|
|
| Pagina 55 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
jammen schreef: iendrachtlovers schreef: Weet er iemand hoeveel er gevraagd wordt aan mensen met een handicap, met andere woorden die in een rolstoel zitten qua abonnement of inkom? En voor de begeleider eventueel? Saskia Van Aken is de geknipte persoon om je hierop te antwoorden. [email protected] t zou wel kunnen dat het seizoen al halfweg is als ge antwoord krijgt _________________ MCMXIX |
| 20 Mei 2014, 17:57 |
|
|
Freak
dat eersteprovincialer RFC Sérésien volgend seizoen onder het stamnummer van Boussu Dour in tweede klasse aantreedt, wist u waarschijnlijk al. Stamnummer 167 is echter niet als enige betrokken in deze ongeziene 'koehandel'.
Zo werd het stamnummer van Terjoden Welle opgekocht door Crossing Schaarbeek. De Brusselse club die op de elfde plaats in eerste provinciale finishte 'promoveert' op deze manier naar vierde klasse. Het meest indrukwekkend is echter de sprong van RFC Sérésien (foto: spilfiguur Bernard Serin) , dat het Luikse provinciale voetbal verruilt voor tweede klasse. Boussu Dour van zijn kant neemt afscheid van stamnummer 167 maar koos voor een inventieve oplossing. De Henegouwers kochten, met wat hulp uit Seraing, het stamnummer 5192 van vierdeklasser Charleroi Fleurus op. Dat Charleroi gaat dan weer opnieuw (na een 'scheiding' van 1 jaar) aan de slag met FC Charleroi. Onder het stamnummer van Sérésien wil men op deze manier nationaal voetbal aanbieden. Kunt u nog volgen? Wij vragen ons alvast af waar dit verhaal zal eindigen. |
| 21 Mei 2014, 8:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: dat eersteprovincialer RFC Sérésien volgend seizoen onder het stamnummer van Boussu Dour in tweede klasse aantreedt, wist u waarschijnlijk al. Stamnummer 167 is echter niet als enige betrokken in deze ongeziene 'koehandel'. Zo werd het stamnummer van Terjoden Welle opgekocht door Crossing Schaarbeek. De Brusselse club die op de elfde plaats in eerste provinciale finishte 'promoveert' op deze manier naar vierde klasse. Het meest indrukwekkend is echter de sprong van RFC Sérésien (foto: spilfiguur Bernard Serin) , dat het Luikse provinciale voetbal verruilt voor tweede klasse. Boussu Dour van zijn kant neemt afscheid van stamnummer 167 maar koos voor een inventieve oplossing. De Henegouwers kochten, met wat hulp uit Seraing, het stamnummer 5192 van vierdeklasser Charleroi Fleurus op. Dat Charleroi gaat dan weer opnieuw (na een 'scheiding' van 1 jaar) aan de slag met FC Charleroi. Onder het stamnummer van Sérésien wil men op deze manier nationaal voetbal aanbieden. Kunt u nog volgen? Wij vragen ons alvast af waar dit verhaal zal eindigen. Euh? Seraing speelt volgend seizoen in tweede klasse onder het stamnummer van Boussu Dour Boussu Dour speelt onder het stamnuller van Chareloi Fleurus in vierde klasse en Charleroi speelt verder onder dat van Seraing? Maar ze spreken daar over nationaal voetbal terwijl Seraing blijkbaar in provinciale zat? |
| 21 Mei 2014, 9:01 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: dat eersteprovincialer RFC Sérésien volgend seizoen onder het stamnummer van Boussu Dour in tweede klasse aantreedt, wist u waarschijnlijk al. Stamnummer 167 is echter niet als enige betrokken in deze ongeziene 'koehandel'. Zo werd het stamnummer van Terjoden Welle opgekocht door Crossing Schaarbeek. De Brusselse club die op de elfde plaats in eerste provinciale finishte 'promoveert' op deze manier naar vierde klasse. Het meest indrukwekkend is echter de sprong van RFC Sérésien (foto: spilfiguur Bernard Serin) , dat het Luikse provinciale voetbal verruilt voor tweede klasse. Boussu Dour van zijn kant neemt afscheid van stamnummer 167 maar koos voor een inventieve oplossing. De Henegouwers kochten, met wat hulp uit Seraing, het stamnummer 5192 van vierdeklasser Charleroi Fleurus op. Dat Charleroi gaat dan weer opnieuw (na een 'scheiding' van 1 jaar) aan de slag met FC Charleroi. Onder het stamnummer van Sérésien wil men op deze manier nationaal voetbal aanbieden. Kunt u nog volgen? Wij vragen ons alvast af waar dit verhaal zal eindigen. Kleine correctie : het stamnummer van Terjoden gaat naar RC Schaarbeek dat eigenlijk degradeerde naar tweede provinciale! |
| 21 Mei 2014, 10:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jean schreef: waly 2 schreef: dat eersteprovincialer RFC Sérésien volgend seizoen onder het stamnummer van Boussu Dour in tweede klasse aantreedt, wist u waarschijnlijk al. Stamnummer 167 is echter niet als enige betrokken in deze ongeziene 'koehandel'. Zo werd het stamnummer van Terjoden Welle opgekocht door Crossing Schaarbeek. De Brusselse club die op de elfde plaats in eerste provinciale finishte 'promoveert' op deze manier naar vierde klasse. Het meest indrukwekkend is echter de sprong van RFC Sérésien (foto: spilfiguur Bernard Serin) , dat het Luikse provinciale voetbal verruilt voor tweede klasse. Boussu Dour van zijn kant neemt afscheid van stamnummer 167 maar koos voor een inventieve oplossing. De Henegouwers kochten, met wat hulp uit Seraing, het stamnummer 5192 van vierdeklasser Charleroi Fleurus op. Dat Charleroi gaat dan weer opnieuw (na een 'scheiding' van 1 jaar) aan de slag met FC Charleroi. Onder het stamnummer van Sérésien wil men op deze manier nationaal voetbal aanbieden. Kunt u nog volgen? Wij vragen ons alvast af waar dit verhaal zal eindigen. Kleine correctie : het stamnummer van Terjoden gaat naar RC Schaarbeek dat eigenlijk degradeerde naar tweede provinciale! Ik hoorde het eerst ook zo, maar hoorde vandaag dat het wel degelijk om Crossing zou gaan. |
| 21 Mei 2014, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Moeskroen ook naar 1e... Amai, fusie lille B in een paar jaar tijd van vierde naar eerste... |
| 22 Mei 2014, 22:25 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Josken11 schreef: Bomber schreef: Moeskroen ook naar 1e... Amai, fusie lille B in een paar jaar tijd van vierde naar eerste... Wie zit daar in 1e op te wachten... Had het STVV wel gegund. |
| 22 Mei 2014, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik had het STVV ergens ook wel gegund, maar k ben toch blij dat deze traditieploeg in onze reeks blijft.
K was liever Eupen kwijt geweest. Hopelijk nu eens op een zaterdag of zondag naar Eupen zodat ik eens mee kan. |
| 22 Mei 2014, 23:04 |
|
|
Nationale Ploeg
sporza schreef: Tim Pots degradeert naar tweede klasse De 39-jarige scheidsrechter Tim Pots floot dit seizoen tien wedstrijden in eerste klasse en ging volgens de scheidsrechterscommissie zes keer in de fout. "Ik heb gehoord dat ik van alle refs in eerste klasse de minste punten heb verzameld. Dan is degradatie onvermijdelijk natuurlijk. In het huidige puntensysteem is het nefast om zoveel sleutelmomenten te missen, er is niets aan te doen", reageert Pots sportief in Het Nieuwsblad. "Het was voor mij ook steeds moeilijker om te voldoen aan de strengere eisen. Maar ik zal met evenveel plezier de wedstrijden in tweede klasse fluiten. Ik heb een uitstekende job en in de scheidsrechterswereld evolueren we steeds meer naar semi-professionalisme. Ik besef dat ik daar toch niet kan in meestappen." "Ik ben tevreden met wat ik in eerste klasse bereikt heb. Ik heb misschien nooit een clasico zoals Anderlecht-Standard gefloten, maar wel bijvoorbeeld Genk-Anderlecht. Ik heb alles meegemaakt wat ik wou." 6 keer op 10 in de fout? Goed genoeg voor tweede klasse. ![]() |
| 23 Mei 2014, 9:21 |
|
|
forumlegende
En wanneer wordt Nzolo gedegradeerd? Liefst meteen naar derde of vierde...
|
| 23 Mei 2014, 10:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: En wanneer wordt Nzolo gedegradeerd? Liefst meteen naar derde of vierde... Als hij blank wordt. |
| 23 Mei 2014, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg
fuck seg. Stvv, Eupen, Leuven, Mons, Antwerp, Racing Mechelen, Union (hopelijk),...
tweede is inderdaad toch wel een aantrekkelijkere reeks aan het worden. _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Mei 2014, 13:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Still standing ! schreef: fuck seg. Stvv, Eupen, Leuven, Mons, Antwerp, Racing Mechelen, Union (hopelijk),... tweede is inderdaad toch wel een aantrekkelijkere reeks aan het worden. Ik hoop ook op Union |
| 23 Mei 2014, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Racing Mechelen, Antwerp, STVV, Leuven,...mooie reeks volgend jaar
|
| 23 Mei 2014, 14:10 |
|
|
Reserve
gweninho schreef: Racing Mechelen, Antwerp, STVV, Leuven,...mooie reeks volgend jaar Het gaat drummen worden om bij de eerste 8 te zijn |
| 23 Mei 2014, 17:30 |
|
| Pagina 55 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 76 Volgende |