Stadion - Pagina 175 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 173 174 175 176 177 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Junior

Leeftijd: 36
Bericht Re: Stadion
AlostanA schreef:
England4ever schreef:

En terug slecht nieuws, we staan dus nog 15 jaar in die tent, de mensen valse hoop geven en als burgemeester naar Nederland gaan om gelijkaardige stadions te bekijken... Terug goed met de trouwe supporters hun voeten gespeeld :fuck:

Ik vermoed wel dat er een alternatief is, of tenminste dat hoop ik, zoniet gaan de burgemeester en de coalitiepartners toch bakken kritiek te verwerken krijgen :?

Volgens mij ook, da kan toch ni anders... Anders halen ze de club vrijwillig naar de kloten zo :( Afwachten en zien of er een alternatief is zeker... Ofwel terug 20j gepalaber :stom:

13 Jun 2014, 12:21
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
England4ever schreef:
AlostanA schreef:
AlostanA schreef:
En ondertussen zet ook VOKA druk om de gronden aan Movianto toe te kennen.

http://www.aalst.tv/artikel/sport/geen- ... rembodegem

En terug slecht nieuws, we staan dus nog 15 jaar in die tent, de mensen valse hoop geven en als burgemeester naar Nederland gaan om gelijkaardige stadions te bekijken... Terug goed met de trouwe supporters hun voeten gespeeld :fuck:

Ik had gelezen dat dat stadion sowieso niet op die plek ,die Movianto nu toegewezen gekregen heeft, zou kunnen staan?
Alleszins, frustrerend nieuws :stom:

13 Jun 2014, 12:21
Ancien

Leeftijd: 38
De trein is gepasseerd en wederom hebben we onze wagon niet kunnen aanhaken.

Als je logisch redeneert is het niet verwonderlijk dat Movianto daar de gronden toegewezen krijgt, een voetbalstadion in industriezone planten is niet echt ideaal natuurlijk. Hadden ze van in het begin eerlijk geweest en zoveel cinema niet verkocht, je zou nog zeggen... Beslissing die natuurlijk al langer dan vandaag genomen is.

Nog enkele jaren spartelen tegen beter weten in en dan boeken toe?

13 Jun 2014, 12:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik denk niet dat de burgemeester dit zelf beslist hoor, je weet ook niet welke macht VOKA juist heeft en welke druk er van bovenaf wordt uitgevoerd.

13 Jun 2014, 12:25
Vaste Waarde

Schandalig :stom: :stom: :stom:

13 Jun 2014, 12:26
Nationale Ploeg

:cool:
Zienaa schreef:
Ik denk niet dat de burgemeester dit zelf beslist hoor, je weet ook niet welke macht VOKA juist heeft en welke druk er van bovenaf wordt uitgevoerd.

13 Jun 2014, 12:27
Freak

Leeftijd: 42
jawadde zeg :kots:

ze moeten bij het bestuur en tstad geen woord meer zeggen over een nieuw stadion. er komt toch zoals gewoonlijk niets van in huis :fuck:

ik heb eerlijk gezegd al spijt van mijn nieuw abo. die zever altijd op EA :stom:

13 Jun 2014, 12:34
Ancien

Hier enkele kilometers verder zullen we moeten gaan kijken geloof me vrij, want de oude tribune is afgebroken en als ze een nieuwe gaan moeten zetten , gaat er in de gebuurte een of ander protestcomitee opgericht worden tegen de bouw van de tribune en we zijn weer vertrokken voor.....
Ge meigt hem hebben heiren burgemeester met zijnen valse smile en zijn valse beloftes. :kots:

13 Jun 2014, 12:37
Vaste Waarde

Gilles schreef:

Als je logisch redeneert is het niet verwonderlijk dat Movianto daar de gronden toegewezen krijgt, een voetbalstadion in industriezone planten is niet echt ideaal natuurlijk. Hadden ze van in het begin eerlijk geweest en zoveel cinema niet verkocht, je zou nog zeggen... Beslissing die natuurlijk al langer dan vandaag genomen is.

Dat is inderdaad precies wat er te gebeuren staat als de club/stad geen alternatief kan vinden voor het amechtig PC stadion
Opnieuw een prachtig staaltje van non-communicatie. Bravo (n)
Ben eens benieuwd met welke nieuwe belofte ze nu straks weer op de proppen gaan komen ?
Deze situatie is ronduit belachelijk ! :plat: :plat:
En dan durft het bestuur zich nog vragen te stellen hoe het komt dat er jaar na jaar minder mensen geïnteresseerd zijn in het eens zo trotse eendracht-aalst ? :kots:

13 Jun 2014, 12:40
Ancien

eendrachter'80 schreef:
Schandalig :stom: :stom: :stom:

Ge meigt gerest zen, den doeidsteik ver ons ploeg. :(

13 Jun 2014, 12:42
Junior

Leeftijd: 36
Hugo schreef:
Hier enkele kilometers verder zullen we moeten gaan kijken geloof me vrij, want de oude tribune is afgebroken en als ze een nieuwe gaan moeten zetten , gaat er in de gebuurte een of ander protestcomitee opgericht worden tegen de bouw van de tribune en we zijn weer vertrokken voor.....
Ge meigt hem hebben heiren burgemeester met zijnen valse smile en zijn valse beloftes. :kots:

Das ook mijn gedacht :( :kots:

13 Jun 2014, 12:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Eerst lieten ze nochtans uitschijnen dat ze het liever aan de voetbal wilden toewijzen.

Waarom hebben ze dan vorige keer de beslissing uitgesteld?

Onbegrijpelijk.

13 Jun 2014, 12:52
Ancien

mamananeto schreef:
Gilles schreef:

Dat is inderdaad precies wat er te gebeuren staat als de club/stad geen alternatief kan vinden voor het amechtig PC stadion
Opnieuw een prachtig staaltje van non-communicatie. Bravo (n)
Ben eens benieuwd met welke nieuwe belofte ze nu straks weer op de proppen gaan komen ?
Deze situatie is ronduit belachelijk ! :plat: :plat:
En dan durft het bestuur zich nog vragen te stellen hoe het komt dat er jaar na jaar minder mensen geïnteresseerd zijn in het eens zo trotse eendracht-aalst ? :kots:

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar, hopelijk wacht diene groep investeerders nog even om het bouwplan af te blazen, want waar gaat ons bestuur in hemelsnaam het geld vandaan halen voor een eventuele nieuwe locatie.
Ik was deze morgen al wakker geworden met een slecht voorgevoel en dan nog op vrijdag den 13de.
Wanneer gaan wij feitelijk eens goed nieuws krijgen voor onze club, ik begin nu ook stillekes aan genoeg te krijgen van al diene shit.

Laatst gewijzigd door Hugo op 13 Jun 2014, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

13 Jun 2014, 12:55
Nationale Ploeg

UPDATE

http://www.aalst.tv/artikel/sport/geen- ... rembodegem

13 Jun 2014, 12:58
Vaste Waarde

wij zouden eventueel met alle iendrachters den burgenmeester eens kunnen gaan bezoeken, en uitleg vragen hoe het nu verder moet met onzen iendracht !

13 Jun 2014, 12:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 173 174 175 176 177 462