen ....is steeds zo geweest, waar zit het verschil ? ![]() awel ik niet ik heb een maand voor de Paasmatch gevraagd of die match op Paaszondag zou doorgaan , en daar moet ik nog altijd antwoord op krijgen Mr den achterlijken, ik heb 2 kleinkinderen die met Pasen eitjes komen rapen en daarvoor had ik graag geweten of die match wel degelijk op Pasen zou doorgaan , of zou het misschien de eerste keer zijn dat er een match verlegd wordt , doe zo verder en binnen kort zit je hier nog met 5 man op jullie forum |
| 11 Mei 2014, 12:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik denk dat er hier bedoeld wordt dat een eventueel antwoord van Saskia momenteel vijgen na Pasen zijn...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mei 2014, 13:45 |
|
| Pagina 153 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 515 Volgende |