|
|
| Pagina 3 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: oefenwedstrijden seizoen 2014-15
Eendracht Aalst - Zulte Waregem 0-1 (59' Conte)
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Jul 2014, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Eerste helft was er een zonder doelkansen voor beide ploegen.
Tweede helft komt Kempeneer te laat uit en kan Conté de bal over de keeper lobben. Verder is er niet veel te vertellen, wel viel Janssens in positieve zin op! Lijkt een zeer sterke aanwinst te gaan worden Lage opkomst voor de eerste match tegen een eersteklasser, dat zal natuurlijk liggen aan de belachelijk hoge inkomprijs ! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 05 Jul 2014, 16:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De_steve schreef: Eerste helft was er een zonder doelkansen voor beide ploegen. Tweede helft komt Kempeneer te laat uit en kan Conté de bal over de keeper lobben. Verder is er niet veel te vertellen, wel viel Janssens in positieve zin op! Lijkt een zeer sterke aanwinst te gaan worden Lage opkomst voor de eerste match tegen een eersteklasser, dat zal natuurlijk liggen aan de belachelijk hoge inkomprijs ! Hopelijk hebben ze hun lesje nu geleerd... |
| 05 Jul 2014, 17:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hopelijk heeft het niet teveel gekost om die naar hier te krijgen.. de omzet van de duivels op groot scherm kan dat misschien toch nog goedmaken, want er was heel weinig volk!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Jul 2014, 18:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
hansken schreef: Hopelijk heeft het niet teveel gekost om die naar hier te krijgen.. de omzet van de duivels op groot scherm kan dat misschien toch nog goedmaken, want er was heel weinig volk! Met het schitterende initiatief (halve) pintjes aan een euro.... _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 05 Jul 2014, 21:46 |
|
|
Ancien
Na pas een week training heb ik gisteren een goed eendracht zien spelen, de aanvallers moeten nog een beetje hun draai vinden, maar je ziet reeds de hand Van Acker in onze manier van spelen.
Verder heb ik een volle frisse pint gedronken. Ik weet niet hoeveel inkom ze de volgende oefenwedstrijden gaan vragen, maar dat mag inderdaad voor een trainingswedstrijd een stuk minder. Blijkbaar hebben ze de centen meer dan nodig, een andere reden kan ik mij niet inbeelden, de financiële toestand van de club is misschien veel slechter dan we ons kunnen voorstellen. Indien dit het geval is hou ik mijn hart al vast voor de komende licentiecontrole. Ik vind het nog altijd spijtig dat er geen bestuursuitbreiding is gekomen, waardoor de club over meer zuurstof en financiële middelen kon beschikken. Sportief zit het mijn gedacht goed, de rest is een groot vraagteken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Jul 2014, 10:53 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hoge defensieve lijn viel gisteren in alle geval al op, compact voetbal dan op een vrij korte ruimte want ook ZW speelde redelijk hoog. Vooral in de 2e helft gaf dat dan toch een paar keer mooie uitbraken.
Vooral voorin bij ons natuurlijk zoeken naar hoe die mannen bereikt moeten worden. Bedrijvige en gretige invalbeurt van Martin 2de helft. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jul 2014, 12:07 |
|
|
Dat hoor ik graag! Khoop dat Martin vant jaar kan doorbreken.. Iemand een idee wanneer ze deze week trainen?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Jul 2014, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Hugo schreef: Na pas een week training heb ik gisteren een goed eendracht zien spelen, de aanvallers moeten nog een beetje hun draai vinden, maar je ziet reeds de hand Van Acker in onze manier van spelen. Verder heb ik een volle frisse pint gedronken. Ik weet niet hoeveel inkom ze de volgende oefenwedstrijden gaan vragen, maar dat mag inderdaad voor een trainingswedstrijd een stuk minder. Blijkbaar hebben ze de centen meer dan nodig, een andere reden kan ik mij niet inbeelden, de financiële toestand van de club is misschien veel slechter dan we ons kunnen voorstellen. Indien dit het geval is hou ik mijn hart al vast voor de komende licentiecontrole. Ik vind het nog altijd spijtig dat er geen bestuursuitbreiding is gekomen, waardoor de club over meer zuurstof en financiële middelen kon beschikken. Sportief zit het mijn gedacht goed, de rest is een groot vraagteken. ![]() Als ze een klein beetje (meer) reclame maken van hun voorbereiding (e simpel affichken plus een "late" abo actie of zo) met prijzen aan 5 euro de match in de voorbereiding kunt ge aan klantenbinding doen... Zou veel meer opbrengen! En zo een affichken dan ook verdelen e, je hebt verdorie een afzet van ettelijke honderden horeca en andere handelszaken. Als je is in Oostende rondloopt is het overal KVO wat de klok slaat en de resultaten zijn er qua publieke belangstelling. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 06 Jul 2014, 13:16 |
|
|
forumlegende
De eerste indruk was gisteren zeker niet negatief.
Onze verdediging is dezelfde alleen speelde ze een stuk hoger dan vorig seizoen. In het middenveld Ken als verdedigend element en daarvoor Jannsen (de nieuwe) en Shkodra die het alle drie goed deden. Op links stond Janssens (de oude) en deed naar aloude gewoonte niets goed - hopelijk kan Niels Martin die stek opeisen. Vooraan zie je dat Coulibaly kan shotten en op het moment dat we dachten (en zeiden) dat die Van Simpsen niets speciaal was shot hij van vrij ver mooi naar doel. Misschien één van de twee (vrij) grote spitsen en daar De Cuyper bij? |
| 06 Jul 2014, 14:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Verdedigend amper iets weggegeven of Zulte-Waregem amper iets in mekaar gebokst. Tis te zien hoe ge het bekijkt natuurlijk. Die mannen gaan in elk geval nog veel bokes mogen eten als die binnen anderhalve week Europees moeten spelen. Want dit was hun basisploeg van het moment hoor het eerste uur. Aanvallend hebben we dan weer zelf ook te weinig voor dreiging kunnen zorgen. Daar kan uiteraard wel nog aan gewerkt worden maar een snelle spits ontbreekt precies toch nog steeds. Op de flanken verkies ik toch types als De Cuyper en Martin in plaats van Shkodra en Kevin Janssens zoals ze in het eerste uur speelden.
Woensdag tegen Genk. Al denk ik dat die met een veredeld beloftenelftal zullen spelen als ik de drukke oefenkalender van de Limburgers bekijk. |
| 06 Jul 2014, 15:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Zaterdag zouden ze blijkbaar om 16 uur spelen in Sinaai (2e provinciale). Iemand die daar meer over weet want op de site is daar niks van terug te vinden?
|
| 06 Jul 2014, 15:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Zijn zijn daar toch niet goed bezig ze, €12 voor een oefenmatchke
Vraag €5 en er zullen er een heel pak meer komen! Ondertussen begint dat gezever over onze financiële toestand mijn ... uit te hangen. |
| 06 Jul 2014, 15:33 |
|
|
Ge zou denken dat ze na de match tegen zulte waregem hun prijzen nog laten zakken, maar neen... Ze spelen blijkbaar liever voor 100 man!
Klungels... 12 euro is veel te veel!! Voor een match tegen feynoord had ik da nog willen geven ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Jul 2014, 15:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Diep beschaamd moesten ze idd zijn, 12 euro voor een oefenmatchke tegen godbetert SVZW.
En zeggen dat ze eerst 15 euro vroegen. Het is als een bakker die eerst schaamteloos 3 euro vraagt voor een brood, en na klachten te lezen op Internet zijn prijs laat zakken tot 2.2 euro. Amateurisme troef, nog maar eens. Dringend nood aan een manager die de basics van goed management kent en uitvoert. Maar daar ontbreken nu net de centen voor zeker... |
| 06 Jul 2014, 19:13 |
|
| Pagina 3 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 15 Volgende |