|
|
| Pagina 200 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef: Bart Van den Neste schreef: jowwan schreef: Het is opnieuw beginnen vanaf 0 , Hugo, vooral rekening houden dat bij elke geschikte (?) locatie ofwel gewestplannen dienen herzien te worden , ofwel de hectare-oppervlakte onvoldoende zijn , ofwel er een mobiliteitsprobleem zich stelt (eis IBZ), ofwel men zich aan een aanslepende procedure Raad van staten mag verwachten , enz . Hoe langer de klok tikt , hoe meer ik de indruk (en persoonlijke overtuiging) krijg dat optie B het zal halen : vernieuwen op de huidige locatie aan de Bredestraat. Ook al heeft dit zijn beperkingen. Idd Jowwan de triestige procedure en regeling die bij onze overheden van kracht zijn om dergelijke projecten op poten te zetten zijn een ramp. Maar eens we een meest realistische en gedragen locatie vinden waar alle partijen zich na voldoende geïnformeerd te zijn zich in kunnen vinden, zal er toch moeten gesprongen worden om door deze procedureslag door te geraken. Dat probleem zullen we immers bij alle locaties krijgen vrees ik (zelfs bij een verbouwing van het Pierre Cornelisstadion). Het zal er dan op aankomen om net zoals bij de Tragel of andere dossiers in Aalst en buiten Aalst. Het dossier zo sterk mogelijk te maken en niet op te geven als het dossier op sommige punten niet goedgekeurd wordt maar dan aanpassingen door te voeren en opnieuw in te dienen. Als men dat niet doet of ziet zitten, dan kun je beter onmiddellijk direct met alles stoppen. Blijkbaar ging het met het Okapidossier wel veel vlugger, daarover moesten niet teveel punten goedgekeurd worden, wat een bende hypocrieten. De oudste sportclub van Aalst, staat ondertussen op het punt te verdwijnen, want in deze omstandigheden kan je nooit in tweede klasse blijven spelen. Aalst de grootste Anti-voetbalstad! altijd dat geneuzel op den Okapi begint ook mijn voeten wat uit te hangen. Op de maan gaan wonen de laatste tien jaar? vergelijk EA en Okapi eens sinds hun respectievelijke vereffening en kijk welk parcours ze hebben afgelegd. De ene 2 keer bekerfinale (+winst), finale playoffs eerste klasse, financieel gezond, en met mensen die verstand hebben van het spelletje... En wij? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Jul 2014, 9:14 |
|
|
toevallige voorbijganger
Boerenbedrog die Task Force schreef Hugo, wel om die boeren pijn te doen (zoals zij ons) is het heel simpel koop (stem) bij een andere.
Trouwens die Task FORCE wat is dat eigenlijk, ik denk dat ze zelf de woorden niet begrijpen die ze gebruiken een bende koffieslurpers dat zijn het. Task Force laat me niet lachen een zoethoudertje om zich achter weg te steken. Gewoon geen politieke moed, wil of inzicht om iets concreet door te drukken. Nu dat de competitie weldra begint zullen ze ons wel om de oren slaan met wat ideetjes om ons kalm te houden. Ikzelf hoop dat we er ons niet laten aan vangen en allen onze stem laten horen.. Beginnen met een petitie misschien? |
| 04 Jul 2014, 9:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Zoals Hugo hier reeds gepost heeft de okapi bende hun goesting gekregen dankzij de politieke steun!
Dus onze burgemeester heeft de eendrachtsupporters die op hem gestemd bij hun pietje, ondanks zijn belofte om den iendracht te helpen! De show rond de task-force was een oscar waard in Hollywood. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Jul 2014, 9:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Bart Van den Neste schreef: Idd Jowwan de triestige procedure en regeling die bij onze overheden van kracht zijn om dergelijke projecten op poten te zetten zijn een ramp. Maar eens we een meest realistische en gedragen locatie vinden waar alle partijen zich na voldoende geïnformeerd te zijn zich in kunnen vinden, zal er toch moeten gesprongen worden om door deze procedureslag door te geraken. Dat probleem zullen we immers bij alle locaties krijgen vrees ik (zelfs bij een verbouwing van het Pierre Cornelisstadion). Het zal er dan op aankomen om net zoals bij de Tragel of andere dossiers in Aalst en buiten Aalst. Het dossier zo sterk mogelijk te maken en niet op te geven als het dossier op sommige punten niet goedgekeurd wordt maar dan aanpassingen door te voeren en opnieuw in te dienen. Als men dat niet doet of ziet zitten, dan kun je beter onmiddellijk direct met alles stoppen. Blijkbaar ging het met het Okapidossier wel veel vlugger, daarover moesten niet teveel punten goedgekeurd worden, wat een bende hypocrieten. De oudste sportclub van Aalst, staat ondertussen op het punt te verdwijnen, want in deze omstandigheden kan je nooit in tweede klasse blijven spelen. Aalst de grootste Anti-voetbalstad! altijd dat geneuzel op den Okapi begint ook mijn voeten wat uit te hangen. Op de maan gaan wonen de laatste tien jaar? vergelijk EA en Okapi eens sinds hun respectievelijke vereffening en kijk welk parcours ze hebben afgelegd. De ene 2 keer bekerfinale (+winst), finale playoffs eerste klasse, financieel gezond, en met mensen die verstand hebben van het spelletje... En wij? Idd, El Co, Okapi draait al jaren mee in de top van eerste klasse en pakt regelmatig uit met spectaculaire stuntmatchen waardoor het positief in de media komt. Wij, van onze kant, zijn middenmoot in tweede klasse, enkele jaren geleden derde en zelfs één jaar vierde klasse (ok, wij hebben in een vorige eeuw ook in eerste klasse gespeeld en zelfs Europees voetbal gehaald maar dat is temps passé). Ook wij komen regelmatig in de media zij het dan met minder fraai nieuws zoals transferverboden, boete's, Glouftsisverhaal, enz... Als een nuchtere investeerder interesse zou hebben en hij zou moeten kiezen, welke keuze zou hij maken denk je? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Jul 2014, 10:11 |
|
|
Ancien
jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Blijkbaar ging het met het Okapidossier wel veel vlugger, daarover moesten niet teveel punten goedgekeurd worden, wat een bende hypocrieten. De oudste sportclub van Aalst, staat ondertussen op het punt te verdwijnen, want in deze omstandigheden kan je nooit in tweede klasse blijven spelen. Aalst de grootste Anti-voetbalstad! altijd dat geneuzel op den Okapi begint ook mijn voeten wat uit te hangen. Op de maan gaan wonen de laatste tien jaar? vergelijk EA en Okapi eens sinds hun respectievelijke vereffening en kijk welk parcours ze hebben afgelegd. De ene 2 keer bekerfinale (+winst), finale playoffs eerste klasse, financieel gezond, en met mensen die verstand hebben van het spelletje... En wij? Idd, El Co, Okapi draait al jaren mee in de top van eerste klasse en pakt regelmatig uit met spectaculaire stuntmatchen waardoor het positief in de media komt. Wij, van onze kant, zijn middenmoot in tweede klasse, enkele jaren geleden derde en zelfs één jaar vierde klasse (ok, wij hebben in een vorige eeuw ook in eerste klasse gespeeld en zelfs Europees voetbal gehaald maar dat is temps passé). Ook wij komen regelmatig in de media zij het dan met minder fraai nieuws zoals transferverboden, boete's, Glouftsisverhaal, enz... Als een nuchtere investeerder interesse zou hebben en hij zou moeten kiezen, welke keuze zou hij maken denk je? Wie is er eigenaar van het PC stadion, de stad Aalst nietwaar? Ik ben van mening dat voetbal nog altijd de populairste sport is, maar als je geen accommodatie hebt blijf je ter plaatse trappelen en daar kon ons stadsbestuur wel iets aan doen. Blijkbaar zullen we gedoemd zijn om te verhuizen, want een nieuwe tribune in het PC stadion vergeet het maar of misschien komt den beruchten Task Force nog met een paar loze beloftes op de proppen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jul 2014, 10:44 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Bart Van den Neste schreef: Idd Jowwan de triestige procedure en regeling die bij onze overheden van kracht zijn om dergelijke projecten op poten te zetten zijn een ramp. Maar eens we een meest realistische en gedragen locatie vinden waar alle partijen zich na voldoende geïnformeerd te zijn zich in kunnen vinden, zal er toch moeten gesprongen worden om door deze procedureslag door te geraken. Dat probleem zullen we immers bij alle locaties krijgen vrees ik (zelfs bij een verbouwing van het Pierre Cornelisstadion). Het zal er dan op aankomen om net zoals bij de Tragel of andere dossiers in Aalst en buiten Aalst. Het dossier zo sterk mogelijk te maken en niet op te geven als het dossier op sommige punten niet goedgekeurd wordt maar dan aanpassingen door te voeren en opnieuw in te dienen. Als men dat niet doet of ziet zitten, dan kun je beter onmiddellijk direct met alles stoppen. Blijkbaar ging het met het Okapidossier wel veel vlugger, daarover moesten niet teveel punten goedgekeurd worden, wat een bende hypocrieten. De oudste sportclub van Aalst, staat ondertussen op het punt te verdwijnen, want in deze omstandigheden kan je nooit in tweede klasse blijven spelen. Aalst de grootste Anti-voetbalstad! altijd dat geneuzel op den Okapi begint ook mijn voeten wat uit te hangen. Op de maan gaan wonen de laatste tien jaar? vergelijk EA en Okapi eens sinds hun respectievelijke vereffening en kijk welk parcours ze hebben afgelegd. De ene 2 keer bekerfinale (+winst), finale playoffs eerste klasse, financieel gezond, en met mensen die verstand hebben van het spelletje... En wij? en ik vind dat dik terecht. ne langen arm (cottyn & co) is het enige da ze daar voor hebben... _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Jul 2014, 10:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
[
vergelijk EA en Okapi eens sinds hun respectievelijke vereffening en kijk welk parcours ze hebben afgelegd. De ene 2 keer bekerfinale (+winst), finale playoffs eerste klasse, financieel gezond, en met mensen die verstand hebben van het spelletje... En wij?[/quote] Idd, El Co, Okapi draait al jaren mee in de top van eerste klasse en pakt regelmatig uit met spectaculaire stuntmatchen waardoor het positief in de media komt. Wij, van onze kant, zijn middenmoot in tweede klasse, enkele jaren geleden derde en zelfs één jaar vierde klasse (ok, wij hebben in een vorige eeuw ook in eerste klasse gespeeld en zelfs Europees voetbal gehaald maar dat is temps passé). Ook wij komen regelmatig in de media zij het dan met minder fraai nieuws zoals transferverboden, boete's, Glouftsisverhaal, enz... Als een nuchtere investeerder interesse zou hebben en hij zou moeten kiezen, welke keuze zou hij maken denk je?[/quote] Ik begrijp uw standpunt maar dan moet het ganse politieke circus stoppen met te beweren dat men bereid is om den iendracht te helpen en naar een oplossing te zoeken. Ook mijnheer de burgemeester heeft dit beloofd! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Jul 2014, 10:52 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: Zoals Hugo hier reeds gepost heeft de okapi bende hun goesting gekregen dankzij de politieke steun! Dus onze burgemeester heeft de eendrachtsupporters die op hem gestemd bij hun pietje, ondanks zijn belofte om den iendracht te helpen! De show rond de task-force was een oscar waard in Hollywood. ![]() zolang dat die namen in Oilsjt iets te zeggen hebben, wordt het niets voor EA behalve een Latoins gezegdeken van toid tot toid... _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Jul 2014, 10:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Hugo schreef: jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: altijd dat geneuzel op den Okapi begint ook mijn voeten wat uit te hangen. Op de maan gaan wonen de laatste tien jaar? vergelijk EA en Okapi eens sinds hun respectievelijke vereffening en kijk welk parcours ze hebben afgelegd. De ene 2 keer bekerfinale (+winst), finale playoffs eerste klasse, financieel gezond, en met mensen die verstand hebben van het spelletje... En wij? Idd, El Co, Okapi draait al jaren mee in de top van eerste klasse en pakt regelmatig uit met spectaculaire stuntmatchen waardoor het positief in de media komt. Wij, van onze kant, zijn middenmoot in tweede klasse, enkele jaren geleden derde en zelfs één jaar vierde klasse (ok, wij hebben in een vorige eeuw ook in eerste klasse gespeeld en zelfs Europees voetbal gehaald maar dat is temps passé). Ook wij komen regelmatig in de media zij het dan met minder fraai nieuws zoals transferverboden, boete's, Glouftsisverhaal, enz... Als een nuchtere investeerder interesse zou hebben en hij zou moeten kiezen, welke keuze zou hij maken denk je? Wie is er eigenaar van het PC stadion, de stad Aalst nietwaar? Ik ben van mening dat voetbal nog altijd de populairste sport is, maar als je geen accommodatie hebt blijf je ter plaatse trappelen en daar kon ons stadsbestuur wel iets aan doen. Blijkbaar zullen we gedoemd zijn om te verhuizen, want een nieuwe tribune in het PC stadion vergeet het maar of misschien komt den beruchten Task Force nog met een paar loze beloftes op de proppen. ![]() ik snap echt niet dat de club de stad geen proces aandoet. als je als huurder in een pand woont dat onbewoonbaar verklaard wordt, is het toch ook de eigenaar die het probleem moet oplossen ??? onzen 'huiseigenaar' zegt gewoon: 'stik er in voor ons part' en komt daar met weg. dat zal allicht een gesimplificeerde versie zijn maar het komt basicly daar wel op neer. ondanks dat ze ongeveer 20j hadden om er iets aan te doen en ondanks ferme stoere beloften van het huidige stadsbestuur in verkiezingstijd. we missen gewoon 'de langen arm'. ons kent niet ons voor EA, en op een ander wel. daar komt het op neer. de wil is er niet... dit gezegd zijnde, ik ken al een paar mensen die hun abbo dees jaar niet gaan verlengen (zeggen ze toch) 'omdat ze eens goesting in iets anders hebben'. toevallig wel een kliek met een bepaalde politieke vlag, valt me op. _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Jul 2014, 11:01 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: Hugo schreef: Jowwan,weet jij iets meer hoe de stand van zaken is betreffende het stadiondossier ? Wanneer staat dit punt op de volgende gemeenteraad, dan kunnen we eens met de supporters ter plaatse gaan luisteren wat er feitelijk gaande is hierover. FDR had twee weken van Ghelamco, maar wanneer zijn die ingegaan? Mij lijkt het dat ze deze zaak aan het laten doodbloeden zijn. Want nu zitten we hier op het forum op elkaar te vitten en dit heeft totaal geen zin. ![]() Het is opnieuw beginnen vanaf 0 , Hugo, vooral rekening houden dat bij elke geschikte (?) locatie ofwel gewestplannen dienen herzien te worden , ofwel de hectare-oppervlakte onvoldoende zijn , ofwel er een mobiliteitsprobleem zich stelt (eis IBZ), ofwel men zich aan een aanslepende procedure Raad van staten mag verwachten , enz . Hoe langer de klok tikt , hoe meer ik de indruk (en persoonlijke overtuiging) krijg dat optie B het zal halen : vernieuwen op de huidige locatie aan de Bredestraat. Ook al heeft dit zijn beperkingen. Alleen geen beperkingen maar ook tegenwerkingen van de buurtbewoners enz, ik heb het gevoel dat de kermistent er nog jaren zal staan, maar misschien kan den Doggen binnenkort op den Iendracht komen spelen. In ieder geval bedankt voor de toelichting. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jul 2014, 11:06 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: Hugo schreef: jammen schreef: Idd, El Co, Okapi draait al jaren mee in de top van eerste klasse en pakt regelmatig uit met spectaculaire stuntmatchen waardoor het positief in de media komt. Wij, van onze kant, zijn middenmoot in tweede klasse, enkele jaren geleden derde en zelfs één jaar vierde klasse (ok, wij hebben in een vorige eeuw ook in eerste klasse gespeeld en zelfs Europees voetbal gehaald maar dat is temps passé). Ook wij komen regelmatig in de media zij het dan met minder fraai nieuws zoals transferverboden, boete's, Glouftsisverhaal, enz... Als een nuchtere investeerder interesse zou hebben en hij zou moeten kiezen, welke keuze zou hij maken denk je? Wie is er eigenaar van het PC stadion, de stad Aalst nietwaar? Ik ben van mening dat voetbal nog altijd de populairste sport is, maar als je geen accommodatie hebt blijf je ter plaatse trappelen en daar kon ons stadsbestuur wel iets aan doen. Blijkbaar zullen we gedoemd zijn om te verhuizen, want een nieuwe tribune in het PC stadion vergeet het maar of misschien komt den beruchten Task Force nog met een paar loze beloftes op de proppen. ![]() ik snap echt niet dat de club de stad geen proces aandoet. als je als huurder in een pand woont dat onbewoonbaar verklaard wordt, is het toch ook de eigenaar die het probleem moet oplossen ??? onzen 'huiseigenaar' zegt gewoon: 'stik er in voor ons part' en komt daar met weg. dat zal allicht een gesimplificeerde versie zijn maar het komt basicly daar wel op neer. ondanks dat ze ongeveer 20j hadden om er iets aan te doen en ondanks ferme stoere beloften van het huidige stadsbestuur in verkiezingstijd. we missen gewoon 'de langen arm'. ons kent niet ons voor EA, en op een ander wel. daar komt het op neer. de wil is er niet... dit gezegd zijnde, ik ken al een paar mensen die hun abbo dees jaar niet gaan verlengen (zeggen ze toch) 'omdat ze eens goesting in iets anders hebben'. toevallig wel een kliek met een bepaalde politieke vlag, valt me op. Er zijn allerlei redenen waarom mensen plots goesting hebben om naar een andere ploeg te gaan kijken, meestal is het toch geen politieke reden hoor. Enfin, het kan men niet schelen iedereen doet zijn goesting, ik blijf alvast Iendrachter tot de laatste snik. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jul 2014, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
|
| 04 Jul 2014, 12:06 |
|
|
Ancien
Gijzegem Vaneigest schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140704_01166934 ![]() Gazettepraat of niet, wat moet een mens er op den duur nog van geloven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jul 2014, 12:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140704_01166934 ![]() Gazettepraat of niet, wat moet een mens er op den duur nog van geloven. ![]() De liberalen lezen ook ons forum precies _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jul 2014, 12:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bakkie schreef: Hugo schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140704_01166934 ![]() Gazettepraat of niet, wat moet een mens er op den duur nog van geloven. ![]() De liberalen lezen ook ons forum precies t zou wel eens een van de beste/laatste oplossingen kunnen zijn...ofwel op gronden de jonghe of achter colruyt...als er ergens de plaats voor is, binnen aalst dan, dan is het daar wel. ben eens benieuwd wie het nu weer zal afschieten... |
| 04 Jul 2014, 12:38 |
|
| Pagina 200 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 462 Volgende |