|
|
| Pagina 181 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 179 180 181 182 183 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Stadion
Eerst een noodtribune om mee ons te lachen en nu dit, ik vraag me af of ik mijn abo op de k nog kan omruilen, we zouden bij wijze van protest die tribune k gewoon kunnen negeren.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 19:59 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: Eerst een noodtribune om mee ons te lachen en nu dit, ik vraag me af of ik mijn abo op de k nog kan omruilen, we zouden bij wijze van protest die tribune k gewoon kunnen negeren. Je kan nog altijd naar de H verhuizen ,en plan B zal hopelijk bovenkomen hoop ik : nieuwe tribune op de K ! T zal dat worden denk ik. |
| 13 Jun 2014, 20:03 |
|
|
Reserve
Hugo schreef: BDS schreef: Hugo schreef: Het is allemaal te zot voor woorden, we hadden nu de geldschieters en een gepaste locatie, wat een bende hypocrieten en neem er maar die meelopersgeiten bij hoor. ![]() jij doet precies of het allemaal zo makkelijk is en was. je vergeet dat er een wijziging nodig was van industriezone naar recreatiezone. Maar dat is een detail natuurlijk. Ook het feit dat het eerst recreatiezone was en nu weer zou moeten gewijzigd worden. Als daar mensen van Terjoden zich in t zak gezet voelen, is dat niet meer dan terecht, maar die moeten natuurlijk zwijgen. Die hebben overschot van gelijk. de realiteit is, je bent een krasselende tweedeklasser die al drie jaar ternauwernood zijn licentie haalt door het bijpassen van een goedlachse voorzitter. sportief draai je in de buik van tweede klasse en krijg je max 2500 toeschouwers, de rest van de matchen max 2000 toeschouwers. denk je nu echt dat het stad een voetbalclub voorrang zou geven op een privaat bedrijf die DIRECT werkgelegenheid garangdeert. sommige mensen moeten minder emotioneel reageren en wat meer rationeel nadenken. Blijkbaar zitten er hier een pak met dossierkennis over ons stadion, misschien is er wel degelijk een tweede optie, die we binnenkort horen. En wat het bericht op de off.site betreft, ook altijd makkelijk om te schieten op het stadsbestuur, ik verwacht eenzelfde reactie van de stad Aalst eerlijk gezegd. Moest onze club een betrouwbare partner zijn en financieel stabiel, dan had ik de beslissing niet begrepen. Nu is ze gewoon logisch, hoe ambetant dat in de oren klinkt van alle supporters van E. Aalst, mezelf incluis. Jij bent zeker ook lid van de gatlikkers van 't Stad. ![]() kust eens mijn kloten jongen. ![]() |
| 13 Jun 2014, 20:06 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: Hugo schreef: Eerst een noodtribune om mee ons te lachen en nu dit, ik vraag me af of ik mijn abo op de k nog kan omruilen, we zouden bij wijze van protest die tribune k gewoon kunnen negeren. Je kan nog altijd naar de H verhuizen ,en plan B zal hopelijk bovenkomen hoop ik : nieuwe tribune op de K ! T zal dat worden denk ik. Als de buurtbewoners geen stokken in de wielen steken hé besteken of kunnen ze die heropbouw niet tegenhouden? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
BDS schreef: Hugo schreef: BDS schreef: jij doet precies of het allemaal zo makkelijk is en was. je vergeet dat er een wijziging nodig was van industriezone naar recreatiezone. Maar dat is een detail natuurlijk. Ook het feit dat het eerst recreatiezone was en nu weer zou moeten gewijzigd worden. Als daar mensen van Terjoden zich in t zak gezet voelen, is dat niet meer dan terecht, maar die moeten natuurlijk zwijgen. Die hebben overschot van gelijk. de realiteit is, je bent een krasselende tweedeklasser die al drie jaar ternauwernood zijn licentie haalt door het bijpassen van een goedlachse voorzitter. sportief draai je in de buik van tweede klasse en krijg je max 2500 toeschouwers, de rest van de matchen max 2000 toeschouwers. denk je nu echt dat het stad een voetbalclub voorrang zou geven op een privaat bedrijf die DIRECT werkgelegenheid garangdeert. sommige mensen moeten minder emotioneel reageren en wat meer rationeel nadenken. Blijkbaar zitten er hier een pak met dossierkennis over ons stadion, misschien is er wel degelijk een tweede optie, die we binnenkort horen. En wat het bericht op de off.site betreft, ook altijd makkelijk om te schieten op het stadsbestuur, ik verwacht eenzelfde reactie van de stad Aalst eerlijk gezegd. Moest onze club een betrouwbare partner zijn en financieel stabiel, dan had ik de beslissing niet begrepen. Nu is ze gewoon logisch, hoe ambetant dat in de oren klinkt van alle supporters van E. Aalst, mezelf incluis. Jij bent zeker ook lid van de gatlikkers van 't Stad. ![]() kust eens mijn kloten jongen. ![]() en de vriendelijksten is 't ook al niet precies.... |
| 13 Jun 2014, 20:11 |
|
|
Ancien
BDS schreef: Hugo schreef: BDS schreef: jij doet precies of het allemaal zo makkelijk is en was. je vergeet dat er een wijziging nodig was van industriezone naar recreatiezone. Maar dat is een detail natuurlijk. Ook het feit dat het eerst recreatiezone was en nu weer zou moeten gewijzigd worden. Als daar mensen van Terjoden zich in t zak gezet voelen, is dat niet meer dan terecht, maar die moeten natuurlijk zwijgen. Die hebben overschot van gelijk. de realiteit is, je bent een krasselende tweedeklasser die al drie jaar ternauwernood zijn licentie haalt door het bijpassen van een goedlachse voorzitter. sportief draai je in de buik van tweede klasse en krijg je max 2500 toeschouwers, de rest van de matchen max 2000 toeschouwers. denk je nu echt dat het stad een voetbalclub voorrang zou geven op een privaat bedrijf die DIRECT werkgelegenheid garangdeert. sommige mensen moeten minder emotioneel reageren en wat meer rationeel nadenken. Blijkbaar zitten er hier een pak met dossierkennis over ons stadion, misschien is er wel degelijk een tweede optie, die we binnenkort horen. En wat het bericht op de off.site betreft, ook altijd makkelijk om te schieten op het stadsbestuur, ik verwacht eenzelfde reactie van de stad Aalst eerlijk gezegd. Moest onze club een betrouwbare partner zijn en financieel stabiel, dan had ik de beslissing niet begrepen. Nu is ze gewoon logisch, hoe ambetant dat in de oren klinkt van alle supporters van E. Aalst, mezelf incluis. Jij bent zeker ook lid van de gatlikkers van 't Stad. ![]() kust eens mijn kloten jongen. ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: jowwan schreef: Hugo schreef: Eerst een noodtribune om mee ons te lachen en nu dit, ik vraag me af of ik mijn abo op de k nog kan omruilen, we zouden bij wijze van protest die tribune k gewoon kunnen negeren. Je kan nog altijd naar de H verhuizen ,en plan B zal hopelijk bovenkomen hoop ik : nieuwe tribune op de K ! T zal dat worden denk ik. Als de buurtbewoners geen stokken in de wielen steken hé besteken of kunnen ze die heropbouw niet tegenhouden? Hopelijk geen klachten of anders starten wij de volgende lijdensweg , ik zie geen alternatief als op de huidige locatie |
|
|
Reserve
supersossis schreef: BDS schreef: Hugo schreef: Jij bent zeker ook lid van de gatlikkers van 't Stad. ![]() kust eens mijn kloten jongen. ![]() en de vriendelijksten is 't ook al niet precies.... tja, ik laat me de les niet spellen door een dramaqueen genre Hugo. maar soit, het ging hier over onze arena die er niet komt. ![]() |
| 13 Jun 2014, 20:17 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Just zelf da interview ook ne keer bekeken, te triest voor woorden... Echt nen dikke gemeenden
aan meniejrken dozje en consoorten |
| 13 Jun 2014, 20:21 |
|
|
Vaste Waarde
supersossis schreef: BDS schreef: Hugo schreef: Jij bent zeker ook lid van de gatlikkers van 't Stad. ![]() kust eens mijn kloten jongen. ![]() en de vriendelijksten is 't ook al niet precies.... Zeg BDS, laat uw totaal irrelevant licht eens op een ander forum schijnen jongen…( een tip : FC AZERTYUI…) De wartaal die jij hier als "toevallige voorbijganger" uitkraamt doet zeer aan mijn oren... En vermits blijkt dat je ook nog eens geen opvoeding hebt genoten ( cfr je zinnetje in't rood hierboven ) nog graag het volgende : Wij eendrachters zijn welopgevoede en beleefde mensen dus kunnen we achterlijke en van de pot gerukte randdebielen zoals jij hier missen als kiespijn... ![]() |
| 13 Jun 2014, 20:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Opvallend in dat interview is dat Dhaese het niet nodig acht om in te gaan op de toekomst van Aalst. Dat betekent hoogst waarschijnlijk dat hij geen alternatief heeft (of een alternatief dat supporters zullen aanvaarden).
Ik herinner me dat hij wil dat Eendracht in Aalst blijft spelen. Dan moet hij inzetten op een nieuwe tribune. Want als er geen beweging komt vanuit de stad, zullen anderen de beslissing nemen om naar Dender te trekken. Dat is realistisch gezien een logische beslissing, maar emotioneel een ramp voor de supporter. |
| 13 Jun 2014, 20:26 |
|
|
Ancien
malder schreef: Opvallend in dat interview is dat Dhaese het niet nodig acht om in te gaan op de toekomst van Aalst. Dat betekent hoogst waarschijnlijk dat hij geen alternatief heeft (of een alternatief dat supporters zullen aanvaarden). Ik herinner me dat hij wil dat Eendracht in Aalst blijft spelen. Dan moet hij inzetten op een nieuwe tribune. Want als er geen beweging komt vanuit de stad, zullen anderen de beslissing nemen om naar Dender te trekken. Dat is realistisch gezien een logische beslissing, maar emotioneel een ramp voor de supporter. Inderdaad besteken, is mij ook opgevallen,anders zou hij toch spreken van een andere locatie te zoeken voor onze geliefde club. Het stadiondossier is op deze wijze wel heel snel opgelost bij het stadsbestuur en laat de mensen van het bestuur maar verder ploegen in hun miserie. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 20:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Vorige week liet Ilse op Tv Oost ook nog verstaan dat Eendracht de voorkeur zou krijgen en deze week wilden CD&V en SD&P nog uitleg van Dozje voor zijn ommekeer en nu wordt het plots unaniem goedgekeurd. Begrijpen wie kan. En op Tv Oost idd geen woord het stadsbestuur over EA.
Ik kan totaal niet begrijpen waarom ze hoop geven en de beslissing vorige week uitstellen als ze nu met argumenten komen die al lang gekend zijn |
| 13 Jun 2014, 20:37 |
|
|
Vaste Waarde
malder schreef: Opvallend in dat interview is dat Dhaese het niet nodig acht om in te gaan op de toekomst van Aalst. Dat betekent hoogst waarschijnlijk dat hij geen alternatief heeft (of een alternatief dat supporters zullen aanvaarden). Ik herinner me dat hij wil dat Eendracht in Aalst blijft spelen. Dan moet hij inzetten op een nieuwe tribune. Want als er geen beweging komt vanuit de stad, zullen anderen de beslissing nemen om naar Dender te trekken. Dat is realistisch gezien een logische beslissing, maar emotioneel een ramp voor de supporter. Correcte interpretatie Malder. Ik geloof dus ook dat het Denderstadion-scenario nu wel héél dichtbij komt… Het lijkt me op dit moment inderdaad gewoon het enige rationeel/realistisch alternatief voor de club…. Dat wij de supps dat klote vinden daar gaat den dosje gene second van wakker liggen, believe me ! ![]() |
| 13 Jun 2014, 20:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
er blijft niks anders meer over dan te gaan shotten in Denjerlieje. Fusie, failissement of iets anders, mor Lieje zalt zèn en niks anders. GEEN nief stadion, GEEN renovatie op een afgekeurd stuk grond, ...
Het feit is daar nu éénmaal dat er daar een 1steklassestadion staat, maar wel met een boerenploeg en dat je hier een traditieploeg hebt zonder stadion de naam waardig. Alles is al lang bedisseld, de rest is soep, soert en cinema. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Jun 2014, 20:41 |
|
| Pagina 181 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 179 180 181 182 183 … 462 Volgende |