Stadion - Pagina 186 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 184 185 186 187 188 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Stadion
kromgoddeweg schreef:
Hallo gasten,
We weten nu allemaal waar we staan...Men zou er moedeloos van worden .En dat zouden we niet moeten laten gebeuren. Ieder Eendracht supporter die naam waardig is verplicht om te reageren . En dat gebeurt massaal. Maar individueel reageren heeft hoogstens als uitkomst dat men zijn frustratie kwijt geraakt... Daarom mijn oproep naar de voorzitters van onze supportersclubs.
ORGANISEER HET PROTEST !!
Laat ons Bv. een dag afspreken om op het ogenblik dat er gemeenteraad zitting is de ingang te blokkeren en de gemeenteraadsleden om uitleg te vragen waarom ze ons dit aan doen. En tegelijkertijd alle persmedia uitnodigen om te acteren welke antwoorden er gegeven worden door diegenen die beslist hebben (na 17 maanden pallaberen) om het dossier van Eendracht Aalst verticaal te klasseren.
Voorzitters...de Eendracht supporters rekenen op jullie. NEEM JULLIE VERANTWOORDELIJKHEID.
Gustaaf Steenhout

Zeker aanwezig :EA:

14 Jun 2014, 15:35
Ancien

kromgoddeweg schreef:
Hallo gasten,
We weten nu allemaal waar we staan...Men zou er moedeloos van worden .En dat zouden we niet moeten laten gebeuren. Ieder Eendracht supporter die naam waardig is verplicht om te reageren . En dat gebeurt massaal. Maar individueel reageren heeft hoogstens als uitkomst dat men zijn frustratie kwijt geraakt... Daarom mijn oproep naar de voorzitters van onze supportersclubs.
Laat ons Bv. een dag afspreken om op het ogenblik dat er gemeenteraad zitting is de ingang te blokkeren en de gemeenteraadsleden om uitleg te vragen waarom ze ons dit aan doen. En tegelijkertijd alle persmedia uitnodigen om te acteren welke antwoorden er gegeven worden door diegenen die beslist hebben (na 17 maanden pallaberen) om het dossier van Eendracht Aalst verticaal te klasseren.
Voorzitters...de Eendracht supporters rekenen op jullie. NEEM JULLIE VERANTWOORDELIJKHEID.
Gustaaf Steenhout

Inderdaad het is niet op het forum dat we die mannen kunnen treffen, maar de media dat ligt wel gevoelig voor die hypocrieten.
Hoop dat we hier op het forum of op de off. site snel een datum voor een spoedvergadering hebben, we moeten het aan iedereen laten horen en zien welke onrechtvaardigheid deze bende onze geliefde club heeft aangedaan.
Een van de acties zou bv kunnen zijn dat we bij elke thuismatch of belangrijke match(beker) in de dertiende minuut, ons ongenoegen laten horen over wat wij denken over de bestuurders van deze anti-voetbalstad. :fuck:

14 Jun 2014, 15:44
Ancien

Bomber schreef:
Er komt begin volgende week een vergadering tussen het CBS en de supporters is ons deze middag beloofd door AVDS.

Meer info volgt (zodra we het zelf weten).

Eindelijk ,merci Bomber. :worship: :EA:

14 Jun 2014, 15:52
Ancien

Leeftijd: 47
kromgoddeweg schreef:
Hallo gasten,
Gustaaf Steenhout

Dit vind ik een zeer goed idee eigenlijk. Ik breng alvast de eieren mee! iemand de tomaten?

14 Jun 2014, 16:08
Ancien

Bomber schreef:
Het is vooral aan Eintracht Frankfurt te danken die even uit zijn krammen is geschoten ;)

Eveneens bedankt Eintracht, het zou veel te gemakkelijk zijn voor die bende moesten we alles zomaar laten gebeuren zonder ons ongenoegen te uiten.
Diene smiley spreekt van werkgelegenheid, maar heeft hij er al eens bij stil gestaan wat hij aanricht moesten al die jeugdploegen hun geliefde sport niet meer kunnen uitoefenen in de charmantste stad van vlaanderen.
Aalst Anti-voetbalstad

14 Jun 2014, 16:13
Junior

Ik zal er zijn...
:EA:

14 Jun 2014, 17:22
Vaste Waarde

Aan alle Iendracht-fans,
Ik doe een oproep om het protest waardig te houden. Ik lees hier passionele oproepen, tot en met eieren en tomaten gooien, en ik kan dat begrijpen.
Toch even een woordje aan de Iendracht-fans die zelf uit Aalst zijn (want ik denk dat de meeste van die vurige oproepen van hen komen).
Ik ben een fan uit Geraardsbergen, en er zijn heel veel fans die niet van het grondgebied Aalst zijn, maar wel uit de ruime Denderstreek. Als Eendracht de ambitie heeft om een volwaardige eersteklasser te worden (en dat potentieel is absoluut aanwezig!!!), dan moeten jullie begrijpen dat de club ook niet zonder die fans kan van buiten Aalst.
Welnu, vooraleer jullie op burgemeester D'Haese beginnen te schieten: voor onze huidige beleidsmakers is het verschrikkelijk moeilijk om nog grote projecten zoals een voetbalstadion te realiseren, en dat heeft alles te maken met de blunders inzake ruimtelijke ordening die de politiekers in de jaren 60/70/80 gemaakt hebben. Door die politiek, die gericht was op lintbebouwing, is onze open ruimte heel erg beperkt geworden, en elk nieuw project lokt onmiddellijk heel wat NIMBY-reacties uit: "not in my back yard". Iedereen is voor industrie en werkgelegenheid, maar geen fabriek bij mij in de buurt, hé! Iedereen is voor groene energie, maar geen windmolens in mijn achtertuin, hé! Iedereen is voor meer gevangenissen om de zware gangsters op te sluiten, maar niet in mijn wijk, hé! Iedereen is voor sport en recreatie, maar geen voetbalstadion in mijn buurt, hé, want mijn zondagsrust zou kunnen gestoord worden. Bijgevolg moeten we ons toch weer eens die o zo gevoelige vraag durven stellen, ook rekening houdende met wat ik hierboven reeds schreef, of Eendracht Aalst eigenlijk niet Eendracht Land-van-Aalst zou moeten worden om nog een toekomst te hebben in eerste klasse, en dus moeten we durven nadenken over een overname (ik gebruik heel bewust niet het woord "fusie") van FCV Dender, SK Terjoden-Welle en Meldert, om zo te komen tot een club die ruimer denkt en werkt dan alleen maar het grondgebied van de stad Aalst! Zo'n club, laten we hem even SC Verbroedering Eendracht Denderend Land-van-Aalst noemen, zou in het stadion van Denderleeuw kunnen spelen, en heeft een prachtige toekomst in eerste klasse, met een hinterland en recruteringsgebied tot in Dendermonde, Wetteren, Zottegem,, Geraardsbergen, Asse, .... Denk daar AUB even over na!

14 Jun 2014, 17:54
Junior

Leeftijd: 54
Ik weet niet of het kan en indien het kan wie durft of is het mogelijk om een klacht in te dienen bij de Raad van State voor het niet correct toekenen/verlopen toekening grond? Er zijn zoveel klachten die daar naartoe gaan en die achteraf de beslissing terugdraaien.

14 Jun 2014, 17:57
Nationale Ploeg

filip.dhose schreef:
Aan alle Iendracht-fans,
Ik doe een oproep om het protest waardig te houden. Ik lees hier passionele oproepen, tot en met eieren en tomaten gooien, en ik kan dat begrijpen.
Toch even een woordje aan de Iendracht-fans die zelf uit Aalst zijn (want ik denk dat de meeste van die vurige oproepen van hen komen).
Ik ben een fan uit Geraardsbergen, en er zijn heel veel fans die niet van het grondgebied Aalst zijn, maar wel uit de ruime Denderstreek. Als Eendracht de ambitie heeft om een volwaardige eersteklasser te worden (en dat potentieel is absoluut aanwezig!!!), dan moeten jullie begrijpen dat de club ook niet zonder die fans kan van buiten Aalst.
Welnu, vooraleer jullie op burgemeester D'Haese beginnen te schieten: voor onze huidige beleidsmakers is het verschrikkelijk moeilijk om nog grote projecten zoals een voetbalstadion te realiseren, en dat heeft alles te maken met de blunders inzake ruimtelijke ordening die de politiekers in de jaren 60/70/80 gemaakt hebben. Door die politiek, die gericht was op lintbebouwing, is onze open ruimte heel erg beperkt geworden, en elk nieuw project lokt onmiddellijk heel wat NIMBY-reacties uit: "not in my back yard". Iedereen is voor industrie en werkgelegenheid, maar geen fabriek bij mij in de buurt, hé! Iedereen is voor groene energie, maar geen windmolens in mijn achtertuin, hé! Iedereen is voor meer gevangenissen om de zware gangsters op te sluiten, maar niet in mijn wijk, hé! Iedereen is voor sport en recreatie, maar geen voetbalstadion in mijn buurt, hé, want mijn zondagsrust zou kunnen gestoord worden. Bijgevolg moeten we ons toch weer eens die o zo gevoelige vraag durven stellen, ook rekening houdende met wat ik hierboven reeds schreef, of Eendracht Aalst eigenlijk niet Eendracht Land-van-Aalst zou moeten worden om nog een toekomst te hebben in eerste klasse, en dus moeten we durven nadenken over een overname (ik gebruik heel bewust niet het woord "fusie") van FCV Dender, SK Terjoden-Welle en Meldert, om zo te komen tot een club die ruimer denkt en werkt dan alleen maar het grondgebied van de stad Aalst! Zo'n club, laten we hem even SC Verbroedering Eendracht Denderend Land-van-Aalst noemen, zou in het stadion van Denderleeuw kunnen spelen, en heeft een prachtige toekomst in eerste klasse, met een hinterland en recruteringsgebied tot in Dendermonde, Wetteren, Zottegem,, Geraardsbergen, Asse, .... Denk daar AUB even over na!

kort: NEEN !

and by the way, als we niet met een Voka-hoer als burgemeester hadden gezeten had dat nieuwe stadion er dus gestaan he. dus heel die argumentatie van hoe moeilijk het wel niet is om iets op te starten is naast de kwestie, en die Eendracht-sympathisanten van buiten Aalst hadden echt ook wel naar een stadion in Aalst gereden ipv in een randgemeente.

trouwens, wel eens goed geluisterd naar dien Dozje daar allemaal durft uitkramen ? 'met alle respect Aalst is Gent niet' omdat er ochoocharme 2 bedreigingen voor onze middenstand zouden bijkomen ? wie zit die eigenlijk uit te lachen ? wij gaan rijden naar sint-niklaas waasland shopping center of wijnegem en onze burgemeester komt hier zeggen dat 2 winkelcentra in aalst niet kan ? en dat dat stadion van EA vooral kantoorruimte ed ging zijn daar gaan we ook vlotjes voorbij ? is dit echt een beleid waar de aalsterse kiezer voor gekozen heeft ? dat vooruitgang voor de stad gaat boeken ? :plat: :plat: :plat: ik zou hopen dat de aalsterse kiezer hier eens heel goed over nadenkt zenne. maar zoals reeds meerdere malen eerder aangegeven: het is bij den n-va ingecalculeerd dat het nog lang duurt voor de volgende verkiezingen. hadden die bij wijze van spreken volgende week geweest... den Dosje had zijn beslissing een beetjen 'uitgesteld' he :D

het is een stok zoeken om een hond te slaan die je zowieso ging slaan. de mens is een leugenaar, een corrupte zak ! draait em om en er vallen voka-zilverlingen uit.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 14 Jun 2014, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

14 Jun 2014, 19:16
forumlegende

Leeftijd: 61
Trooper schreef:
Beste stadsgenoten, het gaat hier nu toch geen "burgeroorlogje" worden tussen okapi en eendracht hé...
Ik kan me niet inbeelden dat het stadsbestuur geen oplossing wil voor Eendracht, maar het moet ook 100% haalbaar zijn. Dat was nog niet het geval met Erembodegem Zuid (industrieterrein, toegangswegen,...). Dit zal waarschijnlijk de doorslag gegeven hebben. Hopelijk komt de Siesegemlaan terug in het vizier nu. Men gaat alvast met nieuwe locatie onderzoeken beginnen.

van welke politieke partij ben jij ?

14 Jun 2014, 19:20
Junior

Antwoord op fusie gedrocht....
:kots:

Waarom niet out of the box denken....
Wie doet mee?

Een stadion ... nieuw dan is het makkelijkste in te plannen ( voor de vergunningen) op het bestaande terrein...
Echter we zitten met beperkingen qua hoogte, dit om buurt bewoners niet te veel zonlicht af te pakken.
In mexico hebben ze sinds kort een stadion ingegraven... ik weet nu de exacte afmetingen niet van het totale terrein die we nu hebben. Maar mij lijkt het toch mogelijk om het veld te draaien en een stadion te bouwen met onder het stadion nog eens parking voor ong. 100 auto's voor vips, spelers etc. De rest zal wel parkeren zoals het nu is. In luik is er nu ook geen parkeergelegenheid bv. Bovengronds is er enkel een ovaal, niet hoger dan de europatribune. Plaats voor 13000 man is ruim voldoende, want we zen Barcelona nie. Opwaardering voor de buurt, minder geluidsoverlasr door ingegraven stadion en mits de juiste architect, meer lichtinval voor buurtbewoners. Ok tijdens den teim sta je ondergronds een pint teczuipen in ons kantien ,maar na de match met zen allen de cafe in. Iedereen blij... nee toch?
Is maar idee, maar wie denkt mee? Alle ideeen, hoe zot ook, zijn misschien haalbaar als we er een architecturaal hoogstandje van maken.

14 Jun 2014, 19:38
Nationale Ploeg

tigers schreef:
Ik weet niet of het kan en indien het kan wie durft of is het mogelijk om een klacht in te dienen bij de Raad van State voor het niet correct toekenen/verlopen toekening grond? Er zijn zoveel klachten die daar naartoe gaan en die achteraf de beslissing terugdraaien.

ik zou dat als club zowieso doen. omdat je het dossier dan (op zijn minst tijdelijk) blokkeert en sterker staat om (geschreven) garanties proberen af te dwingen. geschreven, want het woord van onze n-va burgemeester is NIETS waard.

14 Jun 2014, 19:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Langs een kant mochten we ook niet verwachten dat hetgeen waar tientallen andere clubs in België al decennia lopen over te sukkelen in Aalst plots zomaar zonder slag stoot ging lukken zeker?

Als ons project effectief af was dan mag het hier niet stoppen. Allé, mijn gedacht hé.
Soit, veel hoger kan de druk niet meer opgevoerd worden en veel meer kaarten kunnen er haast niet meer op tafel gesmeten worden. Zou dus wel eens willen weten wie welke kaarten gespeeld heeft... en wie er allemaal heeft meegedaan (zowaar nog meer benieuwd daarnaar)

14 Jun 2014, 20:00
Ancien

Van een fusie was geen sprake meer dacht ik zo, het gaat hier om het stadiondossier met de gekende gevolgen.
We moeten blijven druk zetten, anders vrees ik er voor dat we gedoemd zijn om nog vele jaren onder de feesttent te staan, in welke reeks kan ik ook nog niet voorspellen, maar het zal in ieder geval nooit een reeks hoger zijn.

14 Jun 2014, 20:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Josken11 schreef:
zwetzat schreef:
ondertussen op de officiele site nog altijd niets. Wel allerhande shit over een groot scherm. Wil nu wel iets anders te lezen krijgen ......in congé wss ...... :zzz:

http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... lst-vallen :zzz:

:lol: BAAAANG droeiggoddeweg

14 Jun 2014, 20:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 184 185 186 187 188 462