|
|
| Pagina 862 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 860 861 862 863 864 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Jeroen schreef: Inderdaad... En de nederlaag voor Vlaams Belang zorgt voor een ongezien sterk rechts blok in Vlaanderen. Al proberen zullen de walen er alles aan doen om ook de N-VA buiten spel te houden. Als je nu opnieuw een linkse regering krijgt, terwijl bijna 8/10 vlamingen (centrum)rechts stemt, dan schaffen ze de verkiezingen beter af. Waarom confronteert men die politiekers niet met hun eigen woorden ???? interessant artikel, verschenen in Trends ; ( uiteraard vooral voor hen die nog niet beseffen waarom men bezuiden de taalgrens zo gehecht is aan België, pardon aan de Vlaamse centen.) Vlaams-Waalse transfers exploderen naar 16 miljard euro! Jean-Marie Laffut | 15 mei 2014 Inderdaad , de titel geeft de enige reden voor het voortbestaan van België. Als de Vlamingen nu nog enig respect kregen van de Walen, als Wallonië nu ook zou aanvaarden dat er enige transparantie heerste rond die transfers of minstens controle op waaraan het uitgegeven wordt , ons geld . Nee , niets daarvan ? Zoals mijn naam laat doorschemeren ben ik Waal langs vaders zijde en ik geef u graag enige voorbeelden van het complete misprijzen en minachting die Waalse politici hebben voor de bevolking die hen al meer dan 30 jaar in leven houdt en die het PS-model betaalt en mogelijk maakt. Die voorbeelden werden me doorgespeeld door mijn Waalse familie in Luik en Hoei en Bergen, want die kwamen uiteraard nooit in de Vlaamse machtspers te staan. De vermelde uitspraken werden uiteraard gedaan in besloten kring of voor het eigen kiespubliek; Magnette einde 2013 in Charleroi : ces fasciste du Nord pensent avoir le droit de nous controler , parce qu'ils nous soutiennent. Les embeciles ont la chance qu'on ne peut pas augmenter les impots seulement dans le Nord ( + hartelijk uitdagende lachbui ) Onkelinx in januari 2014 in Schaerbeek : notre seul but doit être de traire la vache flamande encore pendant , disons , 10 ans . Après les flamands peuvent avoir le cadavre. En het "nec plus ultra " , Di Rupo in 1995 in Bergen voor de partijleden in het Maison du peuple : le premier jour que le premier franc de solidarité part de la Wallonië vers la Flandre , la Belgique n' existera plus. Begrijpen we nu allemaal de gevleugelde uitspraak van de premier van Wallonië en Brussel ( = Di Rupo ) : Het kaat goed met Belgie. Patrick Debie | 15 mei 2014 Jean-Marie Laffut: als dat echt de woorden zijn die ooit zijn uitgesproken door deze politiekers, dan vraag ik mij af waarom de drie traditionele partijen nog steeds zo naiëf de Walen achternalopen om belziek te redden?? Om de mensen te helpen die niet zo goed frans verstaan volgt hier de vertaling: magnette zei:"Deze fascisten van het noorden denken dat ze het recht hebben om ons te controleren omdat ze ons onderhouden. De imbecielen hebben het geluk dat we de belastingen niet enkel in het Noorden van het land kunnen verhogen"...breed lachend. onckelinks zei dan weer:"Ons enige doel moet zijn de Vlaamse koe te blijven uitmelken gedurende pakweg nog 10jaar. Nadien mogen de Vlamingen het kadaver hebben." En elio di rupette tenslotte:"de eerste dag dat eer één frank solidariteit van walenland naar Vlaanderen zal gaan, zal belziek ophouden te bestaan". Duidelijk genoeg zeker? |
| 30 Mei 2014, 18:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
supersossis schreef: Jeroen schreef: Inderdaad... En de nederlaag voor Vlaams Belang zorgt voor een ongezien sterk rechts blok in Vlaanderen. Al proberen zullen de walen er alles aan doen om ook de N-VA buiten spel te houden. Als je nu opnieuw een linkse regering krijgt, terwijl bijna 8/10 vlamingen (centrum)rechts stemt, dan schaffen ze de verkiezingen beter af. Waarom confronteert men die politiekers niet met hun eigen woorden ???? A mor allei, ge moetj da allemool in de zjuste context zing ein.... interessant artikel, verschenen in Trends ; ( uiteraard vooral voor hen die nog niet beseffen waarom men bezuiden de taalgrens zo gehecht is aan België, pardon aan de Vlaamse centen.) Vlaams-Waalse transfers exploderen naar 16 miljard euro! Jean-Marie Laffut | 15 mei 2014 Inderdaad , de titel geeft de enige reden voor het voortbestaan van België. Als de Vlamingen nu nog enig respect kregen van de Walen, als Wallonië nu ook zou aanvaarden dat er enige transparantie heerste rond die transfers of minstens controle op waaraan het uitgegeven wordt , ons geld . Nee , niets daarvan ? Zoals mijn naam laat doorschemeren ben ik Waal langs vaders zijde en ik geef u graag enige voorbeelden van het complete misprijzen en minachting die Waalse politici hebben voor de bevolking die hen al meer dan 30 jaar in leven houdt en die het PS-model betaalt en mogelijk maakt. Die voorbeelden werden me doorgespeeld door mijn Waalse familie in Luik en Hoei en Bergen, want die kwamen uiteraard nooit in de Vlaamse machtspers te staan. De vermelde uitspraken werden uiteraard gedaan in besloten kring of voor het eigen kiespubliek; Magnette einde 2013 in Charleroi : ces fasciste du Nord pensent avoir le droit de nous controler , parce qu'ils nous soutiennent. Les embeciles ont la chance qu'on ne peut pas augmenter les impots seulement dans le Nord ( + hartelijk uitdagende lachbui ) Onkelinx in januari 2014 in Schaerbeek : notre seul but doit être de traire la vache flamande encore pendant , disons , 10 ans . Après les flamands peuvent avoir le cadavre. En het "nec plus ultra " , Di Rupo in 1995 in Bergen voor de partijleden in het Maison du peuple : le premier jour que le premier franc de solidarité part de la Wallonië vers la Flandre , la Belgique n' existera plus. Begrijpen we nu allemaal de gevleugelde uitspraak van de premier van Wallonië en Brussel ( = Di Rupo ) : Het kaat goed met Belgie. Patrick Debie | 15 mei 2014 Jean-Marie Laffut: als dat echt de woorden zijn die ooit zijn uitgesproken door deze politiekers, dan vraag ik mij af waarom de drie traditionele partijen nog steeds zo naiëf de Walen achternalopen om belziek te redden?? Om de mensen te helpen die niet zo goed frans verstaan volgt hier de vertaling: magnette zei:"Deze fascisten van het noorden denken dat ze het recht hebben om ons te controleren omdat ze ons onderhouden. De imbecielen hebben het geluk dat we de belastingen niet enkel in het Noorden van het land kunnen verhogen"...breed lachend. onckelinks zei dan weer:"Ons enige doel moet zijn de Vlaamse koe te blijven uitmelken gedurende pakweg nog 10jaar. Nadien mogen de Vlamingen het kadaver hebben." En elio di rupette tenslotte:"de eerste dag dat eer één frank solidariteit van walenland naar Vlaanderen zal gaan, zal belziek ophouden te bestaan". Duidelijk genoeg zeker? _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 31 Mei 2014, 16:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Da krapuul van Sharia4Belgium eist de vrijlating van Belkacem! Eisen?! Die hebben nog veel noten op hun zang...Ze verwijten de dochter van Filip De Winter van hoer! Gaat dieje pater van FCGKR nu ook zijn domme bakkes opendoen?
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Jun 2014, 17:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Maanden geleden,was er een politieke partij die de problemen aankaarte van de moslim strijders in Syrië,maar er was helemaal geen probleem volgens velen.
Na de laffe daad in Brussel is het opeens een Europees probleem,de wereld is om zeep man,met al da gespuis,gaat er eindelijk iemand in Europa opstaan die de problemen echt gaat aanpaken. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Jun 2014, 19:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bomber schreef: Bakkie schreef: Maanden geleden,was er een politieke partij die de problemen aankaarte van de moslim strijders in Syrië,maar er was helemaal geen probleem volgens velen. Na de laffe daad in Brussel is het opeens een Europees probleem,de wereld is om zeep man,met al da gespuis,gaat er eindelijk iemand in Europa opstaan die de problemen echt gaat aanpaken. Och zolang ge van die types gelijk salvador hebt mogen er nog 1000 opstaan. Ik peis dat hij ook nor Syrië vertrokken is,want het is al een tetje geleden dat hij hier nog de revue passeerde ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jun 2014, 19:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Jun 2014, 6:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 12 Jun 2014, 9:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hierjuist vernomen dat café Promille eind volgende maand de deuren sluit, zaak stond al een tijdje te koop en er zou nu een koper gevonden zijn. Geen idee wat die zijn plannen zijn maar het lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk dat iemand heden ten dage nog geld investeert in het uitgaansleven.
De enige zaken die nog marcheren in 't stad zijn toch duidelijk die waar het oudere publiek zit, Vredeplein, Music Club, .... Op een tien jaar tijd is het echt enorm achteruit gegaan, en dan was het daarvoor ook al in verval wsl. |
| 16 Jun 2014, 10:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zienaa schreef: Hierjuist vernomen dat café Promille eind volgende maand de deuren sluit, zaak stond al een tijdje te koop en er zou nu een koper gevonden zijn. Geen idee wat die zijn plannen zijn maar het lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk dat iemand heden ten dage nog geld investeert in het uitgaansleven. De enige zaken die nog marcheren in 't stad zijn toch duidelijk die waar het oudere publiek zit, Vredeplein, Music Club, .... Op een tien jaar tijd is het echt enorm achteruit gegaan, en dan was het daarvoor ook al in verval wsl. Heeft hem gewoon verlegd. Factory & Comme Ca doen het bv. nog wel goed (Comme Ca stond bv. 10 jaar zo goed als leeg toen het nog tendence was) |
| 16 Jun 2014, 11:26 |
|
|
forumlegende
Den Tendence...en daarvoor den Bizarre!
|
| 16 Jun 2014, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Zienaa schreef: Hierjuist vernomen dat café Promille eind volgende maand de deuren sluit, zaak stond al een tijdje te koop en er zou nu een koper gevonden zijn. Geen idee wat die zijn plannen zijn maar het lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk dat iemand heden ten dage nog geld investeert in het uitgaansleven. De enige zaken die nog marcheren in 't stad zijn toch duidelijk die waar het oudere publiek zit, Vredeplein, Music Club, .... Op een tien jaar tijd is het echt enorm achteruit gegaan, en dan was het daarvoor ook al in verval wsl. Heeft hem gewoon verlegd. Factory & Comme Ca doen het bv. nog wel goed (Comme Ca stond bv. 10 jaar zo goed als leeg toen het nog tendence was) Ik kom ook frequent in Comme Ca, en het volk dat ik daar aantref zijn diegene die ik tien jaar geleden in de Factory ook al zag, allemaal volk van boven de 25 jaar. Maar ge kunt nu toch niet ontkennen dat tegenover 10 jaar geleden praktisch geen volk meer in 't stad zit. |
| 16 Jun 2014, 11:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Zienaa schreef: Jeroen schreef: Zienaa schreef: Hierjuist vernomen dat café Promille eind volgende maand de deuren sluit, zaak stond al een tijdje te koop en er zou nu een koper gevonden zijn. Geen idee wat die zijn plannen zijn maar het lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk dat iemand heden ten dage nog geld investeert in het uitgaansleven. De enige zaken die nog marcheren in 't stad zijn toch duidelijk die waar het oudere publiek zit, Vredeplein, Music Club, .... Op een tien jaar tijd is het echt enorm achteruit gegaan, en dan was het daarvoor ook al in verval wsl. Heeft hem gewoon verlegd. Factory & Comme Ca doen het bv. nog wel goed (Comme Ca stond bv. 10 jaar zo goed als leeg toen het nog tendence was) Ik kom ook frequent in Comme Ca, en het volk dat ik daar aantref zijn diegene die ik tien jaar geleden in de Factory ook al zag, allemaal volk van boven de 25 jaar. Maar ge kunt nu toch niet ontkennen dat tegenover 10 jaar geleden praktisch geen volk meer in 't stad zit. 3 redenen... 1.reken eens uit wat een pint kost tegenwoordig (of uitgaan in 't algemeen) 2.ge moogt niet meer roken op café 3.na 2 pinten moogt ge al terug naar huis want de volgende kan al er een te veel geweest zijn voor onze blauwe vriendjes)....dan drinkt ge u beter thuis e stuk in uw kl... en nog een bijkomstige reden (niet altijd mor t is ook wel iets dat mee helpt er een paar weg te houden): ge riskeert in aalst tegewoordig om uw centjes,gsm kwijt te geraken meestal samengaand met een paar stampen op uw muil als ge nie braafjes direct meewerkt.. |
| 16 Jun 2014, 12:47 |
|
|
supersossis schreef: ge riskeert in aalst tegewoordig om uw centjes,gsm kwijt te geraken meestal samengaand met een paar stampen op uw muil als ge nie braafjes direct meewerkt.. Is dat niet van alle jaren? Ik hoor genoeg van volk van eind de veertig dat er toen ook al serieus wat afgevochten werd in 't stad. Vooral de Korte Nieuwstraat stond er om bekend. |
| 16 Jun 2014, 13:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: supersossis schreef: ge riskeert in aalst tegewoordig om uw centjes,gsm kwijt te geraken meestal samengaand met een paar stampen op uw muil als ge nie braafjes direct meewerkt.. Is dat niet van alle jaren? Ik hoor genoeg van volk van eind de veertig dat er toen ook al serieus wat afgevochten werd in 't stad. Vooral de Korte Nieuwstraat stond er om bekend. Dat was een ander soort vechten hé. Nu hangt er bij momenten uw leven en uw geld vanaf. |
| 16 Jun 2014, 14:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Hierjuist vernomen dat café Promille eind volgende maand de deuren sluit, zaak stond al een tijdje te koop en er zou nu een koper gevonden zijn. Geen idee wat die zijn plannen zijn maar het lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk dat iemand heden ten dage nog geld investeert in het uitgaansleven. De enige zaken die nog marcheren in 't stad zijn toch duidelijk die waar het oudere publiek zit, Vredeplein, Music Club, .... Op een tien jaar tijd is het echt enorm achteruit gegaan, en dan was het daarvoor ook al in verval wsl. Het gaat overal achteruit en dat heeft overal dezelfde redenen. helaas! Al vond ik de Promille wel een schijtkot. |
| 16 Jun 2014, 14:57 |
|
| Pagina 862 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 860 861 862 863 864 … 885 Volgende |