|
|
| Pagina 189 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Stadion
kreezie nonkeltje schreef: anathema76 schreef: Dé oplossing is het nieuwe stadion van EA integreren in de plannen voor de Tragel. Waarom? - Daar wordt nu al industriegrond omgezet naar recreatiegebied (nieuwe zaal Okapi), dus geen probleem zoals Erembodegem Zuid IV zoals Uyttersprot beweerde. - Geen twee winkelcentra die elkaar de duvel aandoen, wat D'Haese als reden voor het afschieten naar voor schoof - De Aldi, Match, Blokker, Leenbakker etc krijgen sowieso een nieuwe locatie op de Tragel, naast nieuwe commerciële ontwikkelingen, dus Eendracht, Okapi én commerciële ontwikkelingen op één site is het voorbeeld van duurzaam ruimtegebruik. Je kan er zelfs voor zorgen dat EA en Okapi zaken zoals een restaurant, multifunctionele zaal, parking etc delen, weeral plaats gewonnen in het dichtbebouwde Aalst. - Alles wordt 100% efficiënt gebruikt. Winkelen op zaterdag tot 18 uur, daarna basket bij thuismatchen, op andere zaterdagen, zondagochtend en weekdagen zijn evenementen mogelijk (fuiven, rommelmarkt, beurzen,...) en op zondagnamiddag den Iendracht. Enige nadeel: misschien moet rup Tragel een beetje aangepast worden om EA er in te passen. Dat betekent een vertraging van misschien 2 jaar. Verwaarloosbaar als je daarmee je twee Aalsterse sportclubs kan toelaten om een mooie toekomst uit te bouwen. Just my two cents. Graag wat reacties lijkt me realiseerbaar, doch en enkel en alleen als het stadbestuur meewil. Doch jammer, en schandalig, genoeg willen ze niet mee. Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... |
| 15 Jun 2014, 19:07 |
|
|
Scholier
mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: anathema76 schreef: Dé oplossing is het nieuwe stadion van EA integreren in de plannen voor de Tragel. Waarom? - Daar wordt nu al industriegrond omgezet naar recreatiegebied (nieuwe zaal Okapi), dus geen probleem zoals Erembodegem Zuid IV zoals Uyttersprot beweerde. - Geen twee winkelcentra die elkaar de duvel aandoen, wat D'Haese als reden voor het afschieten naar voor schoof - De Aldi, Match, Blokker, Leenbakker etc krijgen sowieso een nieuwe locatie op de Tragel, naast nieuwe commerciële ontwikkelingen, dus Eendracht, Okapi én commerciële ontwikkelingen op één site is het voorbeeld van duurzaam ruimtegebruik. Je kan er zelfs voor zorgen dat EA en Okapi zaken zoals een restaurant, multifunctionele zaal, parking etc delen, weeral plaats gewonnen in het dichtbebouwde Aalst. - Alles wordt 100% efficiënt gebruikt. Winkelen op zaterdag tot 18 uur, daarna basket bij thuismatchen, op andere zaterdagen, zondagochtend en weekdagen zijn evenementen mogelijk (fuiven, rommelmarkt, beurzen,...) en op zondagnamiddag den Iendracht. Enige nadeel: misschien moet rup Tragel een beetje aangepast worden om EA er in te passen. Dat betekent een vertraging van misschien 2 jaar. Verwaarloosbaar als je daarmee je twee Aalsterse sportclubs kan toelaten om een mooie toekomst uit te bouwen. Just my two cents. Graag wat reacties lijkt me realiseerbaar, doch en enkel en alleen als het stadbestuur meewil. Doch jammer, en schandalig, genoeg willen ze niet mee. Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... 1) het stadion van Dender is in erfpacht tot 2035 dwz de gemeente wordt pas daarna eigenaar dus de politiek zal enorme druk moeten uitoefenen en de vzw van Dender dient zich met een meerderheid uit te spreken voor fusie . 2) stamboeknummer Dender verdwijnt en wat met de schulden van de twee clubs?? 3) en twee aparte ploegen op dezelfde locatie brengt veel problemen mee (TW) dus fusie is de enige optie en nieuwe benaming??? 4) jeugdwerking?? afdeling denderleeuw en aalst of wat?? 5 ) samenstelling bestuur Politiekers denken niet verder dan hun neus lang is , en de problemen daarna ?? Gemakkelijker gezegd dan gedaan. Laatst gewijzigd door CALIMERO op 15 Jun 2014, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jun 2014, 19:33 |
|
|
Nationale Ploeg
mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: anathema76 schreef: Dé oplossing is het nieuwe stadion van EA integreren in de plannen voor de Tragel. Waarom? - Daar wordt nu al industriegrond omgezet naar recreatiegebied (nieuwe zaal Okapi), dus geen probleem zoals Erembodegem Zuid IV zoals Uyttersprot beweerde. - Geen twee winkelcentra die elkaar de duvel aandoen, wat D'Haese als reden voor het afschieten naar voor schoof - De Aldi, Match, Blokker, Leenbakker etc krijgen sowieso een nieuwe locatie op de Tragel, naast nieuwe commerciële ontwikkelingen, dus Eendracht, Okapi én commerciële ontwikkelingen op één site is het voorbeeld van duurzaam ruimtegebruik. Je kan er zelfs voor zorgen dat EA en Okapi zaken zoals een restaurant, multifunctionele zaal, parking etc delen, weeral plaats gewonnen in het dichtbebouwde Aalst. - Alles wordt 100% efficiënt gebruikt. Winkelen op zaterdag tot 18 uur, daarna basket bij thuismatchen, op andere zaterdagen, zondagochtend en weekdagen zijn evenementen mogelijk (fuiven, rommelmarkt, beurzen,...) en op zondagnamiddag den Iendracht. Enige nadeel: misschien moet rup Tragel een beetje aangepast worden om EA er in te passen. Dat betekent een vertraging van misschien 2 jaar. Verwaarloosbaar als je daarmee je twee Aalsterse sportclubs kan toelaten om een mooie toekomst uit te bouwen. Just my two cents. Graag wat reacties lijkt me realiseerbaar, doch en enkel en alleen als het stadbestuur meewil. Doch jammer, en schandalig, genoeg willen ze niet mee. Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... daar draait het inderdaad om. ze willen gewoon niet dat Eendracht Aalst een oplossing krijgt op eigen kracht, de meeste redenen die ze nu aanhalen wisten ze al lang én hebben ze voor Okapi (het is erg duidelijk waar de voorkeur van onze nieuwe 'stadsnoblesse' ligt) wel opgelost in een veel twijfelachtiger (vanuit commercieel standpunt) project. "de kracht der vernieuwing" willen het duwen richting een Eendracht Dender (er zijn trouwens genoeg nva-'sympathisanten' die hier al meerdere keren ballonnetjes oplieten in die richting) maar onze manipulerende huidige burgemeester met zijn droopy-fac(ad)e zal dat nooit luidop zeggen want hij en zijn partij willen de geschiedenis niet ingaan als het stadsbestuur dat Eendracht dood deed... hetgeen ze mogelijkerwijs wel net gedaan hebben, met een mes in de rug. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 15 Jun 2014, 19:44, 4 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jun 2014, 19:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: anathema76 schreef: Dé oplossing is het nieuwe stadion van EA integreren in de plannen voor de Tragel. Waarom? - Daar wordt nu al industriegrond omgezet naar recreatiegebied (nieuwe zaal Okapi), dus geen probleem zoals Erembodegem Zuid IV zoals Uyttersprot beweerde. - Geen twee winkelcentra die elkaar de duvel aandoen, wat D'Haese als reden voor het afschieten naar voor schoof - De Aldi, Match, Blokker, Leenbakker etc krijgen sowieso een nieuwe locatie op de Tragel, naast nieuwe commerciële ontwikkelingen, dus Eendracht, Okapi én commerciële ontwikkelingen op één site is het voorbeeld van duurzaam ruimtegebruik. Je kan er zelfs voor zorgen dat EA en Okapi zaken zoals een restaurant, multifunctionele zaal, parking etc delen, weeral plaats gewonnen in het dichtbebouwde Aalst. - Alles wordt 100% efficiënt gebruikt. Winkelen op zaterdag tot 18 uur, daarna basket bij thuismatchen, op andere zaterdagen, zondagochtend en weekdagen zijn evenementen mogelijk (fuiven, rommelmarkt, beurzen,...) en op zondagnamiddag den Iendracht. Enige nadeel: misschien moet rup Tragel een beetje aangepast worden om EA er in te passen. Dat betekent een vertraging van misschien 2 jaar. Verwaarloosbaar als je daarmee je twee Aalsterse sportclubs kan toelaten om een mooie toekomst uit te bouwen. Just my two cents. Graag wat reacties lijkt me realiseerbaar, doch en enkel en alleen als het stadbestuur meewil. Doch jammer, en schandalig, genoeg willen ze niet mee. Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... das t zelfde als brugge naar anderlecht sturen voor hun thuismatchen , of omgekeerd....das oorlog uitlokken....ik kan mij niet voorstellen naar "eendracht aalst" te gaan moeten kijken in denderleeuw op het plein van fcvdender....en zwijg mij van mogelijke fusies want dan ga ik zeker niet meer zien....en ik ben daar zeker niet de enige in met die gedachte! da ze godver van t stadhuis uit eens maken dat ze een deftige oplossing vinden of we sturen ze binnenkort zelf enkele reis richting denderleeuw om in mekaars hol te kruipen!da ze ginder de inwoners dan wa blazen gaan wijsmaken... |
| 15 Jun 2014, 19:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat van die geen ruimte vind ik wel staf, de dag dat een 2de Amylum zich morgen wilt vestigen in Aalst gaan ze dus zeggen dat er geen plaats is ?
Yeah right Twee mogelijkheden voor deze politici in deze kwestie: of 't is van niet willen of 't is van te plat zijn ! Aalst en zijn politieke historiek een beetje kennende zal het weer de combinatie zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jun 2014, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Dat van die geen ruimte vind ik wel staf, de dag dat een 2de Amylum zich morgen wilt vestigen in Aalst gaan ze dus zeggen dat er geen plaats is ? Yeah right Twee mogelijkheden voor deze politici in deze kwestie: of 't is van niet willen of 't is van te plat zijn ! Aalst en zijn politieke historiek een beetje kennende zal het weer de combinatie zijn. ze willen het niet, als ze het gewild zouden hebben, had het al opgelost geweest. den Dosje &Co (Okapi versie II heeft duidelijk ook geen probleem met een broedermoord en Task Force is ons paard van Troje) willen onze kop er af. _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Jun 2014, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ze gaan ons daar weer met een valse belofte naar huis sturen maar niettemin ga ik daar zeker en vast aanwezig zijn. Wanneer is dat, want ik wil er ook bij zijn! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 15 Jun 2014, 20:19 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: lijkt me realiseerbaar, doch en enkel en alleen als het stadbestuur meewil. Doch jammer, en schandalig, genoeg willen ze niet mee. Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... das t zelfde als brugge naar anderlecht sturen voor hun thuismatchen , of omgekeerd....das oorlog uitlokken....ik kan mij niet voorstellen naar "eendracht aalst" te gaan moeten kijken in denderleeuw op het plein van fcvdender....en zwijg mij van mogelijke fusies want dan ga ik zeker niet meer zien....en ik ben daar zeker niet de enige in met die gedachte! da ze godver van t stadhuis uit eens maken dat ze een deftige oplossing vinden of we sturen ze binnenkort zelf enkele reis richting denderleeuw om in mekaars hol te kruipen!da ze ginder de inwoners dan wa blazen gaan wijsmaken... Ik ook niet maar wie gaat al die boetes blijven betalen? Misschien in het park gaan spelen, we zullen de ballekes wel uit de vijver vissen. Alle gekheid op een stokje, zeg mij eens waar je naartoe moet als je in tweede klasse wil blijven spelen? Je stad laat je in de steek en dan zijn bij mij al die Anti-dendergevoelens van minder belang, hopelijk kunnen we snel iets horen van bestuurszijde wat hun plannen zijn wat onze toekomst betreft. Ik veronderstel als FDR het nog ziet zitten, dat het richting nieuwe tribune K zal gaan zeker. Dit plan liever dan een verhuis, zakken de tribunes met de tijd in, dan is de stad ook mee verantwoordelijk of niet? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2014, 20:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: Heb es de fb-reacties bij madam van sport gelezen. Als je het inderdaad goed opvolgt, merk je dat alle locaties (siesegem, Colruyt, Du Parc...) worden als onmogelijk bestemd: woongebied, industriezone, natuurzone,... Allemaal zever (niet van jou natuurlijk ), ALLES kan herbestemd worden! Als ze een rup kunnen wijzigen om een crematorium op de Siesegemkouter in een industriezone te zetten, dan kunnen ze dat rup NOG EENS wijzigen om er ook een voetbalstadion neer te poten.Maar daarvoor is politieke MOED en WIL nodig! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 15 Jun 2014, 20:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Hugo schreef: supersossis schreef: mamananeto schreef: Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... das t zelfde als brugge naar anderlecht sturen voor hun thuismatchen , of omgekeerd....das oorlog uitlokken....ik kan mij niet voorstellen naar "eendracht aalst" te gaan moeten kijken in denderleeuw op het plein van fcvdender....en zwijg mij van mogelijke fusies want dan ga ik zeker niet meer zien....en ik ben daar zeker niet de enige in met die gedachte! da ze godver van t stadhuis uit eens maken dat ze een deftige oplossing vinden of we sturen ze binnenkort zelf enkele reis richting denderleeuw om in mekaars hol te kruipen!da ze ginder de inwoners dan wa blazen gaan wijsmaken... Ik ook niet maar wie gaat al die boetes blijven betalen? Misschien in het park gaan spelen, we zullen de ballekes wel uit de vijver vissen. Alle gekheid op een stokje, zeg mij eens waar je naartoe moet als je in tweede klasse wil blijven spelen? Je stad laat je in de steek en dan zijn bij mij al die Anti-dendergevoelens van minder belang, hopelijk kunnen we snel iets horen van bestuurszijde wat hun plannen zijn wat onze toekomst betreft. Ik veronderstel als FDR het nog ziet zitten, dat het richting nieuwe tribune K zal gaan zeker. Dit plan liever dan een verhuis, zakken de tribunes met de tijd in, dan is de stad ook mee verantwoordelijk of niet? ![]() Just hopen dat wij er dan niet instaan hé, Hugo _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Jun 2014, 20:24 |
|
|
Ancien
witzwet schreef: Hugo schreef: supersossis schreef: das t zelfde als brugge naar anderlecht sturen voor hun thuismatchen , of omgekeerd....das oorlog uitlokken....ik kan mij niet voorstellen naar "eendracht aalst" te gaan moeten kijken in denderleeuw op het plein van fcvdender....en zwijg mij van mogelijke fusies want dan ga ik zeker niet meer zien....en ik ben daar zeker niet de enige in met die gedachte! da ze godver van t stadhuis uit eens maken dat ze een deftige oplossing vinden of we sturen ze binnenkort zelf enkele reis richting denderleeuw om in mekaars hol te kruipen!da ze ginder de inwoners dan wa blazen gaan wijsmaken... Ik ook niet maar wie gaat al die boetes blijven betalen? Misschien in het park gaan spelen, we zullen de ballekes wel uit de vijver vissen. Alle gekheid op een stokje, zeg mij eens waar je naartoe moet als je in tweede klasse wil blijven spelen? Je stad laat je in de steek en dan zijn bij mij al die Anti-dendergevoelens van minder belang, hopelijk kunnen we snel iets horen van bestuurszijde wat hun plannen zijn wat onze toekomst betreft. Ik veronderstel als FDR het nog ziet zitten, dat het richting nieuwe tribune K zal gaan zeker. Dit plan liever dan een verhuis, zakken de tribunes met de tijd in, dan is de stad ook mee verantwoordelijk of niet? ![]() Just hopen dat wij er dan niet instaan hé, Hugo Sterven voor je ploeg of werkonbewaam! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2014, 20:28 |
|
|
Ancien
anathema76 schreef: witzwet schreef: Heb es de fb-reacties bij madam van sport gelezen. Als je het inderdaad goed opvolgt, merk je dat alle locaties (siesegem, Colruyt, Du Parc...) worden als onmogelijk bestemd: woongebied, industriezone, natuurzone,... Allemaal zever (niet van jou natuurlijk ), ALLES kan herbestemd worden! Als ze een rup kunnen wijzigen om een crematorium op de Siesegemkouter in een industriezone te zetten, dan kunnen ze dat rup NOG EENS wijzigen om er ook een voetbalstadion neer te poten.Maar daarvoor is politieke MOED en WIL nodig! Ze moet niet zo hoog van de toren blazen ons Ilse Schepen van sport mijn gedacht. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2014, 20:31 |
|
|
Reserve
Ghelamco hebben we in gans deze vaudeville nog niet gehoord...Mannen zien een miljoenenproject door hun neus geboord, en niemand die reageert, ook heel vreemd toch.
En waarom moest Valckenier mee met onze burgemeester? vragen waar nog geen antwoord op gegeven is. |
| 15 Jun 2014, 20:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
we gaan mogen protesteren en ons gedacht zeggen zoveel als we willen he, mijn gedacht zal een nieuw stadion voor den Iendracht er nooit meer komen. Het is gewoon een kwestie van ni willen. Als ze nu ni willen, waarom zouden ze begot pakweg binnen 10 jaar hun kar keren en het toch willen doen ?
_________________ Iendracht 4ever. |
| 15 Jun 2014, 20:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
BDS schreef: Ghelamco hebben we in gans deze vaudeville nog niet gehoord...Mannen zien een miljoenenproject door hun neus geboord, en niemand die reageert, ook heel vreemd toch. En waarom moest Valckenier mee met onze burgemeester? vragen waar nog geen antwoord op gegeven is. Hadden ze wel een akkoord? was alles financieel wel rond met ghelamco vragen waar we hopelijk een antwoord gaan op krijgen tijdens de CBS vergadering.Want van het stadsbestuur hoor je meer en meer verhalen dat er en addertje onder het gras zat. Maar ik ga hier nog niemand met de vinger wijzen,eerst de vergadering afwachten en daar zal de aap wel uit de mouw komen zeker. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Jun 2014, 20:40 |
|
| Pagina 189 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 187 188 189 190 191 … 462 Volgende |