|
|
| Pagina 158 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zou het niet beter zijn dat ze Van Steenbrugghe houden? Hij heeft toch een contract tot einde jaar. Want als die fit is, speelt hij altijd! Idem voor Nelis, Weydisch en Ndefe: die hebben allemaal een contract tot juni 2015. Tenzij je hen kunt verhuren, natuurlijk. Maar contract verbreken, is altijd betalen, en ik denk dat we zeer zuinig moeten omspringen met de financiële middelen.
Zoals de kern er nu uit zit, hebben we nog 3 gaten in de kern (met bij voorkeur dubbele bezetting voor elke positie): GK: Van Den Noortgaete en Kempeneer BL: Vanbelle en ??? CV: Lievens, Filipovic, Bogaerts en De Greef BR: Smet en Geenens LM: K. Janssens en Martin VM: Van Damme en De Neve AM: Ph. Janssens en Shkodra RM: De Cuyper en ??? Aanval: Bael, Van Der Hoeven, Vansimpsen en ??? Weydisch kan perfect wedijveren met De Cuyper, en Nelis moet maar concurreren met Vansimpsen (zelfde type). Niet vergeten dat die gast nog altijd maar 20 jaar of zoiets is, hé! |
| 17 Mei 2014, 9:17 |
|
|
Vaste Waarde
Zienaa schreef: Martin komt toch terug, en die scoorde toch ook regelmatig. Martin heeft in 2012-2013 vier goals en in 2013-2014 één goal gemaakt. Zo vet is dat toch ook niet! |
| 17 Mei 2014, 9:24 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Zou het niet beter zijn dat ze Van Steenbrugghe houden? Hij heeft toch een contract tot einde jaar. Want als die fit is, speelt hij altijd! Idem voor Nelis, Weydisch en Ndefe: die hebben allemaal een contract tot juni 2015. Tenzij je hen kunt verhuren, natuurlijk. Maar contract verbreken, is altijd betalen, en ik denk dat we zeer zuinig moeten omspringen met de financiële middelen. Zoals de kern er nu uit zit, hebben we nog 3 gaten in de kern (met bij voorkeur dubbele bezetting voor elke positie): GK: Van Den Noortgaete en Kempeneer BL: Vanbelle en ??? CV: Lievens, Filipovic, Bogaerts en De Greef BR: Smet en Geenens LM: K. Janssens en Martin VM: Van Damme en De Neve AM: Ph. Janssens en Shkodra RM: De Cuyper en ??? Aanval: Bael, Van Der Hoeven, Vansimpsen en ??? Weydisch kan perfect wedijveren met De Cuyper, en Nelis moet maar concurreren met Vansimpsen (zelfde type). Niet vergeten dat die gast nog altijd maar 20 jaar of zoiets is, hé! van steenbrugghe was dit jaar nooit fit, en het lijkt me een chronisch probleem. Je haalt daar Ndefe en Nelis aan zeg. Die Nelis als die fit was, kregen Van Belle, Bael zelfs de voorkeur, dan mag je je als jeugdspeler toch ook zorgen maken. Het lijkt me een speler voor derde, vierde klasse. Die Geenens en Vanderhoeven zitten er dit jaar gewoon bij om den hoop te vullen, en ook omdat de liquide middelen beperkt zijn. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Mei 2014, 11:56 |
|
|
Ancien
filip.dhose schreef: Zou het niet beter zijn dat ze Van Steenbrugghe houden? Hij heeft toch een contract tot einde jaar. Want als die fit is, speelt hij altijd! Idem voor Nelis, Weydisch en Ndefe: die hebben allemaal een contract tot juni 2015. Tenzij je hen kunt verhuren, natuurlijk. Maar contract verbreken, is altijd betalen, en ik denk dat we zeer zuinig moeten omspringen met de financiële middelen. Zoals de kern er nu uit zit, hebben we nog 3 gaten in de kern (met bij voorkeur dubbele bezetting voor elke positie): GK: Van Den Noortgaete en Kempeneer BL: Vanbelle en ??? CV: Lievens, Filipovic, Bogaerts en De Greef BR: Smet en Geenens LM: K. Janssens en Martin VM: Van Damme en De Neve AM: Ph. Janssens en Shkodra RM: De Cuyper en ??? Aanval: Bael, Van Der Hoeven, Vansimpsen en ??? Weydisch kan perfect wedijveren met De Cuyper, en Nelis moet maar concurreren met Vansimpsen (zelfde type). Niet vergeten dat die gast nog altijd maar 20 jaar of zoiets is, hé! Technisch wel, maar in snelheid is Weydisch bij manier van spreken een slak tegenover De Cuyper. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Mei 2014, 11:57 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: filip.dhose schreef: Zou het niet beter zijn dat ze Van Steenbrugghe houden? Hij heeft toch een contract tot einde jaar. Want als die fit is, speelt hij altijd! Idem voor Nelis, Weydisch en Ndefe: die hebben allemaal een contract tot juni 2015. Tenzij je hen kunt verhuren, natuurlijk. Maar contract verbreken, is altijd betalen, en ik denk dat we zeer zuinig moeten omspringen met de financiële middelen. Zoals de kern er nu uit zit, hebben we nog 3 gaten in de kern (met bij voorkeur dubbele bezetting voor elke positie): GK: Van Den Noortgaete en Kempeneer BL: Vanbelle en ??? CV: Lievens, Filipovic, Bogaerts en De Greef BR: Smet en Geenens LM: K. Janssens en Martin VM: Van Damme en De Neve AM: Ph. Janssens en Shkodra RM: De Cuyper en ??? Aanval: Bael, Van Der Hoeven, Vansimpsen en ??? Weydisch kan perfect wedijveren met De Cuyper, en Nelis moet maar concurreren met Vansimpsen (zelfde type). Niet vergeten dat die gast nog altijd maar 20 jaar of zoiets is, hé! Technisch wel, maar in snelheid is Weydisch bij manier van spreken een slak tegenover De Cuyper. ![]() Je hebt gelijk, maar we hebben toch iemand nodig die De Cuyper kan vervangen bij kwetsuur of schorsing! Ofwel legt Weydisch zich neer bij een invallersstatuut (want zoals Tjendo zich ontwikkeld heeft, is hij een onbetwiste basisspeler), ofwel probeert hij opnieuw uitgeleend te worden aan een andere club, zodat wij van zijn contract af zijn. Maar dan blijft nog steeds de vraag: wie kan er nog op middenrechts spelen? |
| 17 Mei 2014, 18:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
filip.dhose schreef: Hugo schreef: filip.dhose schreef: Zou het niet beter zijn dat ze Van Steenbrugghe houden? Hij heeft toch een contract tot einde jaar. Want als die fit is, speelt hij altijd! Idem voor Nelis, Weydisch en Ndefe: die hebben allemaal een contract tot juni 2015. Tenzij je hen kunt verhuren, natuurlijk. Maar contract verbreken, is altijd betalen, en ik denk dat we zeer zuinig moeten omspringen met de financiële middelen. Zoals de kern er nu uit zit, hebben we nog 3 gaten in de kern (met bij voorkeur dubbele bezetting voor elke positie): GK: Van Den Noortgaete en Kempeneer BL: Vanbelle en ??? CV: Lievens, Filipovic, Bogaerts en De Greef BR: Smet en Geenens LM: K. Janssens en Martin VM: Van Damme en De Neve AM: Ph. Janssens en Shkodra RM: De Cuyper en ??? Aanval: Bael, Van Der Hoeven, Vansimpsen en ??? Weydisch kan perfect wedijveren met De Cuyper, en Nelis moet maar concurreren met Vansimpsen (zelfde type). Niet vergeten dat die gast nog altijd maar 20 jaar of zoiets is, hé! Technisch wel, maar in snelheid is Weydisch bij manier van spreken een slak tegenover De Cuyper. ![]() Je hebt gelijk, maar we hebben toch iemand nodig die De Cuyper kan vervangen bij kwetsuur of schorsing! Ofwel legt Weydisch zich neer bij een invallersstatuut (want zoals Tjendo zich ontwikkeld heeft, is hij een onbetwiste basisspeler), ofwel probeert hij opnieuw uitgeleend te worden aan een andere club, zodat wij van zijn contract af zijn. Maar dan blijft nog steeds de vraag: wie kan er nog op middenrechts spelen? Awel, Niels Martin tiens, die is rechtsvoetig (volgens El Co ), en dan kan Kevin op middenlinks._________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Mei 2014, 19:38 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: filip.dhose schreef: Hugo schreef: Technisch wel, maar in snelheid is Weydisch bij manier van spreken een slak tegenover De Cuyper. ![]() Je hebt gelijk, maar we hebben toch iemand nodig die De Cuyper kan vervangen bij kwetsuur of schorsing! Ofwel legt Weydisch zich neer bij een invallersstatuut (want zoals Tjendo zich ontwikkeld heeft, is hij een onbetwiste basisspeler), ofwel probeert hij opnieuw uitgeleend te worden aan een andere club, zodat wij van zijn contract af zijn. Maar dan blijft nog steeds de vraag: wie kan er nog op middenrechts spelen? Awel, Niels Martin tiens, die is rechtsvoetig (volgens El Co ), en dan kan Kevin op middenlinks.Diene Kevin a.s.a.p. proberen te verkopen aub !!…. Wat mij betreft mag hem middenlinks op den E40 retour Cercle dedju !! ![]() |
| 17 Mei 2014, 20:40 |
|
|
Vaste Waarde
mamananeto schreef: jammen schreef: filip.dhose schreef: Je hebt gelijk, maar we hebben toch iemand nodig die De Cuyper kan vervangen bij kwetsuur of schorsing! Ofwel legt Weydisch zich neer bij een invallersstatuut (want zoals Tjendo zich ontwikkeld heeft, is hij een onbetwiste basisspeler), ofwel probeert hij opnieuw uitgeleend te worden aan een andere club, zodat wij van zijn contract af zijn. Maar dan blijft nog steeds de vraag: wie kan er nog op middenrechts spelen? Awel, Niels Martin tiens, die is rechtsvoetig (volgens El Co ), en dan kan Kevin op middenlinks.Diene Kevin a.s.a.p. proberen te verkopen aub !!…. Wat mij betreft mag hem middenlinks op den E40 retour Cercle dedju !! ![]() Ik durf er een vat om te verwedden dat Kevin Janssens volgend seizoen één van de uitblinkers wordt (op voorwaarde dat hij de juiste schoenen aantrekt!) |
| 17 Mei 2014, 23:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: jammen schreef: Awel, Niels Martin tiens, die is rechtsvoetig (volgens El Co ), en dan kan Kevin op middenlinks.Diene Kevin a.s.a.p. proberen te verkopen aub !!…. Wat mij betreft mag hem middenlinks op den E40 retour Cercle dedju !! ![]() Ik durf er een vat om te verwedden dat Kevin Janssens volgend seizoen één van de uitblinkers wordt (op voorwaarde dat hij de juiste schoenen aantrekt!) Check. Ik ga je post zorgvuldig bewaren... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Mei 2014, 12:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: jammen schreef: Awel, Niels Martin tiens, die is rechtsvoetig (volgens El Co ), en dan kan Kevin op middenlinks.Diene Kevin a.s.a.p. proberen te verkopen aub !!…. Wat mij betreft mag hem middenlinks op den E40 retour Cercle dedju !! ![]() Ik durf er een vat om te verwedden dat Kevin Janssens volgend seizoen één van de uitblinkers wordt (op voorwaarde dat hij de juiste schoenen aantrekt!) Met alle respect, maar als spelers in tweede klasse nog niet weten op welke velden ze welke schoenen moeten aandoen, dan is het toch wel ver gekomen. Ze warmen verdorie toch 30 min op voor ze aan de match beginnen? Is geen Formule 1 hé waar de baanomstandigheden kunnen wisselen en dus ook de keuze van de banden doorslaggevend is... Ik durf meer te stellen: mocht het bij Kevin Janssens enkel een probleem met zijn schoeisel zijn geweest, is het euvel nogal snel te verhelpen, maar laat ons zeggen dat er nog veel andere werkpunten zijn die helaas niet meer zullen kunnen weggewerkt worden bij Kevin. Dat het er voetbaltechnisch allemaal niet uitkomt, kan ik nog mee leven maar van iemand met zijn staat van dienst, mag je daarnaast toch wel ervaring, bijsturing, kiezen van momenten enz. verwachten... Wel daar heb ik niks van gezien... Integendeel: om toch te kunnen laten zien dat hij wilde werken, heb ik zelden iemand van dat caliber (op papier dan toch) zo onbezonnen in tackles zien vliegen... Geloof is mooi, maar op dit moment is er niets, maar dan ook niets dat laat vermoeden dat er een ongelooflijke kentering zit aan te komen bij Kevin Janssens... Ni vergeten dat hij dit jaar bovendien onder twee van zijn ex-trainers heeft kunnen opdraven hé en geen een van de twee is er in geslaagd om die ook maar te laten renderen, laat staan vooruit te branden... Geloofde er van bij de aanvang van vorig seizoen niet in en laat ons stellen dat het er niet is op gebeterd... Wat Philippe Janssens betreft, hoop ik dat de mensen van Westerlo het dan bij het rechte eind hebben - in hun beschrijving lijkt het een type Verheyden te zijn, wat ik enkel maar zou kunnen toejuichen... Lees je de beschrijving van Philippe op de officiële site, dan stel ik me echter wel vragen... Want met de beschrijving daar (nummer 10, flankspeler, tweede spits) zie ik niet alleen grote gelijkenissen met de aankondiging van een Kevin Janssens vorig jaar maar waar ik nog meer voor vrees: ondanks die aanvallende positie en het feit dat hij buiten het laatste seizoen heel veel gespeeld heeft, zijn zijn statistieken van gemaakte doelpunten ronduit dramatisch... Soit, Van Akker heeft er in derde klasse nog mee samengewerkt, dus ik hoop dat hij weet wat hij doet. Wel een eerste kanttekening: de helft van de tweedeklassers wrijft zich weer in de handen want ons middenveld telt op dit moment weer precies 1 man groter dan 1m80, die dan meer dan waarschijnlijk de strijd met Ken gaat moeten aangaan voor de positie van verdedigende middenvelder... Wat onze twee youngsters betreft, wil ik gewoon dit zeggen: Van Damme, Seminck, Podevijn zijn er in het verleden allemaal bijgekomen om den hoop te vullen... Maar liever eigen gasten laten doorstromen dan voor dezelfde posities even jonge/oude gasten te gaan halen die evenveel hebben bewezen... Wat Lander betreft: dacht dat er gesprekken gepland stonden ter beëindiging van zijn contract? Ik denk dat de club in dit geval wel over genoeg argumenten beschikt om die redelijk "pijnvrij" te lozen zeker? Bovendien was Lander in het verleden zeer succesvol omdat hij de echte aanjager was binnen een kern... Nooit gesnapt dat we die gingen halen, wetende dat je al zo'n aanjager hebt... Ook die goeie voetballende kwaliteiten die hem worden toegedicht heb ik de laatste 3 jaar nooit gezien en ook die zullen er dit jaar niet op gebeterd zijn... |
| 19 Mei 2014, 9:27 |
|
|
forumlegende |
DT schreef: filip.dhose schreef: mamananeto schreef: [/color] Diene Kevin a.s.a.p. proberen te verkopen aub !!…. Wat mij betreft mag hem middenlinks op den E40 retour Cercle dedju !! ![]() Ik durf er een vat om te verwedden dat Kevin Janssens volgend seizoen één van de uitblinkers wordt (op voorwaarde dat hij de juiste schoenen aantrekt!) Met alle respect, maar als spelers in tweede klasse nog niet weten op welke velden ze welke schoenen moeten aandoen, dan is het toch wel ver gekomen. Ze warmen verdorie toch 30 min op voor ze aan de match beginnen? Is geen Formule 1 hé waar de baanomstandigheden kunnen wisselen en dus ook de keuze van de banden doorslaggevend is... Ik durf meer te stellen: mocht het bij Kevin Janssens enkel een probleem met zijn schoeisel zijn geweest, is het euvel nogal snel te verhelpen, maar laat ons zeggen dat er nog veel andere werkpunten zijn die helaas niet meer zullen kunnen weggewerkt worden bij Kevin. Dat het er voetbaltechnisch allemaal niet uitkomt, kan ik nog mee leven maar van iemand met zijn staat van dienst, mag je daarnaast toch wel ervaring, bijsturing, kiezen van momenten enz. verwachten... Wel daar heb ik niks van gezien... Integendeel: om toch te kunnen laten zien dat hij wilde werken, heb ik zelden iemand van dat caliber (op papier dan toch) zo onbezonnen in tackles zien vliegen... Geloof is mooi, maar op dit moment is er niets, maar dan ook niets dat laat vermoeden dat er een ongelooflijke kentering zit aan te komen bij Kevin Janssens... Ni vergeten dat hij dit jaar bovendien onder twee van zijn ex-trainers heeft kunnen opdraven hé en geen een van de twee is er in geslaagd om die ook maar te laten renderen, laat staan vooruit te branden... Geloofde er van bij de aanvang van vorig seizoen niet in en laat ons stellen dat het er niet is op gebeterd... Wat Philippe Janssens betreft, hoop ik dat de mensen van Westerlo het dan bij het rechte eind hebben - in hun beschrijving lijkt het een type Verheyden te zijn, wat ik enkel maar zou kunnen toejuichen... Lees je de beschrijving van Philippe op de officiële site, dan stel ik me echter wel vragen... Want met de beschrijving daar (nummer 10, flankspeler, tweede spits) zie ik niet alleen grote gelijkenissen met de aankondiging van een Kevin Janssens vorig jaar maar waar ik nog meer voor vrees: ondanks die aanvallende positie en het feit dat hij buiten het laatste seizoen heel veel gespeeld heeft, zijn zijn statistieken van gemaakte doelpunten ronduit dramatisch... Soit, Van Akker heeft er in derde klasse nog mee samengewerkt, dus ik hoop dat hij weet wat hij doet. Wel een eerste kanttekening: de helft van de tweedeklassers wrijft zich weer in de handen want ons middenveld telt op dit moment weer precies 1 man groter dan 1m80, die dan meer dan waarschijnlijk de strijd met Ken gaat moeten aangaan voor de positie van verdedigende middenvelder... Wat onze twee youngsters betreft, wil ik gewoon dit zeggen: Van Damme, Seminck, Podevijn zijn er in het verleden allemaal bijgekomen om den hoop te vullen... Maar liever eigen gasten laten doorstromen dan voor dezelfde posities even jonge/oude gasten te gaan halen die evenveel hebben bewezen... Wat Lander betreft: dacht dat er gesprekken gepland stonden ter beëindiging van zijn contract? Ik denk dat de club in dit geval wel over genoeg argumenten beschikt om die redelijk "pijnvrij" te lozen zeker? Bovendien was Lander in het verleden zeer succesvol omdat hij de echte aanjager was binnen een kern... Nooit gesnapt dat we die gingen halen, wetende dat je al zo'n aanjager hebt... Ook die goeie voetballende kwaliteiten die hem worden toegedicht heb ik de laatste 3 jaar nooit gezien en ook die zullen er dit jaar niet op gebeterd zijn... Op de site staat er in het verslag van de supportersvergadering dat het al ontbonden is: "Sportief Er zijn volgend seizoen 20 contractspelers. Indien nodig bij blessures wordt er teruggegrepen naar de eigen jeugd. Naast aanvaller Ratko Vansimpsen en middenvelder Philippe Janssens mag er nog een extra speler verwacht worden. Een technisch directeur komt er voorlopig niet, Roland Van Den Bosch verliet dinsdag de club en keert mogelijk terug naar FCV Dender EH. Het contract met Lander Van Steenbrugghe werd ontbonden. Zodra de financiële middelen er zijn zal er een scoutingscel opgericht worden. Nu wordt dit intern opgevangen door sportief verantwoordelijke Luc Van Hauwermeiren, Predrag Filipovic en de trainer. Er worden ook bruikbare tips ontvangen van mensen die nog voor Eendracht Aalst hebben gewerkt." _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Mei 2014, 12:07 |
|
|
Ancien
't zal wel met de centen te maken hebben, maar met wat ze nu al gekocht hebben zie ik ze zeker niet in de eerste acht eindigen, er zal in de voorlinie een kanjer moeten bijkomen of ik vrees voor de zaak.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Mei 2014, 12:46 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: 't zal wel met de centen te maken hebben, maar met wat ze nu al gekocht hebben zie ik ze zeker niet in de eerste acht eindigen, er zal in de voorlinie een kanjer moeten bijkomen of ik vrees voor de zaak. Dito Hugo. Naar mijn mening vind ik de bilan op dit moment zelfs vrij rampzalig… Begin er met deze kern maar aan tegen een OHL, Antwerp, Mons en consoorten….. |
| 19 Mei 2014, 12:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: Hugo schreef: 't zal wel met de centen te maken hebben, maar met wat ze nu al gekocht hebben zie ik ze zeker niet in de eerste acht eindigen, er zal in de voorlinie een kanjer moeten bijkomen of ik vrees voor de zaak. Dito Hugo. Naar mijn mening vind ik de bilan op dit moment zelfs vrij rampzalig… Begin er met deze kern maar aan tegen een OHL, Antwerp, Mons en consoorten….. Met deze kern pakten we 3 punten thuis tegen Antwerp, wonnen we van Westerlo thuis, hielden we STVV thuis op een draw, speelden we gelijk in Moeskroen en hadden we meer verdiend hier thuis. In de voorbereiding op het seizoen waren we zeker niet zwakker dan Bergen... Datzelfde Bergen verliest kansloos van OHL die er nu nauwelijks aan te pas komen tegen Moeskroen, STVV en Eupen... M.a.w. maak de andere nu ook niet tot de allergrootsten hé... Hebben dit seizoen zonder voetbal te spelen voldoende punten gehaald met deze kern, waarom zou het volgend jaar dan niet lukken... Blijf het wel herhalen dat de enige openstaande positie wel een heel cruciale is... Zwart kijken vind ik niet nodig - wat gaat er nog overblijven van OHL volgend seizoen? Bergen gaat door met 3 spelers van de huidige kern, enz. Afgelopen seizoen geeft mooi aan dat duurdere aankopen of namen, niet noodzakelijk meer punten of beter voetbal opleveren... |
| 19 Mei 2014, 13:01 |
|
|
forumlegende
DT schreef: mamananeto schreef: Hugo schreef: 't zal wel met de centen te maken hebben, maar met wat ze nu al gekocht hebben zie ik ze zeker niet in de eerste acht eindigen, er zal in de voorlinie een kanjer moeten bijkomen of ik vrees voor de zaak. Dito Hugo. Naar mijn mening vind ik de bilan op dit moment zelfs vrij rampzalig… Begin er met deze kern maar aan tegen een OHL, Antwerp, Mons en consoorten….. Met deze kern pakten we 3 punten thuis tegen Antwerp, wonnen we van Westerlo thuis, hielden we STVV thuis op een draw, speelden we gelijk in Moeskroen en hadden we meer verdiend hier thuis. In de voorbereiding op het seizoen waren we zeker niet zwakker dan Bergen... Datzelfde Bergen verliest kansloos van OHL die er nu nauwelijks aan te pas komen tegen Moeskroen, STVV en Eupen... M.a.w. maak de andere nu ook niet tot de allergrootsten hé... Hebben dit seizoen zonder voetbal te spelen voldoende punten gehaald met deze kern, waarom zou het volgend jaar dan niet lukken... Blijf het wel herhalen dat de enige openstaande positie wel een heel cruciale is... Zwart kijken vind ik niet nodig - wat gaat er nog overblijven van OHL volgend seizoen? Bergen gaat door met 3 spelers van de huidige kern, enz. Afgelopen seizoen geeft mooi aan dat duurdere aankopen of namen, niet noodzakelijk meer punten of beter voetbal opleveren... ![]() |
| 19 Mei 2014, 13:09 |
|
| Pagina 158 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 515 Volgende |