Transfers volgend seizoen - Pagina 170 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 168 169 170 171 172 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
En weet iemand wat die leugen inhoudt ? Makkelijk praten en reclameren over "een leugen" die niemand kent.

Iets in mij zegt mij dat die "leugen" te maken heeft met de gronden op Zuid IV en/of het nieuwe stadion.. Als dat het geval is kun je het moeilijk een leugen noemen natuurlijk, want toen zat iedereen hier ook nog in de 7de hemel. :hmm:

26 Jun 2014, 10:40
Ancien

Het is alleen den Iendracht die de maximumboete krijgt voor liegen en .... :x
Wanneer gaan ze nu eens beginnen met een bestuursuitbreiding, voordat het kalf verdronken is.
Hoe zit dat nu met Valckenier?
Maar ja, er zijn er waarschijnlijk die schrik hebben voor een bepaalde positie af te staan, maar ondertussen brengen ze ons aan de rand van de afgrond. :stom:

26 Jun 2014, 11:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
"Leugen" heeft NIETS met stadion te maken! Vooraleer er hier wilde verhalen de ronde doen, blijkbaar gaat het over betalingen die nog moesten gedaan worden aan andere clubs... Zou volgens fdr ondertussen opgelost en betaald zijn! Hij overweegt om in beroep te gaan, omdat we nu met alles in orde zouden zijn.

Het fijne weet ik er dus ook niet over, maar dit is toch al een ander zicht op de situatie lijkt me...

26 Jun 2014, 12:23
forumlegende

Leeftijd: 43
Zijn ze daar zeker van dat dit geen invloed heeft omdat de kern toch al is samengesteld? De nieuwe zoals Vansimpsen enzo worden toch maar officieel bij onze club aangesloten vanaf 1 juli of ben ik daar mis in? Als het effectief zo moest zijn, dan mogen die geen officiële wedstrijden spelen voor ons.

26 Jun 2014, 12:47
Ancien

hansken schreef:
"Leugen" heeft NIETS met stadion te maken! Vooraleer er hier wilde verhalen de ronde doen, blijkbaar gaat het over betalingen die nog moesten gedaan worden aan andere clubs... Zou volgens fdr ondertussen opgelost en betaald zijn! Hij overweegt om in beroep te gaan, omdat we nu met alles in orde zouden zijn.

Het fijne weet ik er dus ook niet over, maar dit is toch al een ander zicht op de situatie lijkt me...

Je krijgt de maximumboete toch niet zomaar, ondertussen alles geregeld. :hmm:
Na het stadionverbod van de vorige keer, is het hun plicht om dergelijke negatieve reclame voor onze club te vermijden, maar blijkbaar is dit het minste van hun zorgen.
Als je als potentiële sponsor dit leest in de krant, zou je ook niet twijfelen om je geld te investeren. :EA:

26 Jun 2014, 12:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
zwawi schreef:
Zijn ze daar zeker van dat dit geen invloed heeft omdat de kern toch al is samengesteld? De nieuwe zoals Vansimpsen enzo worden toch maar officieel bij onze club aangesloten vanaf 1 juli of ben ik daar mis in? Als het effectief zo moest zijn, dan mogen die geen officiële wedstrijden spelen voor ons.

Heb ik ook al aan gedacht.

26 Jun 2014, 12:51
forumlegende

Leeftijd: 43
hansken schreef:

Als alles betaald is zoals hij beweert, dan moet hij toch nie twijfelen om in beroep te gaan maar het gewoon doen zodat het transferverbod opgeheven wordt. Maar is alles wel effectief in orde? Ik weet nie wat ik nog kan geloven hoor.
Enfin, de boete zullen ze wel moeten betalen zeker. Logisch ook he. Ze moeten maar zien da ze met alles in orde zijn zonder dat er altijd van die dingen moeten gebeuren voor hunne frang valt. Amateurs :stom:

26 Jun 2014, 12:51
Vaste Waarde

hansken schreef:

Daar geloof ik dus geen bal van se… Wat een totaal van de pot gerukte quote van FDR ! :lol:
" Het is opgelost" zegt hij ?
Waarom moet hij dan " overwegen" om in beroep te gaan ?!
Al eens nagedacht over de imagoschade opnieuw franksken ? :fuck:

26 Jun 2014, 12:55
Ancien

Ik begin er ook stillekesaan mijn buik vol van te krijgen, eerst de stadionklucht en nu weer dit, je zal maar supporter van den Iendracht wezen.
Spreken van een nieuw stadion met het oog op eersteklasse en je kan niet eens je licentiedossier in orde krijgen in tweede, stop met ons voor de gek te houden a.u.b.? :x (n)

26 Jun 2014, 13:04

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
We zullen nog maar eens ne stok in het hoenderhok smijten :D spelerslonen zouden ook weer niet tijdig op de rekening staan, FDR vertelt wat hij graag kwijt wil natuurlijk, heb vandaag al een ander verhaal gehoord,dan dit van Hansken,wat de reden van de boete en het transferverbod betreft, iemand liegt ;)

26 Jun 2014, 13:20
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
We zullen nog maar eens ne stok in het hoenderhok smijten :D spelerslonen zouden ook weer niet tijdig op de rekening staan, FDR vertelt wat hij graag kwijt wil natuurlijk, heb vandaag al een ander verhaal gehoord,dan dit van Hansken,wat de reden van de boete en het transferverbod betreft, iemand liegt ;)

Lap, weeral een boete!

26 Jun 2014, 13:24

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Urzua schreef:
Bakkie schreef:

Lap, weeral een boete!

Das daarom dat de schulden zo groot zijn en niet door het slechte beleid :)

26 Jun 2014, 13:29
Vaste Waarde

Hugo schreef:
Ik begin er ook stillekesaan mijn buik vol van te krijgen, eerst de stadionklucht en nu weer dit, je zal maar supporter van den Iendracht wezen.
Spreken van een nieuw stadion met het oog op eersteklasse en je kan niet eens je licentiedossier in orde krijgen in tweede, stop met ons voor de gek te houden a.u.b.? :x (n)

Oei, ik denk dat de richting van de protestmars naar het stadhuis stilaan aan het veranderen is naar het PC stadion.

26 Jun 2014, 13:34
Vaste Waarde

Kan hier eens iemand die met kennis van zaken spreekt iets vertellen over de consequenties van dit transferverbod op de huidige kern ?
Er werd hier reeds verteld dat de nieuwkomers blijkbaar slechts aansluiten op 1 juli….??
Klopt dat ? En zo ja, kunnen die dan nu nog worden aangesloten ? :wadde:

26 Jun 2014, 13:39
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ge kunt enkel hopen dat ze in de club iets rustiger reageren op probleemsituaties dan hier op het forum. Triestig om hier te komen lezen tegenwoordig. Dramatiseren zoveel als het kan, en liefst in iedere post opnieuw er alles nog eens bijsleuren.

Hadden we een nieuw stadion gekregen , FDR was God, nu we eens een boete krijgen, is hij staatsvijand nummer 1.

Kalmeer eens gewoon, wacht details van het verhaal af, luister eens naar de 2 kanten van het verhaal, denk eens rustig na of het ernstige gevolgen heeft, en denk vooral niet dat het bij een andere club allemaal zo fantastisch veel beter gaat.

En voor alle duidelijkheid : ik verkoop hier zeker niet dat alles fantastisch loopt. Ik pleit enkel voor wat rust en kalmte, en een milde vorm van realisme ipv extreme vorm van negativisme.

26 Jun 2014, 14:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 168 169 170 171 172 515