Transfers volgend seizoen - Pagina 167 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 165 166 167 168 169 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
willempie schreef:
DT schreef:

Stond vorig jaar al in onze belangstelling maar koos toen voor FC Brussels... Wel gek dat die in aanmerking komt want was sowieso geen goedkope vogel en speelt sinds de winterstop bij STVV die volgend jaar voor de titel willen spelen...

Zou sterke transfer zijn,is snel en wendbaar en maakt gemakkelijk een goal
Zou me enorm verbazen als ze Some kunnen binnen halen,lijkt me financieel geen spek voor onze bek
Maar ale ze kijken toch uit naar een extra aanvaller, want 2 is toch wa weinig vind ik .

Wat is weinig als je toch maar met 1 spits gaat spelen? Je hebt Vansimpsen met Stef uit de jeugd als back-up en daarnaast nog Koulibaly en Lapage. Als je speelt zoals vorig jaar is uw tweede "spits" ofwel Donjet ofwel de nieuw aangetrokken Philippe Janssens. Op die positie kan ook Niels Martin fungeren en je hebt ook het contract van Steve Bael verlengd die op alle aanvallende posities kan worden ingezet. Daarnaast hoop ik dat Regi Van Akker ook eens zal willen experimenteren met Tjendo naast Ratko...

Wat mij betreft ligt het pijnpunt dan ook niet meer in de aanval nu, maar wel bij een dragende persoon centraal op het midden... De ballen moeten immers ook nog vooraan geraken. Iedereen lijkt zich precies blind te staren op het feit dat enkel spitsen goals moeten maken maar het gebrek aan productie in de volledige lijn daarachter is wat mij zorgen baart... En als je de statistieken van Philippe Janssens bekijkt, is het zeker geen veelscoorder... Bovendien ben ik benieuwd naar het samenspel tussen de 2 Janssens en Skhodra - te veel van hetzelfde als je het mij vraagt en iemand gaat toch moeten in de ruimte durven duiken die Ratko sowieso gaat maken... Als het weer enkel Tjendo gaat zijn, weet de tegenstander opnieuw na 1 match hoe ons aan te pakken...

Wat Somé betreft: blijkbaar wordt zijn contract bij STVV niet verlengd want Ferrera gaf gisteren aan dat hij over geen enkele spits beschikt momenteel naar volgend seizoen toe...

Somé is een goeie maar scoort redelijk moeilijk...weegt wel op een verdediging

04 Jun 2014, 17:06
Vaste Waarde

Lander Van Steenbrugghe kiest voor KVVV Ardennen
In het voorbije weekend bereikte KVVV Ardennen een overeenkomst met Lander Van Steenbrugghe die eerder aan het werk was als profvoetballer bij Zulte Waregem, OH Leuven, KSV Roeselare, KV Oostende en Eendracht Aalst.
De jonge vader van Lilou woont in Oudenaarde en zegt het leven als profvoetballer vaarwel maar blijft uiteraard zeer ambitieus en bij KVVV Ardennen heeft hij de unieke kans om in hetzelfde elftal uit te komen als zijn broer Jens en dit tot grote vreugde van vader Van Steenbrugghe. Met deze overeenkomst van minimaal 2 jaar onderstreept Lander dat hij geen ééndagsvlieg wil zijn bij KVVVA en wil hij een voortrekkersrol spelen om jongere spelers intens te gaan begeleiden samen met de trainersstaf van KVVVA onder leiding van trainer Pascal Jouret.
Voorzitter Luc Ysebaert is uiterst tevreden met deze nieuwe aanwinst en onderstreept hiermee dat KVVVA een ploeg blijft met hoge sportieve ambities. “Het is uiteindelijk het familiale karakter en de unieke sfeer die Lander over de streep getrokken heeft om voor KVVVA te kiezen en voor KVVVA is het dé kans bij uitstek om te leren van iemand die op het hoogste niveau gevoetbald heeft. Door de blijvende relaties van Lander met ploegen uit de hoogste nationale reeksen, zullen er in de komende voorbereidingsperiode een aantal ploegen afzakken naar Etikhove om U tegen te zeggen.”

05 Jun 2014, 8:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
De zoveelste die van hogerop afzakt naar ons, om vervolgens heel snel nog lager te gaan sjotten (Kevin Franck, Tim Aelbrecht, ...)

05 Jun 2014, 10:32
Nationale Ploeg

DT schreef:
willempie schreef:
DT schreef:

Stond vorig jaar al in onze belangstelling maar koos toen voor FC Brussels... Wel gek dat die in aanmerking komt want was sowieso geen goedkope vogel en speelt sinds de winterstop bij STVV die volgend jaar voor de titel willen spelen...

Zou me enorm verbazen als ze Some kunnen binnen halen,lijkt me financieel geen spek voor onze bek
Maar ale ze kijken toch uit naar een extra aanvaller, want 2 is toch wa weinig vind ik .

Wat is weinig als je toch maar met 1 spits gaat spelen? Je hebt Vansimpsen met Stef uit de jeugd als back-up en daarnaast nog Koulibaly en Lapage. Als je speelt zoals vorig jaar is uw tweede "spits" ofwel Donjet ofwel de nieuw aangetrokken Philippe Janssens. Op die positie kan ook Niels Martin fungeren en je hebt ook het contract van Steve Bael verlengd die op alle aanvallende posities kan worden ingezet. Daarnaast hoop ik dat Regi Van Akker ook eens zal willen experimenteren met Tjendo naast Ratko...

Wat mij betreft ligt het pijnpunt dan ook niet meer in de aanval nu, maar wel bij een dragende persoon centraal op het midden... De ballen moeten immers ook nog vooraan geraken. Iedereen lijkt zich precies blind te staren op het feit dat enkel spitsen goals moeten maken maar het gebrek aan productie in de volledige lijn daarachter is wat mij zorgen baart... En als je de statistieken van Philippe Janssens bekijkt, is het zeker geen veelscoorder... Bovendien ben ik benieuwd naar het samenspel tussen de 2 Janssens en Skhodra - te veel van hetzelfde als je het mij vraagt en iemand gaat toch moeten in de ruimte durven duiken die Ratko sowieso gaat maken... Als het weer enkel Tjendo gaat zijn, weet de tegenstander opnieuw na 1 match hoe ons aan te pakken...

Wat Somé betreft: blijkbaar wordt zijn contract bij STVV niet verlengd want Ferrera gaf gisteren aan dat hij over geen enkele spits beschikt momenteel naar volgend seizoen toe...

ik ben het hier helemaal mee eens. ik zie het nut van het bijhalen van Somé -buiten het bevredigen van de onbevredigbare wens naar namen hier bij sommigen- helemaal niet in, zéker nu eindigen bij die eerste 8 niet meer zo cruciaal is. je hebt 5 spitsen: lapage, bael, nevens, ratko en coulibaly. als daar een 6de bijkomt -en idd eventueel voor slechts 1 echte plek voorin- heeft het geen zin dat je een lapage en coulibaly bent gaan lenen (en daar gaat uw zelfgeroemde samenwerking met Anderlecht dan al meteen weer), dat je bael een verlenging hebt gegeven, nevens ok die mocht weg maar verleden seizoen geloofde je er nog sterk in,... enfin ben je weer aan het pingpongen met zinloze transfers en vooral met jonge gasten zoals afgelopen seizoen(en).

nu ja, misschien zien we het wel verkeerd he. er spelen ook altijd -soms niet-sportief gemotiveerde- dingen die je niet weet.

05 Jun 2014, 11:40
Ancien

Still standing ! schreef:
DT schreef:
willempie schreef:

ik ben het hier helemaal mee eens. ik zie het nut van het bijhalen van Somé -buiten het bevredigen van de onbevredigbare wens naar namen hier bij sommigen- helemaal niet in, zéker nu eindigen bij die eerste 8 niet meer zo cruciaal is. je hebt 5 spitsen: lapage, bael, nevens, ratko en coulibaly. als daar een 6de bijkomt -en idd eventueel voor slechts 1 echte plek voorin- heeft het geen zin dat je een lapage en coulibaly bent gaan lenen (en daar gaat uw zelfgeroemde samenwerking met Anderlecht dan al meteen weer), dat je bael een verlenging hebt gegeven, nevens ok die mocht weg maar verleden seizoen geloofde je er nog sterk in,... enfin ben je weer aan het pingpongen met zinloze transfers en vooral met jonge gasten zoals afgelopen seizoen(en).

nu ja, misschien zien we het wel verkeerd he. er spelen ook altijd -soms niet-sportief gemotiveerde- dingen die je niet weet.

Ik denk dat er hier van die vijf enkele te plat zijn voor tweede klasse. :hmm:

05 Jun 2014, 12:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Wie is Nevens? Bedoel je Nelis? Want die mag weg. Wel is er nog Vanderhoeven.

05 Jun 2014, 12:37
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
Wie is Nevens? Bedoel je Nelis? Want die mag weg. Wel is er nog Vanderhoeven.

idd, per abuis foutief een erreur gedaan die niet juist is omdat ze oncorrect is.

05 Jun 2014, 12:46
Ancien

Leeftijd: 46
Hugo schreef:

Goh dat zal de tijd moeten uitwijzen hé, er is nog geen bal gerold... Bovendien, als je ziet wat er bij de andere tweedeklassers rondloopt, val ik toch ook niet achterover van de aanvallende weelde daar... En ik blijf erbij: met de middenvelders in onze huidige kern zie ik ons nooit spelen met twee spitsen, tenzij Philippe Janssens zich meteen ontpopt tot de nieuwe Ewen Verheyden of Kevin Janssens eindelijk de juste pillekes vindt... Misschien eens vragen aan Petrovic want het spul dat die gebruikte in zijn voorbereiding op zijn eerste seizoen bij ons, was ni slecht... :)

05 Jun 2014, 13:10
Ancien

DT schreef:
Hugo schreef:

Goh dat zal de tijd moeten uitwijzen hé, er is nog geen bal gerold... Bovendien, als je ziet wat er bij de andere tweedeklassers rondloopt, val ik toch ook niet achterover van de aanvallende weelde daar... En ik blijf erbij: met de middenvelders in onze huidige kern zie ik ons nooit spelen met twee spitsen, tenzij Philippe Janssens zich meteen ontpopt tot de nieuwe Ewen Verheyden of Kevin Janssens eindelijk de juste pillekes vindt... Misschien eens vragen aan Petrovic want het spul dat die gebruikte in zijn voorbereiding op zijn eerste seizoen bij ons, was ni slecht... :)

:lol: (y)

05 Jun 2014, 14:09
Freak

diene kindermans zijn week bedenktijd is ook ver voorbij zeker?

05 Jun 2014, 18:30
Vaste Waarde

waly 2 schreef:

Die Kindermans zou misschien toch beter bij Anderlecht blijven of naar een andere ploeg gaan. Hij werd immers afgeschilderd als een offensief talent, maar op het internet wordt hij steevast beschreven als een defensieve speler. Hebben we er daar al niet genoeg van rondlopen?

En als we Weydisch (die toch nog dat contract heeft tot juni 2015) een nieuwe kans geven, dan hebben we een mooie evenwichtige kern van 22 spelers, met een dubbele bezetting op elke positie.

06 Jun 2014, 14:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
filip.dhose schreef:
waly 2 schreef:

Die Kindermans zou misschien toch beter bij Anderlecht blijven of naar een andere ploeg gaan. Hij werd immers afgeschilderd als een offensief talent, maar op het internet wordt hij steevast beschreven als een defensieve speler. Hebben we er daar al niet genoeg van rondlopen?

En als we Weydisch (die toch nog dat contract heeft tot juni 2015) een nieuwe kans geven, dan hebben we een mooie evenwichtige kern van 22 spelers, met een dubbele bezetting op elke positie.

Weydisch wil zelf niet terug keren .

06 Jun 2014, 15:00
Ancien

Somé komt niet naar Aalst

Aalst liet de hoop varen om spits Ibrahim Somé aan te werven. De Truiense coach Yannick Ferrera stond erop dat de Congolees op Stayen bleef en de voormalige aanvaller van onder meer Dender tekende inmiddels bij STVV een nieuw contract.
Robby Nelis wordt uitgeleend aan vierdeklasser Jong Lede. Eerstdaags wordt de mondelinge verbintenis omgezet in een contract voor de jonge aanvaller. Met Anderlecht-belofte Jonathan Kindermans wordt dit weekend gepraat. Het transferbeleid is in principe af, maar Aalst blijft wel op de loer liggen voor een bijkomende spits als zich een kans aandient.

07 Jun 2014, 11:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Als top 8 geen must is, zou ik da geld voor nog een spits gewoon houden... Ze kunnen het maar al te goed gebruiken!

07 Jun 2014, 13:36
Ancien

hansken schreef:
Als top 8 geen must is, zou ik da geld voor nog een spits gewoon houden... Ze kunnen het maar al te goed gebruiken!

Als ze nog (een koopje) kunnen doen en het is een meerwaarde waarom niet?
Top 8 geen must, maar degradatievoetbal is ook geen must mijn gedacht.
Ze moeten volop voor het allerhoogste gaan, we zullen wel zien waar we uitkomen.
Het enige dat ik wens is dat we thuis aanvallend en dominant kunnen spelen, waarvoor we naar het PC-stadion komen nietwaar. :EA:

07 Jun 2014, 14:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 165 166 167 168 169 515