|
|
| Pagina 184 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 182 183 184 185 186 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
En Ilse haar kindjes basketten allebei.
Je ziet: er zijn veel linken tussen ons stadsbestuur en Okapi... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Jun 2014, 9:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
luque schreef: witteken schreef: iemand het laatste nieuws al gelezen 2 grote projecten in aalst gaat niet , dus wij iendrachters kunnen het aftrappen zeker ? Hola Witteken, bij de les blijven aub. Cottyn mag toch zeggen wat hij wil? Ten slotte verdedigt hij ook enkel maar de belangen van Okapi, wat niet meer dan normaal is me dunkt. Als we nu ook nog Okapi met de vinger gaan wijzen in dit dossier... Niet echt relevant zelle. Zeg eens, wat precies heeft Okapi als vereninging te maken met het niet toekennen van die gronden door ons stadsbestuur? excuseer ? Gij vind dat normaal dat diene dat doet ? Weet gij wie Cottyn is ? In een niet zo lang verleden ging diene het hier zelf keer komen oplossen hé! En zijn link met AVDS mogen er hier anderen eens komen uitleggen. Als er hier kritiek is op NVA en de burgemeester kan ik die goed begrijpen, maar wat dan te zeggen op die achterbakse houding van SD&P ? In de media doen alsof ze int zak gezet worden door de burgemeester, maar ondertussen achter de schermen druk zetten en zelfs gans de zaak mee bekrachtigen. Ze kunnen hun oorsprong daar toch ook niet wegsteken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2014, 9:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
AVDS is toch ook advocate in het kantoor van Cottyn
|
| 14 Jun 2014, 10:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bram schreef: luque schreef: witteken schreef: iemand het laatste nieuws al gelezen 2 grote projecten in aalst gaat niet , dus wij iendrachters kunnen het aftrappen zeker ? Hola Witteken, bij de les blijven aub. Cottyn mag toch zeggen wat hij wil? Ten slotte verdedigt hij ook enkel maar de belangen van Okapi, wat niet meer dan normaal is me dunkt. Als we nu ook nog Okapi met de vinger gaan wijzen in dit dossier... Niet echt relevant zelle. Zeg eens, wat precies heeft Okapi als vereninging te maken met het niet toekennen van die gronden door ons stadsbestuur? excuseer ? Gij vind dat normaal dat diene dat doet ? Weet gij wie Cottyn is ? In een niet zo lang verleden ging diene het hier zelf keer komen oplossen hé! En zijn link met AVDS mogen er hier anderen eens komen uitleggen. Als er hier kritiek is op NVA en de burgemeester kan ik die goed begrijpen, maar wat dan te zeggen op die achterbakse houding van SD&P ? In de media doen alsof ze int zak gezet worden door de burgemeester, maar ondertussen achter de schermen druk zetten en zelfs gans de zaak mee bekrachtigen. Ze kunnen hun oorsprong daar toch ook niet wegsteken. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 14 Jun 2014, 10:14 |
|
|
toevallige voorbijganger
Volgens mij een opgezet spel om den Iendracht kapot te maken. Zo kunnen ze rap de terreinen aan de Bredestraat verkopen zonder de miserie van een nieuw voetbalplein. Het ligt er te dik op, eerst ons naast subsidies laten pakken (Muyters- D'Haese) en dan al te samen (Burgemeester en schepenen op kop) voor een zorgverwerkend bedrijf? stemmen, een distributiecentrum ja die de gezondheid zal doen af nemen in de streek en zeker geen grotere tewerkstelling zal brengen.
Dank je Aalst en zijn zakkenvullers jullie hebben ons naar de kl.....ten geholpen, hopelijk kunnen we jullie ook naar de kl......ten sturen binnen een paar jaar. Ik zal dit zeker niet vergeten zijn. All11n in Oiljst zijn we tegen Oiljst. Ook nog proficiat voor den Okapi met haar 2é plaats en met hun gekochte stamboom. Nooit zien ze me er nog! Ze kunnen mijn plaats geven aan enen van VOKA want bij deze zeg ik mijn abbo op bij die kl...tzakken. |
| 14 Jun 2014, 10:20 |
|
|
toevallige voorbijganger
geen stamboom natuurlijk maar gekocht stamnummer. een stam(p) tot in den boom natuurlijk wel voor den Okapi
|
| 14 Jun 2014, 10:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
zal nog isj ver die mannen gon supporteren!
Okapi, ne welgemindje ![]() _________________ MCMXIX |
| 14 Jun 2014, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg
kijker schreef: Volgens mij een opgezet spel om den Iendracht kapot te maken. Zo kunnen ze rap de terreinen aan de Bredestraat verkopen zonder de miserie van een nieuw voetbalplein. Het ligt er te dik op, eerst ons naast subsidies laten pakken (Muyters- D'Haese) en dan al te samen (Burgemeester en schepenen op kop) voor een zorgverwerkend bedrijf? stemmen, een distributiecentrum ja die de gezondheid zal doen af nemen in de streek en zeker geen grotere tewerkstelling zal brengen. Dank je Aalst en zijn zakkenvullers jullie hebben ons naar de kl.....ten geholpen, hopelijk kunnen we jullie ook naar de kl......ten sturen binnen een paar jaar. Ik zal dit zeker niet vergeten zijn. All11n in Oiljst zijn we tegen Oiljst. Ook nog proficiat voor den Okapi met haar 2é plaats en met hun gekochte stamboom. Nooit zien ze me er nog! Ze kunnen mijn plaats geven aan enen van VOKA want bij deze zeg ik mijn abbo op bij die kl...tzakken. uw plek zal rap ingenomen zijn... door den Dosje en zijn voka, unizo,... kameraadjes. ![]() leugenaars en bedriegers zijn het. beloven, bedriegen, beloven, bedriegen,... en rond verkiezingstijd lotten we onze kop is zien in Komen eten & co en we kunnen weer herbeginnen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Jun 2014, 11:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Still standing ! schreef: kijker schreef: Volgens mij een opgezet spel om den Iendracht kapot te maken. Zo kunnen ze rap de terreinen aan de Bredestraat verkopen zonder de miserie van een nieuw voetbalplein. Het ligt er te dik op, eerst ons naast subsidies laten pakken (Muyters- D'Haese) en dan al te samen (Burgemeester en schepenen op kop) voor een zorgverwerkend bedrijf? stemmen, een distributiecentrum ja die de gezondheid zal doen af nemen in de streek en zeker geen grotere tewerkstelling zal brengen. Dank je Aalst en zijn zakkenvullers jullie hebben ons naar de kl.....ten geholpen, hopelijk kunnen we jullie ook naar de kl......ten sturen binnen een paar jaar. Ik zal dit zeker niet vergeten zijn. All11n in Oiljst zijn we tegen Oiljst. Ook nog proficiat voor den Okapi met haar 2é plaats en met hun gekochte stamboom. Nooit zien ze me er nog! Ze kunnen mijn plaats geven aan enen van VOKA want bij deze zeg ik mijn abbo op bij die kl...tzakken. uw plek zal rap ingenomen zijn... door den Dosje en zijn voka, unizo,... kameraadjes. ![]() leugenaars en bedriegers zijn het. beloven, bedriegen, beloven, bedriegen,... en rond verkiezingstijd lotten we onze kop is zien in Komen eten & co en we kunnen weer herbeginnen... het pinokkiogehalte van ons stadsbestuur is groter als we dachten....doet mij ineens denken aan dit ze.... het nieuwe partijlied dat ze binnenkort AAL(STAR) TESAMEN kunnen lanceren... https://www.youtube.com/watch?v=_cV3IuPEczE of deze voor onzen dozjen .... https://www.youtube.com/watch?v=qcIXW1KJCBM ![]() Laatst gewijzigd door supersossis op 14 Jun 2014, 12:06, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Jun 2014, 11:59 |
|
|
Duivelke
Beste stadsgenoten, het gaat hier nu toch geen "burgeroorlogje" worden tussen okapi en eendracht hé...
Ik kan me niet inbeelden dat het stadsbestuur geen oplossing wil voor Eendracht, maar het moet ook 100% haalbaar zijn. Dat was nog niet het geval met Erembodegem Zuid (industrieterrein, toegangswegen,...). Dit zal waarschijnlijk de doorslag gegeven hebben. Hopelijk komt de Siesegemlaan terug in het vizier nu. Men gaat alvast met nieuwe locatie onderzoeken beginnen. |
| 14 Jun 2014, 12:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Trooper schreef: Beste stadsgenoten, het gaat hier nu toch geen "burgeroorlogje" worden tussen okapi en eendracht hé... Ik kan me niet inbeelden dat het stadsbestuur geen oplossing wil voor Eendracht, maar het moet ook 100% haalbaar zijn. Dat was nog niet het geval met Erembodegem Zuid (industrieterrein, toegangswegen,...). Dit zal waarschijnlijk de doorslag gegeven hebben. Hopelijk komt de Siesegemlaan terug in het vizier nu. Men gaat alvast met nieuwe locatie onderzoeken beginnen. terug naar af dus....hoelang gaat het nu weer duren? weer 17 maanden beloven en zeveren en wijsmaken? |
| 14 Jun 2014, 12:03 |
|
|
Junior
Bocht nr 234... toch wel een heel tiestige zaak dit! Zeker omdat een Ghelamco toch geen onbetrouwbare partner is volgens mij. Wat van ons stadsbestuur niet gezegd kan worden. Echt wel een gemiste kans, ik zie ons nog jaren in die tent staan
![]() |
| 14 Jun 2014, 12:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
kijker schreef: Volgens mij een opgezet spel om den Iendracht kapot te maken. Zo kunnen ze rap de terreinen aan de Bredestraat verkopen zonder de miserie van een nieuw voetbalplein. Het ligt er te dik op, eerst ons naast subsidies laten pakken (Muyters- D'Haese) en dan al te samen (Burgemeester en schepenen op kop) voor een zorgverwerkend bedrijf? stemmen, een distributiecentrum ja die de gezondheid zal doen af nemen in de streek en zeker geen grotere tewerkstelling zal brengen. Dank je Aalst en zijn zakkenvullers jullie hebben ons naar de kl.....ten geholpen, hopelijk kunnen we jullie ook naar de kl......ten sturen binnen een paar jaar. Ik zal dit zeker niet vergeten zijn. All11n in Oiljst zijn we tegen Oiljst. Ook nog proficiat voor den Okapi met haar 2é plaats en met hun gekochte stamboom. Nooit zien ze me er nog! Ze kunnen mijn plaats geven aan enen van VOKA want bij deze zeg ik mijn abbo op bij die kl...tzakken. Mja,we moeten wel eerlijk blijven, dat is de fout van de club en van niemand anders. |
| 14 Jun 2014, 12:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Trooper schreef: Beste stadsgenoten, het gaat hier nu toch geen "burgeroorlogje" worden tussen okapi en eendracht hé... Ik kan me niet inbeelden dat het stadsbestuur geen oplossing wil voor Eendracht, maar het moet ook 100% haalbaar zijn. Dat was nog niet het geval met Erembodegem Zuid (industrieterrein, toegangswegen,...). Dit zal waarschijnlijk de doorslag gegeven hebben. Hopelijk komt de Siesegemlaan terug in het vizier nu. Men gaat alvast met nieuwe locatie onderzoeken beginnen. Zever... Grond had dé ideale ligging. Beter ga je niet vinden hoor. |
| 14 Jun 2014, 12:30 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Trooper schreef: Beste stadsgenoten, het gaat hier nu toch geen "burgeroorlogje" worden tussen okapi en eendracht hé... Ik kan me niet inbeelden dat het stadsbestuur geen oplossing wil voor Eendracht, maar het moet ook 100% haalbaar zijn. Dat was nog niet het geval met Erembodegem Zuid (industrieterrein, toegangswegen,...). Dit zal waarschijnlijk de doorslag gegeven hebben. Hopelijk komt de Siesegemlaan terug in het vizier nu. Men gaat alvast met nieuwe locatie onderzoeken beginnen. Zever... Grond had dé ideale ligging. Beter ga je niet vinden hoor. Was inderdaad de ideale plaats, juist aan de op en afritten van de autosnelweg, een betere ligging kon je niet bedenken, spijtig een enorm gemiste kans. Laat mij lachen over de locatie Siesegemlaan, daar zit je met allerlei protestbewegingen van de groenen, dat komt daar nooit in orde. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2014, 12:39 |
|
| Pagina 184 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 182 183 184 185 186 … 462 Volgende |