Stadion - Pagina 199 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 197 198 199 200 201 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Stadion
volledig akkoord met DT betreffende die dender boeren. Blijft wel een feit dat het bij ons echt wel de verkeerde kant uitgaat op allerlei gebied, van stadion, over financiele tot de dagelijkse leiding van onze club. Kiné waar ik momenteel in behandeling ben vertelde mij ook weer een leuke. Na jarenlange samenwerking met de club heeft hij laten weten geen eendrachtspeler meer in zen praktijk te willen zien. Simpelweg omdat hij nooit aan zijn geld geraakt. Normaal zijn de medische kosten van een geblesseerde speler ten laste van de verzekering maar als die verzekering niet in orde is gaat dit natuurlijk niet op. FDR is nen brave mens met een eendrachthart maar de dagelijkse leiding van de club is ook zijn verantwoordelijkheid, als steeds maar weer blijkt dat sus en klus op het secretariaat er niks van bakken dan moet hij ingrijpen.

26 Jun 2014, 16:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
iendracht mèn 2de vraa schreef:
"Een vergadering met de Task Force over de toekomst van Eendracht Aalst zal enkele uren later dan gepland plaatsvinden"?????????

Is er nu reeds iets bekend over deze vergadering?

is die vergadering nu ondertussen al begonnen?? t is weer akelig stil daarover.... :hmm:

30 Jun 2014, 18:46
Ancien

supersossis schreef:
"Een vergadering met de Task Force over de toekomst van Eendracht Aalst zal enkele uren later dan gepland plaatsvinden"?????????

is die vergadering nu ondertussen al begonnen?? t is weer akelig stil daarover.... :hmm:

Die vergadering komt er, onze voorzitter wacht op de uitnodiging.
Ik heb hem gisteren gesproken over het stadiondossier en ik had te maken met een zwaar ontgoochelde voorzitter.
Volgens zijn zeggen ligt de schuld volledig bij het stadsbestuur, hij had het nodige kapitaal voor de bouw van het stadion, maar heeft de mensen van het stadsbestuur hiermee duidelijk verrast.
Blijkbaar hadden ze niet verwacht dat hij het nodige kapitaal voor het project zou gevonden hebben.
FDR heeft van Ghelamco nu nog twee weken en hopelijk heeft het stadsbestuur nu een andere locatie voor ogen en kunnen de bouwplannen toch nog doorgaan.
Hopelijk heeft de smiley nu eens tijd om met ons bestuur aan tafel te zitten, ben eens nieuwsgierig wat er uit de bus komt, de toekomst van den Iendracht staat in ieder geval op het spel. :EA:

01 Jul 2014, 7:19
Ancien

Leeftijd: 56
Hugo schreef:
supersossis schreef:

Die vergadering komt er, onze voorzitter wacht op de uitnodiging.
Ik heb hem gisteren gesproken over het stadiondossier en ik had te maken met een zwaar ontgoochelde voorzitter.
Volgens zijn zeggen ligt de schuld volledig bij het stadsbestuur, hij had het nodige kapitaal voor de bouw van het stadion, maar heeft de mensen van het stadsbestuur hiermee duidelijk verrast.
Blijkbaar hadden ze niet verwacht dat hij het nodige kapitaal voor het project zou gevonden hebben.
FDR heeft van Ghelamco nu nog twee weken en hopelijk heeft het stadsbestuur nu een andere locatie voor ogen en kunnen de bouwplannen toch nog doorgaan.
Hopelijk heeft de smiley nu eens tijd om met ons bestuur aan tafel te zitten, ben eens nieuwsgierig wat er uit de bus komt, de toekomst van den Iendracht staat in ieder geval op het spel. :EA:

Nog niet ondervonden dat het ALTIJD een ander zijn fout is, het stadsbestuur, den bond, de spelersmakelaar(s), iedereen die NIET in het bestuur zit!!!!????

01 Jul 2014, 14:00
Ancien

Leeftijd: 46
Bomber schreef:

Sommige mannen draaien hier nog sneller dan wind begot...Morgen komen ze FDR tegen en posten ze opt forum dat alles de fout van het stadsbestuur is, en overmorgen komen ze 1 of andere schepen tegen en ist natuurlijk weer allemaal FDR zijn schuld.

Wit en zwart he Bomber - niet voor niets onze clubkleuren...

Probleem is dat het voor buitenstaanders zoals ons heel moeilijk is om de nuances te achterhalen en wat er allemaal ECHT speelt... Bovendien vrees ik dat hoe meer energie er in het zoeken naar die nuances gestoken wordt, hoe meer men langs alle kanten tegen een muur gaat botsen en hoe groter den "dégout" gaat zijn... Groter probleem is wel dat je ondertussen verder moet natuurlijk, tegen beter weten in... En dat geldt voor alle betrokken partijen... En je weet ook dat elke beslissing of verdere stap die genomen gaat worden, met het vergrootglas bekeken gaat worden...

01 Jul 2014, 15:31
Ancien

Bomber schreef:
Zoals eerder gezegd ging Ghelamco dat stadion enkel bouwen als ze ook de gronden van tragel en de grond van het pc-stadion mochten ontwikkelen.
Dat gaat dus NOOIT door (onwettig!).

Wat baten kaars en bril, als de eendracht-supporter niet zien en wil...

Sommige mannen draaien hier nog sneller dan wind begot...Morgen komen ze FDR tegen en posten ze opt forum dat alles de fout van het stadsbestuur is, en overmorgen komen ze 1 of andere schepen tegen en ist natuurlijk weer allemaal FDR zijn schuld.

Hela Bomber op uw gemak hé, ik heb duidelijk geschreven volgens zijn zeggen, ik kies voor niemand partij, alleen zal de waarheid op het einde wel boven water komen.
Het enige wat mij aanbelangt is ons voetbalclubje, als dat wegvalt verliezen wij een stuk van ons leven.
Straks geeft ge mij hier nog uit voor dubbelspion. :lol: :EA:

01 Jul 2014, 16:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aals ... -a1934318/

De retailzaken waaronder Blokker en Leen Bakker verhuizen naar het nieuw te bouwen sportcomplex van Okapi Aalstar. :fuck:

03 Jul 2014, 19:04
Ancien

witteken schreef:
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/dendermondsesteenweg-loopt-dood-a1934318/

De retailzaken waaronder Blokker en Leen Bakker verhuizen naar het nieuw te bouwen sportcomplex van Okapi Aalstar. :fuck:

Voor de vriendenkring van den Okapi is alles al in kannen en kruiken precies. :lol:

03 Jul 2014, 21:37
Ancien

Jowwan,weet jij iets meer hoe de stand van zaken is betreffende het stadiondossier ?
Wanneer staat dit punt op de volgende gemeenteraad, dan kunnen we eens met de supporters ter plaatse gaan luisteren wat er feitelijk gaande is hierover.
FDR had twee weken van Ghelamco, maar wanneer zijn die ingegaan?
Mij lijkt het dat ze deze zaak aan het laten doodbloeden zijn.
Want nu zitten we hier op het forum op elkaar te vitten en dit heeft totaal geen zin. :EA:

04 Jul 2014, 6:54
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Hugo schreef:
Jowwan,weet jij iets meer hoe de stand van zaken is betreffende het stadiondossier ?
Wanneer staat dit punt op de volgende gemeenteraad, dan kunnen we eens met de supporters ter plaatse gaan luisteren wat er feitelijk gaande is hierover.
Want nu zitten we hier op het forum op elkaar te vitten en dit heeft totaal geen zin. :EA:

Dit zal niet te vlug op de Gemeenteraad komen, zolang er niets concreet om goed te keuren op tafel ligt.
De meerderheid zegt dat ze alles onderzoeken binnen hun Task Force groep. Zowel Jowwan als ikzelf hebben daar al meermaals naar gevraagd in verschillende commissies, maar men is daar heel vaag over, schuift de bal dikwijls door of vinden dat er moeilijke vragen worden gesteld.
Ik heb de laatste GR dan maar zelf een vraag ingediend en nu nogmaals gevraagd om ALLE locaties die zij in hun hoofd hebben eens grondig te onderzoeken en om dan over alle partijgrenzen heen een gedragen realistische keuze te maken. Ik heb hen tevens gevraagd om het gebied tussen De Gheeststraat-Albrechtlaan-Bergemeersenstraat mee op te nemen in de locatiestudie. Schepen verdoodt beloofde dit te doen antwoorde ze op de laatste Gemeenteraad.
Het heeft geen zin om zoals Erembodegem zuid ongedragen of onrealistische locaties er persé door te willen duwen, want dan verkoop je steeds lege zakken waarmee je de één na de andere ontgoocheling creëert. Ik hoop echt dat ze inzien dat dit niets uitdoet.
Ik had trouwens veel liever gezien dat deze Task Force groep uitgebreid wordt met een afvaardiging van elke partij. Dit is immers een dossier dat over een legislatuur gaat lopen. Waardoor je elke partij meteen voor zijn eigen verantwoordelijkheid zet, moest de meerderheid veranderen na de verkiezingen.

04 Jul 2014, 7:58
Ancien

Bart Van den Neste schreef:
Hugo schreef:

Dit zal niet te vlug op de Gemeenteraad komen, zolang er niets concreet om goed te keuren op tafel ligt.
De meerderheid zegt dat ze alles onderzoeken binnen hun Task Force groep. Zowel Jowwan als ikzelf hebben daar al meermaals naar gevraagd in verschillende commissies, maar men is daar heel vaag over, schuift de bal dikwijls door of vinden dat er moeilijke vragen worden gesteld.
Ik heb de laatste GR dan maar zelf een vraag ingediend en nu nogmaals gevraagd om ALLE locaties die zij in hun hoofd hebben eens grondig te onderzoeken en om dan over alle partijgrenzen heen een gedragen realistische keuze te maken. Ik heb hen tevens gevraagd om het gebied tussen De Gheeststraat-Albrechtlaan-Bergemeersenstraat mee op te nemen in de locatiestudie. Schepen verdoodt beloofde dit te doen antwoorde ze op de laatste Gemeenteraad.
Het heeft geen zin om zoals Erembodegem zuid ongedragen of onrealistische locaties er persé door te willen duwen, want dan verkoop je steeds lege zakken waarmee je de één na de andere ontgoocheling creëert. Ik hoop echt dat ze inzien dat dit niets uitdoet.
Ik had trouwens veel liever gezien dat deze Task Force groep uitgebreid wordt met een afvaardiging van elke partij. Dit is immers een dossier dat over een legislatuur gaat lopen. Waardoor je elke partij meteen voor zijn eigen verantwoordelijkheid zet, moest de meerderheid veranderen na de verkiezingen.

Bedankt voor de nuttige informatie Bart, mijn gevoel zegt nu dat het over en out is, die mannen liggen blijkbaar niet wakker van het stadiondossier.
Wat een boerenbedrog die Task Force groep. :fuck:

04 Jul 2014, 8:18
forumlegende

Hugo schreef:

Het is opnieuw beginnen vanaf 0 , Hugo, vooral rekening houden dat bij elke geschikte (?) locatie ofwel gewestplannen dienen herzien te worden , ofwel de hectare-oppervlakte onvoldoende zijn , ofwel er een mobiliteitsprobleem zich stelt (eis IBZ), ofwel men zich aan een aanslepende procedure Raad van staten mag verwachten , enz . Hoe langer de klok tikt , hoe meer ik de indruk (en persoonlijke overtuiging) krijg dat optie B het zal halen : vernieuwen op de huidige locatie aan de Bredestraat. Ook al heeft dit zijn beperkingen.

04 Jul 2014, 8:31
nieuw in de eerste ploeg

Hugo schreef:
Hugo schreef:

Bedankt voor de nuttige informatie Bart, mijn gevoel zegt nu dat het over en out is, die mannen liggen blijkbaar niet wakker van het stadiondossier.
Wat een boerenbedrog die Task Force groep. :fuck:

Wil wel nog voor alle duidelijkheid zeggen dat het niet zo vreemd is dat het nog niet op de GR zelf is geweest. Zolang er niets concreet is om op te stemmen kan men dit op uitzondering van een interpellatie of vraag niet naar de GR brengen (decreet)
Maar ik vind het jammer dat we op de commissies weinig tot geen antwoorden krijgen over de stand van zaken van de Task Force groep. Ik had erop gerekend dat de Task Force groep tegen de jaarwisseling (zoals ze zelf gezegd hadden) met het resultaat van alle onderzochte locaties gingen naar de commissie gaan om dan in het meest realistische voorstel alle partijen mee te krijgen. Maar ze kwamen enkel met Erembodegem zuid op de proppen, zonder daarvan een geargumenteerde toelichting te krijgen over een studie. En over de andere pistes weten we tot op heden totaal niets...

04 Jul 2014, 8:38
nieuw in de eerste ploeg

jowwan schreef:
Hugo schreef:

Het is opnieuw beginnen vanaf 0 , Hugo, vooral rekening houden dat bij elke geschikte (?) locatie ofwel gewestplannen dienen herzien te worden , ofwel de hectare-oppervlakte onvoldoende zijn , ofwel er een mobiliteitsprobleem zich stelt (eis IBZ), ofwel men zich aan een aanslepende procedure Raad van staten mag verwachten , enz . Hoe langer de klok tikt , hoe meer ik de indruk (en persoonlijke overtuiging) krijg dat optie B het zal halen : vernieuwen op de huidige locatie aan de Bredestraat. Ook al heeft dit zijn beperkingen.

Idd Jowwan de triestige procedure en regeling die bij onze overheden van kracht zijn om dergelijke projecten op poten te zetten zijn een ramp. Maar eens we een meest realistische en gedragen locatie vinden waar alle partijen zich na voldoende geïnformeerd te zijn zich in kunnen vinden, zal er toch moeten gesprongen worden om door deze procedureslag door te geraken. Dat probleem zullen we immers bij alle locaties krijgen vrees ik (zelfs bij een verbouwing van het Pierre Cornelisstadion). Het zal er dan op aankomen om net zoals bij de Tragel of andere dossiers in Aalst en buiten Aalst. Het dossier zo sterk mogelijk te maken en niet op te geven als het dossier op sommige punten niet goedgekeurd wordt maar dan aanpassingen door te voeren en opnieuw in te dienen. Als men dat niet doet of ziet zitten, dan kun je beter onmiddellijk direct met alles stoppen.

04 Jul 2014, 8:49
Ancien

jowwan schreef:
Hugo schreef:

Idd Jowwan de triestige procedure en regeling die bij onze overheden van kracht zijn om dergelijke projecten op poten te zetten zijn een ramp. Maar eens we een meest realistische en gedragen locatie vinden waar alle partijen zich na voldoende geïnformeerd te zijn zich in kunnen vinden, zal er toch moeten gesprongen worden om door deze procedureslag door te geraken. Dat probleem zullen we immers bij alle locaties krijgen vrees ik (zelfs bij een verbouwing van het Pierre Cornelisstadion). Het zal er dan op aankomen om net zoals bij de Tragel of andere dossiers in Aalst en buiten Aalst. Het dossier zo sterk mogelijk te maken en niet op te geven als het dossier op sommige punten niet goedgekeurd wordt maar dan aanpassingen door te voeren en opnieuw in te dienen. Als men dat niet doet of ziet zitten, dan kun je beter onmiddellijk direct met alles stoppen.

:lol:
Blijkbaar ging het met het Okapidossier wel veel vlugger, daarover moesten niet teveel punten goedgekeurd worden, wat een bende hypocrieten.
De oudste sportclub van Aalst, staat ondertussen op het punt te verdwijnen, want in deze omstandigheden kan je nooit in tweede klasse blijven spelen.
Aalst de grootste Anti-voetbalstad!

04 Jul 2014, 8:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 197 198 199 200 201 462